ГоловнаФорумКазиноCasinorex - загальне обговорення

Casinorex - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Rosarot21
|
22 111 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34

Дякую за посилання ... я думаю, що це добре для мене ... дякую за це 👍

Автоматичний переклад.
Rosarot21

Ласкаво просимо. Я радий, що це корисно 🙂

Автоматичний переклад.
Rosarot21

Привіт, троянда-червона21. Ось посилання на форму самоблокування, за допомогою якої ви можете централізовано заблокувати всі небезпечні азартні ігри в Німеччині (включаючи онлайн-казино) в обласній раді Дармштадта: https://rp-darmstadt.hessen.de/sites /rp-darmstadt.hessen .de / files / Зразок application_auf_Selbstsperre% 20V2_.pdf

На жаль, блокування (поки що) не працює повністю, оскільки не всі провайдери ігор підключені до системи або деякі діють нелегально з-за кордону і тому не підключені до системи блокування. "BlockingSoftware" може допомогти вам у цих випадках, ви можете знайти приклади на https://www.verspiel-nicht-dein-leben.de/hilfe/digitale-helfer

Допомога з виходом з гри доступна безкоштовно та в суворій конфіденційності в цифровому вигляді, по телефону, електронній пошті або в чаті, в консультаційних центрах, клініках або групах самодопомоги. Ви можете знайти інформацію про це (як Даніель уже рекомендував) на https://www.bundesweit-gegen-gluecksspielsucht.de/ .

Багато привітань

Ліза

Змінено Daniel
Причина: щойно зробив посилання доступними для натискання
Автоматичний переклад.

Привіт Ліза..

Дякую за посилання, я там не один ... це так неймовірно, що було програно ... мій хороший друг програв 170 000 євро ...

Автоматичний переклад.

Щось подібне, мабуть, сталося в Locowin ... через кілька днів у мене виникли проблеми з входом в систему (завжди був перенаправлений на таку дивну сторінку з чимось з хостом і серверами), з Locowin все пішло під гору ... вони, тому що щось змінилося чи щось... на жаль немає фахівця в цій галузі

Автоматичний переклад.
Rosarot21

Привіт, Rosarot21, щоб бути впевненим: ця проблема з хостом і серверами є актуальною проблемою, з якою ви зараз стикаєтеся в казино Locowin, будь ласка?

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Ні, він уже не актуальний. Але після того, як виникла ця проблема, я більше не міг вигравати в Locowin.

Автоматичний переклад.
Rosarot21

Я бачу, дякую за відповідь. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт усім. У мене проблема з Casino Rex, а саме з перевіркою. Вони просять мене підтвердити платіж за допомогою paysafecard з чітко видно моє ім’я та прізвище. На моїй сторінці paysafecard такого немає. Я написав до служби підтримки paysafecard кілька днів тому і не отримав відповіді. Це сумно, адже платіж у розмірі 520 євро готовий до відправлення. будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Cannavaro665

Привіт,

Процес перевірки може бути складним, але я хотів би зазначити, що це казино є пристойним, тому я припускаю, що є спосіб вирішити проблему.

Наскільки я знаю, є лише серійний номер картки + ще кілька кодів, тому що ця картка призначена для безпечних онлайн-платежів, чи не так? Чи пов’язана ця картка з вашою фізичною дебетовою карткою та банківським рахунком?

У мене така сама картка, і я можу побачити на ній повне ім’я (якщо я натисну кнопку «показати деталі» та підтверджу за допомогою пін-коду), а також надам printscreen з моєю візою + повним ім’ям, банківським рахунком, а також інтернет-карткою Paysafe . Ви впевнені, що немає способу, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Всього я надіслав їм 8 документів. Підтвердження особи, підтвердження електронного банкінгу з видимою адресою, підтвердження адреси (рахунок за комунальні послуги), копії водійських прав, кредитні картки з обох боків, а також екран з електронною поштою, підтвердження оплати paysafecard. Крім того, я не розумію, що ще вони від мене хочуть. Вони всіляко намагаються не виводити гроші!

Автоматичний переклад.
Cannavaro665

Я бачу, це вже досить великий список.

Ви також написали, що зараз є один документ, який ви не можете отримати, і ви звернулися в службу підтримки, чи не так?

Я вважаю, що це документ, на який казино все ще чекає. Тепер я зрозумів: карта Paysafe, яку ви використовували для депозиту, є передоплаченою, чи не так? Це не класична дебетова картка, прив’язана до вашого банківського рахунку? У цьому випадку така передплачена картка призначена лише для безпечних покупок, але не впевнені, що вона прийнятна для виведення коштів з казино. Це може бути вся проблема:

file

Ви не думаєте?

Я прошу казино переконатися, що ви не намагаєтеся підтвердити непідтримуваний варіант оплати в цьому випадку.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я бачу, це вже досить великий список.

Ви також написали, що зараз є один документ, який ви не можете отримати, і ви звернулися в службу підтримки, чи не так?

Я вважаю, що це документ, на який казино все ще чекає. Тепер я зрозумів: карта Paysafe, яку ви використовували для депозиту, є передоплаченою, чи не так? Це не класична дебетова картка, прив’язана до вашого банківського рахунку? У цьому випадку така передплачена картка призначена лише для безпечних покупок, але не впевнені, що вона прийнятна для виведення коштів з казино. Це може бути вся проблема:

file

Ви не думаєте?

Я прошу казино переконатися, що ви не намагаєтеся підтвердити непідтримуваний варіант оплати в цьому випадку.

Автоматичний переклад.

Я також знайшов подібну проблему (тільки іншу карту), на яку відповів італійський гравець:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Автоматичний переклад.
Radka

Я хотів подякувати вам за підтримку. Проблема була вирішена. Перевірений рахунок, гроші відправлені.

Автоматичний переклад.
Cannavaro665

Це чудово! 🤩

Дякую, що поділились. Цікаво, чи отримали ви відповідну підтримку від казино?

Чи вважаєте ви їхню підтримку корисною?

Автоматичний переклад.

Привіт літо 2021!

Будь ласка, казино пояснило більше? Найпростішим поясненням було б помилку, але я не хочу спекулювати. 🤔

Навіть якщо Mastercard більше не буде доступною для зняття, це було б досить дурним способом сказати це.

Я б точно запитав у казино. Чи можете ви оновити нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Привіт усім,


Я сподіваюся, що хтось зможе мені допомогти.

Я вніс 50 євро через Giropay у п’ятницю, депозит все ще «очікує». Гроші вже зняли з мого банку. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали, що їм потрібно перевірити, і я повинен почекати...

у когось була така ж проблема?

Автоматичний переклад.
742fpcqs7v

Привіт,

будьте готові, що розслідування казино може зайняти деякий час; зазвичай ці транзакції обробляються стороннім постачальником платежів, і казино має дочекатися оновлення, щоб вони могли повідомити вас. На жаль, те, що ми назвали відсутніми депозитами, входить до трійки найбільших тем, на які скаржаться гравці.

Автоматичний переклад.

Привіт,

будьте готові, що розслідування казино може зайняти деякий час; зазвичай ці транзакції обробляються стороннім постачальником платежів, і казино має дочекатися оновлення, щоб вони могли повідомити вас. На жаль, те, що ми назвали відсутніми депозитами, входить до трійки найбільших тем, на які скаржаться гравці.

Автоматичний переклад.

Привіт

так, вони мені зарахували гроші, це зайняло близько 72 годин.

Велике спасибі за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
742fpcqs7v

Це означає, що проблему вирішено. чудово 🙂

Я негайно повідомлю групу розгляду скарг.

Гарного дня. 😉

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого