ФорумКазиноCasinorex - загальне обговорення

Casinorex - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Rosarot21
|
10496 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
742fpcqs7v
1 рік тому

Це означає, що проблему вирішено. чудово 🙂

Я негайно повідомлю групу розгляду скарг.

Гарного дня. 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні колеги-гравці,


Я хотів прокоментувати верифікацію paysafe.

Мене також дуже люб'язно попросили, мушу сказати, завантажити трансакцію з моїм іменем та особистими даними на одній сторінці у форматі PDF.


Після багатьох туди-сюди я зрозумів, як це зробити.

Можливо, підказка допоможе тому чи іншому.


  1. Перейдіть на сторінку Paysafe на ПК та увійдіть.
  2. йде на всі операції
  3. вибирає дату депозиту в казино
  4. потім перейдіть до принтера у верхньому правому куті
  5. і ви можете побачити транзакцію зі своїм іменем, електронною поштою та номером клієнта на одній сторінці.


Це саме те, що потрібно казино 🙂


З повагою та успіхів.

Я також хотів би сказати, що це вже другий раз, коли я заробив більше 2000 євро в казино rex з 40 євро.

Ви не можете завжди вигравати. Але це одне з найдружніших і найкорисніших казино, які я знаю.


Велика удача


Ваш Пітті

Автоматичний переклад.
Dachpitti70
1 рік тому

Привіт і вітання!

Це мило з вашого боку. Напевно, ви допомогли багатьом гравцям, опублікувавши це 🙂.

Я також думаю, що казино оцінить такий відгук користувачів! Якщо вам подобається ідея, скористайтеся цим посиланням і напишіть її . 😉


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, у мене проблема з казино. Це казино не приймає моє підтвердження депозиту, оскільки на ньому немає мого імені та прізвища. З цієї причини я не можу заплатити. Але вони мають підтвердження від мого банку, яке підтверджує, що цей банківський рахунок належить мені. Хтось знає, що робити в цьому випадку? Мій банк видає лише банківські виписки щомісяця, моє ім’я та прізвище буде там, але я не отримую це до кінця місяця. А на реквізитах продажу ощадбанку (що підтверджує депозит) стоїть тільки мій Ібан .. мене заблокували в чаті, а значить у мене немає можливості ні з ким поговорити. Вони отримали підтвердження депозиту, мій Iban там.. і лист-підтвердження від банку підтверджує, що рахунок з Iban належить мені 🤦🏻‍♀️

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ella092
11 міс. тому

Можливо, спробувати зв'язатися зі службою підтримки вашого банку, щоб раніше видали вам виписку?

Автоматичний переклад.
Ella092
10 міс. тому

Дуже прикро чути про ваші труднощі з Casinorex. Звучить дуже схоже на мій нещодавній досвід роботи з Casinonic — і що ви знаєте, це ті самі люди! Цілком очевидно, що це спосіб дії цих мерзотників (які також стоять за Queenspins, Dundeeslots і Ricky Casino).

Таким, як ти і я, довелося вчитися важким шляхом. Для всіх інших: просто тримайтеся подалі!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ella092
10 міс. тому

Привіт Ella092.

Я б подзвонив у ваш банк і попросив спеціальну виписку, багато гравців були в такій ситуації, і я точно знаю, що вони її отримали в середині місяця. Треба було лише домовитись про зустріч із клерком банку.

Думаєте, ви теж можете спробувати? 🤔


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Всім привіт, я отримав свої гроші. Дякую

Автоматичний переклад.
Ella092
10 міс. тому

Великі вітання!

Ми вдячні, що ви знайшли час, щоб повідомити нас тут. 👌

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.