ФорумКазиноCadoola Casino - загальне обговорення

Cadoola Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від rebeca12345souza
|
6811 переглядів 48 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Balaualex
1 рік тому

Є для цього причина?🤔 Я маю на увазі, казино коли-небудь говорило вам щось?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає причин... коли я зняв 500 євро (після того, як зіграв ще багато-багато), мій обліковий запис було заблоковано, а потім мене відправили в службу підтримки cadoola kyc. Де вони вимагали неймовірні документи, такі як рахунки, виставлені на мене

Автоматичний переклад.
Balaualex
1 рік тому

Я не думаю, що це неймовірні документи, але часто досить поширені. Наприклад, які з них ви не знали, як доставити в казино?

Однак я бачив, що ви вже подали скаргу в минулому на це казино, яке було закрито як необґрунтоване, оскільки ви порушили Правила та умови казино в контексті використання методу депозиту третьої сторони. Я припускаю, що це була причина, чому казино закрило ваш рахунок, чи не так?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Жахливе обслуговування клієнтів, будьте обережні з платежами. Вони не платять. 2024. лютий 🙁

Автоматичний переклад.
endrodybalazs
8 міс. тому

Можливо, вам потрібна допомога? У вас все ще є активний баланс, який ви не можете зняти?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так, у мене все ще не вийшло, куди мені звернутися?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Мені не було надано жодної відповіді, а лише запитали документи, які я надав. Карта використовується моєї дружини, думаю це не проблема, можу надати 8 її документів

Автоматичний переклад.
Balaualex
8 міс. тому

Більшість казино забороняють використовувати картку третьої сторони для депозиту, навіть якщо це спільний рахунок, зазвичай це призводить до закриття рахунку та втрати виграшу.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Неправда, я без проблем використовую картку дружини як для зняття коштів, так і для депозитів, доданих разом із моїми картками, на більшості сайтів в Італії. Я також зробив важливі виграші, і не було проблем із виведенням, розділеним трохи на одній карті, трохи на іншій карті

Автоматичний переклад.
Balaualex
8 міс. тому

Це хороші новини. У Великій Британії та в усіх казино, якими я користувався, у своїх положеннях та умовах передбачено, що всі депозити мають бути зроблені лише на ім’я зареєстрованого власника картки. З часом у людей виникли проблеми з цією проблемою. Тож бажаємо успіхів у отриманні ваших грошей.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Зареєструвався на Cadoola під стримером, зв'язався з ним. І він допоміг мені, він поговорив з менеджером, щоб я отримав свої гроші. Це був важкий випадок.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені не було надано жодної відповіді, а лише запитали документи, які я надав. Карта використовується моєї дружини, думаю це не проблема, можу надати 8 її документів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. На жаль, як уже повідомила наша група розгляду скарг у вашій скарзі 👈, ми отримали від казино чіткі докази того, що ви використовували сторонній метод депозиту, який суворо суперечить умовам казино. Насправді це досить поширене явище в онлайн-казино, хоча, як ви сказали тут , можуть бути деякі винятки 👈. Тому завжди краще прочитати умови кожного казино перед тим, як зробити депозит, щоб запобігти подібним проблемам.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зареєструвався на Cadoola під стримером, зв'язався з ним. І він допоміг мені, він поговорив з менеджером, щоб я отримав свої гроші. Це був важкий випадок.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт і вітаємо з розкриттям цієї справи. Яка насправді була причина, вони не хотіли платити вам гроші з самого початку, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Тоді навіть не варто змушувати поповнювати з чужої картки, бо вони вміли брати гроші, але не повертати. Ось така афера, всі вміють брати гроші. Дуже негативний відгук з мого боку.

Автоматичний переклад.
Balaualex
8 міс. тому

Я точно можу зрозуміти, якщо у вас є негативні почуття щодо цього, і ваш відгук досить поганий. Однак, як було сказано, вам завжди потрібно використовувати свою інформацію, документи, спосіб оплати, написаний на ваше ім'я, щоб уникнути подібних проблем. У більшості казино ці речі заборонені, тому слід вивчити уроки на майбутнє. Я сподіваюся, що це був повчальний урок. 😕

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого не повчальний урок. Просто нервую. Для мене це повне шахрайство. Тому що ніхто не попереджав вас використовувати картки лише на своє ім’я, навіть на етапі депозиту. Це називається шахрайством. Без правила...

Автоматичний переклад.
Balaualex
8 міс. тому

Тепер ви знаєте, що я сказав, і раніше були випадки, коли люди програвали свої виграші. Це було взято з випадкових умов казино, але всі казино мають однакову політику.


file

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Дякувати треба?! 🤣 Просто закрийте тему, гаразд. Я розумію, що вони ніколи не розблокують мій рахунок, і я не зможу зняти свої виграші. Одним словом можна описати кадулу. Злодії. вітаю.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого не повчальний урок. Просто нервую. Для мене це повне шахрайство. Тому що ніхто не попереджав вас використовувати картки лише на своє ім’я, навіть на етапі депозиту. Це називається шахрайством. Без правила...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, що коли ви граєте в казино, ви повинні використовувати все на своє ім’я, це досить поширена і прийнята практика. Безумовно, є винятки, але я б, безумовно, розгледів такі речі заздалегідь, тому що я не вважаю, що це шахрайство.

Я також знайшов в Умовах і положеннях, що казино може попросити вас підтвердити право власності на спосіб оплати. Тож у майбутньому обов’язково перевіряйте ці речі, і якщо це нечітко написано, обов’язково запитайте в казино та зробіть знімок екрана, якщо вам скажуть, що це не проблема.

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вніс близько 25 євро. Виграв близько 75 євро. Я намагався зняти його, але вони повинні були перевірити мене. Гаразд. Я надіслав усі документи, які вони просили. На жаль, мій обліковий запис заблоковано, довідковий чат не може сказати мені, чому, і мої гроші зникли. Що тут відбувається? Рік тому все було добре, а тепер видаляють акаунти без будь-яких причин і забирають гроші?

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого