1 рік тому
Тут ви можете обговорити Depositwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Неймовірно, ще одне казино з проблемами з самого початку. Ви вносите депозит за допомогою Nodapay, але гроші не зараховуються. Оскільки я вношу депозит в інших казино таким же методом, і сума одразу зараховується на рахунок, це може бути лише вина казино. Єдина відповідь, яка прийшла, це чекати. Якщо мені доводиться чекати так довго після кожного депозиту, аж до 5 годин, казино вже зробило це за мене
Unbelievable, another casino with problems from the start. You deposit with Nodapay and the money is not credited. Since I deposit in other casinos with the same method and the amount is immediately credited to the account, it can only be the casino's fault. The only answer that came was to wait. If I have to wait so long after each deposit, up to now 5 hours, the casino has already done it for me
Unglaublich, wieder ein Casino in dem es von Anfang an Probleme gibt. Man zahlt mit Nodapay ein und das Geld wird nicht gutgeschrieben. Da ich in anderen Casinos mit der gleichen Methode einzahle und der Betrag sofort auf dem Konto gutgeschrieben wird, kann es ja nur selbst an dem Casino liegen. Die einzige Antwort die kam, man soll warten. Wenn ich nach jeder Einzahlung so lange warten muss, bis jetzt 5 std, hat sich das Casino für mich jetzt schon erledigt
Мій депозит досі не зараховано, єдина відповідь, яку я отримую, це те, що вони його переслали, і вони дуже швидко вирішують проблему. Я не розумію, що ви маєте на увазі під дуже швидким. Я навіть не отримую жодної інформації про те, де насправді проблема. Мені цікаво, навіщо взагалі підтримка, якщо навіть допомогти нічим не можуть. Я не думаю, що я більше побачу гроші. Також занадто пізно побачив, що це казино Versus Odds BV, тому я ще не мав хорошого досвіду. І тепер цей підтверджує. Якщо ви будете робити це з кожним клієнтом, у вас буде більш ніж достатньо доходу. Вважайте це обуренням!!!!!
My deposit still hasn't been credited, the only response I get is that they forwarded it and they solve the problem very quickly. I have no idea what you mean by very fast. I don't even get any info on where the problem really is. I wonder why there is any support at all if they can't even help with anything. I don't think I'll see the money anymore. Also saw too late that it is a Versus Odds BV casino, so I haven't had a good experience yet. And now this one confirms it. If you do this with every customer, you will have more than enough income. Find it an outrage !!!!!
Meine Einzahlung wurde immer noch nicht gutgeschrieben, die einzige aussage die ich bekomme ist das sie es weitergeleitet haben und sie das problem sehr schnell lösen. Keine Ahnung was sie unter sehr schnell verstehen. Bekomme nicht mal info wo das Problem wirklich liegt. Frage mich warum es überhaupt einen Support gibt wenn sie nicht mal mit irgendwas helfen können. Ich denke das Geld werde ich nicht mehr sehen. Habe auch zu spät gesehen das es ein Casino von Versus Odds B.V. ist, da hab ich noch keine gute Erfahrungen gemacht. Und dieses hier bestätigt es nun. Wenn Sie das mit jedem Kunden so machen haben sie ja mehr als genug Einnahmen. Finde es eine Unverschämtheit !!!!!
Привіт Gretche70!
Я був впевнений, що твій бар невдач уже заповнений🙁. Як я бачу це зараз, це не закінчилося...
Що ж, я скажу чесно – я б сказав, що проблема, швидше за все, спричинена постачальником платежів, на жаль, це зазвичай означає, що пошук рішення є досить трудомістким процесом. Казино має зробити все можливе, щоб пришвидшити це, хоча я також припускаю, що у вихідні можливості досить обмежені.
На даний момент ви можете зробити небагато, тому я щиро сподіваюся, що ситуація скоро вирішиться. Якщо ні, я можу порадити іншу скаргу. 🙁
Що я можу сказати, мені шкода вашої біди.
Дай мені знати, як у тебе справи!
Hello Gretche70!
I was quite sure your bad luck bar was already full🙁. The way I see it now, it has not ended...
Well, I'll be honest - I would say the issue is more likely caused by the payment provider, sadly it usually means that finding a solution is quite time-costly process. The casino should do everything to speed it up, though I would also guess that during the weekend the possibilities are pretty tight.
Not much you can do at the moment, so I truly hope the situation will be solved soon. If not, I can only advise another complaint. 🙁
What can I say, I'm sorry for your trouble.
Let me know how you're faring!
Я не дуже впевнений, чи це справді платіжний постачальник. Я без проблем використовував цей метод для внесення депозитів в інших казино одночасно. Просто дратує, що реєструєшся в новому казино і відразу виникають проблеми. Для мене тоді вже неминуче, що не залишиться з цією однією проблемою. Поки що я нічого не чув. Але так, це були вихідні, і в мене немає іншого вибору, як чекати.
I'm not so sure if it's really the payment provider. I used this method to deposit at other casinos at the same time with no problems. It's just annoying that you register in a new casino and problems immediately arise. For me then already inevitable that it does not remain with this one problem. So far I still haven't heard anything. But yes, it was the weekend and I have no choice but to wait anyway.
Ich bin mir da nicht so sicher ob es wirklich am Zahlungsanbieter liegt. In anderen Casinos zahlte ich zur gleichen Zeit auch mit dieser Methode ein,ohne Probleme. Nur ärgerlich das man sich in einem neuen Casino anmeldet und es gleich zu Problemen kommt. Für mich dann schon vorprogrammiert das es dann nicht bei diesem einem Problem bleibt. Bis jetzt habe ich immer noch nichts gehört. Aber ja, es war Wochenende und mir bleibt sowieso nichts übrig als zu warten.
Я щойно отримав електронний лист, точніше рекламу. Що я повинен внести депозит у Nodapay. Будь ласка??? Я зробив депозит у Nodapay, який мені не зарахували. Тепер я повернувся на сторінку казино і побачив, що мій платіж скасовано. Але на мій банківський рахунок нічого не було зараховано. Я знову написав листа в службу підтримки. Вони навіть не дають мені жодної інформації про те, що сталося з моїм депозитом, а натомість надсилають мені рекламу???
Щойно отримали відповідь, передають у відповідний департамент. Чи є у вас відділ, відповідальний за кожен мій запит? Як я вже сказав, підтримка не може і не допоможе. Вони скасовують мій депозит і не дають мені жодної інформації. Я відчуваю себе повністю зрадженим
I just got an email, or rather an advertisement. That I should deposit with Nodapay. Please??? I had deposited with Nodapay which was not credited to me. Now I'm back on the casino page and saw that my payment was canceled. But nothing was credited to my bank account. I wrote an email to support again. They don't even give me any information about what happened to my deposit and instead send me advertising???
Just got a reply, they are passing it on to the relevant department. Do you have a responsible department for every request I make? It's like I said, support can't and won't help. They cancel my deposit and don't give me any info. I feel totally betrayed
Ich bekam eben eine Email, oder besser gesagt eine Werbung. Das ich doch mit Nodapay einzahlen soll. Bitte??? Ich hatte mit Nodapay eingezahlt die mir nicht gutgeschrieben wurde. Nun bin ich nochmal auf die casino seite und hab gesehen das meine Zahlung storniert wurde. Aber auf meinem bankkonto wurde mir nichts gutgeschrieben. Nun hab ich nochmal eine email an den Support geschrieben. Die geben mir nicht mal eine info was mit meiner Einzahlung passiert ist und schicken mir stattdessen Werbung???
Gerade Antwort bekommen, sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Haben sie für jede anfrage die ich stelle eine zuständige Abteilung? Es ist schon wie ich sagte, der Support kann und will nicht helfen. Sie stornieren meine einzahlung und geben mir keine info. Ich fühle mich total betrogen
Привіт!
Це жахлива комбінація технічних проблем, поганої чи непідготовленої підтримки та, можливо, інших інтригуючих аспектів. 🙁
Як я бачу, казино створило цю рекламу в поєднанні з «посібником», щоб переконатися, що зв’язок між ними та гравцем залишатиметься відкритим. У цьому випадку така загальна реакція тільки на гірше, і я повністю розумію ваші почуття!
Як ми обидва знаємо, це потребує більше часу. У будь-якому випадку, я б залишався пильним - якщо казино не вирішить цю проблему до п'ятниці, я б не вагався зі скаргою.
Тримай мене в курсі.
Hey there!
This is a terrible combination of technical issues, bad or untrained support, and probably other intriguing aspects. 🙁
The way I see it casino created this advertisement combined with "guide" to ensure the link between them and the player will remain open. In this case, such a general response is only for the worse and I completely understand your feelings!
As we both know it needs just more time. Anyway, I would stay vigilant - if the casino fails to solve this trouble untill Friday, I would not hesitate with the complaint.
Keep me posted.
Навіть якщо його зарахували, він зникне швидше за швидкість світла!
Even if it was credited it will disappear faster than the speed of light!
Через 4 дні гроші мені зарахували в казино без жодних пояснень. Звичайно, гроші розійшлися за секунди. Знову ж таки, я не заплачу ні цента більше
After 4 days the money was credited to me at the casino without any explanation. Of course, the money was gone in seconds. Again, I will not pay a cent more
Nach 4 Tagen wurde mir das Geld in dem Casino gutgeschrieben, ohne eine Erklärung. Natürlich war das Geld in Sekunden runter gespielt. Auch hier werde ich keinen cent mehr einzahlen
Так, це зайняло всього кілька секунд 😅
Yes, it only took seconds 😅
Ja, es dauerte nur Sekunden 😅
Можливо, це гарне рішення, я маю на увазі, що я не віддаю перевагу казино з несправедливими умовами. 🤔
Отже, невдача, так?
Probably a good decision, I mean, I do not favor casinos with unfair conditions. 🤔
So, the stroke of bad luck, eh?
Після такої швидкої втрати моєї монети мені здалося, що у мене інсульт!!!
Felt like I was having a stroke after losing my coin so fast!!!
Я прочитав це... Бажаєте розповісти більше про невдалий сеанс? Скільки ви зробили ставок і значення, можливо, було б добре згадати, в яку гру ви грали. У випадку слотів було б непогано згадати RTP.
Звичайно, не потрібно цього робити 🙂
Так чи інакше, пощастить наступного разу!
I read that... Care to share more about the unlucky session? How many bets you made, and the values, maybe it would be good to mention which game you played. In the case of slots mentioning the RTP would be nice.
No need to do that, of course 🙂
One way or another, better luck next time!
є невелика бонусна помилка.
ви написали, що бонус 300% має ліміт виведення x5 на додаток до ставки x60.
Однак у цього бонусу немає ліміту на зняття, зняття необмежене.
there is a small bonus error.
you wrote that the 300% bonus has a x5 withdrawal limit, in addition to a x60 wager.
However, this bonus has no withdrawal limit, the withdrawal is unlimited.
Розумію! Дякуємо за це оновлення. Я проінформую наших бонусних спеціалістів, і ми перевіримо це в казино.
якщо ви знайдете щось цікаве, щоб поділитися, або натрапите на оновлення, використання цієї функції буде високо оцінено:
( https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage )
розташовані просто під плюсами і мінусами.
Гарного вам і до зустрічі! 🙂
I see! Thank you for this update. I'll inform our bonus specialists, and we will check that out with the casino.
in case you find anything interesting to share or come across an update, using this feature will be highly appreciated:
(https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage)
located just under the pros and cons.
Have a good one and see you around! 🙂
Добрий ранок
ви знайдете інформацію в їхніх бонусних T&C
Good morning
you will find the information in their bonus T&Cs
Дякую, сподіваюся, ви помітили функцію, яку я згадав 🙂. Не хвилюйся,
мій колега запитав у казино, чи поширюється цей термін на бонус із кодом MEGA300.
Thank you, I hope you noticed the feature I mentioned 🙂. Don't worry though,
my colleague asked the casino whether this term applies to a bonus with code MEGA300.
Побачу😊.
так, я вже можу вас запевнити, що це добре підходить для mega300.
Я взяв його. Причина, чому я його знаю.
Гарного вечора
I will see 😊.
yes I can already assure you that it applies well for the mega300.
I took it. The reason I know him.
Have a good evening
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.