Привіт!
Мені справді неприємно знову повертати вашу увагу до азартних ігор, але Томас все ще чекає на вашу відповідь.
Якщо ви відчуваєте, що хочете продовжити процес, будь ласка, дайте відповідь найближчим часом. Ви можете зробити це, просто натиснувши або торкнувшись цього зеленого посилання 👈
По суті, нам просто потрібно переконатися, що ви повністю повідомили службу підтримки казино про свою ситуацію.
Сказати, що ви бажаєте закрити свій обліковий запис, недостатньо, оскільки людина з іншого боку екрана не знає про вашу проблему з азартними іграми, що може призвести до додаткової бонусної пропозиції замість негайного закриття облікового запису. Відверто кажучи, такі ускладнення виникають досить часто.
Сподіваюся, ви повідомите нам про деталі. Знати, як ефективно самовиключитися, звучить як необхідне знання. Що ти думаєш?
Hey there!
I truly hate to bring your attention back to gambling again, yet Tomas is still waiting for your response.
If you feel like you want to continue with the process, kindly respond soon. You may do so simply by clicking or tapping this green link 👈
As a matter of fact, we just need to be sure you have informed the casino support fully about your situation.
Saying you wish to close your account is just not enough because the person on the other side of the screen is not aware of your gambling issue, which may result in an additional bonus offer instead of immediate account closure. Frankly, such complications arise quite often.
I hope you'll let us know about the details. Knowing how to self-exclude effectively sounds like necessary knowledge to possess. What do you think?