1 рік тому
Є для цього причина?🤔 Я маю на увазі, казино коли-небудь говорило вам щось?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
0
Є для цього причина?🤔 Я маю на увазі, казино коли-небудь говорило вам щось?
Any reason for that?🤔 I mean, has the casino ever told you anything?
Немає причин... коли я зняв 500 євро (після того, як зіграв ще багато-багато), мій обліковий запис було заблоковано, а потім мене відправили в службу підтримки cadoola kyc. Де вони вимагали неймовірні документи, такі як рахунки, виставлені на мене
No reason.. when I withdrew 500 euros (after having played many many more) my account was blocked and then I was sent to cadoola kyc support. Where they asked for unthinkable documents such as bills made out to me
Nessun motivo .. al momento di prelevare 500 euro (dopo averne giocati molti molti di più) mi e stato bloccato l'account e poi sono stato mandato a cadoola kyc supporto. Dove hanno chiesto documenti impensabile tipo bollette intestate a me
Я не думаю, що це неймовірні документи, але часто досить поширені. Наприклад, які з них ви не знали, як доставити в казино?
Однак я бачив, що ви вже подали скаргу в минулому на це казино, яке було закрито як необґрунтоване, оскільки ви порушили Правила та умови казино в контексті використання методу депозиту третьої сторони. Я припускаю, що це була причина, чому казино закрило ваш рахунок, чи не так?
I don't think these are unimaginable documents, but often quite common. For example, what were the ones that you didn't know how to deliver to the casino?
However, I saw that you had already filed a complaint in the past against this casino, which was closed as unjustified because you violated the casino's Terms and Conditions in the context of using a 3rd party deposit method. I assume that was the reason why the casino closed your account, am I right ?
Можливо, вам потрібна допомога? У вас все ще є активний баланс, який ви не можете зняти?
Do you need help, perhaps? Do you still have an active balance you couldn't withdraw?
Так, у мене все ще не вийшло, куди мені звернутися?
Yes, I still haven't succeeded, where should I contact?
Și, io ancora non sono riuscito, dove devo contattare?
Мені не було надано жодної відповіді, а лише запитали документи, які я надав. Карта використовується моєї дружини, думаю це не проблема, можу надати 8 її документів
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Більшість казино забороняють використовувати картку третьої сторони для депозиту, навіть якщо це спільний рахунок, зазвичай це призводить до закриття рахунку та втрати виграшу.
Most casinos forbid using a 3rd party's card for deposit even if it's a joint account, it normally results in account closure and winnings forfeited.
Неправда, я без проблем використовую картку дружини як для зняття коштів, так і для депозитів, доданих разом із моїми картками, на більшості сайтів в Італії. Я також зробив важливі виграші, і не було проблем із виведенням, розділеним трохи на одній карті, трохи на іншій карті
Not true, I use my wife's card for both withdrawals and deposits, added together with my cards, on most sites in Italy without any problems. I also made important winnings and there were no problems with the withdrawal divided a little on one card and a little on another card
Non vero, utilizzo la carta di mia moglie sia per prelievi che depositi, aggiunta insieme alle mie carte, sulla maggior parte dei siti in Italia senza nessun problema. Ho fatto anche vincite importanti e non ci sono stati problemi sul prelievo diviso un po' su una carta un po' su un altran carta
Це хороші новини. У Великій Британії та в усіх казино, якими я користувався, у своїх положеннях та умовах передбачено, що всі депозити мають бути зроблені лише на ім’я зареєстрованого власника картки. З часом у людей виникли проблеми з цією проблемою. Тож бажаємо успіхів у отриманні ваших грошей.
That's good news. In the UK and all casinos I have used they stipulate in their terms and conditions that all deposits must be made in the name of the registered card holder only. People over time have had problems with that issue. So good luck getting your money.
Зареєструвався на Cadoola під стримером, зв'язався з ним. І він допоміг мені, він поговорив з менеджером, щоб я отримав свої гроші. Це був важкий випадок.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Мені не було надано жодної відповіді, а лише запитали документи, які я надав. Карта використовується моєї дружини, думаю це не проблема, можу надати 8 її документів
No response was given to me but only documents were requested which I provided. The card used is my wife's, I don't think it's a problem, I can provide 8 her documents
Non mi è stata data nessuna risposta ma Solo chiesti documenti I quali ho provveduto. La carta usata è di mia moglie, non penso sia un problema, posso fornire 8 i suoi documenti
Привіт. На жаль, як уже повідомила наша група розгляду скарг у вашій скарзі 👈, ми отримали від казино чіткі докази того, що ви використовували сторонній метод депозиту, який суворо суперечить умовам казино. Насправді це досить поширене явище в онлайн-казино, хоча, як ви сказали тут , можуть бути деякі винятки 👈. Тому завжди краще прочитати умови кожного казино перед тим, як зробити депозит, щоб запобігти подібним проблемам.
Hello there. Unfortunately, as our complaint team had already informed you in your complaint 👈, we have received clear evidence from the casino that you have used a 3rd party deposit method which is strictly against the casino terms. Actually it is pretty common in online casinos, even though, there can be some exceptions, as you have said here 👈. Therefore it is always better to read the terms at each casino before making a deposit, to prevent this kind of issues.
Зареєструвався на Cadoola під стримером, зв'язався з ним. І він допоміг мені, він поговорив з менеджером, щоб я отримав свої гроші. Це був важкий випадок.
I registered for Cadoola under a streamer, I contacted him. And he helped me, he spoke to the manager so I got my money. It was a difficult case.
Привіт і вітаємо з розкриттям цієї справи. Яка насправді була причина, вони не хотіли платити вам гроші з самого початку, якщо можна запитати?
Hello and congratulations on getting that case solved. What was actually the reason, they didn't want to pay your money from the beginning, if I may ask?
Тоді навіть не варто змушувати поповнювати з чужої картки, бо вони вміли брати гроші, але не повертати. Ось така афера, всі вміють брати гроші. Дуже негативний відгук з мого боку.
They shouldn't even make you top up with someone else's card then, because they were good at taking the money, but not at giving it back. Here's the scam, everyone is good at taking money. Very negative review for my part.
Non dovrebbero nemmeno farti fare la ricarica con la carta di qualcun altro allora, perché sono stati bravi a prendere i soldi, ma a darli indietro no. Ecco la fregatura quale è, a prendere soldi sono bravi tutti. Da parte mia recensione negativissima.
Я точно можу зрозуміти, якщо у вас є негативні почуття щодо цього, і ваш відгук досить поганий. Однак, як було сказано, вам завжди потрібно використовувати свою інформацію, документи, спосіб оплати, написаний на ваше ім'я, щоб уникнути подібних проблем. У більшості казино ці речі заборонені, тому слід вивчити уроки на майбутнє. Я сподіваюся, що це був повчальний урок. 😕
I can definitely understand if you have negative feelings about it and your review is rather bad. However, as it was said, you always need to use your information, documents, payment method written in your name to avoid similar problems. In most casinos these things are forbidden and lessons should be learned for the future. I hope this has been an enlightening lesson. 😕
Нічого не повчальний урок. Просто нервую. Для мене це повне шахрайство. Тому що ніхто не попереджав вас використовувати картки лише на своє ім’я, навіть на етапі депозиту. Це називається шахрайством. Без правила...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Тепер ви знаєте, що я сказав, і раніше були випадки, коли люди програвали свої виграші. Це було взято з випадкових умов казино, але всі казино мають однакову політику.
Now you are aware of what I said and there have been cases here before where people have lost their winnings. This was taken from a random casinos terms and conditions but all casinos have the same policy.
Дякувати треба?! 🤣 Просто закрийте тему, гаразд. Я розумію, що вони ніколи не розблокують мій рахунок, і я не зможу зняти свої виграші. Одним словом можна описати кадулу. Злодії. вітаю.
Should I say thank you?! 🤣 Just close the thread, okay. I understand that they will never unlock my account and I won't be able to withdraw my winnings. One word to describe cadoola. Thieves. Greetings.
Dovrei dire grazie?! 🤣 Chiudete pure il thread, o bene Capito che non mi sbloccheranno mai l'accoount ne potrò ritirare le vincite. Una parola per descrivere cadoola. Ladri. Saluti.
Нічого не повчальний урок. Просто нервую. Для мене це повне шахрайство. Тому що ніхто не попереджав вас використовувати картки лише на своє ім’я, навіть на етапі депозиту. Це називається шахрайством. Без правила...
Nothing enlightening lesson. Just nervous. For me this is a complete scam. Because no one warned you to only use cards in your own name, not even during the deposit phase. This is called scam. No rule...
Lezione illuminante nulla. Solo nervoso. Per me questa è una truffa bella e buona. Perché nessuno ha avvisato di usare solo carte a proprio nome, nemmeno in fase di deposito. Questa si chiama truffa. No regola...
Я думаю, що коли ви граєте в казино, ви повинні використовувати все на своє ім’я, це досить поширена і прийнята практика. Безумовно, є винятки, але я б, безумовно, розгледів такі речі заздалегідь, тому що я не вважаю, що це шахрайство.
Я також знайшов в Умовах і положеннях, що казино може попросити вас підтвердити право власності на спосіб оплати. Тож у майбутньому обов’язково перевіряйте ці речі, і якщо це нечітко написано, обов’язково запитайте в казино та зробіть знімок екрана, якщо вам скажуть, що це не проблема.
I think it's pretty common and accepted practice that when you play in a casino you have to use everything in your name. There are definitely exceptions, but I would certainly look into such things beforehand, because I don't think it's a scam.
I also found in the Terms and Conditions that the casino may ask you to verify your payment method ownership. So in the future, make sure you check these things out and if it's not clearly written, make sure you ask the casino and take a screenshot if they tell you it's not a problem.
Я вніс близько 25 євро. Виграв близько 75 євро. Я намагався зняти його, але вони повинні були перевірити мене. Гаразд. Я надіслав усі документи, які вони просили. На жаль, мій обліковий запис заблоковано, довідковий чат не може сказати мені, чому, і мої гроші зникли. Що тут відбувається? Рік тому все було добре, а тепер видаляють акаунти без будь-яких причин і забирають гроші?
I've deposited about 25eur. Won around 75eur. ive tried to withdraw it but they had to verify me. okay. ive sent every documents they asked for. Sadly, my account has been frozen, the help-chat can't tell me why and my money is gone. What is going on here? One year ago everything was fine and now theyre deleting accounts without any reason and taking money?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.