ГоловнаФорумКазиноCosmo Casino - загальне обговорення

Cosmo Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Panders
|
12 363 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Cosmo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я із задоволенням грав у групі нагород казино протягом кількох років. Коли я переїхав до Гернсі, я міг грати лише в Cosmo Casino від цього бренду, що я робив із задоволенням до 3-4 тижнів тому, коли раптом мене перенаправили в Luxury Casino, коли я спробував отримати доступ. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказав, що мій обліковий запис заблоковано, і мені потрібно зв’язатися з управлінням ризиків, що я зробив 23/10 і не отримав відповіді. Хтось знає, що відбувається з Cosmo або має подібний досвід?

Автоматичний переклад.
Panders
3 р. тому

Привіт Пандерс


Не могли б ви вказати номер свого рахунку cosmo casino через PM.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Cosmo Casino
3 р. тому

Звичайно, поки що не знаю, як написати тут… але спробую. В іншому випадку просто попросіть відповідну команду відповісти на мій лист🙂

Автоматичний переклад.
Panders
3 р. тому

На жаль, я не можу знайти, як надіслати вам повідомлення безпосередньо на цьому форумі

Автоматичний переклад.
Panders
3 р. тому

Привіт, тут неможливо надіслати PM, але ви зареєстровані в казино за тією ж електронною адресою, що й тут, на CasinoGuru?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Так, Данило, та сама адреса.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую, Даніель, що надіслав мені адресу електронної пошти.


На жаль, Пандерс, на жаль, неможливо дізнатися, хто ви, без певної ідентифікаційної інформації, тому мені знадобилося щось, щоб знайти вас у системі.

Сказавши це, ваш запит тепер у підтримці, і вони зв’яжуться з вами. Слідкуйте за своєю поштою.


Якщо у вас все ще є проблеми, не соромтеся повертатися.

На здоров'я

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Гуру,

Я закрив казино Cosmo після багатьох років лояльності вчора, після того, як я був знижений після того, як мої депозити припинилися, тому що мої депозити не давали ні найменшого шансу на ВИНГ. Я був так далеко, що вони навіть

видалив мою історію транзакцій, щоб приховати її. Вони знали, що я вклав так багато, що я буду повертатися, щоб спробувати виграти частину назад, але ніяк.

Вони також навіть не поважали пропоновані безкоштовні обертання та проігнорували електронні листи, щоб активувати їх.

Дивно, як жадібність бере верх. Тому будь ласка, попередьте, що вони не такі, якими здаються.

Автоматичний переклад.
kreefkreefie
3 р. тому

Мені просто цікаво, чи достатньо довго ви чекали, щоб активувати безкоштовні обертання, перш ніж закрити обліковий запис?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони просто закінчилися. Вони обмежені в часі.

Автоматичний переклад.
kreefkreefie
3 р. тому

Як вони можуть закінчитися, якщо ви кажете, що вони навіть не активували їх у вашому обліковому записі?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони закінчуються, коли не активовані. Вони обмежені часом, дата вказується, коли вони закінчуються, тому хост повинен активувати їх, щоб ви могли внести депозит, щоб завантажити їх для використання. Скажіть своїм колегам, щоб вони виконували свої обіцянки, інакше майбутньої підтримки більше не буде.

file

Автоматичний переклад.
kreefkreefie
3 р. тому

Я маю на увазі, якщо ви зможете довести, що ви вчасно попросили безкоштовні обертання, але казино не змогло їх активувати, ви повинні отримати певну компенсацію.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Компенсація ? Я втратив 40 безкоштовних обертань на блискавці, що вражає громом, ціною за день лише тому, що я працював, і 2 рази більше 25 обертів на безсмертних істотах через відсутність бажання активувати їх за допомогою cosmo. Депозити, які я розміщував, нічого не сплачували, тому вони знизили мене до найнижчого рівня, щоб я міг вкладати більше. Тому я втратив інтерес і відчув себе обдуреним. Тож лояльність насправді не враховувалась навіть у тому, що вона була так далеко. Рахунок закритий для їхнього щастя. Я програв, і це зіпсувало мою волю до гри.

Автоматичний переклад.
kreefkreefie
3 р. тому

Я маю на увазі, якщо ви більше не хочете грати в ігри казино, я б не вважав це поганим. Іноді краще зробити перерву, особливо коли грати в ігри казино вам більше не цікаво.

Але ви повинні були отримати безкоштовні обертання від казино, це точно.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ви повинні були отримати безкоштовні оберти. Вас ледь не обдурили. Ви повинні отримати відшкодування за допомогою цифрових грошей або криптовалюти.

Змінено Daniel 3 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Просто хочу сказати, що Cosmo вирішив мої проблеми з входом. Дякую цьому форуму за допомогу

Автоматичний переклад.
Panders
3 р. тому

Мені приємно це чути 🙂 Дякую за оновлення.

Автоматичний переклад.
laojuntasa
3 р. тому

Я не збираюся ні про що благати цих людей, якщо вони не розуміють, що важливо зберегти лояльних людей і інвестувати разом з ними, то вони не протримаються довго. Винагороди за лояльність з ними не враховуються. Я переконаний, що сайти казино з невеликим екраном працюють під керівництвом одних і тих же людей, тому що вони роблять те саме.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого