ФорумКазиноChipstars Casino - загальне обговорення

Chipstars Casino - загальне обговорення

2 р. тому від bojan851
|
41462 переглядів 306 відповідей |
|
1 2...16
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Chipstars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я Боян з Chipstars. Я тут, щоб вчитися у вас, хлопці. Тут, у Chipstars, наша головна мета — бути кращими з кожним новим днем! Ми все ще нове казино, але ми постійно працюємо, щоб забезпечити найкращий досвід для наших гравців. Так, ми знаємо, що є речі, які нам потрібно покращити, функції, які нам потрібно впровадити на Chipstars, але ми працюємо над цим щодня! Якщо у вас виникли проблеми або якщо ви відчуваєте щось погане на Chipstars, повідомте нас. Ми тут, щоб виправити це. Кожен гравець Chipstars має бути задоволений, це єдиний спосіб досягти наших цілей!

Автоматичний переклад.
Chipstars Casino
2 р. тому

Привіт, Bojan851, у цьому випадку, будь ласка, зв’яжіться зі мною електронною поштою radka@casino.guru – використовуючи свою офіційну електронну адресу представника казино, щоб ми могли бути впевнені, що ви є частиною команди Chipstars. Тоді ми зможемо відредагувати ваш обліковий запис, щоб наступного разу, коли ви напишете тут допис, було видно, що ви представник казино. 🙂

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Відправлено 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я кілька разів пробував грати в покерні турніри на Chipstars, але учасників завжди занадто мало. Але я бачив, що Chipstars має багато проектів, чому б не вкласти трохи енергії в просування покеру?

Автоматичний переклад.
manlyman
2 р. тому

Привіт, чоловіче! Дякуємо за відповідь на тему Chipstars. 🙂

Наш покер набагато старіший за казино та букмекерські ставки, він існує майже 2 роки. Як пристрасні гравці в покер, ми любимо наш покер. Ми багато чого спробували з покером, зробили багато акцій, багато цікавих турнірів, безкоштовні гроші... Але дуже важко залучити нових гравців у покер. Деякі гравці приходять, бачать, що в кімнаті не так багато гравців і просто йдуть...

Ви знаєте ситуацію - нові люди не хочуть грати, тому що гравців мало - гравців мало, тому що нові люди не хочуть грати, якщо столи не заповнені... Важка ситуація. Але, не буду зупинятися на роботі над нашим покером, як я вже сказав, ми любимо покер! Ми лише трохи змінили стратегію. Ми додали нове казино та букмекерську базу, які приносять нам нових гравців, і ми створюємо наш токен, який також приносить нових людей бренду Chipstars. Ми сподіваємося, що це також виведе покер на новий рівень з часом. Нам потрібно створити сильний бренд, я думаю, що це єдиний спосіб створити сильну покерну спільноту, тому це наша стратегія для Chipstars. Спочатку ми побудуємо найкраще з можливих казино (це вже нормально, але ми працюємо над ним щодня, в основному 90% наших ресурсів зараз знаходиться в казино), потім нам потрібно зробити наш токен міцним (у нас є великі плани на це через гейміфікацію в казино та покері, NFT...). Після того, як все це буде зроблено, покер може розвиватися в цій спільноті.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я використовую tiktok вашого офіційного представника казино, щоб ми могли бути впевнені, що ви є частиною команди Chipstars. Спочатку ми побудуємо найкраще з можливих казино (це вже нормально, але ми працюємо над цим щодня

Змінено Daniel 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
burgostony2019
2 р. тому

Я не впевнений, що я це розумію. Модератори гуру казино надали цьому профілі значок «Представник», тому ви можете бути впевнені, що цей профіль є офіційним профілем Chipstars на гуру казино. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

За останні кілька днів деякі люди зробили неправильні твердження про казино Chipstars на цьому форумі Casino.guru, які ми категорично відхиляємо.

Chipstars дотримується всіх застосовних законів і своїх умов, а також має центр підтримки клієнтів, доступний для всіх гравців відповідно до вищесказаного.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Я не думаю, що ви отримаєте свої відповіді тут, у загальнодоступній темі, але чому б вам не подати офіційну скаргу тут , щоб ми могли розпочати її вирішення?

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт,

сміливо перевірте головну панель казино:

https://casino.guru/chipstars-casino-review

file

І я впевнений, що ви також перевірили веб-сайт:

file

Ми завжди радимо гравцям із Великобританії грати в казино лише з ліцензією Великобританії.

Якщо бути чесним і чесним, решта має прокоментувати цю тему.

Ми не юристи, ми служимо посередниками. 🙂

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Ні, я не отримав відповіді, але я навіть не запитав. Тут я пояснив, що якщо у вас виникли проблеми з казино, створіть скаргу, і я також впевнений, що казино більше не реагуватиме тут, якщо офіційна скарга не буде подана.

Автоматичний переклад.
2 р. тому
Опубліковано dmr1 видалено
2 р. тому

Привіт,

для мене очевидно, що ви тут розглядаєте лише свою точку зору, і я не збираюся вас заохочувати далі.

Публікація інформації про те, що казино приймає гравців із Великобританії, з інформацією про те, що казино не ліцензоване у Великій Британії, не рекламує та не мотивує гравців грати в будь-якому місці.

file

Крім того, якщо будь-який гравець із Великобританії отримує доступ до списку рекомендованих або найкращих онлайн-казино, наш фільтр за замовчуванням автоматично застосовує умову «Ліцензія UKGC», навіть якщо цей фільтр знято:

filefile

Справа в тому, що якщо казино приймає гравців з Великобританії, ми просто надаємо інформацію, і все.

Мотивацією я б назвав, якби я надіслав бездепозитний бонус, який пропонують неліцензовані казино у Великобританії, гравцям із Великобританії.



Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Давайте просто повернемося до самого початку, бо я тут справді гублюся. Ось що я бачу в огляді казино на нашому сайті:

file

І ви постійно запитуєте у представників казино, чи мають вони ліцензію у Великобританії, ви згадуєте прапорці на нашому сайті, бонуси, позначені галочки і так далі... Моє запитання: який сенс? Що тут такого незрозумілого? Чого ти прагнеш досягти, яка мета? Я чесно не розумію.

Якщо казино поводилося з вами несправедливо, вони використали якісь дурні виправдання проти вас, щоб уникнути виплати виграшу, тоді добре, ми тут, щоб допомогти. Але виходячи з того, що я прочитав тут, я навіть не впевнений, чи казино зробило вам щось погане.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт dmr1,

Ви почали цю розмову, запитавши казино, чи дотримується воно місцевого законодавства щодо прийому гравців з Великобританії.

Крім того, ви дуже прямолінійно стверджували, що казино порушує закон, тому казино замовкло. До цієї дати нам повідомляли, що казино приймає гравців з Великобританії.

Після цього ви перейшли на бонуси, тож я пояснив бонуси та фільтр за замовчуванням.

Можливо, ви могли б просто почати з того факту, що реєстраційна форма більше не містить варіант країни Великобританії. Вам не здається? 🙂

Зараз я перевірив реєстраційну форму, і Сполучене Королівство дійсно відсутнє.

Я перевірю цю інформацію, щоб переконатися, що раптово казино перестало приймати гравців з Великобританії.

Я зв’яжуся з вами з результатами, а також ми оновимо доступність країни, якщо це необхідно.

Гарних вихідних.


Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Привіт знову.

Я не можу коментувати жодну дискусію, яку ви раніше мали з казино приватно.

Але тут, у цій темі, ви почали з цього:

https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794

Це було тиждень тому.

У той же час (тиждень тому) найновіша інформація, яку ми отримали, полягала в тому, що гравці з Великобританії були прийняті. Ми перевіряємо таку інформацію кожного разу, коли наша команда обробки даних перевіряє казино або якщо казино оновлює нам напряму. У цьому випадку ми дізналися про це під час останньої структурної перевірки.

У той момент, коли ви згадали, що Великобританія відсутня у реєстраційній формі, я перевірив це особисто та надіслав на подальшу перевірку іншим командам.

З моєї точки зору, решта цієї дискусії стосувалась законності, яка не є нашою частиною, та просування, яке, як я тепер розумію, було більше пов’язане з обмеженням країни, ніж будь-чим іншим.

Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше. 🙂

Я зв’яжуся з вами, щойно отримаю відповідь.


Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Я просто хочу підкреслити, що я також не збираюся більше реагувати на цю тему, тому що я б просто повторився. Якщо у вас виникли проблеми з казино, надішліть скаргу. Якщо ви цього не зробите, ви можете продовжувати повторювати тут запитання, на які казино, очевидно, не відповість. Ми двічі перевірили інформацію, яку ми маємо на нашому веб-сайті на основі цієї теми, і передали цю інформацію нашій групі даних (як Радка вже згадувала) і попросили їх оновити інформацію про казино, якщо відбудуться будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Шановний dmr1

Минув деякий час, але ми отримали оновлення від нашої афілійованої команди про те, що Chipstars Casino більше не приймає гравців з Великобританії.

Зараз ми налаштовуємо панель казино відповідно.



Автоматичний переклад.
dmr1
2 р. тому

Я вважаю, що на це запитання також знайшли відповідь 🙂.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


Я зареєструвався в chipstars кілька тижнів тому, і всі депозити та виплати проходять дуже гладко. Минулих вихідних мені справді пощастило, і я виграв загалом близько 30 тисяч доларів. Але коли я зняв першу готівку 12 серпня, було сказано, що її схвалено, але грошей на моєму рахунку немає. І наступні 10 тисяч зняттів не були прийняті, я дуже хвилююся за свої виграші, чи могли б ви мені допомогти з цим?


З найкращими побажаннями,


Автоматичний переклад.
1 2...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого