ФорумКазиноCashed Casino - загальне обговорення

Cashed Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від leonardocaragua100
|
3269 переглядів 67 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Cashed Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Оскільки рейтинг цього казино може бути 8,3, вам слід змінити цей рейтинг, тому що я бачив вище, що є багато скарг на казино, вони не виплачують виграші, вони довго перевіряються, у них завжди однакові відповіді за те, що ви не виплатили свій виграш, я бачив вище, що Є багато скарг, рейтинг цього казино вже повинен був впасти нижче середнього.

Я намагався отримати виплати від цього казино більше 20 днів.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
3 міс. тому

Привіт!

Ми цінуємо ваш інтерес, завжди приємно, що гравці піклуються про безпеку. З моєї точки зору, хоча я знайшов лише шість поданих скарг, дві були відхилені, а лише чотири залишилися на розгляді.

Можливо, я повинен зазначити, що ми не можемо коригувати «рейтинг» жодного казино через відкриту скаргу. Як ми можемо визначити, або краще сказати, підрахувати цінність відкритої скарги?

Замість цього давайте просто дотримуватися нашого Кодексу чесних азартних ігор:

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скарга буде збережена в нашій системі, казино отримає нижчу оцінку від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Крім того, вибачте, але ми не зараховуємо швидкість виведення коштів до пов’язаних аспектів. Це тому, що кожне зняття не однакове для всіх, хоча я погоджуюся, що для гравців це найактуальніша проблема. З іншого боку, на основі індексу безпеки у вас є досить хороші шанси визначити, чи виплачує казино чи ні.

Ви маєте рацію! Казино повинні поводитися зі зняттям коштів обережно та без непотрібних затримок.

Отже, щоб покрити розрив між обчисленим рейтингом, який називається індексом безпеки, та безпосереднім досвідом гравця, ми дозволяємо кожному надсилати відгук користувача.

Бажаєте подати свій?

Що ж, я перевірив вашу скаргу, і, можливо, ви допоможете нам зрозуміти, чому казино постійно відхиляє ваші документи.

Ви пробували їх запитати? Я б сказав, що повторне подання тих самих документів не приведе вас далі.

Повідомте нам деталі, якщо хочете. Ми прагнемо допомогти і зрозуміти проблему.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зрозумів цю класифікацію так, як мені пояснили, запитували витяги з наказу від 16 травня до 20 червня, я надіслав усі витяги з запитуваного наказу, я їх запитую, вони кажуть, що аналізують, або відповідають, я пересилаю до відповідного відділу, але я завжди виконую UP завантаження, і він завжди повертається, щоб надіслати знову, я завжди заходжу в чат, і вони відповідають мені те саме, я вже надсилав документи приблизно 11 разів, нічого поганого, тому що Я надіслав запит, який вони вимагали, вони підтвердили адресу, селфі та моє посвідчення особи, було лише це, що очікує на розгляд, але вони не приймають. Я хотів би, щоб ви допомогли мені в цьому випадку, коли ви вважаєте, що термін оплати перевищив термін.

Я залишусь до кінця цієї суперечки. Якщо я не отримаю гроші, я принаймні попереджу інших гравців, грати без можливості зняти кошти — це те саме, що грати в демонстраційному режимі, тому, оскільки я не можу зняти гроші, я скасую виведення коштів і зіграю, тому я буду підтримати скаргу. і я спробую отримати 1000 бразильських реалів.

Дякую


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
3 міс. тому

Добре. Дякую тобі.

Підсумовуючи, є лише один документ, який ви не можете завантажити через веб-сайт казино. Це правильно, будь ласка?

Якщо так, то який це документ? Моя ставка — це банківська історія як доказ депозиту.

Крім того, мені потрібна ваша допомога, щоб зрозуміти, які відповіді ви отримуєте від казино.

Вам коли-небудь казали, що, здається, не так із цим конкретним документом, чи його завжди просто відхиляли?

Оскільки скарга, швидше за все, буде на стадії очікування протягом наступних трьох днів, я спробую дослідити те, що ви дізналися на цей момент. У нас точно є для цього час.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Радка, дякую за відгук,

Коротше кажучи, є лише один документ, який ви не можете надіслати через веб-сайт казино. Це правильно, будь ласка?

Відповідь: я можу надіслати, але вони завжди запитують знову.

Якщо так, то який це документ? Моя ставка — це банківська історія як доказ депозиту.

Відповідь: ця банківська історія, надіслана із замовлення, яке запитує Казино.

Також я хотів би, щоб ви допомогли зрозуміти, які відповіді ви отримуєте від казино.

Відповідь: в чаті кажуть, що я отримаю лист з інформацією, але я його так і не отримав, кажуть, що фінансова компанія аналізує документи, мовляв, це в процесі перевірки, мовляв чекати, мовляв вони надіслали його, щоб приділити особливу увагу моїй справі, вони говорять кілька речей....

Чи сказали вам, що, здається, не так у цьому конкретному документі, чи його завжди відхиляли?

Відповідь: вони не сказали мені нічого, що могло б бути неправильним у документі, тому що нічого поганого немає, це банківські записи, які показують депозити, які я зробив у цьому казино.

Оскільки претензію, ймовірно, буде призупинено протягом наступних трьох днів, я спробую дослідити те, що ви дізналися. У нас точно є для цього час.

Відповідь: так, я маю відкриту скаргу, так, я буду чекати три дні, дякую!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене теж проблеми з оплатою! Його завжди скасовують

Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
3 міс. тому

Привіт,

Це найкраще резюме, яке я бачив за довгий час. Мушу визнати, що, незважаючи на таку дуже розумну відповідь, я вважаю дії казино нелогічними. Хоча я розумію, що це прозвучить дуже безглуздо, я говорю з нещодавнього особистого досвіду: крім того, чи перевіряли ви двічі папку зі спамом або корзину, якщо папка рекламних акцій Gmail — у вашій поштовій скриньці?

Якщо електронний лист, якого ви так довго чекали, надійшов, ви нарешті можете рухатися далі. Це було б фантастично.

Але я відчуваю, що це лише сліпе бажання.

Що ж, оскільки нам усім потрібна підказка від представника казино, я уважно стежу за вашою скаргою. Сподіваємося, незабаром буде досягнуто значного розвитку до щасливого кінця!

У будь-якому випадку ми будемо поруч з вами.




Автоматичний переклад.
muraroberta02
3 міс. тому

Привіт, ви вже подали скаргу? Подайте скаргу, щоб знизити рейтинг цього казино, щоб ніхто не робив там депозити.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я вже заглянув у спам, дивлюся кожен день і не отримав жодного листа, дякую, Радко.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене теж проблеми з оплатою! Його завжди скасовують

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ви не можете отримати свої кошти. Чи пробували ви написати в службу підтримки, чому це так і що станеться, якщо ваше зняття коштів все одно буде скасовано? Ви проходили процес верифікації в казино чи це не було потрібно?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вже заглянув у спам, дивлюся кожен день і не отримав жодного листа, дякую, Радко.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже шкода, іноді буває, що листи подібного характеру залишаються тут же.

Я бачив, що скаргу було передано Катаріні, і вона зв’яжеться з казино, сподіваюся, це вдасться і її вирішать.

Схрещуємо пальці 🤞

Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
3 міс. тому

Це казино належить до групи rabid, тобі має пощастити, щоб отримати людей, яким вони платять, просто подивіться тут, скільки скарг має ця група, тепер вони відкрили цю компанію Adonio, тому що інші в rabid спалені.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
3 міс. тому

Я керувався рейтингом Casinoguro 8,0, якщо це казино погане і має так багато скарг, чому його рейтинг високий? Я не отримав свої виграші досі, пройшов 1 місяць, я думаю, що постачальники ігор повинні видалити ігри з цих казино, які не платять. Які інші казино є в цій групі?

Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
3 міс. тому

Nomini, 5gringos, у них величезний список, вони проводять кілька шахраїв з цього приводу, вони платять деяким людям.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Nomini, у який я вже грав, на щастя, заплатили, 5 іноземців, у яких я також грав, потрібен час, щоб заплатити, але заплатили, тож мені пощастило отримати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт ,

У мене тривалий час були проблеми з азартними іграми, і через це мене всюди блокували. Я більше не можу отримати доступ до жодного гідного казино, коли перебуваю в слабкому моменті. Ось тільки з цим казино якось не виходить. Ні перший запит на закриття облікового запису не було оброблено, ні моє власне виключення з ігрового веб-сайту. У результаті я втратив близько 1300 євро, всю свою зарплату, коли був у слабкий момент. Для чого ці засоби, якщо вони не діють? Як наркоман, я відчуваю себе залежним від цих казино. На жаль, я не можу захистити себе в ці моменти, тому я радий, що ви можете виключити себе. Але тут грубо вибачаються, але кажуть, що нічого не поробиш. Не знаю, як я переживу місяць. Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
txxsp2crcw
2 міс. тому

Привіт, мені дуже прикро за ситуацію, в яку ви потрапили. Я бачу з того, що ви сказали, що ви повідомили казино, що ви залежні від азартних ігор, це правильно? У цьому випадку, коли ви хотіли закрити свій обліковий запис, я вважаю, що вони повинні діяти, а не робити нічого. Я сподіваюся, що серйозне казино закриє ваш рахунок якомога швидше. 😥

Тож я збирався порекомендувати подати скаргу, але я бачу, що ви вже подали запит, що, на мою думку, є хорошим кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Тож ми побачимо, як воно піде, і я сподіваюся, що це буде справедливо.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас є щось нове.

Я тримаю кулаки.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Щиро дякую, я сподіваюся, що Casinoguru допоможе і мені!

Автоматичний переклад.
txxsp2crcw
2 міс. тому

У цьому питанні Томас опублікував деяку важливу інформацію у вашій скарзі , тому прочитайте, будь ласка, коли це можливо.

Чекатимемо від вас нової інформації.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого