ФорумКазиноCasinorex - загальне обговорення

Casinorex - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Rosarot21
|
15539 переглядів 66 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
shanty13
3 міс. тому

Я розумію, що виписка з банківського рахунку важлива. Іноді, незважаючи на те, що сума автоматично списується з вашого рахунку, у виписці з банківського рахунку вказано, що її було сплачено, але банк може відхилити її з якоїсь причини, і ви про це не знаєте. Тільки якщо ви зв’яжетеся з банком і перевірите це, ви зможете бути впевнені, що з платежем все гаразд.

Можливо, ви могли б це спробувати?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Так, я зробив сьогодні вранці та отримав підтвердження, що він вийшов,

Автоматичний переклад.
shanty13
3 міс. тому

Зрозумійте. Тож чи є у вас якісь новини від казино після того, як ви надали інформацію з банку про те, що платіж дійсно було здійснено та вийшов з банку? Вони збираються перевірити це на своєму боці?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Так, ми зв’язалися з платіжним постачальником вчора, і вони сказали, що може знадобитися 3-5 днів, поки він буде зарахований, я не можу в це повірити, оскільки зараз це не так, максимум 1-2 дні, але я не маю іншого вибору, окрім як чекати, наслідком для мене є те, що я більше ніколи нічого там не платитиму.

Автоматичний переклад.
shanty13
3 міс. тому

Я можу запевнити вас, що деякі способи оплати потребують принаймні 3 днів, щоб отримати його. Хоча зазвичай це не прямі операції.

У будь-якому випадку, мені здається, що ви майже там. Можливо, понеділок буде щасливим днем 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Вітаю! На жаль, цей день також не був моїм щасливим днем, мої гроші не повернули в мій банк і не зарахували в казино, тож вони зникли.

😟

Автоматичний переклад.
shanty13
3 міс. тому

Вибач за те. Сподіваюся, що це скоро вирішиться.🙏🤞

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Привіт, сьогодні все те ж саме, 20 євро не повернулися в мій банк, не кажучи вже про казино, мої гроші зникли, тому я збираюся попросити казино закрити мій рахунок, тому що я, звичайно, не хочу більше вносити щось там, не кажучи вже про гру.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
shanty13
3 міс. тому

А як щодо того, щоб почекати ще трохи? Зі свого досвіду кажучи, вирішення такого роду проблеми іноді може зайняти трохи більше часу. Але я вважаю, що чекати варто, вам більше нічого втрачати. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я йду зараз у відпустку,

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
shanty13
3 міс. тому

Насолоджуйтесь, і, сподіваюся, скоро ми отримаємо від вас гарні новини.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого