3 р. тому
Тут ви можете обговорити Cosmo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я із задоволенням грав у групі нагород казино протягом кількох років. Коли я переїхав до Гернсі, я міг грати лише в Cosmo Casino від цього бренду, що я робив із задоволенням до 3-4 тижнів тому, коли раптом мене перенаправили в Luxury Casino, коли я спробував отримати доступ. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказав, що мій обліковий запис заблоковано, і мені потрібно зв’язатися з управлінням ризиків, що я зробив 23/10 і не отримав відповіді. Хтось знає, що відбувається з Cosmo або має подібний досвід?
I’ve happily played at the casino rewards group for a number of years. When I moved to Guernsey it was only Cosmo Casino from this brand that I could play at, which I did happily until 3-4 weeks ago when suddenly I was being redirected to Luxury casino when I tried to access.I contacted customer support and they said my account has been locked and I needed to contact risk management which I did on 23/10 and have had no response. Anyone know what’s going on with Cosmo or has a similar experience?
Привіт Пандерс
Не могли б ви вказати номер свого рахунку cosmo casino через PM.
Дякую.
Hi Panders
Could you please provide your cosmo casino account number via PM.
Thanks.
Звичайно, поки що не знаю, як написати тут… але спробую. В іншому випадку просто попросіть відповідну команду відповісти на мій лист🙂
Sure, just not sure how to PM on here yet…but will try. Otherwise just get the relevant team to respond to my email🙂
На жаль, я не можу знайти, як надіслати вам повідомлення безпосередньо на цьому форумі
Sorry I cannot find how to message you directly on this forum
Привіт, тут неможливо надіслати PM, але ви зареєстровані в казино за тією ж електронною адресою, що й тут, на CasinoGuru?
Hi, it's not possible to send PMs here, but are you registered in the casino under the same email address as here on CasinoGuru?
Дякую, Даніель, що надіслав мені адресу електронної пошти.
На жаль, Пандерс, на жаль, неможливо дізнатися, хто ви, без певної ідентифікаційної інформації, тому мені знадобилося щось, щоб знайти вас у системі.
Сказавши це, ваш запит тепер у підтримці, і вони зв’яжуться з вами. Слідкуйте за своєю поштою.
Якщо у вас все ще є проблеми, не соромтеся повертатися.
На здоров'я
Thanks Daniel for sending me the email address.
Sorry Panders, unfortunately there's no way to know who you are without some kind of identifying info, so I needed something to be able to find you in the system.
In saying that, your query is now with support and they will get back to you. Keep an eye on your inbox.
If you still have issues please feel free to come back.
Cheers
Привіт Гуру,
Я закрив казино Cosmo після багатьох років лояльності вчора, після того, як я був знижений після того, як мої депозити припинилися, тому що мої депозити не давали ні найменшого шансу на ВИНГ. Я був так далеко, що вони навіть
видалив мою історію транзакцій, щоб приховати її. Вони знали, що я вклав так багато, що я буду повертатися, щоб спробувати виграти частину назад, але ніяк.
Вони також навіть не поважали пропоновані безкоштовні обертання та проігнорували електронні листи, щоб активувати їх.
Дивно, як жадібність бере верх. Тому будь ласка, попередьте, що вони не такі, якими здаються.
Hi Guru ,
I closed Cosmo casino after many years of loyalty yesterday , after being downgraded after my depositing stopped because my deposits weren't showing the slightest chance of a WIN . I was so far down that they even
deleted my transaction history in order to hide it . They knew I had deposited so much that I would keep coming back to try and win some back , but no way .
They also didnt even Honor the free spins offered and ignored the emails to activate them .
Amazing how greed takes over . So please be warned they not what they seem to be .
Мені просто цікаво, чи достатньо довго ви чекали, щоб активувати безкоштовні обертання, перш ніж закрити обліковий запис?
I'm just wondering, have you waited long enough to get the free spins activated before you closed the account?
Як вони можуть закінчитися, якщо ви кажете, що вони навіть не активували їх у вашому обліковому записі?
How could they expire when you say that they didn't even activate them on your account?
Вони закінчуються, коли не активовані. Вони обмежені часом, дата вказується, коли вони закінчуються, тому хост повинен активувати їх, щоб ви могли внести депозит, щоб завантажити їх для використання. Скажіть своїм колегам, щоб вони виконували свої обіцянки, інакше майбутньої підтримки більше не буде.
They expire when not activated . They are time limited , date given when they expire , so the host has to activate them so you can deposit to load them for use . Tell your colleagues to honor their promises , otherwise no more future support .
Я маю на увазі, якщо ви зможете довести, що ви вчасно попросили безкоштовні обертання, але казино не змогло їх активувати, ви повинні отримати певну компенсацію.
I mean, if you're able to prove that you asked for the free spins just in time, but the casino failed to activate them, you should get some form of compensation.
Компенсація ? Я втратив 40 безкоштовних обертань на блискавці, що вражає громом, ціною за день лише тому, що я працював, і 2 рази більше 25 обертів на безсмертних істотах через відсутність бажання активувати їх за допомогою cosmo. Депозити, які я розміщував, нічого не сплачували, тому вони знизили мене до найнижчого рівня, щоб я міг вкладати більше. Тому я втратив інтерес і відчув себе обдуреним. Тож лояльність насправді не враховувалась навіть у тому, що вона була так далеко. Рахунок закритий для їхнього щастя. Я програв, і це зіпсувало мою волю до гри.
Compensation ? I lost 40 free spins on thunderstruck lightning valued for a day only because I was working and 2 times the 25 spins on immortal creatures because of lack of willing to activate them by cosmo . The deposits I placed wernt paying anything so they degraded me to the lowest setting in order for me to deposit more. So I lost interest and felt cheated . So loyalty didnt really count even being so far down . Account is closed to their happiness . I lost and it spoilt my will on playing .
Я маю на увазі, якщо ви більше не хочете грати в ігри казино, я б не вважав це поганим. Іноді краще зробити перерву, особливо коли грати в ігри казино вам більше не цікаво.
Але ви повинні були отримати безкоштовні обертання від казино, це точно.
I mean, if you don't want to play casino games anymore, I wouldn't see it as a bad thing. It's sometimes better to take a break, especially when playing the casino games isn't fun more you anymore.
But you should've received the free spins from the casino, that's for sure.
Ви повинні були отримати безкоштовні оберти. Вас ледь не обдурили. Ви повинні отримати відшкодування за допомогою цифрових грошей або криптовалюти.
You should've got the free spins. You almost quite got scammed. You should get a refund by either digital money or thru cryptocurrency.
Просто хочу сказати, що Cosmo вирішив мої проблеми з входом. Дякую цьому форуму за допомогу
Just to say Cosmo have resolved my login issues now. Thanks to this forum for assistance
Мені приємно це чути 🙂 Дякую за оновлення.
I'm glad to hear it 🙂 Thanks for the update.
Я не збираюся ні про що благати цих людей, якщо вони не розуміють, що важливо зберегти лояльних людей і інвестувати разом з ними, то вони не протримаються довго. Винагороди за лояльність з ними не враховуються. Я переконаний, що сайти казино з невеликим екраном працюють під керівництвом одних і тих же людей, тому що вони роблять те саме.
Im not going to beg these people for anything , if they cannot see that to keep people that are loyal and invest with them is important , then they wont last long . Loyalty rewards with them doesnt count . I recon small screen casino websites are all run under the same people , because they do exactly the same thing .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.