4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cashed Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Оскільки рейтинг цього казино може бути 8,3, вам слід змінити цей рейтинг, тому що я бачив вище, що є багато скарг на казино, вони не виплачують виграші, вони довго перевіряються, у них завжди однакові відповіді за те, що ви не виплатили свій виграш, я бачив вище, що Є багато скарг, рейтинг цього казино вже повинен був впасти нижче середнього.
Я намагався отримати виплати від цього казино більше 20 днів.
As this Casino's rating could be 8.3, you should change this rating, because I saw above that there are many complaints about the Casino, they don't pay out the winnings, they take a long time to verify, they always have the same answers for not paying out your winnings, I saw above that There are many complaints, this Casino's rating should have already dropped to below average.
I have been trying to receive payments from this casino for more than 20 days.
Como a nota desse Casino pode ser 8,3 vocês deveriam mudar essa nota, pois vi acima que tem muitas reclamações do Casino, eles não pagam os ganhos, demoram na verificação, sempre tem as mesmas respostas para não pagarem seus ganhos, vi acima que tem muitas reclamações, a nota desse Casino já deveria ter baixado para abaixo da média.
Tem mais de 20 dias que estou tentando receber desse casino.
Привіт!
Ми цінуємо ваш інтерес, завжди приємно, що гравці піклуються про безпеку. З моєї точки зору, хоча я знайшов лише шість поданих скарг, дві були відхилені, а лише чотири залишилися на розгляді.
Можливо, я повинен зазначити, що ми не можемо коригувати «рейтинг» жодного казино через відкриту скаргу. Як ми можемо визначити, або краще сказати, підрахувати цінність відкритої скарги?
Замість цього давайте просто дотримуватися нашого Кодексу чесних азартних ігор:
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скарга буде збережена в нашій системі, казино отримає нижчу оцінку від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Крім того, вибачте, але ми не зараховуємо швидкість виведення коштів до пов’язаних аспектів. Це тому, що кожне зняття не однакове для всіх, хоча я погоджуюся, що для гравців це найактуальніша проблема. З іншого боку, на основі індексу безпеки у вас є досить хороші шанси визначити, чи виплачує казино чи ні.
Ви маєте рацію! Казино повинні поводитися зі зняттям коштів обережно та без непотрібних затримок.
Отже, щоб покрити розрив між обчисленим рейтингом, який називається індексом безпеки, та безпосереднім досвідом гравця, ми дозволяємо кожному надсилати відгук користувача.
Бажаєте подати свій?
Що ж, я перевірив вашу скаргу, і, можливо, ви допоможете нам зрозуміти, чому казино постійно відхиляє ваші документи.
Ви пробували їх запитати? Я б сказав, що повторне подання тих самих документів не приведе вас далі.
Повідомте нам деталі, якщо хочете. Ми прагнемо допомогти і зрозуміти проблему.
Hello!
We appreciate your interest, it's always nice to players care about safety. From my perspective, though I have found only six submitted complaints, two were rejected, leaving only four in progress.
Perhaps I should mention, that we can't adjust any casino's "rating" due to an open complaint. How could we determine, or better say count the value of an open complaint?
Instead, let's just stick with our Fair Gambling Codex:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Besides, I'm sorry to mention it, but we do not count withdrawal speed among the related aspects. That's because each withdrawal is not the same for everyone, though I agree for players that's the most pressing matter. On the other hand, based on the Safety index you have quite a good chance to determine whether the casino pays out or not.
You're right though! Casinos should handle the withdrawals with care and without unnecessary delays.
So, to cover the gap between the calculated rating - called the Safety Index, and the player's direct experiences, we allow everyone to submit user review.
Care to submit yours?
Well, I checked your complaint, and maybe you can help us understand why the casino keeps rejecting your documents.
Have you tried to ask them? I'd say, submitting the samedocumentss over again, won't get you further.
Let us know the details if you like. We aim to help and understand the issue.
Я зрозумів цю класифікацію так, як мені пояснили, запитували витяги з наказу від 16 травня до 20 червня, я надіслав усі витяги з запитуваного наказу, я їх запитую, вони кажуть, що аналізують, або відповідають, я пересилаю до відповідного відділу, але я завжди виконую UP завантаження, і він завжди повертається, щоб надіслати знову, я завжди заходжу в чат, і вони відповідають мені те саме, я вже надсилав документи приблизно 11 разів, нічого поганого, тому що Я надіслав запит, який вони вимагали, вони підтвердили адресу, селфі та моє посвідчення особи, було лише це, що очікує на розгляд, але вони не приймають. Я хотів би, щоб ви допомогли мені в цьому випадку, коли ви вважаєте, що термін оплати перевищив термін.
Я залишусь до кінця цієї суперечки. Якщо я не отримаю гроші, я принаймні попереджу інших гравців, грати без можливості зняти кошти — це те саме, що грати в демонстраційному режимі, тому, оскільки я не можу зняти гроші, я скасую виведення коштів і зіграю, тому я буду підтримати скаргу. і я спробую отримати 1000 бразильських реалів.
Дякую
I understood this classification as explained to me, they requested extracts from the order from May 16th to June 20th, I sent all the extracts from the requested order, I ask them, they say they are analyzing it, or they reply I am forwarding it to the relevant department, but always I do the UP load and it always comes back to send again, I always go into the chat and they answer me the same thing, I've already sent the documents about 11 times, there's nothing wrong because I sent the request requested by them, they approved the address, the selfie and my ID card, there was only this pending one that they are not accepting. I would like you to help me in this case when you think that the payment deadline has exceeded the deadline.
I will stay until the end of this dispute. If I don't receive the money, I will at least alert other players, playing without being able to withdraw is the same as playing in demonstration mode, so since I can't withdraw I will reverse the withdrawal and play, so I will maintain the complaint. and I will try to receive the 1,000 BRL.
Thanks
Entendi essa classificação conforme me explicou, eles solicitaram extratos do pedido de 16 de maio a 20 de junho, enviei todos os extratos do pedido solicitado, eu pergunto a eles, eles falam que estão analisando, ou respondem estou encaminhando ao departamento relevante, mas sempre faço o UP load e sempre retorna para enviar novamente, sempre entro no chat e me respondem a mesma coisa, já enviei umas 11 vezes os documentos, não tem nada de errado pois enviei do pedido solicitado por eles, aprovaram o endereço, a selfie e meu ID card, ficou somente esse pendente que não estão aceitando. Gostaria que me ajudassem nesse caso quando acharem que o prazo do pagamento ultrapassou o limite do prazo.
vou ficar até o final dessa disputa mesmo.que não receba o dinheiro pelo menos alertara outros jogadores, jogar sem poder sacar é igual jogar no modo demonstrativo, então já que não posso sacar para que reverter o saque e jogar, portanto irei manter a reclamação e tentarei receber os 1.000 BRL.
Obrigado
Добре. Дякую тобі.
Підсумовуючи, є лише один документ, який ви не можете завантажити через веб-сайт казино. Це правильно, будь ласка?
Якщо так, то який це документ? Моя ставка — це банківська історія як доказ депозиту.
Крім того, мені потрібна ваша допомога, щоб зрозуміти, які відповіді ви отримуєте від казино.
Вам коли-небудь казали, що, здається, не так із цим конкретним документом, чи його завжди просто відхиляли?
Оскільки скарга, швидше за все, буде на стадії очікування протягом наступних трьох днів, я спробую дослідити те, що ви дізналися на цей момент. У нас точно є для цього час.
That's good. thank you.
To sum it up, there is just one document you are unable to upload through the casino website. Is this correct, please?
If so, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.
Additionally, I could use your help to understand what answers you are getting from the casino, please.
Have you ever been told what seems to be wrong with this one specific document, or has it always just been constantly rejected?
Since the complaint will most likely be in the waiting stage for the next three days, I will try to investigate what you have learned so far. We definitely have time for that.
Радка, дякую за відгук,
Коротше кажучи, є лише один документ, який ви не можете надіслати через веб-сайт казино. Це правильно, будь ласка?
Відповідь: я можу надіслати, але вони завжди запитують знову.
Якщо так, то який це документ? Моя ставка — це банківська історія як доказ депозиту.
Відповідь: ця банківська історія, надіслана із замовлення, яке запитує Казино.
Також я хотів би, щоб ви допомогли зрозуміти, які відповіді ви отримуєте від казино.
Відповідь: в чаті кажуть, що я отримаю лист з інформацією, але я його так і не отримав, кажуть, що фінансова компанія аналізує документи, мовляв, це в процесі перевірки, мовляв чекати, мовляв вони надіслали його, щоб приділити особливу увагу моїй справі, вони говорять кілька речей....
Чи сказали вам, що, здається, не так у цьому конкретному документі, чи його завжди відхиляли?
Відповідь: вони не сказали мені нічого, що могло б бути неправильним у документі, тому що нічого поганого немає, це банківські записи, які показують депозити, які я зробив у цьому казино.
Оскільки претензію, ймовірно, буде призупинено протягом наступних трьох днів, я спробую дослідити те, що ви дізналися. У нас точно є для цього час.
Відповідь: так, я маю відкриту скаргу, так, я буду чекати три дні, дякую!
Radka thanks for the feedback,
In short, there is only one document that you cannot send through the casino website. Is this correct please?
Answer: I can send it but they always ask again.
If yes, which document is it? My bet would be the banking history as proof of deposit.
Answer: this banking history, sent from the order requested by the Casino.
Also, I would like your help in understanding what responses you are receiving from the casino, please.
Answer: in the chat they say that I will receive an email with the information, but I never received it, they say that the finance company is analyzing the documents, they say it is in the verification process, they say to wait, they say they sent it to give special attention to my case , they say several things....
Have you been told what appears to be wrong with this particular document, or has it always been consistently rejected?
Answer: they didn't tell me anything that could be wrong in the document, because there is nothing wrong, they are the bank records showing the deposits I made at this Casino.
Since the claim will likely be on hold for the next three days, I'll try to investigate what you've learned so far. We definitely have time for that.
Answer: yes I have an open complaint, yes I will wait the three days, thank you!
Radka obrigado pelo retorno,
Resumindo, há apenas um documento que você não consegue enviar através do site do cassino. Isso está correto, por favor?
Resposta: eu consigo enviar mas sempre pedem novamente.
Se sim, qual documento é? Minha aposta seria o histórico bancário como comprovante de depósito.
Resposta: isso histórico bancário, enviado do pedido solicitado pelo Casino.
Além disso, gostaria de sua ajuda para entender quais respostas você está recebendo do cassino, por favor.
Resposta: no chat informam que receberei um e mail com as informações, mas nunca recebi, dizem que o financeiro está analisando os documentos, dizem que está em processo de verificação, dizem para aguardar, dizem que enviaram para dar uma especial atenção ao meu caso, dizem várias coisas....
Já lhe disseram o que parece estar errado com este documento específico, ou ele sempre foi rejeitado constantemente?
Resposta: não me disseram nada o que pode estar errado no documento, porque não temnada de errado, sao os históricos bancários mostrando os depósitos que fiz nesse Casino.
Como a reclamação provavelmente ficará em espera pelos próximos três dias, tentarei investigar o que você aprendeu até agora. Definitivamente temos tempo para isso.
Resposta: sim tenho uma reclamação em aberto, sim aguardo os três dias, obrigado!
Привіт,
Це найкраще резюме, яке я бачив за довгий час. Мушу визнати, що, незважаючи на таку дуже розумну відповідь, я вважаю дії казино нелогічними. Хоча я розумію, що це прозвучить дуже безглуздо, я говорю з нещодавнього особистого досвіду: крім того, чи перевіряли ви двічі папку зі спамом або корзину, якщо папка рекламних акцій Gmail — у вашій поштовій скриньці?
Якщо електронний лист, якого ви так довго чекали, надійшов, ви нарешті можете рухатися далі. Це було б фантастично.
Але я відчуваю, що це лише сліпе бажання.
Що ж, оскільки нам усім потрібна підказка від представника казино, я уважно стежу за вашою скаргою. Сподіваємося, незабаром буде досягнуто значного розвитку до щасливого кінця!
У будь-якому випадку ми будемо поруч з вами.
Hello,
The best summary I have seen in a long time is this one. I must admit that, in spite of this very reasonable response, I find the casino's actions to be illogical. Although I realize this will sound very foolish, I am speaking from very recent personal experience: In addition, have you checked the spam or bin folder twice in case the Gmail promotions folder - in your mailbox?
If the email you have been waiting for so long was there, you could finally move on. That would be fantastic.
But I feel it's just a blind wish.
Well, since it seems we would all need a hint from the casino representative, I will watch your complaint closely. Hopefully, a significant development towards a happy ending will be reached soon!
In any case, we will be here for you.
Привіт, ви вже подали скаргу? Подайте скаргу, щоб знизити рейтинг цього казино, щоб ніхто не робив там депозити.
Hello, have you already made a complaint? Make a complaint to lower the rating of this Casino so that no one deposits there.
Olá o senhor já fez uma reclamação? Faça uma reclamação para baixar a nota desse Casino para ninguém depositar lá.
Я вже заглянув у спам, дивлюся кожен день і не отримав жодного листа, дякую, Радко.
I've already looked in the spam box, I look every day and I haven't received any emails, thank you Radka.
Já olhei na caixa de span, olho todos os dias não recebi nenhum e mail, obrigado Radka.
Привіт, мені шкода, що ви не можете отримати свої кошти. Чи пробували ви написати в службу підтримки, чому це так і що станеться, якщо ваше зняття коштів все одно буде скасовано? Ви проходили процес верифікації в казино чи це не було потрібно?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, I'm sorry you can't get your funds. Have you tried to write to support why this is so and what happens when your withdrawal is still canceled ? Did you go through the verification process at the casino or was it not necessary ?
I will wait for your reply.
Я вже заглянув у спам, дивлюся кожен день і не отримав жодного листа, дякую, Радко.
I've already looked in the spam box, I look every day and I haven't received any emails, thank you Radka.
Já olhei na caixa de span, olho todos os dias não recebi nenhum e mail, obrigado Radka.
Дуже шкода, іноді буває, що листи подібного характеру залишаються тут же.
Я бачив, що скаргу було передано Катаріні, і вона зв’яжеться з казино, сподіваюся, це вдасться і її вирішать.
Схрещуємо пальці 🤞
That's a great pity, sometimes it happens that emails of a similar nature stay right there.
I saw that the complaint was transferred to Katarina and she will contact the casino, hopefully it will succeed and it will be solved.
Fingers crossed 🤞
Це казино належить до групи rabid, тобі має пощастити, щоб отримати людей, яким вони платять, просто подивіться тут, скільки скарг має ця група, тепер вони відкрили цю компанію Adonio, тому що інші в rabid спалені.
This Casino is from the rabid group, you have to be lucky to receive some people they pay, just look here for the amount of complaints this group has, now they have opened this Adonio company because the others in rabid are burned.
Este Casino e do grupo rabid,vc tem que ter sorte de receber algumas pessoas eles pagam,só procurar aqui mesmo o tanto de reclamações que este grupo tem ,agora abriram está empresa Adonio pq os outros da rabid estão queimados.
Я керувався рейтингом Casinoguro 8,0, якщо це казино погане і має так багато скарг, чому його рейтинг високий? Я не отримав свої виграші досі, пройшов 1 місяць, я думаю, що постачальники ігор повинні видалити ігри з цих казино, які не платять. Які інші казино є в цій групі?
I went by the rating that Casinoguro rated 8.0, if this Casino is bad and has so many complaints why is their rating high? I haven't received my winnings until now, it's been 1 month, I think the game providers should remove the games from these Casinos that don't pay. What are the other casinos in this group?
Eu fui pela nota que o Casinoguro avaliou 8,0, se este Casino é ruim e tem tantas reclamações porque a nota deles é alta? Não recebi meus ganhos até agora vai fazer 1 mês, acho que os provedores de jogos deveriam retirar os jogos desses Casinos que não pagam. Quais são os outros casinos desse grupo?
Nomini, 5gringos, у них величезний список, вони проводять кілька шахраїв з цього приводу, вони платять деяким людям.
Nomini, 5gringos, they have a huge list, they carry out several scams in this regard, they pay some people.
Nomini,5gringos ,tem uma lista gigante,dão vários golpes neste sentido,pagam algumas pessoas,.
Nomini, у який я вже грав, на щастя, заплатили, 5 іноземців, у яких я також грав, потрібен час, щоб заплатити, але заплатили, тож мені пощастило отримати.
Nomini I already played luckily paid, 5 foreigners I also played took a while to pay but paid, so I was lucky to receive.
Nomini já joguei por sorte pagou, 5 gringos também joguei demorou para pagar mas pagou, então tive sorte de receber.
Привіт ,
У мене тривалий час були проблеми з азартними іграми, і через це мене всюди блокували. Я більше не можу отримати доступ до жодного гідного казино, коли перебуваю в слабкому моменті. Ось тільки з цим казино якось не виходить. Ні перший запит на закриття облікового запису не було оброблено, ні моє власне виключення з ігрового веб-сайту. У результаті я втратив близько 1300 євро, всю свою зарплату, коли був у слабкий момент. Для чого ці засоби, якщо вони не діють? Як наркоман, я відчуваю себе залежним від цих казино. На жаль, я не можу захистити себе в ці моменти, тому я радий, що ви можете виключити себе. Але тут грубо вибачаються, але кажуть, що нічого не поробиш. Не знаю, як я переживу місяць. Ви можете мені допомогти?
Hello ,
I've had a gambling problem for a long time and have had myself blocked everywhere because of it. I can no longer access any decent casinos when I'm in a weak moment. It's just that with this casino it somehow doesn't work. Neither the first request to close the account was processed nor was my own exclusion from the gaming website. As a result, I lost around 1300 euros, my entire salary, when I was in a weak moment. What are these means for if they don't work? As an addict, I feel at the mercy of these casinos. Unfortunately, I can't protect myself in these moments, which is why I'm glad that you can exclude yourself. But here they apologize rudely but say there's nothing you can do. I don't know how I'm going to survive the month. Can you please help me?
Hallo ,
ich habe seit längerem ein Spiel Problem und habe mich deshalb überall sperren lassen. Ich kann auf keine anständigen Casinos mehr zugreifen in einem schwachen sucht Moment . Nur bei diesem Casino greift es irgend wie nicht . Weder die erste bitte um Schließung des Kontos wurde bearbeitet noch mein selbst Ausschuss von den spielerseiten . Dadurch habe ich ca 1300 Euro verloren mein ganzes Gehalt in einem schwachen sucht Moment . Wozu gibt es diese Mittel wenn sie nicht greifen . Ich fühle mich als süchtige solchen Casinos ausgeliefert. Ich kann mich in diesen Momenten leider nicht Selbstschützen deshalb bin ich froh das man sich selbst ausschließen kann . Aber hier entschuldigt man sich grob aber man könne nichts machen . Ich weiß nicht wie ich den Monat überleben soll . Könnt ihr mir bitte helfen ?
Привіт, мені дуже прикро за ситуацію, в яку ви потрапили. Я бачу з того, що ви сказали, що ви повідомили казино, що ви залежні від азартних ігор, це правильно? У цьому випадку, коли ви хотіли закрити свій обліковий запис, я вважаю, що вони повинні діяти, а не робити нічого. Я сподіваюся, що серйозне казино закриє ваш рахунок якомога швидше. 😥
Тож я збирався порекомендувати подати скаргу, але я бачу, що ви вже подали запит, що, на мою думку, є хорошим кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Тож ми побачимо, як воно піде, і я сподіваюся, що це буде справедливо.
Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є щось нове.
Я тримаю кулаки.
Hello, I'm very sorry for the situation you've gotten yourself into. I see from what you say that you have informed the casino that you are a gambling addict is that correct ? In this case, when you wanted to close your account, I think they should act and not do nothing. I would expect a serious casino to close your account as soon as possible. 😥
So I was going to recommend a complaint, but I see that you have already made a request, which I think is a good step, and our team will try to help you. So we'll see how it goes and I hope it's fair.
Please let me know if you have anything new.
I'll keep my fingers crossed.
Щиро дякую, я сподіваюся, що Casinoguru допоможе і мені!
Thank you very much, I hope Casinoguru can help me too!
Vielen Dank, ich hoffe auch Casinoguru mir dabei helfen !
У цьому питанні Томас опублікував деяку важливу інформацію у вашій скарзі , тому прочитайте, будь ласка, коли це можливо.
Чекатимемо від вас нової інформації.
In this matter, Tomas posted some important information in your complaint, so have a read whenever possible, please.
We'll wait for any new information from you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.