ФорумКазиноCadoola Casino - загальне обговорення

Cadoola Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від rebeca12345souza
|
5541 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Balaualex
6 міс. тому

Тепер ви знаєте, що я сказав, і раніше були випадки, коли люди програвали свої виграші. Це було взято з випадкових умов казино, але всі казино мають однакову політику.


file

Автоматичний переклад.
Anonymized534
6 міс. тому

Дякувати треба?! 🤣 Просто закрийте тему, гаразд. Я розумію, що вони ніколи не розблокують мій рахунок, і я не зможу зняти свої виграші. Одним словом можна описати кадулу. Злодії. вітаю.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Нічого не повчальний урок. Просто нервую. Для мене це повне шахрайство. Тому що ніхто не попереджав вас використовувати картки лише на своє ім’я, навіть на етапі депозиту. Це називається шахрайством. Без правила...

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я думаю, що коли ви граєте в казино, ви повинні використовувати все на своє ім’я, це досить поширена і прийнята практика. Безумовно, є винятки, але я б, безумовно, розгледів такі речі заздалегідь, тому що я не вважаю, що це шахрайство.

Я також знайшов в Умовах і положеннях, що казино може попросити вас підтвердити право власності на спосіб оплати. Тож у майбутньому обов’язково перевіряйте ці речі, і якщо це нечітко написано, обов’язково запитайте в казино та зробіть знімок екрана, якщо вам скажуть, що це не проблема.

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вніс близько 25 євро. Виграв близько 75 євро. Я намагався зняти його, але вони повинні були перевірити мене. Гаразд. Я надіслав усі документи, які вони просили. На жаль, мій обліковий запис заблоковано, довідковий чат не може сказати мені, чому, і мої гроші зникли. Що тут відбувається? Рік тому все було добре, а тепер видаляють акаунти без будь-яких причин і забирають гроші?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
grama123
2 міс. тому

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на відкликання?

Іноді казино роблять це через незавершений процес перевірки, але ми, звичайно, вважаємо, що гравець повинен бути поінформований про все.

Ви перевірили свою електронну пошту на наявність повідомлень із поясненнями від казино? Спробуйте також заглянути в папку зі спамом, оскільки іноді ці листи можуть там закінчуватися.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Запит на відкликання подано 11.07.2024. І я отримав електронний лист про цей запит, і один лист, який я вилучив, було скасовано (без причини), але я не маю жодної електронної пошти чи іншої інформації, що сталося з моїм обліковим записом і чому я не можу ввійти. я навіть надіслав їм електронний лист із запитаннями про гроші та рахунок, але я не отримав від них відповіді 🙁

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
grama123
2 міс. тому

Отже, коли ви надіслали запит на зняття, ви отримали електронний лист про те, що його скасовано. Чи тільки після цього ваш рахунок заморозили?

Я б запропонував вам подати скаргу тут, до нашої команди, але неможливо втрутитися до закінчення 14-денного терміну, тому зараз трохи рано, ви знаєте.

Можливо, ви знаєте якусь причину, яка спадає вам на думку, чому це могло статися?🤔

Спробуйте зв’язатися з ними в чаті чи електронною поштою та повідомляйте нам про будь-які новини.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд так. щоб було зрозуміло.

11.07 - заявка на відкликання.

16.07 - заморожений рахунок і скасовано зняття.

16.07 (трохи пізніше) я зв'язався через Helpchat і отримав інформацію, що мій обліковий запис був закритий адміністрацією, і вони не мають жодної інформації про це. Але вони дали мені електронний лист, щоб зв’язатися зі службою підтримки.

16.07 (знову пізніше) я зв’язався з ними електронною поштою.

17.07 Вони відповіли так: (це буквально та сама відповідь, яку я отримав у довідковому чаті (копіювати-вставити)) file

Як ви думаєте, чи є шанс повернути свої гроші? 🙁

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
grama123
2 міс. тому

Наприклад, вони просто заморозили мій рахунок. Я навіть не можу перевірити це за допомогою kyc, тому що з тих пір мені ніхто не відповів. Зараз гроші втрачені. 500 євро. Витратять їх на ліки. 😂😂😂😂😂😂😂 Карма така нереальна.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд так. щоб було зрозуміло.

11.07 - заявка на відкликання.

16.07 - заморожений рахунок і скасовано зняття.

16.07 (трохи пізніше) я зв'язався через Helpchat і отримав інформацію, що мій обліковий запис був закритий адміністрацією, і вони не мають жодної інформації про це. Але вони дали мені електронний лист, щоб зв’язатися зі службою підтримки.

16.07 (знову пізніше) я зв’язався з ними електронною поштою.

17.07 Вони відповіли так: (це буквально та сама відповідь, яку я отримав у довідковому чаті (копіювати-вставити)) file

Як ви думаєте, чи є шанс повернути свої гроші? 🙁

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хочеться вірити, що вони вирішать проблему і ви зможете зняти гроші.

Щоразу, коли ви бачите, що їм потрібно надто багато часу, щоб щось зробити, будь ласка, повідомте нам, і наша команда скарг спробує допомогти.

Спробуйте бути терплячими, будь ласка. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Наприклад, вони просто заморозили мій рахунок. Я навіть не можу перевірити це за допомогою kyc, тому що з тих пір мені ніхто не відповів. Зараз гроші втрачені. 500 євро. Витратять їх на ліки. 😂😂😂😂😂😂😂 Карма така нереальна.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви маєте на увазі свою стару скаргу чи це нова ситуація? Тому що, як я бачу, скаргу тоді відхилили за порушення умов.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ну, до сьогодні нічого не сталося. 🙁

Автоматичний переклад.
grama123
1 місяць тому

Мені дуже шкода за це, і в такому випадку я пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди. Ми спробуємо розібратися і з’ясувати, що там відбувається.

що ти кажеш Вам цікаво? Звісно, скарга безкоштовна. Ось посилання , за яким його можна подати.

Якщо вам потрібна допомога, ми тут, щоб допомогти.😉

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого