Привіт
Я подав перший запит на зняття коштів 2 тижні тому і відтоді отримував 200 євро щотижня. Тепер у нас є нова заявка, давайте знову подивимось, скільки часу це займе. Зараз мій рахунок зріс до 7000 євро. Я сумніваюся, що я коли-небудь отримаю гроші.
З найкращими побажаннями
Майк
Hello
I submitted the first withdrawal request 2 weeks ago and have received €200 every week since then. Now we have a new application, let's see how long it takes again. My account has now increased to €7000. I doubt whether I will ever get the money.
Best regards
Mike
Hallo
habe vor 2 Wochen den ersten Auszahlungsantrag gestellt und seit dem jede Woche 200€ Euro bekommen mehr nicht . Jetzt liegt ein neuer Antrag vor mal sehen wie lange das wieder dauert . Mein Konto ist mittlerweile auf 7000€ angestiegen . Ob ich das Geld jemals bekomme bezweifle ich .
Mit freundlichen Grüßen
maik
Дякуємо за відповідь. Обов’язково повідомте нам, як це відбувається, і якщо ви отримаєте гроші, бо якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією – скаргою.
Однак чи пробували ви запитати в казино, чи можливо збільшити суму виведення або що вам потрібно зробити, щоб це сталося? Чи є можливість?
Thank you for your reply. Be sure to update us how it goes and if you get money, because if not, then you can use our free feature - complaint.
However, have you tried asking the casino if it is possible to increase the withdrawal amount or what you would have to do to make it happen? Is there any possibility ?
Привіт
Так. Кажуть, що наразі всі гравці можуть вивести лише 200 євро. Але я в це не вірю.
Наразі немає способу виплати.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Ну, mifinity працює для деяких
Well mifinity works for some
Jo mifinity funkar för vissa
Привіт
Так. Кажуть, що наразі всі гравці можуть вивести лише 200 євро. Але я в це не вірю.
Наразі немає способу виплати.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Тому досить складна ситуація, коли у вас на рахунку досить велика сума. Ймовірно, ви будете знімати його протягом досить тривалого часу, якщо сума для зняття не буде збільшена. Однак якщо в казино є такі правила, важливо їх дотримуватися, навіть якщо я знаю, що це не найкраща новина для вас.
Однак, якщо трапиться так, що казино перестане платити, обов’язково повідомте нам про це.
So it's quite a complicated situation when you have quite a large amount in your account. You will probably be withdrawing it for quite a long time if the amount to be withdrawn is not increased. However, if the casino has such rules, it will be important to follow them, even though I know it's not the best news for you.
However, if it happens that the casino stops paying, be sure to let us know.
Привіт, минуло майже 3 тижні, я зняв 200 євро з 12 000 євро.
вони все заперечують і кажуть, що лише технічна помилка, спробуйте інший варіант виведення,,
ця гральна компанія - великий жарт, взагалі не несе відповідальності!!!!!
Hi, it's almost been 3 weeks, I've withdrawn 200 euros out of 12,000 euros.
they deny everything and say only technical error try another withdrawal option,,
this gambling company is a big joke takes no responsibility at all!!!!!
Hej det har snart gått 3 veckor, jag har fått ut 200 euro av 12000 euro.
dom nekar allt och säger bara tekniskt fel testa en annan Uttag möjlighet,,
detta spelbolag är ett stort skämt tar inget ansvar överhuvudtaget!!!!!
Тоді які у вас є варіанти виведення?
Згідно з нашим веб-сайтом, казино має дуже низький індекс безпеки, відгуки користувачів також жахливі, тому я не дуже здивований, що поки що все йде не дуже добре 😕
Then what kind of withdrawal options do you have?
The casino has a very low safety index according to our website, the user reviews are also terrible so I'm not that surprised it's not going well so far 😕
Отримав 400 євро за 3 тижні через mifinity, але вони продовжують виправдовуватися
Received 400 euros in 3 weeks through mifinity, but they keep coming up with excuses
Har fått ut 400 euro på 3 veckor genom mifinity men dom håller på att hitta på ursäkter hela tiden
Я сподівався, що це триватиме і ви продовжите отримувати свої гроші, але, як ми бачимо, це не так. Ви пробували будь-який інший спосіб оплати, ніж той, який сказав казино?
У будь-якому разі я також бачу, що у вас є відкрита скарга , і м’яч на полі казино, і ми чекаємо на їхню відповідь. Цікаво, чи нададуть вони. Якщо у вас є оновлення, повідомте нас.
I had hoped that this would continue and you would continue to receive your money, but as we can see this is not the case. Have you tried any other payment method than what the casino said ?
Anyway, I also see that you have an open complaint and the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I wonder if they will provide one. If you have an update let us know.
Весь час так багато виправдань, отримав 400 євро, залишилося 11670 євро
Технічно вони звинувачують лише проблему
There are so many excuses all the time, have received 400 euros, have 11670 euros left
technically the problem is all they blame
Det är så mycket ursäkter hela tiden, har fått ut 400 euro har 11670 euro kvar
teknislt problemet är allt dom skyller på
Я розумію, що це точно не та ситуація, в яку я хочу потрапити. Незалежно від того, який спосіб оплати ви використовуєте, завжди виникають технічні проблеми? Я не знаю, сміятися чи плакати в цьому випадку, адже це завжди одне й те саме.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що казино прокоментує вашу скаргу та допоможе вирішити ситуацію.
I understand that this is certainly not a situation I want to get into. No matter what payment method you use, there are always technical problems ? I don't know if I should laugh or cry in this case, since it's always the same thing.
Anyway, I hope that the casino will comment to your complaint and help to resolve the situation.
Привіт, я не можу вивести гроші з казино Cashalot, вони постійно знаходять виправдання і не платять мені гроші, я хочу, щоб ви допомогли мені в цьому.
Hello, I cannot withdraw money from Cashalot casino, they constantly find excuses and do not pay my money, I want you to help me for this.
Привіт. Мені прикро чути, що у вас така проблема.
Як ви бачите тут, казино Cashalot має дуже низький індекс безпеки, і досить багато людей у цій темі мають подібні проблеми.
У будь-якому випадку... не могли б ви розповісти мені більше деталей, будь ласка? Ми обов'язково спробуємо вам допомогти.
Який спосіб оплати ви використовували і в чому саме виникла проблема?
Буду чекати вашої відповіді.
Hello. I´ m sorry to hear that you have such a problem.
As you can see here Cashalot casino has got a very low safety index and quite a few people in this thread have similar problems.
Anyway...could you tell me some more details please? We certainly will try to help you out.
Which payment method have you used and what exactly seems to be the problem?
Will wait for your answer.
Пробую зняти гроші з Міфінти, сказали максимальний ліміт 200 і це дурниця, я погодився, але вони все одно не платять.
I'm trying to withdraw money with Mifinty, they said the maximum limit is 200 and this is nonsense, I accepted it, but they still don't pay.
Отже, ви вже пробували MiFinity? Тут у вас є корисна інформація, якщо ви не проти.
Коли ви подали заяву на відкликання? Ви вже пройшли процес перевірки?
So have you tried MiFinity before? Here you have some useful information if you mind.
When did you apply for the withdrawal? Have you already past the verification process?
Так, я пройшов процес перевірки, вони заплатили загалом 400 євро. З Mifinty зараз я маю 3500 євро грошей у казино Cashalot, але вони не платять, я хочу, щоб моя проблема була вирішена. Дякую.
Yes, I passed the verification process, they paid a total of 400 €. With Mifinty, I currently have 3500 Euros of money in Cashalot casino, but they do not pay, I want my problem to be solved Thank you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.