ФорумКазиноDaddy Casino - загальне обговорення

Daddy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від franztheuerw
|
7127 переглядів 64 відповідей |
|
1 2 34
yoyeli
10 міс. тому

Чесно кажучи, ви сильно помиляєтеся. Казино жодним чином не платять нам за розгляд скарг. Але я бачу, що ви потрапили на найзручніше "пояснення" під рукою. Як правило...

Ви забули згадати очевидне пояснення: «На жаль, оскільки гравець уже втратив баланс, ми не могли втрутитися».

https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Як ви очікуєте, що хтось звернеться до казино за таких обставин? «Шановний представник казино, ви б виплатили гроші гравцеві, якби він залишив баланс без змін?»

"О, звичайно, ми б."

Чи розумієте ви проблему, крім її вирішення, коли гроші закінчаться?

Отже, майте на увазі: продовжуйте ображати нас, поширюючи свою брехню тут, на нашому форумі, і ваш доступ до форуму буде обмежено.

Нам краще зосередитися на гравцях із реальними проблемами, а не на гравцях із ексцентричною пропагандою.

Ми зрозуміли? Останнє попередження.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже, ви не допомагаєте, а дозволяєте казино продовжувати свій цикл фактичних невиплат. Додано три знімки екрана, на яких я намагаюся зняти кошти за допомогою методів, які вони пропонують, а потім вони відмовляються через технічні проблеми.


Я не вірю, що казино може мати технічні проблеми з Skrill, карткою та Crypto протягом трьох місяців. Я також не вважаю правильним, щоб казино, яке робить це, мало такий високий рейтинг на вашому сайті – це здається дуже недбалим з вашого боку, і я припускаю, що ви отримуєте від них якусь віддачу, або це просто не робить будь-який сенс.


Я подав прохання востаннє, але якщо його буде відхилено, я буду шукати юридичної консультації, оскільки ця компанія вкрала не лише мої гроші, але й мої особисті документи, які мені дуже незручні. Вони також змінили свою URL-адресу, що виглядає дуже підозрілим, оскільки це нове казино?


Чому ви, здається, симпатизуєте казино в цьому випадку?


filefilefile

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь ласка, прочитайте ці слова ще раз. «Я думаю, що це триває досить довго, і ви просто обертаєтеся по колу. Я не розумію, що може стояти за тим, що казино рекомендує метод, а потім відхиляє виведення коштів. Однак ви все ще є відкрита скарга..."

Тож ні, це не означає, що команда розгляду скарг ігнорує вашу проблему. Але ми більше нічого не можемо додати тут, на форумі. Ми не розглядаємо скарги тут.

Все сказано. Тому, будь ласка, постарайтеся бути терплячими та переконайтеся, що ви не зачепите баланс.


Я погоджуюсь, що вся ця справа досить дивна, але ми в тому ж становищі, що й ви. 🙁

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

filefilefile це справжня проблема, тож, можливо, ви справді можете допомогти мені з цим? filefile

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ви ставите цьому казино оцінку безпеки понад 9, тож ви знаєте, що вони не платять, і все одно рекомендуєте їх. Чи це не демонструє більше симпатії до казино над гравцем?


Я зареєструвався тільки через рейтинг, який ви поставили, і тепер я вниз....а ви не допомагаєте...ви просто пишете абсолютну нісенітницю, яка має на меті заспокоїти людей.

Автоматичний переклад.
Doreen61
10 міс. тому

Насправді ми не знаємо, що казино не платить, доки це не доведено у скарзі. Незважаючи на те, наскільки я хотів би брати участь у процесі, це не моє місце.

Найкраще, що ви можете зробити, це оновлювати скаргу. Вищий індекс безпеки означає, що ви, швидше за все, не зіткнетеся з нечесним підходом, але я впевнений, що ви розумієте, Casino Guru не несе відповідальності за дії казино. Щоб компенсувати цю «прогалину», ми намагаємося вільно вирішувати проблеми гравців.

Я розумію ваші почуття. Проте врахуйте наступне: якщо казино змінило свої «якості», ми не зможемо дізнатися про це, поки ви не прийдете сюди та не подасте скаргу.

Я був би злий, якби був на твоєму місці, і мені шкода, що тобі доводиться через це пройти. 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Така ж проблема, як і в інших гравців. Усі документи для KYC надсилаються, але відкликання кожного разу скасовується. Отже, якщо ви хочете заощадити гроші, тримайтеся подалі від цього казино!!!

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Привіт, ви надіслали всі документи і чи перевірило їх казино? Чи були відмови? Важливо відзначити, що поки гравець не пройде верифікацію, вивести гроші буде неможливо. Я б припустив, що, ймовірно, тому ваші зняття було скасовано.

Чи можете ви дати мені уявлення, як у вас справи з перевіркою?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Все подано і прийнято. Я намагався зняти кошти на банківську картку, банківський переказ Skrill і звичайний банківський переказ. Я намагався більше тижня в чаті, але, на жаль, це казино просто не виплачує гроші. Я не розумію, як гуру поставив цьому рейтинг 9,3? Чи є куди скаржитися з цього приводу?

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Чи повідомило вам казино також причину, чому воно не хоче виплачувати ваші гроші, коли ви вже спробували кілька альтернатив? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому, якщо нічого не змінилося, ви можете повідомити нас.

Щодо скарги,ви можете подати її тут , але наразі наша команда лише задаватиме запитання, щоб дізнатися більше, і лише якщо 14 днів буде заповнено, тоді вони спробують зв’язатися з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Перший раз сказали, що знімати можна тільки карткою. Пробував спочатку сам, потім за допомогою чату, але щоразу зняття не виходило. Тоді вони сказали, що я також можу зняти банківським переказом. Це теж не вдалося. Тепер, коли я зайшов до чату, щоб запитати, вони сказали мені почекати 7 хвилин, потім знову 7 хвилин, а потім перейти до іншого представника служби підтримки клієнтів. Я пробував з ними тиждень, але відчуття, що вони просто не хочуть платити, постійно посилювалося. А прочитавши про зустріч інших колумністів, почуття тільки посилилося. Є принаймні 50 невдалих спроб зняття...

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Ох, у такій ситуації, звичайно, неприємно, коли доводиться пробувати кілька способів оплати, і з кожним з них у підсумку виникає проблема. Ще більш дивно, коли казино так сказало і порекомендувало вам його. Чи були якісь причини, чому це завжди зазнавало невдачі?

Оскільки ви подали скаргу, я бачив, що вам доведеться почекати деякий час, і якщо казино не зможе вирішити проблему, ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому разі ви подали заявку на відкликання чи це для вас неможливо?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Безглуздо їх робити, коли вона відхилена не пізніше години після спроби, а гроші завжди повертаються на ігровий рахунок. Було б добре, якби хтось інший міг змусити їх зробити репатріацію, а я просто змушую їх чекати. Я можу чекати рішення. Я граю в казино на гроші, які я готовий програти, але було б добре мати можливість зняти гроші, якщо я колись там щось виграю.

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Звичайно розумію. Головне, що я рекомендую зробити зараз, це залишити гроші на рахунку гравця і нічого з ними не робити, тому що якщо ви їх втратите, ми не зможемо вам допомогти. Тому найкраще почекати, і, як я вже згадував раніше, наша команда спробує вам допомогти.

Я сподіваюся, що зрештою вам вдасться вийти.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Гроші є на ігровому рахунку і будуть. Після перших спроб репатріації я вирішив, що тепер ми доведемо це до кінця. Це те, що казино намагається зробити, щоб гравці втрачали свої гроші. Одного разу вони поклали 10 євро бонусних грошей на мій ігровий рахунок і стверджували, що їх неможливо зняти, оскільки на ігровому рахунку є бонусні гроші. Я скасував бонус і сказав, що зараз усе гаразд, але, звісно, після цього він також не працював.

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Гарний хід. Поки все не розбереться, я теж нічого не буду робити з грошима.

Що стосується бонусу, ви просили його чи казино дало вам його спонтанно, щоб сказати, що бонусні гроші є на вашому рахунку? Це було б досить незручно, але я бачу, що ви його скасували.

Як би мені не було неприємно це говорити, нам просто доведеться почекати та подивитися, що станеться далі, і наша команда спробує трохи допомогти вам, якщо казино не зможе виплатити ваші гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я не просив бонусів. Вони щойно додали їх на мій ігровий рахунок, і наступного разу, коли я пішов знімати гроші, це, звичайно, не вдалося. Ще раз запитав причину в чаті і сказали, що у вас активний бонус. Я видалив бонус і знову спробував зняти свої гроші, але знову не вдалося. Гроші є на ігровому рахунку, і я не маю наміру нічого з ними робити. Я чекаю з миром 🙂

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
7 міс. тому

Ну тоді, як кажуть, терпіння приносить троянди, і я твердо вірю, що так буде і у вашій ситуації.

Щодо бонусу, то добре, що ви нічого не зробили і скасували, і я відчуваю, що вводити ще один вивід поки що буде неактуально, оскільки він завжди відхиляється.

Мені цікаво, як воно вийде. 🙂

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Привет, а не могли бы подсказать почему мой отзыв был отклонен? Я игрок этого казино и хотела б оставить отзыв.

Ekaterina434
6 міс. тому

Привіт. Я бачу, що наша внутрішня система виявила у ваших відгуках забагато схожості, тому їх було відхилено. Якщо ви хочете, ви можете надіслати кілька скріншотів, які підтверджують, що ви є гравцем у цих казино, і ми заднім числом затвердимо ваші відгуки. Перешліть їх на адресу community@casino.guru . Дякуємо за співпрацю в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
Ekaterina434
6 міс. тому

Привіт знову. Дякуємо за надані знімки екрана. Ваші відгуки користувачів схвалено заднім числом.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого