ФорумКазиноCasinozer - загальне обговорення

Casinozer - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Dizzaya
|
6727 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

На жаль, я надто пізно прочитав ваш відгук, але те, що ви говорите, безперечно факт. Це було дуже запрограмовано.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Я спробував запитати в казино про перевищення RTP, подивимося, що вони придумають.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ця сторінка була показана мені, коли я ходжу на гарячі ігри. Я розміщую посилання https://www.casinozer.com/de/game/category/hot

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за посилання. Це насправді стає все цікавішим і ще смішніше. Я буду займатися цим у понеділок. Казино має дуже гарний рейтинг на нашому сайті, і це просто божевільна інформація, надана гравцям!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я радий надіслати вам фото. Або ви йдете в казино на Casino і на вибір Hot .. це RTP s поза реальністю.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я отримую відповідь щодо RTP. Не соромтеся прочитати повну відповідь:

"Здравствуйте,

Дякуємо, що звернулися до нас, я сподіваюся знайти вас добре.

RTP розраховується за останні 24 години, тому може змінюватися. Він розраховується відповідно до виграшу гравця, якщо йому пощастило, RTP може навіть перевищити 100%.

Я сподіваюся відповісти на ваше запитання.

Наприклад, у доданому документі ви можете побачити, що протягом останніх 24 годин Prosperty Pearls має RTP 120%, але цей слот має теоретичний RTP 96,18%.

З будь-яких інших питань, не соромтеся зв’язуватися з нами електронною поштою або в чаті, який працює щодня з 10 ранку до півночі.

Я бажаю тобі чудового дня,

Нінон,

Команда підтримки Casinozer"



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Більш ніж погано все казино!


Прийняв бонус Casinoguru і отримав бонус безкоштовних обертань.

У мене все ще було 1,62 євро бонусних грошей, і мені сказали заплатити ще раз, а потім ви можете отримати інший 100% бонус. Щойно сказано, ніж зроблено, я зробив ставку на 1,62 євро, і тепер підтримка каже мені, що я повинен поставити щось знову! Вони точно розуміють 0 того, чого я хочу.


Тепер є ще щось цікаве! Я хотів видалити свій обліковий запис і тепер чекаю 3 дні і зміг внести депозит за цей час! У них НЕМАЄ, але насправді немає захисту гравців! Чи я отримаю свої депозити назад і мій обліковий запис коли-небудь буде видалено, можна тільки здогадуватися


Це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив!


@Casinoguru чому тут так високо оцінено?!?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Fabi84
1 рік тому

Привіт,

Іноді буває, що вам просто не подобається казино, але, чесно кажучи, це не може вплинути на рейтинг казино.

Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо кожне казино, не соромтеся прочитати цю статтю:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Щоб краще ознайомитися з рейтингом Casinozer, просто прочитайте вкладку «пояснення репутації»:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

Що стосується бонусів, то цілком нормально, що одночасно може бути активним тільки один бонус, тому, щоб отримати ще один бонус, попередній повинен закінчитися. Баланс знизиться до нуля, або ви завершите виведення. Якщо ви берете інший бонус, застосовуються інші вимоги щодо ставок.

Крім того, ви вказали будь-яку причину для закриття облікового запису, будь ласка? Дуже важливо правильно повідомити казино та діяти згідно з рекомендаціями. Живий чат не може закрити чийсь обліковий запис, зазвичай оператор просить гравця написати електронний лист, використовуючи певну адресу електронної пошти.

Було так, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ШІ мав 2 бонуси за один депозит!

B Я чекаю до сьогодні, поки мій обліковий запис буде видалено!


І CI може внести депозит і попросив видалити мій обліковий запис кілька днів тому!


Я також надіслав лист і нічого не зробив через чат. Найкраще – це в кінці, я мав би вчора отримати відповідь, що мій обліковий запис видалено. Що сталося? NIX, але й суто гарнікс!

Автоматичний переклад.
Fabi84
1 рік тому

Ваш обліковий запис закрито, будь ласка?

Я просто хочу сказати, що ми розглядаємо 3 дні як розумний період часу для того, щоб казино закрило рахунок.

Якщо ви відчуваєте, що з вами погано поводилися, подайте скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ти колись розумієш слово з того, що я пишу? Жахлива вся справа!!!


ЗНОВУ вони все ще НЕ видалили мій обліковий запис, і я чекаю вже майже 2 тижні!


До того ж я досі не повернув свої депозити!!!


Вся справа в шахрайському казино не більше і не менше! І знову у мене було ОДНОВРЕМЕННО запущено 2 бонуси або вони все ще є.





Автоматичний переклад.
Fabi84
1 рік тому

Привіт,

так. І я все одно вважаю, що ви повинні подати свою скаргу. Чесно кажучи, немає сенсу тут постійно скаржитися, якщо немає можливості перевірити, що сталося. Ви не думаєте?

Просто подайте скаргу тут (як я вже надіслав вам раніше):

https://casino.guru/complaints/create

Тільки після цього можна приступати до розслідування.

Дякую.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чому це казино все ще має гарну репутацію? Якщо ви не можете опублікувати правильну репутацію і вас не хвилює багато негативних відгуків, то вам не варто запускати цей веб-сайт! Це брудне казино бомбардує мене рекламою і відмовляється самовиключатися, навіть якщо воно працює нелегально на австрійському ринку!

Автоматичний переклад.
Ares1981
1 рік тому

Привіт.

Це казино має гарну загальну оцінку на основі нашого внутрішнього огляду. Крім того, наразі на це казино було подано лише 1 скаргу:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

file

Це веде до другого пункту, подайте скаргу, щоб ми побачили, що сталося.

Якщо ви не подаєте скаргу, це несправедливо ставити під сумнів наші методи, оскільки ми не можемо дослідити вашу проблему та з’ясувати приховані від нас проблеми.

Не соромтеся перевіряти скарги та бажано надсилати власні:

https://casino.guru/complaints/create

Дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цим я повідомляю, що casinozer та його партнерські та дочірні казино (Altacore NV) відхиляють будь-які скарги (незалежно від змісту). Відповідно до його заяв, казино також не вважає себе відповідальним за вжиття та дотримання будь-яких заходів проти залежності від азартних ігор. Казино завжди обґрунтовує це статтею з Умов, з якою гравець погодився при реєстрації:


«Створюючи обліковий запис, ви гарантуєте наступне: ви розумієте та приймаєте існуючі ризики втрати своїх грошей при використанні послуг веб-сайту»


Тож якщо вам потрібна справедлива процедура розгляду скарг і певний захист гравців, я не раджу робити це в казино Altacore NV, щоб грати.

Автоматичний переклад.
Mister_Schweiz
1 рік тому

Мабуть, саме тому ми оцінили відповідальні інструменти для азартних ігор як «погані».

file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого