ФорумКазиноCasinorex - загальне обговорення

Casinorex - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Rosarot21
|
17470 переглядів 65 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
1 рік тому

Шановні колеги-гравці,


Я хотів прокоментувати верифікацію paysafe.

Мене також дуже люб'язно попросили, мушу сказати, завантажити трансакцію з моїм іменем та особистими даними на одній сторінці у форматі PDF.


Після багатьох туди-сюди я зрозумів, як це зробити.

Можливо, підказка допоможе тому чи іншому.


  1. Перейдіть на сторінку Paysafe на ПК та увійдіть.
  2. йде на всі операції
  3. вибирає дату депозиту в казино
  4. потім перейдіть до принтера у верхньому правому куті
  5. і ви можете побачити транзакцію зі своїм іменем, електронною поштою та номером клієнта на одній сторінці.


Це саме те, що потрібно казино 🙂


З повагою та успіхів.

Я також хотів би сказати, що це вже другий раз, коли я заробив більше 2000 євро в казино rex з 40 євро.

Ви не можете завжди вигравати. Але це одне з найдружніших і найкорисніших казино, які я знаю.


Велика удача


Ваш Пітті

Автоматичний переклад.
Dachpitti70
1 рік тому

Привіт і вітання!

Це мило з вашого боку. Напевно, ви допомогли багатьом гравцям, опублікувавши це 🙂.

Я також думаю, що казино оцінить такий відгук користувачів! Якщо вам подобається ідея, скористайтеся цим посиланням і напишіть її . 😉


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з казино. Це казино не приймає моє підтвердження депозиту, оскільки на ньому немає мого імені та прізвища. З цієї причини я не можу заплатити. Але вони мають підтвердження від мого банку, яке підтверджує, що цей банківський рахунок належить мені. Хтось знає, що робити в цьому випадку? Мій банк видає лише банківські виписки щомісяця, моє ім’я та прізвище буде там, але я не отримую це до кінця місяця. А на реквізитах продажу ощадбанку (що підтверджує депозит) стоїть тільки мій Ібан .. мене заблокували в чаті, а значить у мене немає можливості ні з ким поговорити. Вони отримали підтвердження депозиту, мій Iban там.. і лист-підтвердження від банку підтверджує, що рахунок з Iban належить мені 🤦🏻‍♀️

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ella092
1 рік тому

Можливо, спробувати зв'язатися зі службою підтримки вашого банку, щоб раніше видали вам виписку?

Автоматичний переклад.
Ella092
1 рік тому

Дуже прикро чути про ваші труднощі з Casinorex. Звучить дуже схоже на мій нещодавній досвід роботи з Casinonic — і що ви знаєте, це ті самі люди! Цілком очевидно, що це спосіб дії цих мерзотників (які також стоять за Queenspins, Dundeeslots і Ricky Casino).

Таким, як ти і я, довелося вчитися важким шляхом. Для всіх інших: просто тримайтеся подалі!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Ella092
1 рік тому

Привіт Ella092.

Я б подзвонив у ваш банк і попросив спеціальну виписку, багато гравців були в такій ситуації, і я точно знаю, що вони її отримали в середині місяця. Треба було лише домовитись про зустріч із клерком банку.

Думаєте, ви теж можете спробувати? 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт, я отримав свої гроші. Дякую

Автоматичний переклад.
Ella092
1 рік тому

Великі вітання!

Ми вдячні, що ви знайшли час, щоб повідомити нас тут. 👌

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я грав там рік тому, а потім взяв річну відпустку, тепер я поклав туди 20 євро, отримав підтвердження від депозиту та дебет від мого банку, зміг надати все, але це не було зараховано понад 2 години, служба підтримки сказала, що це може зайняти 30 хвилин, але нічого, я знову написав у службу підтримки та отримував ту саму відповідь, перевіряється, мені слід зачекати, вибачте, я не думаю, що це серйозно, оскільки я міг це довести, я отримав електронний лист, я вважаю це дуже підозрілим, я думаю, мої 20 євро зникли.

Автоматичний переклад.
shanty13
5 міс. тому

Іноді, на жаль, трапляються такі проблеми. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше, і ви зможете продовжити гру. Хороша річ у тому, що служба підтримки реагує на це питання. правильно?

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали?

Повідомляйте нас про будь-які оновлення.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, це нормально, що вони відповіли, але тепер вони кажуть, що платіж не вдалося, що точно не відповідає дійсності. Я маю, будь ласка, спробувати інший спосіб оплати. Вибачте, не в моєму житті, оскільки я маю підтвердження і надіслав їх у казино. Я думаю, що мої гроші закінчилися. Я прикріпив гроші, які використовував для внесення, і їх також списав мій банк. filefile

Автоматичний переклад.
shanty13
5 міс. тому

Отже, ви використали свою картку, щоб внести гроші? У будь-якому випадку вам слід спробувати перевірити це у своєму банку, а не лише переглядати це у своїй банківській виписці, я вважаю. Що ви скажете про це? Ви збираєтеся зв’язуватися з ними з цього приводу? Нема чого втрачати.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Ні, його було надіслано через банк, а не через Visa, як, наприклад, у випадку з Klarna, і, звичайно, моя банківська виписка важлива, тому що я бачу з неї, що було списано, і це було списано, то чому я повинен звертатися з цього приводу до свого банку?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
shanty13
5 міс. тому

Я розумію, що виписка з банківського рахунку важлива. Іноді, незважаючи на те, що сума автоматично списується з вашого рахунку, у виписці з банківського рахунку вказано, що її було сплачено, але банк може відхилити її з якоїсь причини, і ви про це не знаєте. Тільки якщо ви зв’яжетеся з банком і перевірите це, ви зможете бути впевнені, що з платежем все гаразд.

Можливо, ви могли б це спробувати?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, я зробив сьогодні вранці та отримав підтвердження, що він вийшов,

Автоматичний переклад.
shanty13
5 міс. тому

Зрозумійте. Тож чи є у вас якісь новини від казино після того, як ви надали інформацію з банку про те, що платіж дійсно було здійснено та вийшов з банку? Вони збираються перевірити це на своєму боці?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, ми зв’язалися з платіжним постачальником вчора, і вони сказали, що може знадобитися 3-5 днів, поки він буде зарахований, я не можу в це повірити, оскільки зараз це не так, максимум 1-2 дні, але я не маю іншого вибору, окрім як чекати, наслідком для мене є те, що я більше ніколи нічого там не платитиму.

Автоматичний переклад.
shanty13
5 міс. тому

Я можу запевнити вас, що деякі способи оплати потребують принаймні 3 днів, щоб отримати його. Хоча зазвичай це не прямі операції.

У будь-якому випадку, мені здається, що ви майже там. Можливо, понеділок буде щасливим днем 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Вітаю! На жаль, цей день також не був моїм щасливим днем, мої гроші не повернули в мій банк і не зарахували в казино, тож вони зникли.

😟

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого