ФорумКазиноDaddy Casino - загальне обговорення

Daddy Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

10 міс. тому від franztheuerw
|
5555 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Doreen61
4 міс. тому

Casino Guru завжди дає високі оцінки всім шахрайським казино, я не знаю, чи платять вони їм за це, але ми, гравці, страждаємо від усієї роботи через це, особисто я, коли бачу високий рейтинг казино, я знай, що це брехня

Автоматичний переклад.
ThugLifeForlife
4 міс. тому

Нам завжди шкода, якщо гравець відчуває якийсь поганий досвід в онлайн-казино, і наша команда скарг завжди робить усе можливе, щоб допомогти цим гравцям вирішити всі проблеми. Це не завжди можливо, звичайно, з багатьох причин. Відповідно до вирішення скарги та багатьох інших аспектів наша команда даних змінює індекс безпеки кожного казино. Якщо вам цікаво, у нас є ця стаття, яку ви можете прочитати, в якій все це детально пояснено. Будь ласка, подивіться сюди 👈.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Не нашла, как написать вам в личные сообщения. Вы отклонили мой отзыв. Но почему? Я обычный игрок, который написал мнение свое о казино.

detnet
3 міс. тому

Привіт. Наша внутрішня система виявила забагато подібностей, тому ваш відгук було відхилено. Якщо ви хочете надіслати нам кілька знімків екрана з облікового запису казино або облікових записів, про які ви хочете написати відгук, щоб ми переконалися, що ви постійний гравець, надішліть їх із поясненням на community@casino.guru .

Ми дуже цінуємо вашу співпрацю.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Хорошо. Я отправлю сейчас. Спасибо за ответ

detnet
3 міс. тому

Отримано! Дозвольте нашій команді перевірити їх і незабаром зв’яжемося з вами. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Почему мне отклоняют отзывы о казино? Я играю в этих проектах и поделилась своим мнением. Вижу, что я не первая такая. Мне тоже скрины предоставить?

Вы прокомментировали, что есть сходство в отзывах. Но это мое мнение. И если оно совпадает с другими игроками, то что в этом плохого?

detnet
3 міс. тому

Ваші відповіді вище 👆😉.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Чому мої відгуки відхилено, а схвалені видалено?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я надіслав лист із скріншотами на вашу електронну пошту.

Автоматичний переклад.
Mikemisha
3 міс. тому

привіт Дякую тобі. Ми перевіримо їх і повернемося до вас із рішенням. Якщо є докази, що ви справжній гравець, ваші відгуки буде схвалено заднім числом.🙂


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Дякую Ромі

Автоматичний переклад.
Mikemisha
3 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Ми завжди раді, коли гравець зацікавлений у співпраці. Гарного дня.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я пішов зареєструватися в казино guru, щоб отримати бонус. Бонус становив 200% і 100 обертань. Щойно я зареєструвався в профілі, там було написано 100% бонусу. Я пішов у чат по допомогу. І в чому я бачу розіграш .Я з кимось розмовляв і раптом він пішов, а я чекав відповіді

Це траплялося знову і знову. Ніхто не може вам допомогти. Якщо ви хочете зняти гроші, я можу уявити, що станеться. Немає причин витрачати свій час, я ставлю нуль

Автоматичний переклад.
psychedelicteo
3 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути, що виникла така ситуація. Отже, ви все ще нічого не вирішили, і ніхто до вас не звертався, а казино вас ігнорує, так? Найкраще було б дізнатися, чому це так, але я бачу, що ви, очевидно, не залишилися в казино і не повернетеся.

Чи пробували ви надіслати службу підтримки електронною поштою?

Автоматичний переклад.
detnet
3 міс. тому

Те саме для мене

Автоматичний переклад.
mairiws7
3 міс. тому

Привіт! Я переглянув ваш відгук і заднім числом прийняв його. Я думаю, що гравцям не завадить знати, що трапилося, і якщо у вас був бездепозитний бонус, з яким ви не могли грати, і зрештою вам довелося внести депозит, це, мабуть, був не найкращий досвід.

Наступного разу було б добре, якби ви описали трохи більше і не копіювали те, що написала служба підтримки, тому що ми хочемо, щоб гравці пояснювали речі про казино. Тож наступного разу ви зможете поділитися більше.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Добрый день!Скажите пожалуйста,почему отклонили мой отзыв?Я играю в этом казино и имею большой игровой опыт.

Juliya
2 міс. тому

Дякуємо, що звернулися до нас. Оскільки відгуки користувачів надто багато схожі на казино, про які ви писали, і ми завжди хочемо, щоб усі огляди були неупередженими, надішліть електронний лист на community@casino.guru зі скріншотами вашого облікового запису казино, щоб ми могли бути впевнені, що ви там справжній гравець. Наперед дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Після того, як я зніму гроші, Daddy.casino повідомляє, що мій рахунок перевіряється, але я не можу нічого зняти протягом тижня, і вони кажуть, що не знають, коли обліковий запис перевірено.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого