Привіт,
Я розумію 🙂.
Дозвольте мені пояснити, що ми запитуємо казино лише через скарги, тому мені було так цікаво, чи правильно я зрозумів ситуацію, і запитав вас про обидві скарги. Наскільки я вважаю, Деніел не мав справи з казино напряму, він просто представив загальну точку зору, Крістіна є правильною людиною, вона зараз займається розглядом скарги на Chipstars Casino .
Отже, я перевірив це і вважаю, що нам слід дочекатися якогось висновку, тому що гравець заявив, що"
«Зараз я перебуваю у Великобританії, але я з Китаю, тому я зареєструвався, сказавши, що я з Китаю.
Я ще раз перевірив у їхній службі підтримки клієнтів, чи приймають вони клієнтів із Великобританії, і отримав відповідь «Так».
Потім я завантажую свою адресу у Великобританії, оскільки я купив тут нерухомість,
І мій рахунок було перевірено, тому я продовжую вкладати гроші».
Я вважаю, що нам справді потрібно прояснити ситуацію. Не соромтеся стежити за скаргою.
Hello,
I understand 🙂.
Allow me to clear out that we ask casinos via complaints only, that's why I was so curious whether I understood the situation correctly and asked you about both complaints. As far as I think, Daniel did not deal with the casino directly, he just presented the general point of view, Kristina is the proper person, she takes care of the complaint against Chipstars Casino at the moment.
So, I checked that and I believe that we should wait for some conclusion because the player stated that"
"I am currently in UK but I am from China, so I registered saying I am from China.
I double checked with their customer service whether they accepted customer from UK and I got the "Yes" Response.
Then I upload my UK address since I have bought property here,
And my account was verified, that's the reason I keep depositing money in."
I believe that we truly need to clarify the situation. Feel free to keep an eye on the complaint.
Автоматичний переклад.