1 рік тому
Тут ви можете обговорити Daddy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Даніель. чому ви не пишете, що для бездепозитного бонусу потрібно зробити депозит? lg
Hi Daniel. why don't you write that you have to make a deposit for the no deposit bonus? lg
hallo daniel. warum schreibt ihr nicht dazu, dass man für den bonus ohne einzahlung, einzahlen muss? lg
Я намагався зняти кошти з казино з 3 листопада через Skrill, який є моїм підтвердженим способом оплати та тим, який я використовував для внесення депозиту. Зараз вони видалили Skrill як варіант для виведення коштів.
Кожного разу, коли я намагаюся, вони кажуть мені, що його було відхилено, і є технічна помилка, яку вони розглядають, і що я не ввів свою електронну адресу під час виведення коштів, і я додав знімок екрана, щоб показати, що я це зробив. Я також намагався використати криптовалюту та картку для виведення коштів, це також було відхилено, незважаючи на те, що служба підтримки казино пообіцяла, що вони оброблять це для мене, якщо я використаю ці методи.
I have been attempting to withdraw funds from the casino since November 3rd via Skrill which is my verified payment method and the one that I used to make my deposit. They have now removed Skrill as an option for withdrawing.
Every time I try they tell me that it has been rejected and there is a technical error that they are looking into and that I didn't enter my email when doing the withdrawal which I have attached a screen grab of to show I did. I have also attempted to use crypto and card to withdraw, this was also rejected despite the casino support promising that they would process it for me if I used these methods.
привіт Якщо можна відповісти на ваше запитання...
Так, «бездепозитний бонус» може бути складним. Ви можете грати з бонусом, не вносячи депозит, але пізніше, щоб зняти свій виграш із цього «бездепозитного бонусу», ви повинні зробити депозит. Насправді це стандартна процедура в більшості казино.
Якщо вам цікаво дізнатися більше про такі бонуси, просто натисніть це посилання , і ви знайдете тут усе, що вам потрібно знати.
Можна також запитати, чи грали ви в цьому казино? Які ігри вам подобаються найбільше?
Hi there. If I may answer your question...
Yes the "no deposit bonus" could be tricky. You can play with the bonus without making a deposit, but later on to make a withdrawal of your winnings from this "no deposit bonus" you have to make a deposit. It is actually a standard procedure in most of the casinos.
If you're be interested to learn something more about these kind of bonuses just click on this link and you will find here everything you need to know.
May I also ask if you have played in this casino? Which games do you like the most?
@romi, ні, ти отримаєш бонус, але ти не можеш грати в нього без депозиту. Ось що смішно
@romi, no, you will receive the bonus, but you cannot play it without a deposit. That's the funny thing
@romi, nein du bekommst den bonus zwar gutgeschrieben, kannst ihn aber ohne einzahlung nicht spielen. das ist das witzige
Привіт.
Це не дивно, що казино змінює, додає або видаляє методи оплати. Daddy Casino - це абсолютно нове казино, яке не перевірено часом, тому, ймовірно, вони все ще роблять усе можливе, щоб зробити досвід кожного гравця кращим і кращим. Крім того, це казино має дуже хороший індекс безпеки, тому це хороший знак.
Отже, як у вас справи зі скаргою? Я бачив, що представник казино насправді пояснив, що могло статися. Ви вже пробували цю пропозицію?
Hello.
It is not unusual that a casino would change, add or remove payment methods. Daddy Casino is a brand new casino that hasn't been proven by time so probably they are still doing their best to make the experience of each player better and better. Also this casino has got very good safety index so it's a good sign.
So how are you going with your complaint so far? I saw that the casino representative actually explained what could have happened. Have you tried that suggestion yet?
Привіт,
Я отримав відповідь від Daddy Casino на запит про відшкодування, оскільки казино не обробило мою електронну пошту щодо закриття мого облікового запису.
Казино схвалило запит на відшкодування, і це чудово!
Проте грошей я чекаю вже більше тижня. У чаті постійно повідомляють мені, що його обробляє фінансова команда.
Чи виправдано для цього більше тижня, чи це вже дуже довго? Наразі немає відповіді на електронні листи.
Hello,
I received a response from Daddy Casino to a refund request because the casino did not process my email regarding my account closure.
The casino has approved the refund request, which is great!
However, I've been waiting for the money for more than a week. The chat just keeps telling me that it is being processed by the finance team.
Is more than a week justified for this, or is it already a very long time? There is currently no response to emails.
Hallo,
ich habe von Daddy Casino eine Rückmeldung auf einen Rückzahlungsantrag erhalten, da das Casino meine email bzgl. meiner Kontoschliessung nicht bearbeitet hat.
Das Casino hat dem Rückzahlungsantrag zugestimmt, was erstmal toll ist!
Jedoch warte ich schon mehr als eine Woche auf das Geld. Der Chat sagt mir immer nur, dass es sich in Bearbeitung durch das Finanzteam befindet.
Sind hierfür mehr als eine Woche gerechtfertigt, oder ist das schon sehr lange? Auf Emails wird’s aktuell nicht geantwortet.
Привіт, я думаю, що тиждень ще не такий вже й катастрофічний. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.
Однак я вважаю, що вам пощастило домовитися про відшкодування з казино.
Крім того, чому ви хотіли закрити рахунок? Ми мали справу з подібною проблемою в іншому казино, тому я запитую.
Hi I think the week isn't quite that catastrophic yet. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
However, I think it's pretty lucky that you managed to negotiate a refund with the casino.
Besides, why did you want to close the account? We've dealt with a similar issue at another casino, so that's why I'm asking.
Я навіть не знаю, з чого почати цю сагу, яка триває.
Я зробив депозит і грав готівкою в Daddy Casino і вирішив зняти гроші. Я завершив перевірку та зняв через Skrill, який був методом, який я використовував для внесення коштів. Вони скасували його, і я знову подав запит на основі порад у чатах, оскільки вони стверджували, що мають технічну проблему. Вони знову скасували видалений скріл.
Потім вони сказали використовувати Crypto - Скасовано знову
Потім вони сказали використовувати картку, яку вони також змусили мене перевірити - це неодноразово скасовувалося. Минув місяць, і зараз 30 спроб зняти гроші – усі вони використовують методи, про які вони мене просили.
Здається, немає можливості зняти. У мене є постійна скарга, і навіть те, як вони попросили мене вийти через це, скасовується. У когось ще були проблеми чи грав тут?
I don't even know where to start with this ongoing saga.
I deposited and played cash at Daddy Casino and decided I would withdraw. I completed the verification and withdrew via Skrill which was the method I used to deposit. They cancelled it and I requested again based on the chats advise as they claimed to have a technical issue. They cancelled it again the removed skrill.
They then said to use Crypto - Cancelled again
They then said use card which they also made me verify - this was repeatedly cancelled. It has been a month and now 30 attempts to withdraw - All using methods they have asked me to.
There seems to be no way to withdraw. I have an on-going complaint and even the way they have asked me to withdraw via that get cancelled. Anyone else had an issue or played here?
Привіт!
Чи пробували ви зв’язатися з їхньою службою підтримки напряму? Тому що я знаю ситуації, коли мої картки не підходили для деяких моїх виведення грошей, але завжди були інші варіанти.
Hi!
Have you tried to contact their support directly? Because I know situations when my cards were not appropriate for some my cashouts, but always were other options.
Я навіть не знаю, з чого почати цю сагу, яка триває.
Я зробив депозит і грав готівкою в Daddy Casino і вирішив зняти гроші. Я завершив перевірку та зняв через Skrill, який був методом, який я використовував для внесення коштів. Вони скасували його, і я знову подав запит на основі порад у чатах, оскільки вони стверджували, що мають технічну проблему. Вони знову скасували видалений скріл.
Потім вони сказали використовувати Crypto - Скасовано знову
Потім вони сказали використовувати картку, яку вони також змусили мене перевірити - це неодноразово скасовувалося. Минув місяць, і зараз 30 спроб зняти гроші – усі вони використовують методи, про які вони мене просили.
Здається, немає можливості зняти. У мене є постійна скарга, і навіть те, як вони попросили мене вийти через це, скасовується. У когось ще були проблеми чи грав тут?
I don't even know where to start with this ongoing saga.
I deposited and played cash at Daddy Casino and decided I would withdraw. I completed the verification and withdrew via Skrill which was the method I used to deposit. They cancelled it and I requested again based on the chats advise as they claimed to have a technical issue. They cancelled it again the removed skrill.
They then said to use Crypto - Cancelled again
They then said use card which they also made me verify - this was repeatedly cancelled. It has been a month and now 30 attempts to withdraw - All using methods they have asked me to.
There seems to be no way to withdraw. I have an on-going complaint and even the way they have asked me to withdraw via that get cancelled. Anyone else had an issue or played here?
Я бачу, що у вас повільно закінчуються методи виходу.
Однак я також бачив вашу скаргу та знімки екрана, що він усе ще застряг на тому самому місці. Казино дало вам якусь іншу альтернативу, і врешті її все одно відхилили? Яку альтернативу рекомендувало вам зараз казино? У вас є незавершене зняття або все завжди відхиляється одразу?
У будь-якому разі наша команда спробує вам допомогти, і я сподіваюся, що ви знайдете спосіб оплати, який дозволить вам без проблем зняти кошти.
Повідомляйте нас, якщо щось зміниться.
I can see that you are slowly running out of methods to withdraw.
However, I also saw your complaint and screenshots that it is still stuck at the same point. Did the casino give you some other alternative and it's still rejected in the end ? What alternative did the casino recommend to you now ? Do you have a pending withdrawal or is everything always rejected right away ?
Anyway, our team will try to help you and I hope that you will find a payment method that will allow you to withdraw without any problems.
Keep us updated if anything changes.
Вони просто говорять зробити це за допомогою картки, а потім скасовують протягом кількох годин після мого запиту. У них була верифікація і skrill, і картки. Раніше мені сказали спробувати skrill і crypto. Я знаю, що це нове казино, але після місяця цього я сподівався, що вони зможуть принаймні обробити просте виведення коштів skrill. Враховуючи, що вони мають можливість приймати депозит, здається дивним, що вони не можуть надіслати зняття.
They keep just saying to do it via card and then cancel it within a few hours of my request. They have had verification of both skrill and card. I was previously told to try skrill and crypto. I know they are a new casino but after a month of this I would have hoped they could at least process a simple skrill withdrawal. Given they have the ability to take a deposit it seems odd they can't send a withdrawal.
Я думаю, що це триває досить довго, і ви просто ходите по колу. Я не розумію, що може стояти за тим, що казино рекомендує метод, а потім відхиляє виведення коштів.
Однак у вас все ще є відкрита скарга, і я твердо вірю, що ця сага закінчиться щасливо. Я побажаю тобі добра.
I think it's been going on for quite a long time and you're just going round in circles. I don't understand what could be behind the casino recommending a method and then rejecting the withdrawal.
However, you still have an open complaint and I firmly believe that this saga will end happily. I will wish you well.
Отже, ви не допомагаєте, а дозволяєте казино продовжувати свій цикл фактичних невиплат. Додано три знімки екрана, на яких я намагаюся зняти кошти за допомогою методів, які вони пропонують, а потім вони відмовляються через технічні проблеми.
Я не вірю, що казино може мати технічні проблеми з Skrill, карткою та Crypto протягом трьох місяців. Я також не вважаю правильним, щоб казино, яке робить це, мало такий високий рейтинг на вашому сайті – це здається дуже недбалим з вашого боку, і я припускаю, що ви отримуєте від них якусь віддачу, або це просто не робить будь-який сенс.
Я подав прохання востаннє, але якщо його буде відхилено, я буду шукати юридичної консультації, оскільки ця компанія вкрала не лише мої гроші, але й мої особисті документи, які мені дуже незручні. Вони також змінили свою URL-адресу, що виглядає дуже підозрілим, оскільки це нове казино?
Чому ви, здається, симпатизуєте казино в цьому випадку?
So you aren't helping, what you are doing is allowing the casino to continue their cycle of not actually paying out. Attached is three screen grabs worth of me attempting to withdraw via the methods they suggest and then them rejecting it because they have technical issues.
I do not believe a casino can have technical issues with, Skrill, card and Crypto for three months solid. I also do not think it is right that a casino doing this should have such a high rating on your site - it seems highly negligent on your part and I assume that you get some sort of kick back from them or this simply doesn't make any sense.
I have requested it one last time but if it is rejected I will be seeking legal advice as this company has not only stolen my money but as my personal documents which I am highly uncomfortable with. They have also changed their URL which seems highly suspicious as they are a new casino?
Why is it that you seem to sympathise with the casino in this case?
Так! З казино все пройшло чудово.
Yes! Everything went great with the casino.
Ja! Alles super geklappt mit dem Casino.
Casino Guru деякий час став на бік цієї групи казино і навіть дозволив одному з їхніх пекельників отримати рейтинг «Чесне казино, затверджене Гуру».
Минулого року у мене були проблеми з татовим сестринським казино Gama. Проблеми були точно такими ж, як у вас; вони продовжували скасовувати зняття коштів і відмовляли мені у використанні альтернативних методів виведення коштів. Мені сказали, що виникла технічна проблема, яку "незабаром буде вирішено". Коли я розслідував свою власну справу, я дізнався, що їх дочірнє казино Cat скасовувало зняття грошей під тим самим виправданням понад рік тому.
Гуру, здається, ігнорує ці заяви людей і фактично допомагає цій купці російських шахраїв отримати більше клієнтів. Вони, мабуть, дуже добре платять Гуру. 🙂
Casino Guru has sided with this group of casinos for a while and even allowed one of their hellholes to get a ’Fair casino approved by Guru’-rating.
I had problems with Daddy’s sister casino Gama last year. The problems were exactly the same as yours; they kept cancelling withdrawals and denying me the usage of alternative withdrawal methods. They told me there was a technical problem that ’will be fixed soon’. When I was investigating my own case, I found out that their sister casino Cat had been cancelling withdrawals with the same excuse over a year ago.
Guru seems to be ignoring these claims by people and actually helping this bunch of russian scammers get more customers. They must be paying Guru really well. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.