ГоловнаФорумКазиноCosmo Casino - загальне обговорення

Cosmo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Panders
|
12 322 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Daniel
2 р. тому

Я дійсно дуже задоволений Casino Rewards, я грав у різний час (роки) в різних казино групи, тепер у розкоші, правда, що відкриваючи різні рахунки та їхню систему лояльності інтегровано, іноді виникали проблеми з різні користувачі, називайте себе ідентифікаційним кодом або введіть мою електронну адресу чи ім’я користувача... але чат у режимі 24x7 a1... вони вирішують це.

І якщо я відкриваю рекламну акцію зі своєї електронної пошти і не активую її в додатку, вони також вирішують її.

Зараз важко підтримувати статус, треба грати... А якщо неприємно спускатися на рівень.

Але я б сказав, що це одне з найкращих казино.

Воно досить повне.

Вони швидко платять і мають кілька способів оплати та виведення.

я додаю...

Чат у розкоші також перекладається на іспанську.

Я щойно побачив ваш відгук, тому мій коментар.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
claudiamariana
2 р. тому

Привіт і дякую за інформацію.

Чи знаєте ви, що можете написати тут свій власний відгук? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зареєстрований у казино Cosmos з 2017 року. 2022 Але сьогодні мені не виплатили виграш, усі документи надіслано та підтверджено на електронні листи, відповіді немає. Чат працює лише на мобільному телефоні та англійською мовою. Все пояснено в чаті служб, хотів перевірити мій обліковий запис, але нічого не вийшло.

На жаль, казино так погано ставиться до лояльних клієнтів.

Автоматичний переклад.
Loretta15477
2 р. тому

Як я бачу в скарзі , сьогодні має бути оновлено.

Я повинен сказати, що найгірше, що казино може зробити з будь-яким гравцем, це незнання. Але подивимося, що буде далі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Як грати в «Космосі», якщо не пускають гравців з Німеччини? VPN ? У них є тільки Microgaming (найкращий з усіх)? А з Німеччини це не працює, чи не так?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Привіт! Наскільки я бачу, казино наразі не приймає гравців з Німеччини, тому було б не гарною ідеєю намагатися обійти це за допомогою VPN, оскільки, за нашою інформацією, вони не підтримують його використовувати. Однак я знайшов для вас список казино , які можуть бути для вас цікавими, а також вони також включають мікроігри, як ви просили. Однак постачальник ігор може бути доступний не для всіх країн, тому я рекомендую вам ознайомитися з Умовами використання або запитати в оператора. 🙂



Чи є щось інше, чому ви б віддали перевагу при виборі казино? Вам подобаються інші постачальники ігор? У контексті чого мікроігри для вас найкращі? Дайте нам знати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
askgambleranki
1 рік тому

Так, це також стане можливим у Німеччині з 2017 року, але я не знаю, чи це буде можливим у 2023 році

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я виграв щось у cosmo Casino після такого тривалого часу, але мої виграші були у списку виплат понад 48 годин, але вони не були оброблені. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
cn7bh596v4
11 міс. тому

Привіт.

Я розумію, що ви трохи розчаровані, хоча ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки гравців і обробки платежу. Cosmo Casino має хороший індекс безпеки, як ви можете бачити тут , що в даному випадку є позитивним моментом і може привести нас до гарного результату для вас.

Ви вже пройшли перевірку? Іноді цей процес може зайняти трохи більше часу, оскільки казино має виконати всі необхідні перевірки, щоб можна було обробити зняття.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.



Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
11 міс. тому

Звичайно, я перевірений, вони сказали мені, що мій рахунок має заборгованість у 84 євро, але вони не обробили моє зняття, але чи це не правда? Я перевірив свій банківський рахунок і не отримав відшкодування, але мені все одно потрібно заплатити. Звичайно, cosmo casino завжди намагається скасувати свій виграш, продовжувати грати та програвати! Це їхній спосіб (дуже дешево), тепер мені потрібно чекати ще 48 годин на виплату... Якщо ви знову щось знайдете через 48 годин

Автоматичний переклад.
cn7bh596v4
11 міс. тому

Знаєш, що? Я хотів би запитати ваш банк, чи є в системі зарезервована операція повернення платежу, що очікує на розгляд. Це найменше, що ви можете зробити. Я б точно спробував це. Потім ви можете надати офіційну відповідь казино.

Наскільки це може бути погано?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую 🙏, мені не потрібно запитувати в банку, все можна побачити у виписках з рахунку, cosmo Casino завжди намагається змусити мене скасувати свій виграш і продовжити гру, тепер я чекаю, поки вони мені виплатять

Автоматичний переклад.
cn7bh596v4
11 міс. тому

Розумію... це була лише думка. 🙁 Мені прикро це говорити; здається, замість цього варто скаржитися. Мало що ще можна придумати. Ви знайомі з процесом?

Цей посібник, присвячений скаргам, може допомогти. Я буду тут, якщо у вас виникнуть запитання, добре?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
cn7bh596v4
11 міс. тому

Я вважаю, що інколи отримувати інформацію — непогана ідея, але все, що ви думаєте.

Однак те, як ви це пишете, змушує мене думати, що це сталося не вперше, тож як це, у вас був подібний досвід у цьому казино? Додам також, що кілька днів – це ще не катастрофа, тож подивимося, як все складеться.

Обов’язково повідомляйте мені більше інформації, тому що якщо виникнуть проблеми і казино не виплатить вам через 14 днів, наша команда спробує вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Дуже дякую 😊

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я намагаюся отримати виписку про мої депозити в Cosmo Casino принаймні раз на місяць протягом півроку з моменту реєстрації, але я просто не отримую відповіді від служби підтримки чи щось подібне. Хоча згідно з GDPR казино зобов’язане надіслати мені такий виписку на запит. Коли я переглядаю свій обліковий запис казино, я бачу його лише за 1 рік, але я хочу це за останні 5-6 років. Що ще можна зробити, щоб отримати інформацію?

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
meyersusanne51
10 міс. тому

Привіт. Шкода, що служба підтримки казино не відповідає на ваші запити. На жаль, ми нічим не допоможемо з такою проблемою. Чи пробували ви зв’язатися з ними через чат або електронною поштою? Вони повинні надати вам таку інформацію, як ви сказали, а також повідомити вас, якщо відбулися якісь зміни в казино, скажімо, і тому вони не мають жодного старішого списку такого роду.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Дякую за відповідь. Я ще не отримував електронних листів про свою проблему, єдине, що я отримую від них, це нові ігри чи бонуси. Тоді мені, напевно, доведеться продовжувати шукати, як отримати виписку з рахунку, що для мене дуже важливо. Останнім заходом було б найняти адвоката, чого я насправді хочу уникнути.

Автоматичний переклад.
meyersusanne51
10 міс. тому

Я розумію, що ви хочете мати з цим якомога менше проблем і хотіли б вирішити все гладко. Як писав Ромі, в цьому випадку таку інформацію вам доведеться надати саме казино, але я не впевнений, чи зберігають вони такі документи 5-6 років. Можливо, варто запитати.

Крім того, як було запропоновано, найрозумніше було б написати електронний лист і пояснити свою ситуацію, і, сподіваюся, казино надішле вам відповідь і повідомить, чи можуть вони надати вам щось подібне.

Ви б спробували?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, звичайно, я б спробував це востаннє. Зазвичай такі документи повинні зберігатися як докази протягом 10 років.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого