ФорумКазиноCashalot Casino - загальне обговорення

Cashalot Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від ToniG81
|
33437 переглядів 235 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
Flohdreck
4 міс. тому

Так, я отримав ліміт у 200, але в їхніх правилах Fac щодо ставок і оплати вони написали, що ліміт становить 5000, перевірте це самі

Я зробив знімок екрана, перш ніж мене заблокували. Прочитайте 2:8

file

Жодних коментарів щодо того, чому мене заблокували в пошті, не було



Автоматичний переклад.
GerriDelayne
4 міс. тому

file

Прочитайте власні правила на 2:8

Тож вони будуть fxxk u. як вони зробили зі мною.

Але мій ліміт був 200.😆

Тож продовжуйте боротися, мене заблокували чи щось таке

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я можу лише попередити вас про ці казино і тримати вас подалі від них. Ви отримуєте 200 євро кожні кілька тижнів, а в мене було 6000 євро.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І неважливо, які прохання чи щось інше, ви нічого не отримуєте. І це було майже рік тому.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені цікаво, скільки часу знадобиться, щоб досягти 300. Мені потрібно було лише підтвердити свою кредитну картку під час перевірки, і, ймовірно, спочатку буде цикл перевірки myfinity...

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

У моєму випадку прийшов третій платіж по 400 євро. Остання оплата тривала близько тижня.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудово, що у вас є гроші. Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я щойно знову ввійшов у систему та побачив, що зняття було скасовано без жодної причини. Гроші повернули на рахунок. Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Спробуйте дізнатися у служби підтримки причину скасування, я б сказав. Можливо, це був неправильний формат документів? 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну я отримав нову інформацію.

Я отримав той самий лист. І я отримав пошту, у якій сказано, що максимальна сума зняття становить 200 євро, і я зробив 550,

Сказав їм, що прочитав їхні правила Fac щодо ставок і виплат, і вони написали, що максимальна сума становить 5000. Я сказав їм це та сказав, що напишу про них погані відгуки, і сказав, що це шахрайство.

Тож я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, але це виглядає темно. Вони заблокували мій обліковий запис, сказали, що я обманюю ... в слотах, давай, це їхній спосіб бізнесу.

З найкращими побажаннями

Мігге

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи бажаєте ви подати скаргу, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам вирішити вашу проблему в цьому казино? Ось посилання, якщо ви вирішите це зробити. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я можу лише попередити вас про ці казино і тримати вас подалі від них. Ви отримуєте 200 євро кожні кілька тижнів, а в мене було 6000 євро.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи вдалося вам отримати свої гроші, якщо можна запитати? Якщо вам потрібно, щоб наша команда розгляду скарг розглянула цю проблему, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, у мене теж є скарга. Я граю там роками, але ніколи не вимагав виплати. Тепер я виграв і хотів зняти 450 євро. Через 6 днів я раптом отримав повідомлення про те, що мій обліковий запис закрито, незважаючи на те, що я підтверджений учасник, і я не отримаю виплати, оскільки я порушив 7.6 їхніх умов, що зовсім не відповідає дійсності.

Автоматичний переклад.
marcuslandwehr92
4 міс. тому

Сьогодні зі мною зробили те саме. Ніколи не використовував бонуси

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, у мене теж є скарга. Я граю там роками, але ніколи не вимагав виплати. Тепер я виграв і хотів зняти 450 євро. Через 6 днів я раптом отримав повідомлення про те, що мій обліковий запис закрито, незважаючи на те, що я підтверджений учасник, і я не отримаю виплати, оскільки я порушив 7.6 їхніх умов, що зовсім не відповідає дійсності.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, дуже прикро, коли щось подібне сталося. Чи не могли б ви сказати мені, в чому суть і що ви порушили? Ви грали з якимось бонусом?

Розкажи мені про це трохи більше, щоб я знав, що відбувається.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Сьогодні зі мною зробили те саме. Ніколи не використовував бонуси

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

О, я бачу, що казино явно не найнадійніше, особливо коли я побачив, що вашу скаргу було закрито кілька днів тому, оскільки казино не хоче з нами співпрацювати та не реагує на скарги. Я хотів би сказати щось позитивне, але я не думаю, що зможу знайти це в цій ситуації, і єдине, що можна зробити з цього, це те, що я б не грав у казино з таким низьким індексом безпеки , і я був би обережним.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони кажуть, що я порушив 7.6 їхніх умов. Я ніколи не приймав бонус на свої депозити. Я грав лише в Я грав у ігри казино, але не купував бонусів. Я виграв у грі без бонусних раундів. Тепер, коли я спробував поспілкуватися з ними та запитати, що я зробив не так, вони закрили чат, і, здається, я там теж заблокований.

Автоматичний переклад.
Lajka12
3 міс. тому

Ну, з того, що ви описуєте, це все неприємно. Але оскільки ми намагалися допомогти, але нічого не вирішилося, я припускаю, що вони, ймовірно, також не будуть з вами співпрацювати. Я хотів би сказати щось інше, але те, як вони поводяться, йде на спад, і я б точно забув про це казино якомога швидше. 😥

Я міг би подумати про ще одну можливість, а саме: поскаржитися владі, тож якщо вам хочеться, ви можете спробувати це, хоча я не гарантую повторного позитивного результату.

Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я вже надіслав до Curaçao eGaming.

Автоматичний переклад.
Lajka12
3 міс. тому

Чудово, а коли ви надіслали туди скаргу? Мені цікаво, що вони вас випишуть і як вони з цим впораються. Якщо ви отримаєте відповідь, ви можете поділитися нею зі мною.

Це, мабуть, остання можливість, окрім адвоката, звісно. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я написав їм сьогодні. Дивно, що chasalot fortum надсилає пропозиції бонусів на мою електронну пошту, коли вони закрили мій акаунт і заблокували мене в чаті

Автоматичний переклад.
Lajka12
3 міс. тому

Очевидно, це буде автоматичний електронний лист, і я бачив, як це траплялося в кількох випадках і в інших казино. Мені це досить дивно і не зовсім круто. Але ви нічого не можете з цим зробити, якщо не заблокувати електронну пошту, якщо не хочете отримувати від них нічого. Звичайно, поки ще є якась надія, я б, мабуть, не став цього робити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Абсолютно тримайтеся подалі!!! Вони не виплачують жодних виграшів. Я грав там протягом тривалого часу, але ніколи не вигравав, і тепер я хотів вивести гроші, і раптом кажуть, що я граю з бонусами, і мій рахунок закривають. Живий чат закривається, щойно я запитую, а на електронні листи не відповідають. Абсолютна ганьба і злочин

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.