12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino Infinity, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, ми знаємо, що відбувається з цим казино?? Я подав запит на зняття коштів, мені сказали, що їм потрібно 3 дні від відповідного відділу, тому що я грав у багатьох казино, я знаю, що вони хочуть ідентифікацію, тому я також потрудився, відкривши запит до служби підтримки, але це не так можливо, вони кажуть мені ідентифікувати обліковий запис, якщо помилки не виявлено, потреба в казино Я очікую зняття 500 євро та ще 200 євро, які я зроблю запит завтра, оскільки вони дозволяють вам зробити лише одне зняття, хто має ідея і може допомогти, дайте мені знати, хлопці
Good evening do we know what is going on with this casino?? I made a request for a withdrawal, they told me they need 3 days from the relevant department because I have played in many casinos, I know they want identification, so I also went to the trouble of opening a request to support but it is not possible, they tell me to identify the account if no error is found, the need from the casino I expect a withdrawal of €500 and another €200 that I will make the request tomorrow as they only allow you one withdrawal to make, who has an idea and can help, let me know guys
Καλησπέρα γνωρίζουμε τι γίνεται με αυτό το καζίνο;; Έκανα αίτημα για ανάληψη μου είπαν θέλουν 3 μέρες από το αρμόδιο τμήμα επειδή έχω παίξει σε πολλά καζίνο ξέρω ότι θέλουν ταυτοποίηση οπότε και εγώ μπήκα στον κόπο να ανοίξω αίτημα στο support αλλά δεν γίνεται μου λένε να το ταυτοποίησω τον λογαριασμό άμα δεν βρεθεί σφάλμα η ανάγκη από το καζίνο περιμένω ανάληψη 500€ και αλλα200€ που θα κάνω αύριο το αίτημα καθώς σε αφήνουν μόνο μια ανάληψη να κάνεις οποίος έχει ιδέα και μπορεί να βοηθήσει ας μου πει παιδιά
Привіт. Згідно з нашим сайтом, це казино має досить хороший індекс безпеки.
Зазвичай весь процес виведення коштів може зайняти до кількох днів, іноді навіть до кількох тижнів, це дійсно залежить від конкретного казино та вибраного способу оплати. Крім того, перед тим, як казино зможе зняти зняття коштів, необхідно пройти процедуру перевірки. Це дуже важливий крок, і серйозні казино сприймають його дуже серйозно. Отже, ви вже пройшли перевірку? Чи є ймовірність того, що вам все одно потрібно надіслати деякі документи, які вимагає казино?
Якщо можна запитати, коли саме ви попросили зняти кошти?
Чекаю на твою відповідь.
Hello. This casino has got a pretty good safety index according to our site.
Usually, the whole withdrawal process can take up to a few days, at times even up to a few weeks, it really depends on the particular casino and payment method chosen. Also, before the withdrawal can be cleared out by the casino, the verification procedure needs to be completed. It is very important step and serious casinos tend to take it very seriously. So have you past the verification yet? Is there a possibility that you still need to maybe send some documents the casino is asking for?
When did you exactly ask for the withdrawal if I may ask?
Waiting for your answer.
Вчора я подав запит на зняття коштів, але вони не запитали в мене ідентифікацію, я знаю, що вони затримають мене, можливо, я граю на гроші, які не відбудуться, я подав запит на зняття 500 євро, і я програв 300 євро які я залишив на своєму рахунку в казино, оскільки вони дозволили мені 1 виведення на день максимум і до 500 євро....
Відтепер я надіслав службу підтримки, щоб ідентифікувати мої дані, але вони сказали мені, що це не потрібно, я знаю цей трюк, оскільки через кілька днів вони скасують моє зняття та попросять ідентифікацію, я знову зачекаю кілька днів, поки це буде схвалено у випадку, якщо я розіграю гроші, але ще раз кажу, що я це не зроблю
Yesterday I requested a withdrawal but they didn't ask me for identification, I know that they will delay me, maybe I'm playing the money that won't happen, I've requested a withdrawal of €500 and I lost €300 that I had left in my casino account as they allowed me 1 withdrawal per day Max and until €500....
I sent support to identify my details from now on but they tell me that it is not necessary, I know this trick as in a few days they will cancel my withdrawal and ask for identification, I will wait a few days again until it is approved in case I play the money but again I say this will not be done by me
Χθες ζήτησα ανάληψη αλλά ταυτοποίηση δεν μου ζήτησαν το ξέρω ότι θα με καθυστερήσουν μήπως και παίζω τα λεφτά που δεν θα γίνει αυτό έχω ζητήσει ανάληψη 500€ και χάλασα 300€ που μου είχαν μείνει στον Λογιαριαμσο του καζίνο καθώς με άφηναν 1αναληψη την ημέρα Μαξ και μέχρι 500€....
Εγώ έστειλα στο support να ταυτοποίησω από τώρα τα στοιχεία μου αλλά μου λένε δεν χρειάζεται,το κόλπο αυτό το ξέρω καθώς σε λίγες μέρες θα μου ακυρώσουν την ανάληψη θα ζητήσουν ταυτοποίηση θα περιμένω πάλι κάποιες μερες μέχρι να εγκριθεί μήπως και παίξω τα λεφτά αλλά ξανά λέω αυτό δεν θα γίνει από το μέρος μου
Чудово, що ви так вирішили залишити баланс недоторканим. Дуже мудрий крок, якщо можна додати.
Я пропоную зробити скріншот вашої розмови з казино, де вам сказали, що KYC на даному етапі не потрібен. На той випадок, якщо пізніше ви опинитесь у ситуації, яку вже описали, такий доказ може стати в нагоді.
Говорячи про щоденний ліміт зняття, чи могли б ви сказати мені суму, яку вам дозволено зняти? Для мене це не так очевидно, чесно кажучи.
Дякую тобі!
It's great you are so determined to leave the balance untouched. A very wise step, if I may add.
I suggest taking a screenshot of your conversation with the casino where they told you the KYC is not needed at this stage. Just in case you later find yourself in the situation you already described, such proof might come in handy.
Speaking about the daily withdrawal limit, could you tell me the sum you are allowed to withdraw? It is not so obvious to me, frankly.
Thank you!
Залежно від вашого рівня Vip, ви можете знімати 500 євро на день
It depends on your Vip level, you can withdraw €500 per day
Πάει βάση το Vip level σου μια ανάληψη μπορείς την ημέρα 500€
Я бачу, що чим вищий рівень, тим більшим буде відкликання пізніше. У всякому разі, подивимося, як ви в цьому випадку поступите і чи отримаєте свої гроші. Якщо у вас є будь-яка нова інформація в контексті вилучення, повідомте нам, будь ласка? Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші в кінці кінців. Схрещені пальці. 🤞
I see, so the higher the level, the bigger the withdrawal will probably be later. Anyway, let's see how you will do in this case and whether you will get your money. If you have any new information in the context of the withdrawal could you please let us know ? I strongly believe that you will get your money in the end. Fingers crossed. 🤞
Привіт. Я обов’язково зв’яжуся з нашою командою даних, щоб перевірити це, і повідомлю вам, щойно отримаю інформацію. Дякую тобі.
Hello. I will surely contact our data team to check this out and will let you know as soon I have the information. Thank you.
привіт Тож я отримав інформацію від нашої команди даних. Усі казино було перевірено як ліцензовані, але казино відображають інформацію лише гравцям із певних країн на своїх веб-сайтах.
Сподіваюся, ця інформація хоч якось вам допомогла.
Hey. So I have got the information from our data team. All the casinos have been checked out as being licensed, but the casinos only display the information to players from certain countries on their websites.
Hope this information helped you somehow.
Вчора я зареєструвався в казино Infinity, тому що побачив на сторінці, що воно отримало ліцензію для Греції. Я зробив перший депозит у розмірі 30 і вибрав 100% бонус на перший депозит. Тобто у мене на рахунку було 60 (30+30). Я погрався з фруктами і нарешті вирішив зняти кошти, щоб перевірити їхню надійність. Граючи кілька годин, на моєму рахунку було 110 євро. Оскільки мені потрібно було зіграти ще 700 євро, щоб виконати умови бонусу, я скасував бонус, щоб зняти решту. Однак замість того, щоб залишити 30 і залишити решту 80 на моєму рахунку, вони забрали в мене все. Я грав у всіх юридичних компаніях Греції, і це сталося вперше. Хлопці підозрілі. Уникайте їх.
Yesterday I registered at infinity casino because I saw on a page that it got a license for Greece. I made the first deposit of 30 and chose the 100% first deposit bonus. That is, I had 60 in my account (30+30). I played with the fruits and I finally decided to make a withdrawal to test their reliability. Playing for several hours, I had 110 euros in my account. Because I had to play another 700 euros to fulfill the terms of the bonus, I canceled the bonus to withdraw the rest. However, instead of keeping the 30 and leaving the remaining 80 in my account, they took everything from me. I have played in all the legal companies in Greece and this is the first time this has happened. Guys are suspicious. Avoid them.
Χθες εκανα εγγραφη στο infinity casino γιατι ειδα σε μια σελιδα οτι πηρε αδεια για Ελλαδα. Εκανα την πρωτη καταθεση 30 και διαλεξα το μπονους 100% πρωτης καταθεσης. Ειχα δηλαδη 60 στο λογαριασμο μου (30+30). Επαιξα στα φρουτακια και τελικα λεω να κανω αναληψη για να δοκιμασω και την αξιοπιστια τους. Παιζοντας αρκετες ωρες, ειχα στο λογαριασμο 110ευρω. Επειδη επρεπε να παιξω ακομη 700ευρω για να συμπληρωσω τους ορους του μπονους, επελεψα ακυρωση του μπονους για να κανω αναληψη τα υπολοιπα. Ομως αντι να μου κρατησουν τα 30 καινα μεινουν τα υπολοιπα 80 στο λογαριασμο μου, μου τα τραβηξανε ολα. Εχω παιξει σε ολες τις νομιμες εταιρειες στην Ελλαδα αι ειναι η πρωτη φορα που συμβαινει. Οι τυποι ειναι υποπτοι. Αποφυγετε τους.
Гей, усі твої гроші зникли? Ви пробували перевірити, чи є у них щось подібне в Умовах щодо бонусів? Ви запитали службу підтримки, чому так сталося, і у вас не залишилося хоча б депозиту?
Однак у такому випадку я б сказав, що завжди гарна ідея не брати бонус або завершити його в кінці, щоб уникнути подібних ситуацій. Крім того, перш ніж скасувати його, завжди перевіряйте в чаті, що відбувається, коли ви це робите.
Hey, did all your money disappear ? Have you tried to see if they have something like that in the Terms and Conditions regarding bonuses ? Did you ask the support why it happened and you didn't have at least a deposit left ?
However, in such a case I would say that it is always a good idea not to take the bonus or to finish it in the end to avoid similar situations. Alternatively, before you cancel it, always check in the live chat what happens when you do it.
Вимагають премії і не дають.
Після того, як я поскаржився їм, вони дали мені бонуси, яких у них немає в їхніх пропозиціях.
Ви не можете зняти більше 500 євро на рівні VIP1.
Ви бігаєте, а у них випадково виникли технічні проблеми.
Але якщо ви запитаєте, їхній представник вам відповість.
Одним словом, депозит за лічені секунди, зняття з тисячею перешкод, щоб не отримати їх, а грати в них.
Я не поставлю жодного пенні, поки не отримаю свої гроші.
І оскільки я випадково знаю вас, я подам скаргу в EEEP, щоб заблокувати їх. І оскільки вони фактично подали заявку на отримання ліцензії, я поговорю з EEEP (у мене є друг), щоб вони могли детально вивчити, яким компаніям вони збираються надати ліцензію.
They claim bonuses and don't give them.
After I complained to them, they gave me bonuses that they don't have in their offers.
You cannot withdraw more than €500 at the VIP1 level.
You're running and they just happen to have technical problems.
But if you ask, their representative will answer you.
In a few words, deposit in seconds, withdrawal with a thousand obstacles to not get them but to play them.
I won't bet a single penny until I get my money.
And since I happen to know you, I will file a complaint with the EEEP to block them. And because they have actually applied to get a license, I will talk to EEEP (I have a friend) so that they can examine in great detail which companies they are going to give a license to.
Ταζουν μπονους και δεν τα δινουν.
Αφου τους εκανα παραπονα, μου εβαλαν μπονους που δεν εχουν στις προσφορες τους.
Αναληψη δεν μπορεις να κανεις πανω απο 500€ στο επιπεδο VIP1.
Κεδιζεις και ολως τυχαιως εχουν τεχνικα προβληματα.
Αλλα ρωτας αλλα σου απανταει ο εκπροσωπος τους.
Με λιγα λογια, καταθεση σε δευτερολεπτα, αναληψη με χιλια εμποδια για να μην τα παρεις αλλα να τα παιξεις.
Δεν θα πονταρω ουτε λεπτο μεχρι να παρω τα χρηματα μου.
Και επειδη τυχαινει και γνωριζω, θα κανω καταγγελια στην ΕΕΕΠ για να τους μπλοκαρουν. Και επειδη οντως εχουν κανει αιτηση για να λαβουν αδεια, θα μιλησω με ΕΕΕΠ (εχω φιλο) για να εξετασουν πολυ λεπτομερως σε τι εταιρια προκειται να δωσουν αδεια.
Привіт. Я бачив, що ви вже подали скаргу нашій команді, де Петронела чекає додаткової інформації. Щоб відповісти їй, просто перейдіть за цим посиланням .
У вас є якісь оновлення, можливо, технічну проблему вже вирішено?
Hello. I have seen that you already submitted a complaint with our team, where Petronela is awaiting some more information. To reply her, just follow this link, please.
Have you got any updates, perhaps, was the technical issue solved by now?
Чому рейтинг Infinity Casino залишився вищим за середній після того, як моя скарга залишилася без розгляду через глузування з казино??
Сподіваюся, причина не в цьому:
Why did Infinity Casino's rating remain above average after my complaint remained unresolved with casino mockery??
I hope this isn't the reason:
Perché la valutazione del casinò Infinity è rimasta sopra la media dopo che il mio reclamo è rimasto irrisolto con presa in giro del casinò??
Spero che il motivo non sia questo:
Як я бачу, незабаром індекс безпеки казино буде знижено. Справді це може бути пов’язано з тим, що ваша скарга не була розглянута.
Запасіться терпінням, оскільки це цілий процес, і все потрібно зробити правильно, щоб наша команда могла його налаштувати. Якщо я не помиляюся, це має бути зроблено до середи.
Тут не треба жодних звинувачень. Що ти сказав?
As I can see, the casino's safety index is going to be lowered soon. It really may be due to your complaint being unresolved.
Please be patient, as it is a whole process and everything needs to be done correctly so our team can set it up. If I'm not mistaken it should be done by wednesday.
There is no need for any acusations here. What do you say?
Кубо, який розглядав мою скаргу, сказав мені, що рейтинг зміниться через сім днів, а минуло дев’ять. Крім того, до того, як казино повторно розглянуло скаргу, рейтинг уже був нижче середнього через мою нерозглянуту скаргу.
Цікаво, чому відкриття скарги призвело до підвищення рейтингу без розгляду самої скарги.
Це мене дуже непокоїло, тому що я був підданий казино, яке мало намір не розкрити мою справу, а лише покращити свою репутацію.
I was told by Kubo who handled my complaint that the rating would change in seven days and it's been nine. Furthermore, before the casino reopened the complaint, the rating was already below average due to my unresolved complaint.
I wonder why opening the complaint led to an improvement in the rating without the complaint itself being resolved.
This bothered me a lot because I was taken for a ride by the casino whose intentions were not to solve my case but only to improve their reputation.
Mi era stato riferito da Kubo che aveva gestito il mio reclamo che la valutazione sarebbe cambiata entro sette giorni e ne sono passati nove. Inoltre prima che il casinò riaprisse il reclamo la valutazione era già sotto la media proprio a causa del mio reclamo irrisolto.
Mi chiedo perché l'apertura del reclamo abbia portato a migliorare la valutazione senza che il reclamo stesso venisse risolto.
Mi ha dato molto fastidio questa cosa perché sono stato preso in giro dal casinò le cui intenzioni non erano di risolvere il mio caso ma solo di migliorare la propria reputazione.
Насправді Кубо мав рацію, коли наша система оновлюється кожні 7 днів; Хоча я не зовсім впевнений, який день. Тож це може бути причиною того, що ви ще не бачите змін.
Ви можете перевірити це зараз, і ви побачите, що він нижчий. Ваша невирішена скарга та інші аспекти спричинили або допомогли цьому статися. Сподіваюся, казино зробить усе можливе, щоб покращити його зараз і змінити деякі речі.
Я не думаю, що повторний розгляд вашої скарги призведе до покращення індексу безпеки. Це може статися, коли казино встановлює деякі несправедливі правила, завжди платить гравцям, як вони повинні, і, тим не менш, серйозно ставиться до відповідальної гри.
І мені дуже шкода, що у вашому випадку це казино не захистило вас, і я сподіваюся, що ви більше не переживете нічого подібного.
Kubo was actually right that our system updates every 7 days; I'm not quite sure which day though. So that might be the reason that you couldn't see the change yet.
You can check it now, though, and you will see that it is lower. Your unresolved complaint and other aspects caused, or helped, that to happen. Hopefully, the casino will do its best to improve it now and change a few things there.
I don't think that reopening your complaint would lead to improving the safety index. It may happen when a casino fixes some unfair rules, always pays players as they should, and nevertheless takes responsible gambling seriously.
And I am really sorry that in your case this casino failed to protect you, and I hope that you won't be going through anything similar again.
ДОБРОГО РАНКУ. МЕНІ НЕГАЙНО ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА. З УЧОРА У МЕНЕ ВИВЕДЕННЯ В КАЗИНО Infinity, І ВОНИ ПРОДОВЖУЮТЬ СКАСУВАТИ ЙОГО БЕЗ ПРИЧИНИ. ЩО ВИ МОЖЕТЕ З ЦИМ ЗРОБИТИ?
GOOD MORNING I NEED YOUR HELP IMMEDIATELY. I HAVE A WITHDRAWAL AT infinity CASINO SINCE YESTERDAY AND THEY KEEP CANCELING IT FOR NO REASON. WHAT CAN YOU DO ABOUT THIS?
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΟ infinity ΚΑΖΙΝΟ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Γ ΑΥΤΟ;
Але вони пояснили причину цього?
Спробуйте зв’язатися зі службою підтримки казино щодо цього та повідомте нам про результат.
Ми чекатимемо на вашу відповідь і будемо готові допомогти за потреби.
Did they explain the reason for doing so, though?
Please try to contact the casino support regarding this and let us know the outcome.
We'll be waiting here for your reply, ready to help out if needed.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.