Я бачу, це вже досить великий список.
Ви також написали, що зараз є один документ, який ви не можете отримати, і ви звернулися в службу підтримки, чи не так?
Я вважаю, що це документ, на який казино все ще чекає. Тепер я зрозумів: карта Paysafe, яку ви використовували для депозиту, є передоплаченою, чи не так? Це не класична дебетова картка, прив’язана до вашого банківського рахунку? У цьому випадку така передплачена картка призначена лише для безпечних покупок, але не впевнені, що вона прийнятна для виведення коштів з казино. Це може бути вся проблема:
Ви не думаєте?
Я прошу казино переконатися, що ви не намагаєтеся підтвердити непідтримуваний варіант оплати в цьому випадку.
I see, it's quite a list already.
You also wrote that there is currently one document you are not able to acquire and you contacted the support, didn't you?
I believe that this is the document the casino is still waiting for. Now I got the idea: the Paysafe card you used for the deposit is the prepaid one, correct? Not the classic debit card bound to your bank account? In this case, such a prepaid card is only meant for safe purchases, not sure if it is acceptable for cashouts from the casino. It may be the whole problem:
Don't you think?
I'd ask the casino to ake sure you are not trying to proof unsupported payment option, in this case.
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.