ФорумКазиноCasino Infinity - загальне обговорення

Casino Infinity - загальне обговорення

12 міс. тому від sotiriskarasas21
|
3445 переглядів 43 відповідей |
|
1 23
12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Casino Infinity, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
12 міс. тому

Доброго вечора, ми знаємо, що відбувається з цим казино?? Я подав запит на зняття коштів, мені сказали, що їм потрібно 3 дні від відповідного відділу, тому що я грав у багатьох казино, я знаю, що вони хочуть ідентифікацію, тому я також потрудився, відкривши запит до служби підтримки, але це не так можливо, вони кажуть мені ідентифікувати обліковий запис, якщо помилки не виявлено, потреба в казино Я очікую зняття 500 євро та ще 200 євро, які я зроблю запит завтра, оскільки вони дозволяють вам зробити лише одне зняття, хто має ідея і може допомогти, дайте мені знати, хлопці

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas21
12 міс. тому

Привіт. Згідно з нашим сайтом, це казино має досить хороший індекс безпеки.

Зазвичай весь процес виведення коштів може зайняти до кількох днів, іноді навіть до кількох тижнів, це дійсно залежить від конкретного казино та вибраного способу оплати. Крім того, перед тим, як казино зможе зняти зняття коштів, необхідно пройти процедуру перевірки. Це дуже важливий крок, і серйозні казино сприймають його дуже серйозно. Отже, ви вже пройшли перевірку? Чи є ймовірність того, що вам все одно потрібно надіслати деякі документи, які вимагає казино?

Якщо можна запитати, коли саме ви попросили зняти кошти?

Чекаю на твою відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
12 міс. тому

Вчора я подав запит на зняття коштів, але вони не запитали в мене ідентифікацію, я знаю, що вони затримають мене, можливо, я граю на гроші, які не відбудуться, я подав запит на зняття 500 євро, і я програв 300 євро які я залишив на своєму рахунку в казино, оскільки вони дозволили мені 1 виведення на день максимум і до 500 євро....

Відтепер я надіслав службу підтримки, щоб ідентифікувати мої дані, але вони сказали мені, що це не потрібно, я знаю цей трюк, оскільки через кілька днів вони скасують моє зняття та попросять ідентифікацію, я знову зачекаю кілька днів, поки це буде схвалено у випадку, якщо я розіграю гроші, але ще раз кажу, що я це не зроблю

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas21
12 міс. тому

Чудово, що ви так вирішили залишити баланс недоторканим. Дуже мудрий крок, якщо можна додати.

Я пропоную зробити скріншот вашої розмови з казино, де вам сказали, що KYC на даному етапі не потрібен. На той випадок, якщо пізніше ви опинитесь у ситуації, яку вже описали, такий доказ може стати в нагоді.

Говорячи про щоденний ліміт зняття, чи могли б ви сказати мені суму, яку вам дозволено зняти? Для мене це не так очевидно, чесно кажучи.

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Залежно від вашого рівня Vip, ви можете знімати 500 євро на день

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas21
12 міс. тому

Я бачу, що чим вищий рівень, тим більшим буде відкликання пізніше. У всякому разі, подивимося, як ви в цьому випадку поступите і чи отримаєте свої гроші. Якщо у вас є будь-яка нова інформація в контексті вилучення, повідомте нам, будь ласка? Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші в кінці кінців. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чому зникла ліцензійна інформація з казино, що належать Rabidi NV?

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

Привіт. Я обов’язково зв’яжуся з нашою командою даних, щоб перевірити це, і повідомлю вам, щойно отримаю інформацію. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

привіт Тож я отримав інформацію від нашої команди даних. Усі казино було перевірено як ліцензовані, але казино відображають інформацію лише гравцям із певних країн на своїх веб-сайтах.

Сподіваюся, ця інформація хоч якось вам допомогла.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вчора я зареєструвався в казино Infinity, тому що побачив на сторінці, що воно отримало ліцензію для Греції. Я зробив перший депозит у розмірі 30 і вибрав 100% бонус на перший депозит. Тобто у мене на рахунку було 60 (30+30). Я погрався з фруктами і нарешті вирішив зняти кошти, щоб перевірити їхню надійність. Граючи кілька годин, на моєму рахунку було 110 євро. Оскільки мені потрібно було зіграти ще 700 євро, щоб виконати умови бонусу, я скасував бонус, щоб зняти решту. Однак замість того, щоб залишити 30 і залишити решту 80 на моєму рахунку, вони забрали в мене все. Я грав у всіх юридичних компаніях Греції, і це сталося вперше. Хлопці підозрілі. Уникайте їх.

Автоматичний переклад.
arist1976
8 міс. тому

Гей, усі твої гроші зникли? Ви пробували перевірити, чи є у них щось подібне в Умовах щодо бонусів? Ви запитали службу підтримки, чому так сталося, і у вас не залишилося хоча б депозиту?

Однак у такому випадку я б сказав, що завжди гарна ідея не брати бонус або завершити його в кінці, щоб уникнути подібних ситуацій. Крім того, перш ніж скасувати його, завжди перевіряйте в чаті, що відбувається, коли ви це робите.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вимагають премії і не дають.


Після того, як я поскаржився їм, вони дали мені бонуси, яких у них немає в їхніх пропозиціях.

Ви не можете зняти більше 500 євро на рівні VIP1.

Ви бігаєте, а у них випадково виникли технічні проблеми.

Але якщо ви запитаєте, їхній представник вам відповість.

Одним словом, депозит за лічені секунди, зняття з тисячею перешкод, щоб не отримати їх, а грати в них.

Я не поставлю жодного пенні, поки не отримаю свої гроші.

І оскільки я випадково знаю вас, я подам скаргу в EEEP, щоб заблокувати їх. І оскільки вони фактично подали заявку на отримання ліцензії, я поговорю з EEEP (у мене є друг), щоб вони могли детально вивчити, яким компаніям вони збираються надати ліцензію.


Автоматичний переклад.
Pavista
7 міс. тому

Привіт. Я бачив, що ви вже подали скаргу нашій команді, де Петронела чекає додаткової інформації. Щоб відповісти їй, просто перейдіть за цим посиланням .

У вас є якісь оновлення, можливо, технічну проблему вже вирішено?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чому рейтинг Infinity Casino залишився вищим за середній після того, як моя скарга залишилася без розгляду через глузування з казино??

Сподіваюся, причина не в цьому:

file

Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Як я бачу, незабаром індекс безпеки казино буде знижено. Справді це може бути пов’язано з тим, що ваша скарга не була розглянута.

Запасіться терпінням, оскільки це цілий процес, і все потрібно зробити правильно, щоб наша команда могла його налаштувати. Якщо я не помиляюся, це має бути зроблено до середи.

Тут не треба жодних звинувачень. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Кубо, який розглядав мою скаргу, сказав мені, що рейтинг зміниться через сім днів, а минуло дев’ять. Крім того, до того, як казино повторно розглянуло скаргу, рейтинг уже був нижче середнього через мою нерозглянуту скаргу.

Цікаво, чому відкриття скарги призвело до підвищення рейтингу без розгляду самої скарги.

Це мене дуже непокоїло, тому що я був підданий казино, яке мало намір не розкрити мою справу, а лише покращити свою репутацію.



Автоматичний переклад.
carsix79
3 міс. тому

Насправді Кубо мав рацію, коли наша система оновлюється кожні 7 днів; Хоча я не зовсім впевнений, який день. Тож це може бути причиною того, що ви ще не бачите змін.

Ви можете перевірити це зараз, і ви побачите, що він нижчий. Ваша невирішена скарга та інші аспекти спричинили або допомогли цьому статися. Сподіваюся, казино зробить усе можливе, щоб покращити його зараз і змінити деякі речі.

Я не думаю, що повторний розгляд вашої скарги призведе до покращення індексу безпеки. Це може статися, коли казино встановлює деякі несправедливі правила, завжди платить гравцям, як вони повинні, і, тим не менш, серйозно ставиться до відповідальної гри.

І мені дуже шкода, що у вашому випадку це казино не захистило вас, і я сподіваюся, що ви більше не переживете нічого подібного.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ДОБРОГО РАНКУ. МЕНІ НЕГАЙНО ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА. З УЧОРА У МЕНЕ ВИВЕДЕННЯ В КАЗИНО Infinity, І ВОНИ ПРОДОВЖУЮТЬ СКАСУВАТИ ЙОГО БЕЗ ПРИЧИНИ. ЩО ВИ МОЖЕТЕ З ЦИМ ЗРОБИТИ?

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Але вони пояснили причину цього?

Спробуйте зв’язатися зі службою підтримки казино щодо цього та повідомте нам про результат.

Ми чекатимемо на вашу відповідь і будемо готові допомогти за потреби.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого