ФорумКазиноCadoola Casino - загальне обговорення

Cadoola Casino - загальне обговорення

1 рік тому від rebeca12345souza
|
5525 переглядів 48 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Cadoola Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

У цьому казино доступні бонуси. Я можу грати тут, у Сан-Паулу

Автоматичний переклад.
Опубліковано caiods20221 видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
Опубліковано reineirocarlos видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
Опубліковано reineirocarlos видалено адміністратором Daniel
Причина: Спам
1 рік тому

Доброго вечора, у мене виникла проблема з казино Cadoola. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Stalas
1 рік тому

Привіт, це залежить від проблеми. Не могли б ви описати це більш детально?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

доброго дня, казино cadoola закрито? Я намагався зайти на ваш веб-сайт за допомогою комп’ютера та мобільного, і мені видається помилка. Я б не здивувався, оскільки знадобилося два місяці, щоб мені повернули 475 євро

Автоматичний переклад.
elywinehouse
1 рік тому

Привіт.

На даний момент ми не маємо такої інформації від казино. Але казино більше не приймає гравців з Іспанії. Отже, мабуть, це так.

Перегляньте огляд тут .


Два місяці? Це жорстоко! Що сталося? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я створив обліковий запис і закрив його, а потім створив ще один і отримав прибуток у розмірі 4200 євро. Але казино заблокувало мій обліковий запис, оскільки я не можу мати більше одного облікового запису, хоча вони також нічого не перевіряли. Але вони кажуть, що повертають завдаток, який я вніс у 475 євро. Але виграш у 3700 євро я програю. І я два місяці чекав на ці 475 євро. Це просто неймовірно, усвідомлювати, що у мене вже був інший акаунт, вони дізналися в той же день, а для повернення два місяці, це мені здається несерйозним

Автоматичний переклад.
elywinehouse
1 рік тому

Дякую за пояснення!

Що ж, ви зробили помилку, створивши другий обліковий запис. Але така помилка не повинна бути єдиною причиною анулювання виграшу. Це занадто зручно.

Як сказано в Casino Guru Fair Gambling Codex - це слід розглянути окремо:

"Кожен випадок слід розглядати окремо. Якщо казино дізнається, що гравець створив п'ять окремих облікових записів і зажадав повну суму бонусу на кожному з них, цілком ймовірно, що це зловмисник, і казино має повне право покарати З іншого боку, якщо випадковий гравець помилково створює два облікові записи і навіть не вимагає бонусу, казино не повинно штрафувати його лише тому, що в нього є правило, яке можна використати проти нього».

На жаль, у вашому випадку казино не здатне виявити дублікати облікових записів після реєстрації. Сподіваюся, колись це стане стандартом.

Давайте, що випливає з вашої скарги .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви клацнете на мій профіль, ви побачите, що у мене є скарга, написана два місяці тому, яку несе ваш партнер Микола. в ньому ви побачите, що він погоджується з казино. Я не вимагав бонусів. Я вніс 475 євро і конвертував їх у 4200 євро справжніх грошей. Тієї ж ночі я зняв 500 євро. Наступного дня при спробі ще раз вивести мій рахунок заблокували. Найгірше те, що за ці два місяці казино не зв’язалося зі мною поштою, щоб пояснити ситуацію. Тільки через онлайн-чат і тому що я тобі пишу. Але в сервісній службі кажуть, що це не їхня проблема, що мені мають писати з фінансової служби. І я написав 6 електронних листів і жодної відповіді. Єдині відповіді, які я отримав, стосуються скарги, яку я тут подав, і вони відповідають вам раз на тиждень. Це не здається справедливим чи серйозним казино. Якби я міг звернутися до суду, я б повідомив про них.

Автоматичний переклад.
elywinehouse
1 рік тому

Привіт!

Я прочитав вашу скаргу та згадав про це, а також додав посилання на неї у своїй попередній публікації.

Ви, мабуть, пропустили це?

Отже, що ви пропонуєте, будь ласка? 🙂

Так чи інакше, я бажаю, щоб ваша скарга була вирішена найближчим часом.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, вибачте, я не побачив, що поставив посилання на свою скаргу. Я маю на увазі, якби я міг подати до суду на мої виграші, я б це зробив.

Автоматичний переклад.
elywinehouse
1 рік тому

Чесно кажучи, я б почав із безкоштовних і набагато простіших варіантів. Дайте цій скарзі трохи часу, і ми побачимо, куди вона нас приведе.

Я вважаю, що очікування – неприємний досвід, з іншого боку, якщо є спосіб допомогти вам, наша команда зі скарг знайде його!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

доброго ранку, я повернувся, щоб спробувати взяти на себе керування своїм обліковим записом Cadoola, який було заблоковано після спроби зняття коштів. тепер я спілкувався на сайті, і мені сказали, що мій обліковий запис закрито для перевірки. Я хотів би допомогти, і хотів би поставити під сумнів казино Cadoola

Автоматичний переклад.
elywinehouse
1 рік тому

та сама ситуація, зняв 500 і рахунок одразу заблокував

Автоматичний переклад.
Balaualex
1 рік тому

привіт Чи можу я запитати вас, чому ваш рахунок у казино заблокували, чи повідомили вам причину?

У будь-якому випадку, я помітив, що у вас була відкрита скарга в минулому щодо цієї конкретної справи, і ви знову її порушили. Нік попросив вас відповісти на його останні запитання, тож я вважаю, що найрозумніше було б почати з цього й відповісти, щоб скарга могла продовжитися.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, доброго ранку. Раніше я зв’язувався з kyc, і вони почали вимагати документи, яких у мене немає, наприклад рахунки та документи банківського рахунку та картки. Одна картка належить моїй дружині, а інша – закритий поточний рахунок.... Я більше не отримував від них жодної відповіді, я знову звернувся в службу підтримки kyc, але відповіді досі немає. Справа в тому, що я перевірив ігровий рахунок, коли відкривав його, і те, що коли ви намагаєтеся зняти (після того, як завантажили та зіграли кілька десятків сотень євро), здається мені справжнім шахрайством щодо гравців cadoola. Я хотів би знати, як це вирішити. Додаю скріншоти їхніх листів. За карткою моєї дружини ми пішли на пошту, і я попросив підтвердження права власності, і вони дали мені прямокутну картку розміром приблизно 5x20 см із усіма даними, надрукованими на ній. Вони не думають, що це добре, і це також було надано поштою. Інший рахунок закрито, і я більше не маю жодних документів. file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго вечора. Я зробив депозит у розмірі 50 євро в казино Cadoola, я грав і виграв, але 50

і я йду знімати 100 євро, а вони не приймають

негайно вирішіть проблему!

Я прошу гуру казино забезпечити виконання цього питання

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого