На жаль, я надто пізно прочитав ваш відгук, але те, що ви говорите, безперечно факт. Це було дуже запрограмовано.
Unfortunately, I read your review too late, but what you say is definitely a fact. It felt very programmed.
Ich hatte deine Bewertung leider zu spät gelesen, aber es definitiv Fakt, was du erzählst. Es hat sich sehr programmiert angefühlt.
Ця сторінка була показана мені, коли я ходжу на гарячі ігри. Я розміщую посилання https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
This page was shown to me when I go to hot games. I post the link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Diese Seite wurde mir angezeigt wenn man auf hot Games geht. Ich poste den link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Дякую за посилання. Це насправді стає все цікавішим і ще смішніше. Я буду займатися цим у понеділок. Казино має дуже гарний рейтинг на нашому сайті, і це просто божевільна інформація, надана гравцям!
Thanks for the link. This is actually getting more and more interesting and even more ridiculous. I'll carry on dealing with this on Monday. The casino has a very nice rating on our website and this is just insane information provided to the players!
Я радий надіслати вам фото. Або ви йдете в казино на Casino і на вибір Hot .. це RTP s поза реальністю.
I'm happy to send you a picture. Or you go to the casino on Casino and on the selection Hot .. these are RTP s beyond reality.
Ich kann gerne ein Bild zu kommen lassen. Oder sie gehen bei dem Casino auf Casino und auf die Auswahl Hot..das sind RTP s jenseits der Realität.
Привіт,
Я отримую відповідь щодо RTP. Не соромтеся прочитати повну відповідь:
"Здравствуйте,
Дякуємо, що звернулися до нас, я сподіваюся знайти вас добре.
RTP розраховується за останні 24 години, тому може змінюватися. Він розраховується відповідно до виграшу гравця, якщо йому пощастило, RTP може навіть перевищити 100%.
Я сподіваюся відповісти на ваше запитання.
Наприклад, у доданому документі ви можете побачити, що протягом останніх 24 годин Prosperty Pearls має RTP 120%, але цей слот має теоретичний RTP 96,18%.
З будь-яких інших питань, не соромтеся зв’язуватися з нами електронною поштою або в чаті, який працює щодня з 10 ранку до півночі.
Я бажаю тобі чудового дня,
Нінон,
Команда підтримки Casinozer"
Hello there,
I receive a reply concerning RTP. Feell free to read the full answer:
"Hello,
Thank you for contacting us, I hope to find you well.
The RTP is calculated on the last 24h, thus it may change. It is calculated according to the player's winnings, if they were in luck, the RTP can even go over 100%.
I hope to answer your question.
For example, you can see in the attached document that during the last 24h Prosperty Pearls has an RTP of 120% but this slot has a theoretical 96,18% RTP.
For any other question, don't hesitate to contact us by email or live chat, the latter being open between 10am and midnight every day.
I wish you a great day,
Ninon,
Casinozer Support Team"
Більш ніж погано все казино!
Прийняв бонус Casinoguru і отримав бонус безкоштовних обертань.
У мене все ще було 1,62 євро бонусних грошей, і мені сказали заплатити ще раз, а потім ви можете отримати інший 100% бонус. Щойно сказано, ніж зроблено, я зробив ставку на 1,62 євро, і тепер підтримка каже мені, що я повинен поставити щось знову! Вони точно розуміють 0 того, чого я хочу.
Тепер є ще щось цікаве! Я хотів видалити свій обліковий запис і тепер чекаю 3 дні і зміг внести депозит за цей час! У них НЕМАЄ, але насправді немає захисту гравців! Чи я отримаю свої депозити назад і мій обліковий запис коли-небудь буде видалено, можна тільки здогадуватися
Це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив!
@Casinoguru чому тут так високо оцінено?!?
More than bad the whole casino!
Accepted the Casinoguru bonus and got a free spins bonus.
I still had €1.62 in bonus money and I was told pay again and then you can take the other 100% bonus. No sooner said than done I have wagered the €1.62 and now the support is telling me that I should wager something again! They understand exactly 0 of what I want.
Now there's something else that's interesting! I wanted to delete my acc and am now waiting 3 days and was able to deposit happily during that time! They have NO but really no player protection! Whether I'll get my deposits back and my acc will ever be deleted is anyone's guess
This is the worst casino I have EVER seen!
@Casinoguru why is it rated so highly here?!?
Mehr als schlecht das ganze Casino!
Habe den Casinoguru Bonus angenommen und einen Freespins Bonus bekommen.
Hatte noch 1,62€ in Bonusgeld drauf und mir wurde gesagt zahl nochmal ein dann kannst du den anderen 100% Bonus nehmen.Gesagt getan habe die 1,62€ umgesetzt und jetzt erzählt mir der Support das ich irgendwas wieder umsetzen soll!Die verstehen genau 0 von dem was ich möchte.
Jetzt kommt noch was intressantes!Habe mein Acc löschen wollen und warte nun 3 Tage und konnte in der Zeit munter einzahlen!Die haben KEINEN aber auch wirklich keinen Spielerschutz!Ob ich meine Einzahlungen zurück erhalte und mein Acc jemals gelöscht wird steht in den Sternen
Das ist mit das schlechteste Casino was ich JEMALS gesehen habe!
@ Casinoguru warum wird es hier so gut bewertet?!?
Привіт,
Іноді буває, що вам просто не подобається казино, але, чесно кажучи, це не може вплинути на рейтинг казино.
Якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо кожне казино, не соромтеся прочитати цю статтю:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Щоб краще ознайомитися з рейтингом Casinozer, просто прочитайте вкладку «пояснення репутації»:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Що стосується бонусів, то цілком нормально, що одночасно може бути активним тільки один бонус, тому, щоб отримати ще один бонус, попередній повинен закінчитися. Баланс знизиться до нуля, або ви завершите виведення. Якщо ви берете інший бонус, застосовуються інші вимоги щодо ставок.
Крім того, ви вказали будь-яку причину для закриття облікового запису, будь ласка? Дуже важливо правильно повідомити казино та діяти згідно з рекомендаціями. Живий чат не може закрити чийсь обліковий запис, зазвичай оператор просить гравця написати електронний лист, використовуючи певну адресу електронної пошти.
Було так, будь ласка?
Hello there,
It sometimes happens that you simply do not enjoy the casino but honestly it can not affect the casino's rating.
If you like to know more about how we evaluate each casino, feel free to read this article:
https://casino.guru/our-casino-reviews
To get more familiar with Casinozer's rating, just read the the "reputation explained" tab:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Concerning the bonuses, it's quite normal that only one bonus can be active at the same time so to be able to get another bonus, the previous one must end. The balance gets to zero or you complete the withdrawal. If you take another bonus another wagering requirement is applied.
Furthermore, have you stated any reason for closing your account, please? It's very important to inform the casino properly and proceed as advised. The live chat can't close anyone's account, normally, the operator asks the player to write an email using a specific email address.
Was it like that, please?
ШІ мав 2 бонуси за один депозит!
B Я чекаю до сьогодні, поки мій обліковий запис буде видалено!
І CI може внести депозит і попросив видалити мій обліковий запис кілька днів тому!
Я також надіслав лист і нічого не зробив через чат. Найкраще – це в кінці, я мав би вчора отримати відповідь, що мій обліковий запис видалено. Що сталося? NIX, але й суто гарнікс!
A I had 2 bonuses running for one deposit!
B I'm waiting until today for my account to be deleted!
And C I can deposit and requested my account deletion several days ago!
I also sent the mail and didn't do anything via the live chat. The best thing comes at the end I should have received an answer yesterday that my account is deleted. What happened? NIX but also purely garnix!
A ich habe für eine Einzahlung 2 Bonuse laufen gehabt!
B Ich warte bis heute das mein Konto da gelöscht wird!
Und C ich kann einzahlen und habe vor etlichen Tagen meine Kontolöschung beantragt!
Habe auch die Mail geschickt und nix über den Livechat gemacht.Das beste kommt zum Schluss ich sollte gestern eine Antwort erhalten das mein Konto gelöscht ist.Was ist passiert?NIX aber auch rein garnix!
Ваш обліковий запис закрито, будь ласка?
Я просто хочу сказати, що ми розглядаємо 3 дні як розумний період часу для того, щоб казино закрило рахунок.
Якщо ви відчуваєте, що з вами погано поводилися, подайте скаргу.
Has your account been closed, please?
I just want to say that we see 3 days as a reasonable time period for the casino to close the account.
If you feel you were treated badly, consider submitting a complaint, please.
Ти колись розумієш слово з того, що я пишу? Жахлива вся справа!!!
ЗНОВУ вони все ще НЕ видалили мій обліковий запис, і я чекаю вже майже 2 тижні!
До того ж я досі не повернув свої депозити!!!
Вся справа в шахрайському казино не більше і не менше! І знову у мене було ОДНОВРЕМЕННО запущено 2 бонуси або вони все ще є.
Do you EVER understand a word of what I write? Terrible the whole thing!!!
AGAIN they have STILL NOT deleted my acc and it's been almost 2 weeks now that I'm waiting!
In addition, I still haven't got my deposits back!!!
The whole thing is a SCAM casino no more and no less! And again I had 2 bonuses running AT THE SAME TIME or I still have them.
Verstehst du ÜBERHAUPT ein Wort von dem was ich schreibe?Schrecklich das ganze!!!
NOCHMAL die haben mein Acc IMMER NOCH NICHT gelöscht und das sind nun fast 2 Wochen die ich warte!
Dazu kommt meine Einzahlungen habe ich bis heute nicht wieder!!!
Das ganze ist ein SCAM Casino nicht mehr und nicht weniger!Und nochmals ich habe 2 Bonuse GLEICHZEITIG laufen gehabt bzw habe ich noch.
Привіт,
так. І я все одно вважаю, що ви повинні подати свою скаргу. Чесно кажучи, немає сенсу тут постійно скаржитися, якщо немає можливості перевірити, що сталося. Ви не думаєте?
Просто подайте скаргу тут (як я вже надіслав вам раніше):
https://casino.guru/complaints/create
Тільки після цього можна приступати до розслідування.
Дякую.
Hello,
yes - I do. And I still think you should submit your complaint. Honestly, there is no point in constantly complaining here, if we have no chance to check what has happened. Don't you think?
Just submit the complaint here (as I already sent to you earlier):
https://casino.guru/complaints/create
Only after that, we can start with the investigation.
Thank you.
Чому це казино все ще має гарну репутацію? Якщо ви не можете опублікувати правильну репутацію і вас не хвилює багато негативних відгуків, то вам не варто запускати цей веб-сайт! Це брудне казино бомбардує мене рекламою і відмовляється самовиключатися, навіть якщо воно працює нелегально на австрійському ринку!
Why does this casino still have a good reputation? If you are unable to post correct reputations and don't care about the many negative reviews, then you shouldn't be running this website! This filthy casino bombards me with advertising and refuses to self-exclude even though they operate illegally on the Austrian market!
Wieso wird dieses Casino noch immer mit einer guten Reputation geführt? Wenn ihr nicht in der Lage seit, korrekte Reputationen zu veröffentlichen und euch die vielen negativen Bewertungen egal sind, dann solltet ihr diese Homepage nicht betreiben! Dieses Dreckscasino bombardiert mich mit Werbung und verweigert einen Selbstausschluss obwohl die illegal am österreichischen Markt agieren!
Привіт.
Це казино має гарну загальну оцінку на основі нашого внутрішнього огляду. Крім того, наразі на це казино було подано лише 1 скаргу:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Це веде до другого пункту, подайте скаргу, щоб ми побачили, що сталося.
Якщо ви не подаєте скаргу, це несправедливо ставити під сумнів наші методи, оскільки ми не можемо дослідити вашу проблему та з’ясувати приховані від нас проблеми.
Не соромтеся перевіряти скарги та бажано надсилати власні:
https://casino.guru/complaints/create
Дякую.
Hello there.
This casino has a good overall score based on our internal review. Plus there has been only 1 complaint submitted against this casino so far:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
This leads to the second point, submit the complaint so we shall see what has happened.
If you do not submit the complaint it is not fair to question our methods because we can't investigate your issue and find out any problems hidden from us.
Feel free to check complaints and preferably submit your own:
https://casino.guru/complaints/create
Thank you.
Цим я повідомляю, що casinozer та його партнерські та дочірні казино (Altacore NV) відхиляють будь-які скарги (незалежно від змісту). Відповідно до його заяв, казино також не вважає себе відповідальним за вжиття та дотримання будь-яких заходів проти залежності від азартних ігор. Казино завжди обґрунтовує це статтею з Умов, з якою гравець погодився при реєстрації:
«Створюючи обліковий запис, ви гарантуєте наступне: ви розумієте та приймаєте існуючі ризики втрати своїх грошей при використанні послуг веб-сайту»
Тож якщо вам потрібна справедлива процедура розгляду скарг і певний захист гравців, я не раджу робити це в казино Altacore NV, щоб грати.
I hereby inform that casinozer and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following: You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos to play.
Мабуть, саме тому ми оцінили відповідальні інструменти для азартних ігор як «погані».
I guess that's why we reviewed the responsible gambling tools as "bad".
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.