ФорумКазиноCasinorex - загальне обговорення

Casinorex - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Rosarot21
|
10485 переглядів 48 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
2 р. тому

Дякую за посилання ... я думаю, що це добре для мене ... дякую за це 👍

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Ласкаво просимо. Я радий, що це корисно 🙂

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Привіт, троянда-червона21. Ось посилання на форму самоблокування, за допомогою якої ви можете централізовано заблокувати всі небезпечні азартні ігри в Німеччині (включаючи онлайн-казино) в обласній раді Дармштадта: https://rp-darmstadt.hessen.de/sites /rp-darmstadt.hessen .de / files / Зразок application_auf_Selbstsperre% 20V2_.pdf

На жаль, блокування (поки що) не працює повністю, оскільки не всі провайдери ігор підключені до системи або деякі діють нелегально з-за кордону і тому не підключені до системи блокування. "BlockingSoftware" може допомогти вам у цих випадках, ви можете знайти приклади на https://www.verspiel-nicht-dein-leben.de/hilfe/digitale-helfer

Допомога з виходом з гри доступна безкоштовно та в суворій конфіденційності в цифровому вигляді, по телефону, електронній пошті або в чаті, в консультаційних центрах, клініках або групах самодопомоги. Ви можете знайти інформацію про це (як Даніель уже рекомендував) на https://www.bundesweit-gegen-gluecksspielsucht.de/ .

Багато привітань

Ліза

Опубліковано Leesaah Змінено Daniel
Причина: щойно зробив посилання доступними для натискання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Ліза..

Дякую за посилання, я там не один ... це так неймовірно, що було програно ... мій хороший друг програв 170 000 євро ...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щось подібне, мабуть, сталося в Locowin ... через кілька днів у мене виникли проблеми з входом в систему (завжди був перенаправлений на таку дивну сторінку з чимось з хостом і серверами), з Locowin все пішло під гору ... вони, тому що щось змінилося чи щось... на жаль немає фахівця в цій галузі

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Привіт, Rosarot21, щоб бути впевненим: ця проблема з хостом і серверами є актуальною проблемою, з якою ви зараз стикаєтеся в казино Locowin, будь ласка?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, він уже не актуальний. Але після того, як виникла ця проблема, я більше не міг вигравати в Locowin.

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Я бачу, дякую за відповідь. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім. У мене проблема з Casino Rex, а саме з перевіркою. Вони просять мене підтвердити платіж за допомогою paysafecard з чітко видно моє ім’я та прізвище. На моїй сторінці paysafecard такого немає. Я написав до служби підтримки paysafecard кілька днів тому і не отримав відповіді. Це сумно, адже платіж у розмірі 520 євро готовий до відправлення. будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Cannavaro665
1 рік тому

Привіт,

Процес перевірки може бути складним, але я хотів би зазначити, що це казино є пристойним, тому я припускаю, що є спосіб вирішити проблему.

Наскільки я знаю, є лише серійний номер картки + ще кілька кодів, тому що ця картка призначена для безпечних онлайн-платежів, чи не так? Чи пов’язана ця картка з вашою фізичною дебетовою карткою та банківським рахунком?

У мене така сама картка, і я можу побачити на ній повне ім’я (якщо я натисну кнопку «показати деталі» та підтверджу за допомогою пін-коду), а також надам printscreen з моєю візою + повним ім’ям, банківським рахунком, а також інтернет-карткою Paysafe . Ви впевнені, що немає способу, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Всього я надіслав їм 8 документів. Підтвердження особи, підтвердження електронного банкінгу з видимою адресою, підтвердження адреси (рахунок за комунальні послуги), копії водійських прав, кредитні картки з обох боків, а також екран з електронною поштою, підтвердження оплати paysafecard. Крім того, я не розумію, що ще вони від мене хочуть. Вони всіляко намагаються не виводити гроші!

Автоматичний переклад.
Cannavaro665
1 рік тому

Я бачу, це вже досить великий список.

Ви також написали, що зараз є один документ, який ви не можете отримати, і ви звернулися в службу підтримки, чи не так?

Я вважаю, що це документ, на який казино все ще чекає. Тепер я зрозумів: карта Paysafe, яку ви використовували для депозиту, є передоплаченою, чи не так? Це не класична дебетова картка, прив’язана до вашого банківського рахунку? У цьому випадку така передплачена картка призначена лише для безпечних покупок, але не впевнені, що вона прийнятна для виведення коштів з казино. Це може бути вся проблема:

file

Ви не думаєте?

Я прошу казино переконатися, що ви не намагаєтеся підтвердити непідтримуваний варіант оплати в цьому випадку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, це вже досить великий список.

Ви також написали, що зараз є один документ, який ви не можете отримати, і ви звернулися в службу підтримки, чи не так?

Я вважаю, що це документ, на який казино все ще чекає. Тепер я зрозумів: карта Paysafe, яку ви використовували для депозиту, є передоплаченою, чи не так? Це не класична дебетова картка, прив’язана до вашого банківського рахунку? У цьому випадку така передплачена картка призначена лише для безпечних покупок, але не впевнені, що вона прийнятна для виведення коштів з казино. Це може бути вся проблема:

file

Ви не думаєте?

Я прошу казино переконатися, що ви не намагаєтеся підтвердити непідтримуваний варіант оплати в цьому випадку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також знайшов подібну проблему (тільки іншу карту), на яку відповів італійський гравець:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я хотів подякувати вам за підтримку. Проблема була вирішена. Перевірений рахунок, гроші відправлені.

Автоматичний переклад.
Cannavaro665
1 рік тому

Це чудово! 🤩

Дякую, що поділились. Цікаво, чи отримали ви відповідну підтримку від казино?

Чи вважаєте ви їхню підтримку корисною?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Раніше я ставив Casinorex хорошу оцінку, поки не виграв трохи і не захотів перевести гроші.

Я зробив 4 депозити:

--2 безпосередньо з мого банківського рахунку через EPS (деякий час тому)

--1 з обліковим записом Paysafecard

--1 з Mastercard – останній депозит! (дебети йдуть безпосередньо з того самого банківського рахунку)

Процес перевірки не зайняв багато часу – Casinorex має зовнішню компанію, яка перевіряє особу та підтвердження адреси.

Я завантажив Mastercard (спереду та ззаду), а також знімок екрана з мого банківського рахунку, який показав, що останній депозит був зроблений за допомогою Mastercard, там навіть чітко зазначено - день, час, кредитна картка та переказ на CASINOREX.

Мою Mastercard прийняли (лицьову та зворотну сторони) – позначено зеленим (а також паспорт і підтвердження адреси)

А потім я отримав електронний лист про те, що мій знімок екрана з дебетової картки Mastercard не приймається, і мені потрібно підтвердити свій обліковий запис Paysafecard !!!???

Мені це дуже дивно, тому що я вже вносив і виплачував карткою в кількох відомих казино. Я зробив скріншот так само, і він спрацював. Крім того, останній депозит був зроблений не за допомогою методу Paysafecard. Casinorex перевіряє мою Mastercard, а потім не хоче знімати там? Це не логічно!

Чи був у когось подібний досвід чи команда Casino Guru може мені порадити?

Автоматичний переклад.
Sommer2021
1 рік тому

Привіт літо 2021!

Будь ласка, казино пояснило більше? Найпростішим поясненням було б помилку, але я не хочу спекулювати. 🤔

Навіть якщо Mastercard більше не буде доступною для зняття, це було б досить дурним способом сказати це.

Я б точно запитав у казино. Чи можете ви оновити нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім,


Я сподіваюся, що хтось зможе мені допомогти.

Я вніс 50 євро через Giropay у п’ятницю, депозит все ще «очікує». Гроші вже зняли з мого банку. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали, що їм потрібно перевірити, і я повинен почекати...

у когось була така ж проблема?

Автоматичний переклад.
742fpcqs7v
1 рік тому

Привіт,

будьте готові, що розслідування казино може зайняти деякий час; зазвичай ці транзакції обробляються стороннім постачальником платежів, і казино має дочекатися оновлення, щоб вони могли повідомити вас. На жаль, те, що ми назвали відсутніми депозитами, входить до трійки найбільших тем, на які скаржаться гравці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

будьте готові, що розслідування казино може зайняти деякий час; зазвичай ці транзакції обробляються стороннім постачальником платежів, і казино має дочекатися оновлення, щоб вони могли повідомити вас. На жаль, те, що ми назвали відсутніми депозитами, входить до трійки найбільших тем, на які скаржаться гравці.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

так, вони мені зарахували гроші, це зайняло близько 72 годин.

Велике спасибі за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.