ФорумКазиноCasino Infinity - загальне обговорення

Casino Infinity - загальне обговорення (Сторінка 2)

12 міс. тому від sotiriskarasas21
|
3489 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
1 місяць тому

Вони перестали відповідати мені в чаті, я спілкуюся лише електронною поштою, і причина скасування полягає в цьому, тоді як я здійснив виведення безпосередньо з того, що виграв


Дякую за Вашого листа


Ми хотіли б повідомити вам, що запити на зняття було скасовано, оскільки вони минули в межах часу транзакції.

Гравці зазвичай мають 60 секунд, щоб заповнити деталі свого запиту на зняття в системі. Якщо цей час не буде дотримано, транзакція буде відображатися як Термін дії минув, тому її було скасовано.


Дякуємо, що ви є нашим клієнтом, і бажаємо всього найкращого!


Щоб залишити свій відгук або якщо у вас виникли інші проблеми/запитання, зв’яжіться з нами або дайте відповідь на це повідомлення.


З повагою

Команда підтримки Infinity.

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Я бачу. Отже, ви намагалися подати запит знову? Ви були успішні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зробив запит на зняття коштів через банк, і зараз він затриманий. Як ви думаєте, я отримаю свій виграш?

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Ну, я сподіваюся, що так.

Чи є інформація щодо термінів?

Будь ласка, тримайте нас у курсі процесу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені сказали, що це займає 3 робочі дні. Сподіваюся, незабаром він буде завершений. Як правило, це казино платить???

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Загалом, це казино дбає, я б сказав.

Це можна побачити, наприклад, переглядаючи відгуки гравців. Подивіться тут .🙂

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Чому я не можу побачити його відгуки?

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Спробуйте очистити файли cookie на своєму комп’ютері; можливо це проблема.

Власне, що щойно впало в очі, це те, що у нас є інформація, що це казино не приймає гравців з Кіпру.🤔

Ви змогли там підтвердити свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи виплачувало це казино іншим користувачам останнім часом?

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Ви читали відгуки про це казино, які я пропонував раніше? Ви змогли? Там можна знайти багато корисної інформації.

Крім того, якщо ви подивитеся наскарги, подані на це казино, ви побачите, що вони можуть платити гравцям.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Все добре з цим казино, мені заплатили

Автоматичний переклад.
Kallioi
3 тиж. тому

привіт Приємно знати. Скільки часу знадобилося, щоб отримати гроші з казино? Щоб ви знали, зазвичай це найкорисніший досвід, яким можна поділитися. 😀

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У мене це зайняло 3 дні

Автоматичний переклад.
Kallioi
2 тиж. тому

Добре тоді. А як щодо того, щоб написати про весь свій досвід у відгуку користувача?

Вам буде цікаво? Ви знаєте, це може допомогти іншим зібрати більше інформації про це казино.

Ось посилання, якщо ви вирішите це зробити.

Я хотів би знати, який твій загальний досвід і як би ти його оцінив.🤔

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вкотре став жертвою шахраїв від Infinity Casino. Я витратив тисячі євро в цьому казино. Щоразу, коли я просив зняти кошти, це рідко відбувається. Минуло багато часу, мої зняття коштів скасовувалися, поки я не зробив помилку, і оскільки я не отримував своїх виграшів, я грав на них. Зараз я виграв 1500 євро. З минулого тижня я намагався зняти кошти, і вони постійно скасовуються без виправдання. VIP-менеджер висміює мене в повідомленнях.

Мій обліковий запис автентифіковано протягом року.

Я дійсно не знаю, як мені вдасться отримати свої гроші цього разу. !!!



Автоматичний переклад.
ngeorgiou690
2 тиж. тому

Це справді не звучить добре для мене.

Я б запропонував вам подати скаргу, щоб наша команда спробувала з’ясувати, що саме там відбувається та чому ваше відкликання було відхилено без причини.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , добре опишіть всю проблему, і, сподіваюся, незабаром ви отримаєте відповіді від казино щодо ситуації.

Як ви думаєте, ви спробуєте це? Ми тут для вас.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file подивіться, вони дають вам бонус у розмірі 20 євро, а обертання становить 0,10 хвилини, тобто 2 євро.... перед тим, як я зробив депозит, вони дали мені 50 євро нібито як подарунок казино, і це було обертання 0,10 × 50 = тобто 5,00 євро подалі від них

Автоматичний переклад.
Gewrgia21
2 тиж. тому

Привіт, я читав це кілька разів, але досі не можу зрозуміти, у чому ви бачите проблему. Це те, що вони дали вам більше FS раніше, ніж з наступним бонусом?

Чи можете ви розповісти докладніше?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені продовжують не платити. Я дав їм 3 різних iban, і вони нічого не зробили. У електронних листах якийсь Рік щодня наводить мені різні відмовки та злиться, що я прошу гроші. Ледь не лаявся зі мною. Я відмовився від них. Кілька днів тому я звернувся до вас зі скаргою. Ти моя остання надія отримати свої гроші! !

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вітаю, я створив обліковий запис у Infinity Casino та поспілкувався з ними через чат, і, згідно з ними, гра дозволена для іспанських гравців, які проживають в Іспанії. Це те, що вони сказали мені в чаті. Мені вдалося виграти 18 000 євро, поклавши 800 євро зі свого банківського рахунку. Я бачу, що тут, у Casino Guru, сказано, що іспанські гравці не приймаються, але Infinity Casino каже, що так. Насправді вони обслуговують вас іспанською мовою та дозволяють вибрати Іспанію як свою країну під час створення облікового запису. Не могли б ви допомогти мені з цим, будь ласка? Заздалегідь дякую.

Всього найкращого

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого