Привіт,
Раніше я ставив Casinorex хорошу оцінку, поки не виграв трохи і не захотів перевести гроші.
Я зробив 4 депозити:
--2 безпосередньо з мого банківського рахунку через EPS (деякий час тому)
--1 з обліковим записом Paysafecard
--1 з Mastercard – останній депозит! (дебети йдуть безпосередньо з того самого банківського рахунку)
Процес перевірки не зайняв багато часу – Casinorex має зовнішню компанію, яка перевіряє особу та підтвердження адреси.
Я завантажив Mastercard (спереду та ззаду), а також знімок екрана з мого банківського рахунку, який показав, що останній депозит був зроблений за допомогою Mastercard, там навіть чітко зазначено - день, час, кредитна картка та переказ на CASINOREX.
Мою Mastercard прийняли (лицьову та зворотну сторони) – позначено зеленим (а також паспорт і підтвердження адреси)
А потім я отримав електронний лист про те, що мій знімок екрана з дебетової картки Mastercard не приймається, і мені потрібно підтвердити свій обліковий запис Paysafecard !!!???
Мені це дуже дивно, тому що я вже вносив і виплачував карткою в кількох відомих казино. Я зробив скріншот так само, і він спрацював. Крім того, останній депозит був зроблений не за допомогою методу Paysafecard. Casinorex перевіряє мою Mastercard, а потім не хоче знімати там? Це не логічно!
Чи був у когось подібний досвід чи команда Casino Guru може мені порадити?
Hello,
I used to give Casinorex a good rating until I won a bit and wanted to cash it out.
I made 4 deposits:
--2 directly from my bank account via EPS(some time ago)
--1 with the Paysafecard account
--1 with the Mastercard – the last deposit! (the debits go directly from the same bank account)
Verification process didn't take long - Casinorex has an external company that checks identity and proof of address.
I uploaded Mastercard (front and back) and also a screenshot from my bank account which showed that the last deposit was with the Mastercard, it even says clearly - day, time, credit card and transfer to CASINOREX.
My Mastercard was accepted (front and back) - marked green (as well as passport and proof of address)
And then I got an email that my screenshot from the Mastercard debit is not accepted and I should verify my Paysafecard account !!!???
I find that extremely strange, because I have already paid in and paid out with the card in a few well-known casinos. I took a screenshot the same way and it worked. Also, the last deposit was not made using the Paysafecard method. Casinorex verifies my Mastercard and then they don't want to withdraw there? That's not logical!
Has anyone else had a similar experience or does the Casino Guru team have any advice for me?
Hallo,
ich hatte schon vor Casinorex gut zu bewerten, bis ich nicht ein bisschen was gewonnen habe und es mir auszahlen wollte.
Ich habe 4 Einzahlungen getätigt:
--2 direkt von meinem Bankkonto mittels EPS(vor einiger Zeit)
--1 mit dem Paysafecardkonto
--1 mit der Mastercard –die letzte Einzahlung! (die Abbuchungen gehen direkt von dem gleichen Bankkonto)
Verifikationsprozess dauerte nicht lange – dafür hat Casinorex eine externe Firma, die Identität und Adressnachweis prüft.
Ich habe Mastercard (vorne und hinten) hochgeladen und auch einen Screenshot aus meinem Bankkonto worauf zu ersehen war, dass die letzte Einzahlung mit der Mastercard war, es steht sogar eindeutig – Tag, Uhrzeit, Kreditkarte und Überweisung an CASINOREX.
Meine Mastercard wurde (vorne und hinten) akzeptiert – grün markiert (genauso wie Reisepass und Adressnachweis)
Und dann bekam ich eine E-Mail, dass mein Screenshot von der Mastercard Abbuchung nicht akzeptiert wird und ich meinen Paysafecardkonto verifizieren soll !!!???
Das finde ich äußerst merkwürdig, weil ich schon in ein paar bekannten Casinos genauso mit der Karte einbezahlt und auch ausbezahlt habe. Auf die gleiche Art und Weise einen Screenshot gemacht habe und es hat gepasst. Außerdem war die letzte Einzahlung nicht mit der Paysafecard Methode. Casinorex verifiziert meine Mastercard und dann wollen sie nicht dort auszahlen? Das ist nicht logisch!
Hat noch wer ähnliche Erfahrungen gemacht bzw. hat das Casino Guru Team einen Rat für mich?
Автоматичний переклад.