Привіт, я читав про вашу проблему зі зняттям грошей. Якщо ви чекали рік на свої кошти, я б сказав, що це занадто. Я також помітив, що казино дало вам багато причин, чому у вас досі немає грошей, але я не думаю, що це достатньо.
У будь-якому разі ви подали нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Мені просто було цікаво, чи думаєте ви, що захочете зв’язатися швидше й попросити допомоги?
Крім того, я також зрозумів, що ви надіслали цю справу адвокату, тож мені буде цікаво почути, чим закінчиться вся ця справа.
Не могли б ви повідомити мені, коли у вас буде щось нове?
Я буду тримати кулаки. 🤞
Hello, I have read about your problem with withdrawing money. If you've been waiting a year for your funds, I'd say that's too much. I also noticed that casino gave you a lot of reasons why you still don't have the money, but I don't think that's adequate.
Anyway, you have opened a complaint with us and our team will try to help you in your situation. I was just wondering if you thought you might want to get in touch sooner and ask for help ?
Besides, I also find that you have sent this case to a lawyer, so I'll be curious to hear how this whole case turns out.
Could you please let me know when you have something new ?
I will keep my fingers crossed. 🤞
Автоматичний переклад.