ГоловнаФорумКазиноCasino Rocket - загальне обговорення

Casino Rocket - загальне обговорення

 від Bibop
|
23 601 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
Тут ви можете обговорити Casino Rocket, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Найгірший досвід! Я все ще намагаюся зарахувати свої виграші на свій рахунок (зараз 4 тижні), навіть після того, як він був повністю перевірений. , знімки екрана, фото, на якому я тримаю автомобільну ліцензію та інше !! Я все ще не можу отримати його на мій рахунок, використовуючи будь -який із цих методів! Так сердитий, я впевнений, що вони вкрали мою особу😡

Змінено
Автоматичний переклад.
Bibop

Мені шкода це чути. Чи спілкується казино з вами?

Автоматичний переклад.
Bibop

Привіт, Бібоп,

По-перше, я хотів би принести свої щирі вибачення за цей неприємний досвід.

Наша команда постійно працює над покращенням нашого сервісу, і ми хочемо, щоб ваші азартні ігри були комфортними та захоплюючими.

Я буду радий допомогти вам у цьому питанні.

Будь ласка, надайте мені адресу електронної пошти, яка була використана для вашого облікового запису? Тож ми можемо дослідити це питання та знайти найкраще рішення для вас.

Чекаю на вашу відповідь і наперед дякую!

Автоматичний переклад.
Bibop

Так, більшість сайтів вилучають виграші в Інтернеті та вимагають 9 мільйонів документів, що посвідчують особу.

Автоматичний переклад.

На жаль, коли платіж зупиняється таким чином, єдине, що може зробити служба підтримки, це зв’язатися зі своїм відділом платежів. Потім відділ зазвичай зв’язується з постачальником платежів, а потім їм потрібно дочекатися їхньої відповіді. Тому вони не мають для вас жодних новин.

Автоматичний переклад.

Погоджуюсь з вами, тому що останнім часом мої улюблені онлайн-казино перейшли на систему гамстоп, мені це не подобається, тому що я вмію себе контролювати і хочу сам вирішувати, скільки грати.

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized209

Я не розумію, чому так багато гравців скаржиться на це, коли це дуже ЧІТКО написано в T&C, коли ви реєструєтесь і погоджуєтесь з ними. Усі відомі казино мають KYC, оскільки це необхідно з ліцензування. Перевірка іноді відбувається повільно, і деякі вибагливі до документів, але є багато казино, які не затягують процес. Найкраща порада, яку я маю, це те, що перш ніж ви навіть почнете грати та вносити депозити - пройдіть перевірку! Таким чином, якщо у вас є виграш і ви хочете вивести гроші, вам не доведеться чекати підтвердження. З огляду на це, я граю в кількох місцях, тому що я вже перевірений, коли я роблю виведення, це не гра в очікуванні – вона миттєва – максимум кілька годин. Я користуюся MuchBetter, тому якщо я попрошу зняття коштів, а потім піду в чаті, вони проведуть це за мене, і я отримаю кошти на свій рахунок MuchBetter під час живого чату. Тривалість часу звідти до мого банківського рахунку становить менше 24 годин.

Автоматичний переклад.
Mumzy

Я б також голосував за такий відповідальний підхід.

Автоматичний переклад.
Mumzy

Так, я відчуваю, що коли ви дотримуєтеся кількох казино, де ви вже перевірені, процес перевірки більше не потребує вас турбувати.

Автоматичний переклад.
Mumzy

Читання умов і шлях до великої кількості необхідної інформації займає тижні

Автоматичний переклад.
Mumzy

Так, я завжди намагаюся спочатку пройти верифікацію, перш ніж вносити депозит, але більшість казино цього не дозволяють

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, хтось ще не отримує свій депозит?

Автоматичний переклад.
CasinoDino

Здравствуйте,

Ви хочете сказати, що ваші гроші не надійшли на баланс вашого рахунку в казино, я правильно?

Автоматичний переклад.
Radka

Так, у мене вже є відкрита справа, просто хотів дізнатися, чи більше людей відчувають те саме, я прочитав у відгуках, що багато людей мають проблему, особливо в цьому казино.

Автоматичний переклад.
CasinoDino

Я також перевірив скарги, і здається, що зазвичай потрібно 3-5 днів, щоб депозит був доданий до балансу рахунку гравця. Ну, це занадто довго. Додам, що найчастіше використовується метод Софорта. Тож, будь ласка, яким способом оплати ви користувалися?

Автоматичний переклад.

Зробив гроші є! Однак це зайняло майже 2 дні

Автоматичний переклад.
CasinoDino

Добре знати, дякую. Я передав цю інформацію нашій команді з розгляду скарг. Цікаво, ви користувалися Sofort? Тому що якщо ви це зробили, то тепер справді здається, що незважаючи на назву - Sofort - це досить повільний метод 😀

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Так, це фактично відразу з Payop, багато казино використовують його, і він завжди тут же. Тільки не в цьому казино... з будь-якої причини.

Автоматичний переклад.

Привіт, шановні гравці,


Після того, як я часто читав у оглядах, що виплати займають 2-5 днів, тому що нібито це за рахунок вашого власного банку, я хотів пролити світло на те, як працюють виплати в казино.


Платіжна команда казино спочатку перевіряє вашу виплату, якщо необхідно, виграші спочатку підтверджуються провайдером на наявність помилок або шахрайства. Якщо все підходить, виплата надсилається постачальнику платежів казино.


Ваш статус тепер переходить до Очікування.

З цього моменту саме казино більше не має відношення до ваших виплат. Коли процес завершено, постачальник платежів надсилає підтвердження назад до казино, і статус змінюється на завершено.

Зауважте (постачальники платежів здійснюють оплату послідовно і зазвичай із щоденним лімітом, що означає, що чим більше відкритих виплат, тим довше це займе)


Таким чином, ви бачите, що банківські перекази можуть тривати від 1 до 5 робочих днів залежно від навантаження.


якщо ви хочете, щоб ваші гроші були дуже швидкими, ви повинні робити криптовалюту.


Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого