ФорумКазиноCasino Rocket - загальне обговорення

Casino Rocket - загальне обговорення

2 р. тому від Bibop
|
10729 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Rocket, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Найгірший досвід! Я все ще намагаюся зарахувати свої виграші на свій рахунок (зараз 4 тижні), навіть після того, як він був повністю перевірений. , знімки екрана, фото, на якому я тримаю автомобільну ліцензію та інше !! Я все ще не можу отримати його на мій рахунок, використовуючи будь -який із цих методів! Так сердитий, я впевнений, що вони вкрали мою особу😡

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Bibop
2 р. тому

Мені шкода це чути. Чи спілкується казино з вами?

Автоматичний переклад.
Bibop
2 р. тому

Привіт, Бібоп,

По-перше, я хотів би принести свої щирі вибачення за цей неприємний досвід.

Наша команда постійно працює над покращенням нашого сервісу, і ми хочемо, щоб ваші азартні ігри були комфортними та захоплюючими.

Я буду радий допомогти вам у цьому питанні.

Будь ласка, надайте мені адресу електронної пошти, яка була використана для вашого облікового запису? Тож ми можемо дослідити це питання та знайти найкраще рішення для вас.

Чекаю на вашу відповідь і наперед дякую!

Автоматичний переклад.
Bibop
2 р. тому

Так, більшість сайтів вилучають виграші в Інтернеті та вимагають 9 мільйонів документів, що посвідчують особу.

Автоматичний переклад.
Lolo777
2 р. тому

На жаль, коли платіж зупиняється таким чином, єдине, що може зробити служба підтримки, це зв’язатися зі своїм відділом платежів. Потім відділ зазвичай зв’язується з постачальником платежів, а потім їм потрібно дочекатися їхньої відповіді. Тому вони не мають для вас жодних новин.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Погоджуюсь з вами, тому що останнім часом мої улюблені онлайн-казино перейшли на систему гамстоп, мені це не подобається, тому що я вмію себе контролювати і хочу сам вирішувати, скільки грати.

Опубліковано Forbidden_zon Змінено Daniel
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Anonymized209
2 р. тому

Я не розумію, чому так багато гравців скаржиться на це, коли це дуже ЧІТКО написано в T&C, коли ви реєструєтесь і погоджуєтесь з ними. Усі відомі казино мають KYC, оскільки це необхідно з ліцензування. Перевірка іноді відбувається повільно, і деякі вибагливі до документів, але є багато казино, які не затягують процес. Найкраща порада, яку я маю, це те, що перш ніж ви навіть почнете грати та вносити депозити - пройдіть перевірку! Таким чином, якщо у вас є виграш і ви хочете вивести гроші, вам не доведеться чекати підтвердження. З огляду на це, я граю в кількох місцях, тому що я вже перевірений, коли я роблю виведення, це не гра в очікуванні – вона миттєва – максимум кілька годин. Я користуюся MuchBetter, тому якщо я попрошу зняття коштів, а потім піду в чаті, вони проведуть це за мене, і я отримаю кошти на свій рахунок MuchBetter під час живого чату. Тривалість часу звідти до мого банківського рахунку становить менше 24 годин.

Автоматичний переклад.
Mumzy
2 р. тому

Я б також голосував за такий відповідальний підхід.

Автоматичний переклад.
Mumzy
2 р. тому

Так, я відчуваю, що коли ви дотримуєтеся кількох казино, де ви вже перевірені, процес перевірки більше не потребує вас турбувати.

Автоматичний переклад.
Mumzy
2 р. тому

Читання умов і шлях до великої кількості необхідної інформації займає тижні

Автоматичний переклад.
Mumzy
2 р. тому

Так, я завжди намагаюся спочатку пройти верифікацію, перш ніж вносити депозит, але більшість казино цього не дозволяють

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, хтось ще не отримує свій депозит?

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

Здравствуйте,

Ви хочете сказати, що ваші гроші не надійшли на баланс вашого рахунку в казино, я правильно?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, у мене вже є відкрита справа, просто хотів дізнатися, чи більше людей відчувають те саме, я прочитав у відгуках, що багато людей мають проблему, особливо в цьому казино.

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

Я також перевірив скарги, і здається, що зазвичай потрібно 3-5 днів, щоб депозит був доданий до балансу рахунку гравця. Ну, це занадто довго. Додам, що найчастіше використовується метод Софорта. Тож, будь ласка, яким способом оплати ви користувалися?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зробив гроші є! Однак це зайняло майже 2 дні

Автоматичний переклад.
CasinoDino
2 р. тому

Добре знати, дякую. Я передав цю інформацію нашій команді з розгляду скарг. Цікаво, ви користувалися Sofort? Тому що якщо ви це зробили, то тепер справді здається, що незважаючи на назву - Sofort - це досить повільний метод 😀

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, це фактично відразу з Payop, багато казино використовують його, і він завжди тут же. Тільки не в цьому казино... з будь-якої причини.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановні гравці,


Після того, як я часто читав у оглядах, що виплати займають 2-5 днів, тому що нібито це за рахунок вашого власного банку, я хотів пролити світло на те, як працюють виплати в казино.


Платіжна команда казино спочатку перевіряє вашу виплату, якщо необхідно, виграші спочатку підтверджуються провайдером на наявність помилок або шахрайства. Якщо все підходить, виплата надсилається постачальнику платежів казино.


Ваш статус тепер переходить до Очікування.

З цього моменту саме казино більше не має відношення до ваших виплат. Коли процес завершено, постачальник платежів надсилає підтвердження назад до казино, і статус змінюється на завершено.

Зауважте (постачальники платежів здійснюють оплату послідовно і зазвичай із щоденним лімітом, що означає, що чим більше відкритих виплат, тим довше це займе)


Таким чином, ви бачите, що банківські перекази можуть тривати від 1 до 5 робочих днів залежно від навантаження.


якщо ви хочете, щоб ваші гроші були дуже швидкими, ви повинні робити криптовалюту.


Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого