3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Rocket, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Найгірший досвід! Я все ще намагаюся зарахувати свої виграші на свій рахунок (зараз 4 тижні), навіть після того, як він був повністю перевірений. , знімки екрана, фото, на якому я тримаю автомобільну ліцензію та інше !! Я все ще не можу отримати його на мій рахунок, використовуючи будь -який із цих методів! Так сердитий, я впевнений, що вони вкрали мою особу😡
Worst experience ever!still trying to get my winnings deposited into my account(4 weeks now)even after it was fully verified.I deposited with visa bank deposit,Bitcoin and neosurf and had to prove all those deposits and those accounts with lisences,bills,screen shots,photo of me holding my car lisence and more!! I still can’t get it deposited into my account using any of those methods!so angry I’m sure they have stolen my identity information😡
Мені шкода це чути. Чи спілкується казино з вами?
I'm sorry to hear that. Does the casino communicate with you?
Привіт, Бібоп,
По-перше, я хотів би принести свої щирі вибачення за цей неприємний досвід.
Наша команда постійно працює над покращенням нашого сервісу, і ми хочемо, щоб ваші азартні ігри були комфортними та захоплюючими.
Я буду радий допомогти вам у цьому питанні.
Будь ласка, надайте мені адресу електронної пошти, яка була використана для вашого облікового запису? Тож ми можемо дослідити це питання та знайти найкраще рішення для вас.
Чекаю на вашу відповідь і наперед дякую!
Hello Bibop,
I'd firstly like to offer my sincerest apologies here for this unpleasant experience.
Our team is constantly working on improving our service and we would like to make your gambling experience comfortable and exciting.
I would be happy to assist you with this issue.
Would you please kindly provide me with the email address that was used for your account? So we can investigate this question and find the best solution for you.
Looking forward to your reply and thank you in advance!
Так, більшість сайтів вилучають виграші в Інтернеті та вимагають 9 мільйонів документів, що посвідчують особу.
Yes most sites online make winnings withdrawls and asking for 9 million id documents so stressing
На жаль, коли платіж зупиняється таким чином, єдине, що може зробити служба підтримки, це зв’язатися зі своїм відділом платежів. Потім відділ зазвичай зв’язується з постачальником платежів, а потім їм потрібно дочекатися їхньої відповіді. Тому вони не мають для вас жодних новин.
Unfortunately when the payment gets stuck this way, the only thing the support can do is contacting their payments department. Then the department usually contacts the payment provider and then they need to wait for their reply. That's why they don't have any news for you.
Погоджуюсь з вами, тому що останнім часом мої улюблені онлайн-казино перейшли на систему гамстоп, мені це не подобається, тому що я вмію себе контролювати і хочу сам вирішувати, скільки грати.
I agree with you because recently, my favorite online casinos have switched to the gamstop system, I don’t like it, because I know how to control myself and I want to decide for myself how much to play.
Я не розумію, чому так багато гравців скаржиться на це, коли це дуже ЧІТКО написано в T&C, коли ви реєструєтесь і погоджуєтесь з ними. Усі відомі казино мають KYC, оскільки це необхідно з ліцензування. Перевірка іноді відбувається повільно, і деякі вибагливі до документів, але є багато казино, які не затягують процес. Найкраща порада, яку я маю, це те, що перш ніж ви навіть почнете грати та вносити депозити - пройдіть перевірку! Таким чином, якщо у вас є виграш і ви хочете вивести гроші, вам не доведеться чекати підтвердження. З огляду на це, я граю в кількох місцях, тому що я вже перевірений, коли я роблю виведення, це не гра в очікуванні – вона миттєва – максимум кілька годин. Я користуюся MuchBetter, тому якщо я попрошу зняття коштів, а потім піду в чаті, вони проведуть це за мене, і я отримаю кошти на свій рахунок MuchBetter під час живого чату. Тривалість часу звідти до мого банківського рахунку становить менше 24 годин.
I don’t understand why so many players complain about this when it is very CLEARLY written in the T&C when you sign up and agree to them. All reputable casinos have KYC in place, since it’s necessary from licensing. Verification is sometimes slow and some are picky about the documents but there are many casinos out there that don’t drag the process out. The best tip I have is that before you even start playing and depositing - get verified! That way if you do have a win and you want to do a withdrawal, you won’t have to wait for verification. That being said I play at a few places that because I’m already verified when I do a withdrawal it’s not a waiting game - it is instant – only a couple of hours max. I use MuchBetter so if I request a withdrawal and then go on live chat they will push it through for me and I will receive the funds on my MuchBetter account while on live chat. The length of time from there to my bank account is less than 24 hours.
Я б також голосував за такий відповідальний підхід.
I would vote for this responsible approach as well.
Так, я відчуваю, що коли ви дотримуєтеся кількох казино, де ви вже перевірені, процес перевірки більше не потребує вас турбувати.
Yes, I feel like when you stick to a few casinos where you're already verified, the verification process doesn't need to bother you anymore.
Читання умов і шлях до великої кількості необхідної інформації займає тижні
Takes weeks to read terms and way way to much information needed
Так, я завжди намагаюся спочатку пройти верифікацію, перш ніж вносити депозит, але більшість казино цього не дозволяють
Ya i allways try get verified first before depositing but most casinos dont allow it
Здравствуйте,
Ви хочете сказати, що ваші гроші не надійшли на баланс вашого рахунку в казино, я правильно?
Hello,
you want to say that your money has not arrived at your casino account balance, am I correct?
Так, у мене вже є відкрита справа, просто хотів дізнатися, чи більше людей відчувають те саме, я прочитав у відгуках, що багато людей мають проблему, особливо в цьому казино.
Yes, I already have an open case, just wanted to know if more people feel the same way, I read in the reviews that a lot of people have the problem, especially at this casino.
Ja genau hab auch schon n offenen Fall, wollte nur wissen ob es noch mehr Leuten so geht, in den Bewertungen hab ich gelesen, dass besonders bei diesem Casino ganz viele das Problem haben.
Я також перевірив скарги, і здається, що зазвичай потрібно 3-5 днів, щоб депозит був доданий до балансу рахунку гравця. Ну, це занадто довго. Додам, що найчастіше використовується метод Софорта. Тож, будь ласка, яким способом оплати ви користувалися?
I checked the complaints as well and it seems that it takes usually 3-5 days for the deposit to be added to the player's account balance. Well, it's too long. I would like to add that most of the time the Sofort method is used. So, what kind of payment did you use, please?
Добре знати, дякую. Я передав цю інформацію нашій команді з розгляду скарг. Цікаво, ви користувалися Sofort? Тому що якщо ви це зробили, то тепер справді здається, що незважаючи на назву - Sofort - це досить повільний метод 😀
Good to know, thank you. I forwarded this info to our complaint team. Did you use Sofort, I wonder? Because if you did, it really seems now that despite the name - Sofort - is a pretty slow method 😀
Так, це фактично відразу з Payop, багато казино використовують його, і він завжди тут же. Тільки не в цьому казино... з будь-якої причини.
Yes, it is actually immediately with Payop, many casinos use it and it is always there immediately. Just not in this casino… for whatever reason.
Ja es ist eigentlich sofort bei Payop ganz viele Casinos benutzen das und es ist dann auch immer sofort da. Nur in diesem Casino nicht … warum auch immer.
Привіт, шановні гравці,
Після того, як я часто читав у оглядах, що виплати займають 2-5 днів, тому що нібито це за рахунок вашого власного банку, я хотів пролити світло на те, як працюють виплати в казино.
Платіжна команда казино спочатку перевіряє вашу виплату, якщо необхідно, виграші спочатку підтверджуються провайдером на наявність помилок або шахрайства. Якщо все підходить, виплата надсилається постачальнику платежів казино.
Ваш статус тепер переходить до Очікування.
З цього моменту саме казино більше не має відношення до ваших виплат. Коли процес завершено, постачальник платежів надсилає підтвердження назад до казино, і статус змінюється на завершено.
Зауважте (постачальники платежів здійснюють оплату послідовно і зазвичай із щоденним лімітом, що означає, що чим більше відкритих виплат, тим довше це займе)
Таким чином, ви бачите, що банківські перекази можуть тривати від 1 до 5 робочих днів залежно від навантаження.
якщо ви хочете, щоб ваші гроші були дуже швидкими, ви повинні робити криптовалюту.
Hello dear gamblers,
After I often read in the reviews that payouts take 2-5 days because it is supposedly due to your own bank, I wanted to shed some light on how casino payouts work.
The casino's payment team first checks your payout, if necessary, winnings are first reconfirmed by the provider for errors or fraud. If everything fits, the payout is sent to the casino's payment provider.
Your status now jumps to pending.
From this moment on, the casino itself has nothing more to do with your payout. When the process is complete, the payment provider sends a confirmation back to the casino and the status changes to completed.
Please note (the payment providers pay in sequence and usually with a daily limit, which means the more open payouts the longer it takes)
So you can see that bank transfers can take 1 - 5 working days depending on the workload.
if you want your money very fast, you should make crypto withdrawals.
Hallo liebe Gambler,
nachdem ich in den Bewertungen oft lese, dass Auszahlungen 2 - 5 Tage dauern, weil es angeblich an der eigenen Bank liegt wollte ich mal etwas Licht ins dunkle bringen darüber, wie Casino Auszahlungen funktionieren.
Das Zahlungsteam des Casino überprüft zuerst eure Auszahlung, ggf werden Gewinne auch erst beim Provider auf Fehler oder Betrug rückbestätigt, sollte alles passen, wird die Auszahlung an den zahlungsanbieter des Casinos geschickt.
Euer Status springt nun auf pending.
Ab diesem Moment, hat das Casino ansich nichtsmehr mit eurer Auszahlung zu tun. Wenn der Vorgang abgeschlossen ist, schickt der zahlungsanbieter eine Bestätigung zurück an das Casino und der Status ändert sich auf completed.
Bitte beachtet (die zahlungsanbieter zahlen der Reihe nach und in der Regel mit einem Tageslimit, das bedeutet desto mehr offene Auszahlungen desto länger dauert das ganze)
ihr seht also das banktransfers je nach Auslastung auch 1 Werktag - 5 dauern können.
wenn man sehr schnell sein Geld will, sollte man krypto Auszahlungen machen.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.