ФорумКазиноCashed Casino - загальне обговорення

Cashed Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від leonardocaragua100
|
3283 переглядів 67 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
2 міс. тому

Щиро дякую, я сподіваюся, що Casinoguru допоможе і мені!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

Мені справді неприємно знову повертати вашу увагу до азартних ігор, але Томас все ще чекає на вашу відповідь.

Якщо ви відчуваєте, що хочете продовжити процес, будь ласка, дайте відповідь найближчим часом. Ви можете зробити це, просто натиснувши або торкнувшись цього зеленого посилання 👈

По суті, нам просто потрібно переконатися, що ви повністю повідомили службу підтримки казино про свою ситуацію.

Сказати, що ви бажаєте закрити свій обліковий запис, недостатньо, оскільки людина з іншого боку екрана не знає про вашу проблему з азартними іграми, що може призвести до додаткової бонусної пропозиції замість негайного закриття облікового запису. Відверто кажучи, такі ускладнення виникають досить часто.

Сподіваюся, ви повідомите нам про деталі. Знати, як ефективно самовиключитися, звучить як необхідне знання. Що ти думаєш?


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Знято у вівторок, 29 липня.. Так і сьогодні.. Вам це здається нормальним? file

Автоматичний переклад.
mbruzzi38
2 міс. тому

Вітаю, я бачу, що ви чекаєте на зняття більше тижня. Ви зверталися до казино і запитували, чи щось не так? Ми даємо казино 14 днів, щоб визначити все, що потрібно зробити, і надіслати гроші гравцеві, і ви повільно наближаєтеся до цієї дати.

Крім того, це ваше перше зняття коштів і чи пройшло вас перевірку в казино, чи це було необов’язково?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити. 🙂

Автоматичний переклад.
mbruzzi38
2 міс. тому

Моє зняття зайняло 30 днів, і я його отримав, не скасовуйте зняття і чекайте, їм потрібен час, щоб обробити зняття, щоб ви скасували зняття, якщо Casino готівкою потрібен час, щоб виплатити Casinoguro втрутиться, я отримав свої гроші за допомогою Casinoguro, вам доведеться набратися терпіння, я більше не грав у цьому казино після того, як отримав свій виграш, обійміться!

Автоматичний переклад.
leonardocaragua100
1 місяць тому

Я ціную вашу підтримку гравців. Яке щастя, що тут є такі чудові люди!

Сподіваюся, у вас чудовий день!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, у мене є сумніви щодо виплати. Кілька днів тому я вніс 400 злотих у це казино, і мені вдалося виграти загалом 45 000 злотих на рулетці та шалено провести час. Три зняття по 2000 злотих кожне очікують, оскільки неможливо зняти більше. Чи є шанс, що вони мені все виплатять? Не приховую, що ці гроші заощадять мій бюджет. Якщо виникнуть проблеми, чи можу я звернутися до когось по допомогу з виплатою цих грошей? Також додам, що для початку я не використовував жодних бонусів. Перепрошую за мою англійську, але вона не на найвищому рівні.

Автоматичний переклад.
mateuszows
1 місяць тому

Гей, перш за все, вітаю з перемогою. Я бачу, що ви ввели ліміт зняття коштів, згідно з вашими словами. Як довго ти чекаєш на гроші? Ми надаємо казино 14 днів, тож якщо ви не отримаєте його, ви можете зв’язатися з нами. Звичайно, схоже, що якщо вам потрібно вкластися в ліміт зняття, ви не зможете зняти все відразу, але вам доведеться робити це поетапно, як зараз. Але я б не став налаштований скептично відразу і намагався співпрацювати з казино, щоб вивести ваші гроші якомога швидше.

Потрібно було перевіряти чи ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис ще не підтверджено, оскільки вони ще не просили мене це зробити. Я не врахував, що вихідні не зараховуються до часу очікування виведення, тому сьогодні минув третій робочий день. Буду терпляче чекати результату. Однак відгуки, які я читав про це казино та пов’язані з ним казино, мене лякають щодо виплат. Я повідомлю тобі через кілька днів, що трапилося. Дякуємо за відповідь і з повагою.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис ще не підтверджено

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис ще не підтверджено, оскільки вони ще не просили мене це зробити. Я не врахував, що вихідні не зараховуються до часу очікування виведення, тому сьогодні минув третій робочий день. Буду терпляче чекати результату. Однак відгуки, які я читав про це казино та пов’язані з ним казино, мене лякають щодо виплат. Я повідомлю тобі через кілька днів, що трапилося. Дякуємо за відповідь і з повагою.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, тому цілком можливо, що якщо ви виграли такий великий виграш, казино схилиться до цього, і ви зробите перевірку, але ми почекаємо та побачимо, що станеться далі. Якщо казино не відповідає або ви не отримали грошей, ви можете зв'язатися з нами, і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації. Я знаю, що це не найприємніше становище, коли ти не знаєш, що буде далі, але поки що я б не був налаштований скептично.

Я бажаю вам удачі, і сподіваюся, ви отримаєте всі свої гроші. ☘️

Я буду тут, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мій обліковий запис ще не підтверджено

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, ти мені відповів чи що? У вас також є активний вихід тут? Не могли б ви сказати трохи більше, як довго ви чекаєте, якщо це так?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, на жаль, я також попався на це шахрайське казино. Я вклав кілька сотень євро в ставки на спорт і кілька разів виграв. Зараз мій прибуток становить 1500 євро (з них 500 євро в обробці для оплати 5 робочих днів, стан рахунку перевіряється). Казино, як і всі інші тут, визначило терміни в 2-3 робочі дні. Зараз я перестав грати на цьому сайті, тому що хочу зняти свої 1500 євро, а потім видалити свій обліковий запис якомога швидше. Перевірка ще не потрібна, і я міг би її надати без проблем. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.


З повагою

Автоматичний переклад.
sgdynamite
1 місяць тому

Ця компанія належить Rabid NV, вони створили іншу компанію з новими казино, вони складні, деяким пощастило отримати гроші.

Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 місяць тому

Але чому це казино має такий високий рейтинг, якщо воно складається з шахраїв, які систематично затримують гроші і їх ніде не знайти?

Автоматичний переклад.
sgdynamite
1 місяць тому

І найстрашніше, що всі з Рабіда і Адоніо, як тільки запускається Casino guru, вже ставлять високий рейтинг, я не розумію чому. кілька знайомих вже втратили кілька вилучень, які вони не заплатили.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи хтось коли-небудь отримував правильну виплату від цього казино, не застосовуючи тиску чи судового процесу?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, на жаль, я також попався на це шахрайське казино. Я вклав кілька сотень євро в ставки на спорт і кілька разів виграв. Зараз мій прибуток становить 1500 євро (з них 500 євро в обробці для оплати 5 робочих днів, стан рахунку перевіряється). Казино, як і всі інші тут, визначило терміни в 2-3 робочі дні. Зараз я перестав грати на цьому сайті, тому що хочу зняти свої 1500 євро, а потім видалити свій обліковий запис якомога швидше. Перевірка ще не потрібна, і я міг би її надати без проблем. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.


З повагою

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Я сподіваюся, що ви зможете зняти гроші якомога швидше. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб вивести кошти, тож запасіться терпінням і повідомте нам, як це відбувається.

Я сподіваюся, що до цього не дійде, але якщо ваше відкликання не надійде навіть після цього періоду часу, ми можемо запропонувати деякі веб-сайти, які розглядають скарги, пов’язані зі спортом, оскільки у нас немає відділу для цього.

Ми чекатимемо кожного оновлення від вас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Але як ви вважаєте, це нормально, що казино (казино з готівкою) не запитує документи для підтвердження після відкриття рахунку? Я відкрив його 9 серпня, і я не отримав жодного електронного листа з підтвердженням, і вони також не запитували документи, вчора я отримав значний виграш і зробив перший зняття 500 євро, оскільки це максимальна щоденна сума зняття, як кажуть , зараз чекаю від 3 до 5 робочих днів, тому що вчора і сьогодні вихідні. Однак, читаючи вище, я побачив, що багато людей мали проблеми зі зняттям готівки в казино, і я трохи хвилююся, тому що я виграв суму грошей, яка не є надмірною, але це все одно хороша сума

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
castellogianmichele
1 місяць тому

Привіт, я б не став скептично ставитися відразу. Для початку я б сказав, що казино не зобов’язані, або для них не зовсім звично проводити перевірку, щойно гравець відкриває рахунок. У більшості випадків це відбувається, коли ви вперше робите виведення, коли вам потрібно пройти через процес або коли ви виграєте більшу суму. Тому я думаю, що це добре.

Що стосується ваших вилучень, постарайтеся набратися терпіння. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно розібрати, і надіслати гравцеві гроші. Тож наберіться терпіння та обов’язково повідомляйте нам, як йдуть справи. Якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую за увагу, яку ви приділили мені, я не скептицизм, це лише моя занепокоєність, тому що я прочитав кілька негативних відгуків більше нічого. У будь-якому разі ми чекаємо належного часу, і я буду тримати вас у курсі всіх подій

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого