ФорумКазиноCasino Infinity - загальне обговорення

Casino Infinity - загальне обговорення (Сторінка 3)

11 міс. тому від sotiriskarasas21
|
3199 переглядів 43 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
5 дн. тому

Мені продовжують не платити. Я дав їм 3 різних iban, і вони нічого не зробили. У електронних листах якийсь Рік щодня наводить мені різні відмовки та злиться, що я прошу гроші. Ледь не лаявся зі мною. Я відмовився від них. Кілька днів тому я звернувся до вас зі скаргою. Ти моя остання надія отримати свої гроші! !

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Ти добре зробив, якщо нікуди не дійшов і намагався вирішити ситуацію зі свого боку. Що вам сказали в казино, коли ви дали їм різні номери IBAN? Які виправдання пропонує казино?

Я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти і що ви врешті-решт отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вітаю, я створив обліковий запис у Infinity Casino та поспілкувався з ними через чат, і, згідно з ними, гра дозволена для іспанських гравців, які проживають в Іспанії. Це те, що вони сказали мені в чаті. Мені вдалося виграти 18 000 євро, поклавши 800 євро зі свого банківського рахунку. Я бачу, що тут, у Casino Guru, сказано, що іспанські гравці не приймаються, але Infinity Casino каже, що так. Насправді вони обслуговують вас іспанською мовою та дозволяють вибрати Іспанію як свою країну під час створення облікового запису. Не могли б ви допомогти мені з цим, будь ласка? Заздалегідь дякую.

Всього найкращого

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, коли казино повідомило вам, що гравцям з Іспанії дозволено грати тут, у вас є докази? Я переглянув умови та не побачив, що Іспанія є країною з обмеженнями, тому, можливо, це добре, і ми більше не маємо цього прямо на нашому веб-сайті. Я дозволю нашій команді це перевірити.

Казино повідомило вам, що ви не можете зняти гроші чи щось подібне, чому вам потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Мені сказали, що Revolut відхиляє зняття коштів. Усі мої депозити досі були від revolut. Я дав їм iban інших 2 банків. Поки що вони відмовляються зняти гроші та виправдовуються, щоб виграти час, бо думають, що я розсерджуся й розіграю свій виграш. Вони зробили це знову зі мною 6 місяців тому, вони не заплатили мені, і врешті-решт я розіграв виграш. У казино думають, що я знову зіграю виграш, і тому мені не платять.

Марне казино. Ганьба їм!

Автоматичний переклад.
ngeorgiou690
3 дн. тому

Гаразд, чи зв’язувалися ви з Revolut, якщо вони дійсно відхилять ваші зняття чи ні? Можливо, варто перевірити.

Що стосується втрати грошей, точно не робіть цього зараз. У вас є відкрита скарга, і ми побачимо, куди піде справа, і, сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, якщо казино не поверне вам гроші. Після цього досвіду ви, ймовірно, не дасте цьому казино іншого шансу. 😥

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого