3 р. тому
Тут ви можете обговорити Chipstars Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я Боян з Chipstars. Я тут, щоб вчитися у вас, хлопці. Тут, у Chipstars, наша головна мета — бути кращими з кожним новим днем! Ми все ще нове казино, але ми постійно працюємо, щоб забезпечити найкращий досвід для наших гравців. Так, ми знаємо, що є речі, які нам потрібно покращити, функції, які нам потрібно впровадити на Chipstars, але ми працюємо над цим щодня! Якщо у вас виникли проблеми або якщо ви відчуваєте щось погане на Chipstars, повідомте нас. Ми тут, щоб виправити це. Кожен гравець Chipstars має бути задоволений, це єдиний спосіб досягти наших цілей!
I am Bojan from Chipstars. I am here to learn from you guys. Here at Chipstars, our main goal is to be better with every new day! We are still a new casino, but we are working constantly to deliver the best experience for our players. Yes, we know that there are things we need to improve, features we need to implement on Chipstars, but we are working on it every day! If you experience any issues or if you feel anything bad on Chipstars, please inform us. We are here to fix it. Every player on Chipstars must be satisfied, that's the only way to reach our goals!
Привіт, Bojan851, у цьому випадку, будь ласка, зв’яжіться зі мною електронною поштою radka@casino.guru – використовуючи свою офіційну електронну адресу представника казино, щоб ми могли бути впевнені, що ви є частиною команди Chipstars. Тоді ми зможемо відредагувати ваш обліковий запис, щоб наступного разу, коли ви напишете тут допис, було видно, що ви представник казино. 🙂
Hello Bojan851, in this case, please contact me via email radka@casino.guru - using your official casino representative email so we can be sure you are part of the Chipstars team. Then we can edit your account so next time you'll write a post here, it will be visible that you're a casino representative. 🙂
Привіт, я кілька разів пробував грати в покерні турніри на Chipstars, але учасників завжди занадто мало. Але я бачив, що Chipstars має багато проектів, чому б не вкласти трохи енергії в просування покеру?
Hello, I've tried playing poker tournaments on Chipstars several times, but there are always too few participants. But I've seen that Chipstars has a lot of projects going on, why not invest a little bit of energy in promoting poker?
Hallo, ich habe mehrmals versucht, Pokerturniere auf Chipstars zu spielen, aber es gibt immer zu wenige Teilnehmer. Ich habe aber gesehen, dass Chipstars sehr viele Projekte laufen hat, warum wird nicht ein bisschen Energie in Werbung für Poker investiert?
Привіт, чоловіче! Дякуємо за відповідь на тему Chipstars. 🙂
Наш покер набагато старіший за казино та букмекерські ставки, він існує майже 2 роки. Як пристрасні гравці в покер, ми любимо наш покер. Ми багато чого спробували з покером, зробили багато акцій, багато цікавих турнірів, безкоштовні гроші... Але дуже важко залучити нових гравців у покер. Деякі гравці приходять, бачать, що в кімнаті не так багато гравців і просто йдуть...
Ви знаєте ситуацію - нові люди не хочуть грати, тому що гравців мало - гравців мало, тому що нові люди не хочуть грати, якщо столи не заповнені... Важка ситуація. Але, не буду зупинятися на роботі над нашим покером, як я вже сказав, ми любимо покер! Ми лише трохи змінили стратегію. Ми додали нове казино та букмекерську базу, які приносять нам нових гравців, і ми створюємо наш токен, який також приносить нових людей бренду Chipstars. Ми сподіваємося, що це також виведе покер на новий рівень з часом. Нам потрібно створити сильний бренд, я думаю, що це єдиний спосіб створити сильну покерну спільноту, тому це наша стратегія для Chipstars. Спочатку ми побудуємо найкраще з можливих казино (це вже нормально, але ми працюємо над ним щодня, в основному 90% наших ресурсів зараз знаходиться в казино), потім нам потрібно зробити наш токен міцним (у нас є великі плани на це через гейміфікацію в казино та покері, NFT...). Після того, як все це буде зроблено, покер може розвиватися в цій спільноті.
Hi, manlyman! Thank you for your reply to Chipstars thread. 🙂
Our poker is much older than casino and sportsbook, it exists almost 2 years. As passionate poker players, we love our poker. We tried a lot of things with poker, we made a lot of promotions, a lot of interesting tournaments, free money... But it's really hard to bring new players to poker. Some players come, see that there are not so many players in the room and just leave...
You know the situation - new people don't want to play because there are not many players - there are not many players because new people don't want to play if tables are not full... Tough situation. But, will not stop with the work on our poker, as I said, we love poker! We just changed the strategy a little bit. We added a new casino and sportsbook which brings us new players, and we make our token which also brings new people to the Chipstars brand. We hope that this will also bring poker to the next level with time. We need to make a strong brand, I think that's the only way to make a strong poker community, so this is our strategy for Chipstars. We will first build the best possible casino (it's already ok, but we are working on it every day, basically 90% of our resources are on the casino now), then we need to make our token solid (we have big plans for it through gamification on casino and poker, NFT's...). After all of this is done, poker can grow in that community.
Я використовую tiktok вашого офіційного представника казино, щоб ми могли бути впевнені, що ви є частиною команди Chipstars. Спочатку ми побудуємо найкраще з можливих казино (це вже нормально, але ми працюємо над цим щодня
I using your official casino representative tiktok download so we can be sure you are part of the Chipstars team. We will first build the best possible casino (it's already ok, but we are working on it every day
Я не впевнений, що я це розумію. Модератори гуру казино надали цьому профілі значок «Представник», тому ви можете бути впевнені, що цей профіль є офіційним профілем Chipstars на гуру казино. 🙂
I am not sure that I understand this. Casino guru moderators gave this profile a Representative badge, so you can be sure that this profile is the official Chipstars profile on Casino guru. 🙂
За останні кілька днів деякі люди зробили неправильні твердження про казино Chipstars на цьому форумі Casino.guru, які ми категорично відхиляємо.
Chipstars дотримується всіх застосовних законів і своїх умов, а також має центр підтримки клієнтів, доступний для всіх гравців відповідно до вищесказаного.
Over the past few days, some people have made incorrect statements about Chipstars casino on this Casino.guru forum which we expressly reject.
Chipstars obeys all applicable laws and its terms and conditions and has its customer support centre available to all its players in line with the foregoing.
Я не думаю, що ви отримаєте свої відповіді тут, у загальнодоступній темі, але чому б вам не подати офіційну скаргу тут , щоб ми могли розпочати її вирішення?
I don't think you're going to get your answers here in the public thread, but why don't you file an official complaint here so we could start dealing with it?
Привіт,
сміливо перевірте головну панель казино:
https://casino.guru/chipstars-casino-review
І я впевнений, що ви також перевірили веб-сайт:
Ми завжди радимо гравцям із Великобританії грати в казино лише з ліцензією Великобританії.
Якщо бути чесним і чесним, решта має прокоментувати цю тему.
Ми не юристи, ми служимо посередниками. 🙂
Hello,
feel free to check the casino's main panel:
https://casino.guru/chipstars-casino-review
And I'm sure you checked the website as well:
We always advise players from the UK to play in casinos with a UK license only.
To be fair and honest the rest is up to the regulator to comment on this subject.
We are not lawyers, we serve as mediators. 🙂
Ні, я не отримав відповіді, але я навіть не запитав. Тут я пояснив, що якщо у вас виникли проблеми з казино, створіть скаргу, і я також впевнений, що казино більше не реагуватиме тут, якщо офіційна скарга не буде подана.
No, I didn't get the reply, but I didn't even ask. I explained here that if you have an issue with the casino, then create a complaint and I'm also pretty sure the casino won't react here anymore if an official complaint won't be submitted.
Привіт,
для мене очевидно, що ви тут розглядаєте лише свою точку зору, і я не збираюся вас заохочувати далі.
Публікація інформації про те, що казино приймає гравців із Великобританії, з інформацією про те, що казино не ліцензоване у Великій Британії, не рекламує та не мотивує гравців грати в будь-якому місці.
Крім того, якщо будь-який гравець із Великобританії отримує доступ до списку рекомендованих або найкращих онлайн-казино, наш фільтр за замовчуванням автоматично застосовує умову «Ліцензія UKGC», навіть якщо цей фільтр знято:
Справа в тому, що якщо казино приймає гравців з Великобританії, ми просто надаємо інформацію, і все.
Мотивацією я б назвав, якби я надіслав бездепозитний бонус, який пропонують неліцензовані казино у Великобританії, гравцям із Великобританії.
Hello there,
to me, it is obvious that you only consider your point of view here, and I'm not going to encourage you further.
Posting information that the casino accepts players from the UK with the information that the casino is not licensed in the UK is not advertising or motivating players to play anywhere.
Furthermore, if any player located in the UK accesses the list of recommended or best online casinos, our default filter automatically applies the condition "UKGC licensed" even if this filter is unticked:
The point is if the casino accepts players from the UK, we simply provide the information, that's all.
What I would call the motivation would be if I sent no deposit bonus offered by casinos unlicensed in the UK to the players from the UK.
Давайте просто повернемося до самого початку, бо я тут справді гублюся. Ось що я бачу в огляді казино на нашому сайті:
І ви постійно запитуєте у представників казино, чи мають вони ліцензію у Великобританії, ви згадуєте прапорці на нашому сайті, бонуси, позначені галочки і так далі... Моє запитання: який сенс? Що тут такого незрозумілого? Чого ти прагнеш досягти, яка мета? Я чесно не розумію.
Якщо казино поводилося з вами несправедливо, вони використали якісь дурні виправдання проти вас, щоб уникнути виплати виграшу, тоді добре, ми тут, щоб допомогти. Але виходячи з того, що я прочитав тут, я навіть не впевнений, чи казино зробило вам щось погане.
Let's just roll back to the very beginning, because I'm really getting lost here. This is what I see in the casino review on our website:
And you keep asking the casino representatives if they have the UK license, you mention flags on our website, bonuses, flags ticked and so on... My question is: What's the point? What's so unclear about it? What are you trying to reach, what's the goal? I honestly don't get.
If the casino treated you unfairly, they used some stupid excuses against you just to avoid paying out the winnings, then fine, we're here to help. But based on what I read here, I'm not even sure if the casino did something bad to you.
Привіт dmr1,
Ви почали цю розмову, запитавши казино, чи дотримується воно місцевого законодавства щодо прийому гравців з Великобританії.
Крім того, ви дуже прямолінійно стверджували, що казино порушує закон, тому казино замовкло. До цієї дати нам повідомляли, що казино приймає гравців з Великобританії.
Після цього ви перейшли на бонуси, тож я пояснив бонуси та фільтр за замовчуванням.
Можливо, ви могли б просто почати з того факту, що реєстраційна форма більше не містить варіант країни Великобританії. Вам не здається? 🙂
Зараз я перевірив реєстраційну форму, і Сполучене Королівство дійсно відсутнє.
Я перевірю цю інформацію, щоб переконатися, що раптово казино перестало приймати гравців з Великобританії.
Я зв’яжуся з вами з результатами, а також ми оновимо доступність країни, якщо це необхідно.
Гарних вихідних.
Hi dmr1,
You started this conversation by asking the casino whether it obeys the local law when it comes to accepting players from the UK.
Furthermore, you were very straightforward towards the opinion that the casino violates the law, so the casino went silent. Up to that date, we were informed that the casino accepts players from the UK.
After that, you switched to bonuses - so I explained bonuses and explained the default filter.
Maybe you could simply start with the fact, that the registration form does not contain the UK country option anymore. Don't you think? 🙂
I checked the registration form now, and the United Kingdom is truly missing.
I will get this information checked to make sure that suddenly, the casino stopped accepting players from the UK.
I will get back to you with the result plus we will update the country availability if necessary.
Have a nice weekend.
Привіт знову.
Я не можу коментувати жодну дискусію, яку ви раніше мали з казино приватно.
Але тут, у цій темі, ви почали з цього:
https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794
Це було тиждень тому.
У той же час (тиждень тому) найновіша інформація, яку ми отримали, полягала в тому, що гравці з Великобританії були прийняті. Ми перевіряємо таку інформацію кожного разу, коли наша команда обробки даних перевіряє казино або якщо казино оновлює нам напряму. У цьому випадку ми дізналися про це під час останньої структурної перевірки.
У той момент, коли ви згадали, що Великобританія відсутня у реєстраційній формі, я перевірив це особисто та надіслав на подальшу перевірку іншим командам.
З моєї точки зору, решта цієї дискусії стосувалась законності, яка не є нашою частиною, та просування, яке, як я тепер розумію, було більше пов’язане з обмеженням країни, ніж будь-чим іншим.
Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше. 🙂
Я зв’яжуся з вами, щойно отримаю відповідь.
Hello again.
I can't comment on any discussion you previously had with the casino privately.
But here in this thread, you started with this:
https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794
It was one week ago.
At the same time (one week ago) the most recent information we had so far was that players from the UK were accepted. We check such information each time our data team reviews a casino, or if the casino updates us directly. In this case, we learned this during the latest structural check.
The moment you mentioned that the UK is missing in the register form I checked it personally and forward it to be further checked by other teams.
From my point of view, the rest of this discussion was about the legality which is not our part, and promotion, which I now understand was more associated with the country restriction than anything else.
I hope it's clearer now. 🙂
I'll get back to you as soon as I receive a reply myself.
Я просто хочу підкреслити, що я також не збираюся більше реагувати на цю тему, тому що я б просто повторився. Якщо у вас виникли проблеми з казино, надішліть скаргу. Якщо ви цього не зробите, ви можете продовжувати повторювати тут запитання, на які казино, очевидно, не відповість. Ми двічі перевірили інформацію, яку ми маємо на нашому веб-сайті на основі цієї теми, і передали цю інформацію нашій групі даних (як Радка вже згадувала) і попросили їх оновити інформацію про казино, якщо відбудуться будь-які зміни.
I just want to highlight that I'm not going to react to this topic anymore as well, because I would just repeat myself. If you have any issue with the casino, submit a complaint. If you don't, you can keep repeating questions here that the casino apparently won't answer. We double checked the information we have on our website based on this thread and forwarded this information to our Data team (as Radka already mentioned) and asked them to update the casino information in case there are any changes.
Шановний dmr1
Минув деякий час, але ми отримали оновлення від нашої афілійованої команди про те, що Chipstars Casino більше не приймає гравців з Великобританії.
Зараз ми налаштовуємо панель казино відповідно.
Dear dmr1
It's been a while but we received an update through our affiliate team saying that the Chipstars Casino no longer accepts players from the UK.
We are now adjusting the casino's panel in accordance.
Привіт,
Я зареєструвався в chipstars кілька тижнів тому, і всі депозити та виплати проходять дуже гладко. Минулих вихідних мені справді пощастило, і я виграв загалом близько 30 тисяч доларів. Але коли я зняв першу готівку 12 серпня, було сказано, що її схвалено, але грошей на моєму рахунку немає. І наступні 10 тисяч зняттів не були прийняті, я дуже хвилююся за свої виграші, чи могли б ви мені допомогти з цим?
З найкращими побажаннями,
Hi,
I have registered with chipstars few weeks ago and all the deposits and payouts are running very smoothly. Last weekend I was really lucky and I won a total of around 30k dollars in total. But when I withdrawed the first cashout on 12th of August, it says it was approved but no money in my account. And the following 10k withdrawals were not accepted, I am quite worried about my winnings, could you help me about this?
Best regards,
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.