ФорумКазиноCashalot Casino - загальне обговорення

Cashalot Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

3 р. тому від ToniG81
|
40647 переглядів 239 відповідей |
|
1...10 11 12
migge26438
7 міс. тому

Привіт!

Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему, щоб ви могли переглянути публікації інших гравців і отримати більше інформації про це казино.

Щодо процесу виведення коштів, іноді зняття може зайняти деякий час, поки гроші не надійдуть на ваш рахунок, через процес перевірки. Можна запитати, ви вже пройшли процедуру перевірки? І повідомте нам, якщо у вас були нові контакти з казино.

Як правило, ми даємо казино 14 днів на процес виведення, особливо коли відбувається перше виведення коштів, оскільки вони повинні переглянути всі документи. Тим часом ви можете прочитати відгуки користувачів про Cashalot Casino , а також дізнатися, які думки інших людей про це казино. Можливо, ви бачили цей скріншот? file Мені це виглядає не дуже добре.

Якщо у вас є будь-які оновлення щодо процесу вилучення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я пройшов процес ідентифікації,

Тому я сподіваюся, що вони незабаром зроблять платіж.

Але як ти кажеш, вони не мають високих балів.

Але дякую, що ви мене розчулили.

Гарного дня, я повернуся з новинами про перехід. Або я попрошу вашої допомоги.

Мігель 1

Автоматичний переклад.
migge26438
7 міс. тому

Ми будемо тут чекати ваших оновлень. Гарного дня також.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт,

У моєму випадку прийшов третій платіж по 400 євро. Остання оплата тривала близько тижня.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я щойно знову ввійшов у систему та побачив, що зняття було скасовано без жодної причини. Гроші повернули на рахунок. Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Тоді ти, мабуть, працюєш на Cashalot,

Ось посилання на відгуки довірених пілотів про цей сайт.

https://www.trustpilot.com/review/cashalot.bet


Я чекав 2 тижні, і раптом вони скасували моє зняття і сказали, що я знову перевіряю мій ідентифікатор і картку Mastercard. І сказав, що максимум можна зняти лише 200 євро. Але я читав гру і плачу в їхній Fac. Сказав їм, що це максимум 5000. Я сказав reed fac і не намагайтеся Faack мене та дайте мені моє зняття, або я напишу, що Cashalot все ще ШАРАЮЄ гравців у оглядах... Але не ви, ви перший 😆

Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

Ну я отримав нову інформацію.

Я отримав той самий лист. І я отримав пошту, у якій сказано, що максимальна сума зняття становить 200 євро, і я зробив 550,

Сказав їм, що прочитав їхні правила Fac щодо ставок і виплат, і вони написали, що максимальна сума становить 5000. Я сказав їм це та сказав, що напишу про них погані відгуки, і сказав, що це шахрайство.

Тож я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, але це виглядає темно. Вони заблокували мій обліковий запис, сказали, що я обманюю ... в слотах, давай, це їхній спосіб бізнесу.

З найкращими побажаннями

Мігге

Автоматичний переклад.
7 міс. тому


Я читав у Trust pilot, вони отримали нові відгуки про Cashalot, і це не добре.

https://www.trustpilot.com/review/cashalot.bet

Мені заблокували мій обліковий запис після того, як я отримав лист від payservice про те, що мої 550 євро було відхилено, і мені довелося повторно перевірити, і мені сказали, що 200 – це максимальне зняття, але потім я прочитав їхні правила Fac і сказав, що 5000 є максимальним. Я сказав, що прочитайте свій Fac і не намагайтеся фальсифікувати мене, просто дайте мені моє рішення

Тепер мій обліковий запис заблоковано або закрито. Поки немає відповіді чому

Але якщо їм потрібні мої 20 євро, я вношу депозит.

для сталі ця сума жалюгідно мала..

мені шкода інших гравців, які внесли більше. Мені б хотілося, щоб їх було закрити або заборонити в Інтернеті казино

Сподіваюся, ніхто не зареєструється на цьому шахрайському сайті

З повагою migge

Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

Вам повідомили, чому його скасували? Також перевірте папку спаму. Можливо, ви також отримали ліміт на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я залишив повідомлення в казино і щойно отримав відповідь:


"Привіт,

Ваше зняття було скасовано через тимчасовий ліміт на зняття. Будь ласка, повторно надішліть свій запит на зняття суми до 300 євро».


Тож тепер я спробую 300.

Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

Це буде працювати! У мене це спрацювало так само.

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Так, я отримав ліміт у 200, але в їхніх правилах Fac щодо ставок і оплати вони написали, що ліміт становить 5000, перевірте це самі

Я зробив знімок екрана, перш ніж мене заблокували. Прочитайте 2:8

file

Жодних коментарів щодо того, чому мене заблокували в пошті, не було



Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

file

Прочитайте власні правила на 2:8

Тож вони будуть fxxk u. як вони зробили зі мною.

Але мій ліміт був 200.😆

Тож продовжуйте боротися, мене заблокували чи щось таке

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я можу лише попередити вас про ці казино і тримати вас подалі від них. Ви отримуєте 200 євро кожні кілька тижнів, а в мене було 6000 євро.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І неважливо, які прохання чи щось інше, ви нічого не отримуєте. І це було майже рік тому.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені цікаво, скільки часу знадобиться, щоб досягти 300. Мені потрібно було лише підтвердити свою кредитну картку під час перевірки, і, ймовірно, спочатку буде цикл перевірки myfinity...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,

У моєму випадку прийшов третій платіж по 400 євро. Остання оплата тривала близько тижня.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чудово, що у вас є гроші. Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я щойно знову ввійшов у систему та побачив, що зняття було скасовано без жодної причини. Гроші повернули на рахунок. Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Спробуйте дізнатися у служби підтримки причину скасування, я б сказав. Можливо, це був неправильний формат документів? 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну я отримав нову інформацію.

Я отримав той самий лист. І я отримав пошту, у якій сказано, що максимальна сума зняття становить 200 євро, і я зробив 550,

Сказав їм, що прочитав їхні правила Fac щодо ставок і виплат, і вони написали, що максимальна сума становить 5000. Я сказав їм це та сказав, що напишу про них погані відгуки, і сказав, що це шахрайство.

Тож я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, але це виглядає темно. Вони заблокували мій обліковий запис, сказали, що я обманюю ... в слотах, давай, це їхній спосіб бізнесу.

З найкращими побажаннями

Мігге

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи бажаєте ви подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам вирішити вашу проблему в цьому казино? Ось посилання, якщо ви вирішите це зробити. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я можу лише попередити вас про ці казино і тримати вас подалі від них. Ви отримуєте 200 євро кожні кілька тижнів, а в мене було 6000 євро.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи вдалося вам отримати свої гроші, якщо можна запитати? Якщо вам потрібно, щоб наша команда розгляду скарг розглянула цю проблему, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого