ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від bojan851
|
37786 переглядів 223 відповідей |
|
1 2 3...12
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт,


Я зареєструвався в chipstars кілька тижнів тому, і всі депозити та виплати проходять дуже гладко. Минулих вихідних мені справді пощастило, і я виграв загалом близько 30 тисяч доларів. Але коли я зняв першу готівку 12 серпня, було сказано, що її схвалено, але грошей на моєму рахунку немає. І наступні 10 тисяч зняттів не були прийняті, я дуже хвилююся за свої виграші, чи могли б ви мені допомогти з цим?


З найкращими побажаннями,


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт kod1,

Також хотілося б знати, де ви проживаєте і яку країну вказали при реєстрації.

Chipstars дійсно не приймає гравців з Великобританії:

file

Якщо вам вдалося пройти реєстрацію, навіть якщо ви живете в країні з обмеженнями, головне полягає в тому, як казино забезпечує дотримання цього обмеження.

Ви вже пройшли перевірку, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,


Мій акаунт пройшов перевірку,

file

Тепер вони сказали, що не приймають мій обліковий запис.

Я вніс набагато більше, ніж зняв


дякую за відповідь,


З найкращими побажаннями,

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано dmr1 видалено
2 р. тому

Привіт,

є справедливий виняток, я б сказав.

Якщо казино не в змозі забезпечити дотримання такого роду обмежень і дало гравцеві можливість зробити депозит/грати, ці виграші повинні бути доступні для гравця. Це, скажімо так, справедливий варіант, однак нам потрібно було б дуже уважно перевірити всю ситуацію.

Однак не впевнений, що це так.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,


так, він перевірив мій рахунок за допомогою моїх рахунків і паспорта.

Це моя адреса у Великобританії file

Ось чому я багато вніс на рахунок.


Мені так погано, що я хочу покінчити життя самогубством

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Я не знаю, що вони зробили з моїм рахунком.

Вони щойно скасували весь мій депозит, і ви можете побачити мої останні ставки, всередині все ще є гроші.

Але раніше я запитував службу підтримки клієнтів, щоб вони сказали, що приймають клієнта з Великобританії

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Мій обліковий запис було перевірено 28 липня, і тепер вони сказали, що я порушую їхні положення та умови.


Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано dmr1 видалено
2 р. тому

Привіт,

Я згоден з вами, але якщо трапиться така ситуація, казино має бути справедливим і розглянути власні можливості щодо дотримання цих обмежень.

Я не кажу, що ситуація така, як зараз. Хоча я все одно хочу знати, як гравець зареєструвався на сайті.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Мій обліковий запис було перевірено 28 липня, і тепер вони сказали, що я порушую їхні положення та умови.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

спробуй зберігати спокій, будь ласка, не треба різких думок.

Будь ласка, дозвольте нам провести розслідування за допомогою скарги.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,


Зараз я перебуваю у Великобританії, але я з Китаю, тому я зареєструвався, сказавши, що я з Китаю.

Я ще раз перевірив у їхній службі підтримки клієнтів, чи приймають вони клієнтів із Великобританії, і отримав відповідь «Так».

Потім я завантажую свою адресу у Великобританії, оскільки я купив тут нерухомість,

І мій рахунок було перевірено, тому я продовжую вкладати гроші.


Потім сказали, що це не прийнято.

Якщо мій обліковий запис не підтверджено, я більше не буду там грати


Це мене так засмутило.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

У мене це є.

Мені вклади не повернули.

Вони просто заблокували мій рахунок і повернули всі мої виграші.

Огидно file

Автоматичний переклад.
kod1
2 р. тому

Мені цікаво, як розвиватиметься ваша скарга . Я вважаю, що якщо вони прийняли ваші депозити, вони також повинні прийняти той факт, що їм потрібно виплатити виграш.

Деякі казино повертають депозити замість виплати виграшів, але я завжди запитую - вони повернули депозити всім, хто грав там нелегально і програв, чи тільки тим, хто виграв і хоче отримати свій виграш?

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,

Я переглянув вашу скаргу та не зміг знайти частину, у якій казино приймає вас як резидента Великобританії.

Я просто хочу переконатися, що такий важливий доказ доступний групі розгляду скарг.

У будь-якому випадку, подивимося, як далі піде скарга.


Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,

Вибач - мій поганий. Мабуть, я помилився у скаргах.

Вибачте, будь ласка 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене це є.

Мені вклади не повернули.

Вони просто заблокували мій рахунок і повернули всі мої виграші.

Огидно file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я переглянув вашу скаргу та не зміг знайти частину, у якій казино приймає вас як резидента Великобританії.

Я просто хочу переконатися, що такий важливий доказ доступний групі розгляду скарг.

У будь-якому випадку, подивимося, як далі піде скарга. 🤞

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,

Даніель не входить до групи розгляду скарг, тому я б рекомендував перевірити скаргу, однак зараз я трохи розгубився. Ви подали скаргу на Casino Eagle .

Гравець під логіном kod1 подав скаргу на Chipstars .

Тепер ви запитуєте Даніеля, чому Chipstars не відшкодував ВАШІ депозити. Хто є хто, цікаво 🙂

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,

Я розумію 🙂.

Дозвольте мені пояснити, що ми запитуємо казино лише через скарги, тому мені було так цікаво, чи правильно я зрозумів ситуацію, і запитав вас про обидві скарги. Наскільки я вважаю, Деніел не мав справи з казино напряму, він просто представив загальну точку зору, Крістіна є правильною людиною, вона зараз займається розглядом скарги на Chipstars Casino .

Отже, я перевірив це і вважаю, що нам слід дочекатися якогось висновку, тому що гравець заявив, що"

«Зараз я перебуваю у Великобританії, але я з Китаю, тому я зареєструвався, сказавши, що я з Китаю.

Я ще раз перевірив у їхній службі підтримки клієнтів, чи приймають вони клієнтів із Великобританії, і отримав відповідь «Так».

Потім я завантажую свою адресу у Великобританії, оскільки я купив тут нерухомість,

І мій рахунок було перевірено, тому я продовжую вкладати гроші».

Я вважаю, що нам справді потрібно прояснити ситуацію. Не соромтеся стежити за скаргою.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановний гравець,

Ми направили все вам безпосередньо електронною поштою, наше рішення є остаточним і було прийнято на основі явних порушень з вашого боку нашої політики KYC, наших положень та умов, з якими ви прямо погодилися, а також ваших власних азартних ігор у Великобританії. закони.

Зважаючи на вищевикладене, ми вважаємо, що подальше обговорення мало що додасть, і тому ми не будемо продовжувати обговорення цього питання.

Бажаємо тобі всього найкращого в майбутньому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Звичайно, я з цим не згоден.

Оскільки ви підтвердили мій обліковий запис

це причина, чому я вніс так багато

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Цілком очевидно, що казино перевірило мій рахунок


Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Я припускаю, що казино не має наміру продовжувати, це 7 днів тому:

«З огляду на вищесказане ми вважаємо, що подальше обговорення мало що додасть, і тому ми не будемо продовжувати обговорення цього питання».

Автоматичний переклад.
1 2 3...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого