ФорумКазиноDepositwin Casino - загальне обговорення

Depositwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
6104 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
andandjonnyx
11 міс. тому

Сумно, але тому радимо ознайомитися з умовами казино заздалегідь.

🤔

Особисто я б сказав, що це цілком звичайне явище, коли немає ставок або робляться разові ставки. Але я вважаю, що це може бути неправильно витлумачено. Звичайно, я перевірю.

Але чому ти в біді? Не набрали достатньо?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я зробив депозит із попереднім підтвердженням, що це не липкий бонус, але насправді це був липкий бонус.


Через це у мене виникають проблеми зі зняттям значної частини балансу.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Таким чином, у мене таке ж запитання: Ви перевіряли умови бонусів у казино?

Ви знаєте, ви повинні зробити це в будь-який час. Така сама ситуація була в іншому казино, і, як я впевнений, ви знаєте, ми використовували те саме визначення, що й саме казино. 🤷‍♂️ Отже, будь ласка, як це виглядає з боку казино?

Мені шкода, що ви не виграли достатньо, щоб виконати поточну умову.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так. Бонуси були липкими, якщо не вказано інше.

Однак гуру казино пояснив мені, що бонус, який я використовував, був винятком і не був липким.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Я сподівався на умови казино, можливо, printscreen?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

file

file

Так. Тут це чітко сказано.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Круто, дякую.

Тож ви теж повинні були це побачити, чи не так? 🤔

Ось чому ми завжди кажемо, що гравці повинні перевіряти умови бонусу саме на сторінці казино .

Ми отримуємо інформацію від представників казино, а іноді вони просто помиляються. Отже, як написано на першому екрані: « Застосовуються всі умови »

Здається, я вже просив вас скористатися функцією «оновити нас» у цьому випадку, чи не так?

file

https://casino.guru/depositwin-casino-review

Щиро дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так. Коли я вибирав цей бонус на сторінці казино, я не вказував, що це липкий бонус.

Тому я зробив депозит, припускаючи, що інформація гуру казино була актуальною.

(Я не бачу, тому що я вже скористався бонусом)

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Отож, коли ви взяли бонус, в умовах нічого не говорилося про те, що він липкий. Я правильно зрозумів, будь ласка?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

так.

Однак коли я зіграв у гру та спробував зняти гроші, виявилося, що це насправді був липкий бонус.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Насправді в цьому казино, як і в багатьох інших казино, усі бонуси без ставок є липкими. З максимальним виведенням x5 або x10 залежно від казино.

Єдині, хто не є, це ті, хто має ставку.

Не липкий з необмеженим частим видаленням.

Уникайте казино, які пропонують ставку + обмежене зняття коштів. Для мене це серйозно перебільшено встановлювати стільки обмежень

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

так.

Однак коли я зіграв у гру та спробував зняти гроші, виявилося, що це насправді був липкий бонус.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тому дуже неприємно, коли дізнаєшся так пізно. Але чи вдалося вам нарешті завершити цей бонус, чи вдалося вам щось зняти з нього чи у вас все ще є проблема?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт

Насправді в цьому казино, як і в багатьох інших казино, усі бонуси без ставок є липкими. З максимальним виведенням x5 або x10 залежно від казино.

Єдині, хто не є, це ті, хто має ставку.

Не липкий з необмеженим частим видаленням.

Уникайте казино, які пропонують ставку + обмежене зняття коштів. Для мене це серйозно перебільшено встановлювати стільки обмежень

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякуємо за вашу думку. Я бачу, вам не подобаються такі бонуси, і чи використовуєте ви їх, чи уникаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Велика частина балансу є липким бонусом і не може бути знята.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт

так, я іноді використовую бонуси. особливо якщо мій депозит невеликий або щоб спробувати казино.

Липкі бонуси з виведенням х5 і більше, іноді беру.

Що мені не подобається, так це бонуси з обмеженою ставкою + зняття коштів (я пропущу ці бонуси).

Або ті, хто має липкий бонус і обмежений виведення коштів у 5 разів, це дійсно мало.

Деякі казино пропонують липкі бонуси + необмежене зняття коштів, я вважаю, що вони найкращі

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Linne
11 міс. тому

Я вважаю, що всякий раз, коли ви робите депозит і отримуєте бонус, ваше зняття взагалі не повинно бути обмеженим. Я б погодився лише на бездепозитні бонуси. Я не можу уявити, щоб грати, виграти величезну суму (якщо мені надзвичайно пощастило), але не отримати її лише тому, що я погодився з умовами бонусу... Такі випадки були, будуть і вони завжди дуже сумні 😕

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Просто тримайтеся подалі від цього брудного казино. Я поставив понад 1,25 млн євро. На початку мені дуже пощастило. Але потім це швидко минуло, і все і навіть більше було втрачено.


Таблиця лідерів — це абсолютний жарт, принаймні, якщо ви граєте з трохи вищими ставками. Ви маєте право на бонуси ЛИШЕ, якщо ви:


  • немає балансу (<0,20€)
  • не запитував жодних виплат (макс. виплати 5000 євро/тиждень, я втратив тисячі євро лише через це лайно)
  • Якщо тиждень мине, а виплати все ще тривають, термін дії бонусу закінчується


Отже, якщо мені пощастить, я не маю права на мій щомісячний бонус у розмірі 1500 євро або мій щотижневий бонус у розмірі 500 євро (це ціна за перше місце).

Після того, як я втратив близько 20 000 євро, я повідомив у службу підтримки про свої абсолютно безжальні сесії. Частково зіграні €3000-4000 без бонусу (вартість бонусу €240!!!), без ударів. Просто мертві оберти. Повторювалися ті самі сценарії/процедури ігрових сесій. Різні дні, різний час. Якщо бонус коли-небудь надходив, то він становив 15-30x. Після найбільшого бонусу зазвичай було 20-30 мертвих обертань або 50 обертань без будь-яких виграшів, тобто повернення максимальної ставки.

Оскільки я був постійним клієнтом близько 2 місяців, я попросив бонус. Єдине, що послідувало, це заява про те, що, сподіваюся, незабаром у мене все покращиться і що ви не зможете нарахувати мені жодного бонусу. Я отримую свій рейкбек та інші бонуси (щодня/щотижня/місяця).

У якийсь момент я також помітив, що функція історії в моєму основному слоті не працювала тижнями і донині! Це означає, що немає реального способу зрозуміти, наскільки поганими насправді були сесії.

Будь ласка - будь-хто, хто грає на дещо вищі ставки. Насправді все, що перевищує 2-4 євро, варто уникати цього казино. Якщо ви дійсно виграєте, ви вічно чекатимете на гроші, навіть якщо у вас вистачить терпіння! Казино також навмисно затримує виплату або намагається її затягнути!


Я не дам більше ні цента за це казино. Це підозріло пахне навмисною маніпуляцією.


Доповнення: багато моїх перших успішних сесій. Були перервані. Гра практично зависала, а потім перезапускалася. Думаю, мені не потрібно комусь розповідати, як пройшла сесія після цього. Збій безпосередньо перед бонусом також був не рідкістю!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт!


Я майже новачок на цьому сайті, я прочитав ваш огляд на цьому сайті, перш ніж зробити депозит. Сьогодні я гуглив про це казино DepositWin через проблеми зі зняттям грошей. Я грав там з 9 квітня. Я повністю прочитав правила, а також отримав підтвердження про те, що виведення коштів відбувається (я майже впевнений, що це не пов’язано з сильною різницею в електронних листах із командою підтримки). У мене також є скріншот з моєї історії зняття коштів. Це говорить: у процесі.


Будь ласка, допоможіть мені або попередьте інших!!


З повагою

/C

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Chrisppr
6 міс. тому

Можливо, ви вже отримали якісь оновлення щодо свого відкликання? Ви все ще можете увійти у свій обліковий запис і запитати службу підтримки, який час обробки виведення коштів, ви десь зустрічали цю інформацію? Будь ласка, інформуйте нас про цю ситуацію, щоб ми могли допомогти вам, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Привіт і дякую за швидку відповідь.



Так, я можу увійти на сайт. У чаті сказано, що вони не пов'язані з фінансами і не можуть мені допомогти.


Не зовсім. Я вносив кошти в біткойнах і знімав кошти за допомогою біткойнів, і з цих транзакцій завжди є хеш транзакції. Я просив хеш транзакції протягом кількох днів і не розумію, чому вони не хочуть його мені надати. Я запитав, чому моя транзакція має статус "виконується", а я не кажу, що оброблена.

Цей електронний лист я отримав учора:


Привіт Крістіане,


Дякуємо за повідомлення та вибачте за затримку відповіді.


Ми усвідомлюємо ваше занепокоєння щодо часу обробки зняття коштів. Будьте певні, трансакцію було схвалено з нашого боку кілька днів тому.


Наразі ми досліджуємо це питання з нашим платіжним процесором і повідомимо вас, щойно отримаємо більше інформації.


Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

Щирі вітання,


DepositWin Finance

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого