ФорумКазиноCashalot Casino - загальне обговорення

Cashalot Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від ToniG81
|
40061 переглядів 239 відповідей |
|
1...9 10 1112
yldrm07119
12 міс. тому

Привіт.

Я бачу, що ви вже подали скаргу . Крістіна чекає на вашу відповідь, тож знайдіть час, щоб відповісти на її запитання, і я впевнений, що вона зробить усе можливе, щоб вирішити вашу проблему.

Тим часом не соромтеся задавати будь-які запитання.

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Попередження всім, хто настільки дурний (як я), щоб грати тут.


Рік намагався зняти.


Мені сказали, що способи оплати недоступні, я ввів неправильну інформацію, максимум 200 євро на день.


Понад 20 вилучень було скасовано. У мене відкрита скарга, але я хотів попередити людей.


file

Автоматичний переклад.
dionbarker
9 міс. тому

Привіт і дякую за ваш допис. Будь ласка, не будьте такими суворими до себе, всі роблять помилки, і ми, як то кажуть, повинні на них вчитися. 👌 Можливо, наступного разу це допоможе вам бути більш обережними та вибрати казино, яке, можливо, заслуговує на довіру. Що скажеш, погодишся?

Ви добре зробили, що подали скаргу нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити цю проблему, що для них є непростим завданням, коли мова йде про казино з дуже низьким індексом безпеки .

Тож давайте тримати кулаки 🤞 і сподіватися, що ваш досвід допоможе іншим, як ви і хотіли, коли писали свій пост.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Цей сайт потрібно видалити та/або очистити попередження про крадіжку.


Протягом року намагався отримати 599 євро. Кожне виправдання під сонцем:


  • Технічні проблеми
  • Kyc (заповнено двічі)
  • Випадковий новий ліміт 200 євро на день
  • Немає доступних способів оплати в країні
  • тощо


Надіслали речі адвокату.


Уникайте, як чуми!

Автоматичний переклад.
dionbarker
9 міс. тому

Привіт, я читав про вашу проблему зі зняттям грошей. Якщо ви чекали рік на свої кошти, я б сказав, що це занадто. Я також помітив, що казино дало вам багато причин, чому у вас досі немає грошей, але я не думаю, що це достатньо.

У будь-якому разі ви подали нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Мені просто було цікаво, чи думаєте ви, що захочете зв’язатися швидше й попросити допомоги?

Крім того, я також зрозумів, що ви надіслали цю справу адвокату, тож мені буде цікаво почути, чим закінчиться вся ця справа.

Не могли б ви повідомити мені, коли у вас буде щось нове?

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Зараз на моєму балансі в цьому казино є велика сума. Я хотів зняти 10 000 євро, але мені сказали, що я можу зняти лише 400 за одне зняття. Тепер мені цікаво подивитися, чи трапиться щось. Зараз я маю загалом 9400 євро, які я повинен тепер зняти з кроком по 400?!

Дуже дивно. Я хотів тут написати скаргу, але не можу далі з питаннями.

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Вони фактично мають тижневий ліміт у 5000 євро, а місячний ліміт – 20 000 євро. Я б рекомендував вам зв’язатися зі службою підтримки та запитати їх про це. Повідомляйте нам будь-які оновлення, коли вони у вас є.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, Ромі, дякую за інформацію. Зараз я попросив 400 євро, як запропонувало казино. Якщо цей платіж дійсно надійшов, я запитаю службу підтримки про ці ліміти.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, я отримав перші 400 євро. Я запитав службу підтримки про ліміти.

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Гей, це чудово. Будь ласка, дайте нам знати, коли дізнаєтеся. Я дуже хотів би знати, якою буде відповідь щодо обмежень. Не могли б ви також зробити для мене кілька скріншотів розмови або електронного листа, де вказано, який фактичний ліміт зняття коштів, будь ласка? Можливо, це буде корисна інформація для нашої команди даних.😉

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт Ромі,

Коли надійшли перші 400, я негайно запросив наступні 400. Водночас я написав такий електронний лист до служби підтримки:

file

Відповіді ще немає.

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Привіт і дякую за оновлення. Мені дуже цікаво, якою буде відповідь. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, у чаті підтримки вони сказали мені, що обмеження все ще становить 400, і вони не знають, коли обмеження буде знято. Я продовжую дебетувати по 400 євро.

Автоматичний переклад.
Flohdreck
7 міс. тому

Спробуйте написати електронний лист на їх офіційну електронну адресу, щоб попросити пояснення, якщо хочете. Це те, що я б зробив, напевно. Вони повинні мати можливість змінити ліміт, як зазначено на їх веб-сайті.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,


Я це зробив, але, на жаль, ще немає відповіді.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я чекаю на суму 600 євро близько тижня. Цей тривалий час обробки здається нормальним для казино, чи я можу подумки попрощатися з грошима? Я ніколи раніше не відчував таких довгих часів. Перевірка тощо відбулася як частина запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

Привіт, так, час обробки дуже довгий. Включно з перевіркою це легко може зайняти два тижні. Крім того, вони працюють лише в робочі дні. Загалом я вже отримав 800 євро. Ще трохи терпіння😉

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,


Я це зробив, але, на жаль, ще немає відповіді.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я просто сподіваюся, що ви зможете дістатися до них, але особливо отримати всі свої гроші.

Автоматичний переклад.
GerriDelayne
7 міс. тому

Привіт!

Я розумію вашу стурбованість цією проблемою. Я думаю, що подовжений період виведення коштів може бути пов’язаний з тим, що це ваше перше виведення коштів із казино, і перевірка була частиною процесу. Будь ласка, наберіться терпіння, згідно з нашим досвідом, більшість казино виплачують протягом 14 днів.

Ви можете побачити тут, як Флодрек, який також з Німеччини, каже, що цей процес «може легко зайняти два тижні», і після цього він отримав свої гроші, тому, будь ласка, співпрацюйте з казино, і я сподіваюся, що зрештою будуть позитивні новини!

Якщо у вас є нові новини, зв'яжіться з нами без вагань.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Всім привіт.

Моє запитання полягає в тому, як Cashalot поводиться сьогодні. Тому що, коли я переглядаю допис тут, 99% це погано, але від 10 місяців і старше.

Оскільки мені подобаються їхні бонусні пропозиції,

Але я мав деякі занепокоєння щодо 550 євро на зняття, тому що я зробив 16/4 і все ще очікував, і це було на Mastercard. Я поговорив із чатом і відповів, що це в їхній службі та працював над цим. Тож хіба це нормально, коли вони виплачують так довго?

Я сподівався, що вони сьогодні краще казино і старі огляди я Рід. З повагою М

Автоматичний переклад.
1...9 10 1112
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого