1 рік тому
Це означає, що проблему вирішено. чудово 🙂
Я негайно повідомлю групу розгляду скарг.
Гарного дня. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
0
Це означає, що проблему вирішено. чудово 🙂
Я негайно повідомлю групу розгляду скарг.
Гарного дня. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
Шановні колеги-гравці,
Я хотів прокоментувати верифікацію paysafe.
Мене також дуже люб'язно попросили, мушу сказати, завантажити трансакцію з моїм іменем та особистими даними на одній сторінці у форматі PDF.
Після багатьох туди-сюди я зрозумів, як це зробити.
Можливо, підказка допоможе тому чи іншому.
Це саме те, що потрібно казино 🙂
З повагою та успіхів.
Я також хотів би сказати, що це вже другий раз, коли я заробив більше 2000 євро в казино rex з 40 євро.
Ви не можете завжди вигравати. Але це одне з найдружніших і найкорисніших казино, які я знаю.
Велика удача
Ваш Пітті
Dear fellow players,
I wanted to comment on paysafe verification.
I was also asked very kindly, I must say, to upload the transaction with my name and personal data on one page as a PDF.
After much back and forth I figured out how to do it.
Maybe the tip will help one or the other.
The whole thing is exactly what the casino needs 🙂
Kind regards and good luck.
I would also like to say that this is the second time I've made more than 2000 euros at casino rex with 40 euros.
You can't always win. But this is one of the friendliest and most helpful casinos I know.
Much luck
Your Pitti
Liebe Mitspieler,
ich wollte mich einmal zu der paysafe verifiezurng äussern.
Auch ich wurde sehr sehr freundlich muss ich dazu sagen aufgefordert die Transaktion mit dem Namen und persönlichen Daten auf einer Seite als PDF hochzuladen.
Nach langem hin und her habe ich herausgefunden wie das geht.
Vielleicht hilft der Tipp den ein oder anderen.
Das ganze ist genau das was das casino benötigt 🙂
Liebe Grüße und viel Erfolg.
Möchte noch sagen, dass ich bei casino rex jetzt schon das zweite mal mit 40 euro über 2000 rausgeholt habe.
Man kann nicht immer gewinnen. Aber das ist eins der freundlichsten Casinos und vor allem hilfsbereitesten Casinos die ich kenne.
Viel Glück
Euer Pitti
Привіт і вітання!
Це мило з вашого боку. Напевно, ви допомогли багатьом гравцям, опублікувавши це 🙂.
Я також думаю, що казино оцінить такий відгук користувачів! Якщо вам подобається ідея, скористайтеся цим посиланням і напишіть її . 😉
Hi and Congratulations!
That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.
I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉
Привіт, у мене проблема з казино. Це казино не приймає моє підтвердження депозиту, оскільки на ньому немає мого імені та прізвища. З цієї причини я не можу заплатити. Але вони мають підтвердження від мого банку, яке підтверджує, що цей банківський рахунок належить мені. Хтось знає, що робити в цьому випадку? Мій банк видає лише банківські виписки щомісяця, моє ім’я та прізвище буде там, але я не отримую це до кінця місяця. А на реквізитах продажу ощадбанку (що підтверджує депозит) стоїть тільки мій Ібан .. мене заблокували в чаті, а значить у мене немає можливості ні з ким поговорити. Вони отримали підтвердження депозиту, мій Iban там.. і лист-підтвердження від банку підтверджує, що рахунок з Iban належить мені 🤦🏻♀️
Hello, I have a problem with the casino. This casino won't accept my proof of deposit because it doesn't have my first and last name on it. For this reason I cannot pay out. But they have a confirmation from my bank, which confirms that this bank account belongs to me. Anyone know what to do in this case? My bank only issues the bank statements every month, my first and last name would be there, but I don't get that until the end of the month. And on the sales details of the savings bank (which proves the deposit) is just my Iban .. they blocked me in the chat, which means I have no chance to talk to anyone. They got proof of the deposit, my Iban is there.. and the confirmation letter from the bank confirms that the account with the Iban belongs to me 🤦🏻♀️
Hallo, ich habe ein Problem mit dem Casino. Dieses Casino akzeptiert meinen Nachweis der Einzahlung nicht , weil dort mein vor und Nachname nicht drauf steht. Aus diesem Grund kann ich nicht auszahlen. Die haben aber eine Bestätigung meiner Bank , wo drin Bestätigt wird das dieses Bank Konto mir gehört. Weiss einer was man in diesem Fall machen kann? Meine Bank stellt die Kontoauszüge nur jeden Monat aus, dort würde mein vor und Nachname stehen, aber das bekomme ich erst Ende des Monats. Und auf den Umsatzdetails der Sparkasse ( was die Einzahlung beweist) steht nunmal nur meine Iban .. im Chat haben sie mich blockiert das heißt ich habe keine Chance mit jemanden zu reden. Die haben doch den Nachweis der Einzahlung bekommen, dort steht meine Iban..und auf der Bestätigung Schreibens der Bank wird bestätigt das das Konto, mit der Iban, mir gehört 🤦🏻♀️
Дуже прикро чути про ваші труднощі з Casinorex. Звучить дуже схоже на мій нещодавній досвід роботи з Casinonic — і що ви знаєте, це ті самі люди! Цілком очевидно, що це спосіб дії цих мерзотників (які також стоять за Queenspins, Dundeeslots і Ricky Casino).
Таким, як ти і я, довелося вчитися важким шляхом. Для всіх інших: просто тримайтеся подалі!
Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).
The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!
Привіт Ella092.
Я б подзвонив у ваш банк і попросив спеціальну виписку, багато гравців були в такій ситуації, і я точно знаю, що вони її отримали в середині місяця. Треба було лише домовитись про зустріч із клерком банку.
Думаєте, ви теж можете спробувати? 🤔
Hello Ella092.
I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.
Do you think you can try it too? 🤔
Всім привіт, я отримав свої гроші. Дякую
Hello everyone, I have now received my money. Thanks
Hallo zusammen , ich habe inzwischen mein Geld bekommen. Danke
Великі вітання!
Ми вдячні, що ви знайшли час, щоб повідомити нас тут. 👌
A big congratz!
We appreciate you took the time to inform us here. 👌
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.