ФорумКазиноBullsbet.io Casino - загальне обговорення

Bullsbet.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Pimpim
|
3586 переглядів 45 відповідей |
|
1 2 3
lucio31
10 міс. тому

Давайте подивимося, що ми дізнаємося за допомогою скарги , яка, безумовно, була хорошим кроком.

Одна річ — це звинуватити гравця, але ми прагнемо знайти реальні докази, щоб переконатися, що з вами поводилися або ні.

Я вважаю, що для цього нам знадобиться співпраця з казино.

Так чи інакше, коли мова заходить про обмежені ігри, відверто кажучи, це не загальноприйнятий стандарт, що заборонені ігри застосовуються на рівні програмного забезпечення, дуже шкода. Це позбавить місця для дуже поширеної помилки. 🙁


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже хороший вибір ігор, крипто депозити мають кращі бонуси! Ігри RTP є справедливим.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нарешті, я хотів би додати до всього, що я писав у минулому, що завдяки гуру казино вони розблокували мій рахунок і виплатили всі мої виграші!!!

Завдяки bullsbet.io та гуру казино

Автоматичний переклад.
AfroditiNt2
8 міс. тому

привіт Це приємно чути. Можливо, у вас був досвід вилучення?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нарешті, я хотів би додати до всього, що я писав у минулому, що завдяки гуру казино вони розблокували мій рахунок і виплатили всі мої виграші!!!

Завдяки bullsbet.io та гуру казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт і дякую за теплі слова. Я радий, що наша команда змогла вам допомогти. Ви продовжите грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Привіт, так один раз з другого бонусу на депозит, виведення виплачується за 20 хвилин.

Автоматичний переклад.
AfroditiNt2
8 міс. тому

Звучить чудово. Бажаю вам продовжувати так добре.👌

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привабливий і надійний, з чуйною підтримкою клієнтів. Настійно рекомендується!

Автоматичний переклад.
ElenaPalade
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви отримали хороший відгук про казино. Вам коли-небудь вдавалося зняти тут гроші?

Оскільки ви сказали, що у них оперативна служба підтримки клієнтів, що вам потрібно було вирішити? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Джаро, так, у мене були певні занепокоєння щодо процесу відіграшу мого бонусу та ігор, які враховуються. Мені вдалося виграти, використовуючи бонус, і виникла проблема з верифікацією в моєму профілі. Браян допоміг мені, оскільки мій рахунок за мобільний телефон не приймали. Я отримав свій виграш через 5 годин.

Автоматичний переклад.
ElenaPalade
8 міс. тому

На мою думку, так повинно бути в кожному казино. Підтримка, яка готова допомогти з усім, що потрібно, і гравці потім задоволені та раді повернутися.

У будь-якому випадку, який метод ви використовували для зняття коштів? 🤗

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я використовував свою картку Revolut 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

хто має хороший досвід роботи з цим сайтом, будь ласка, скажіть мені, у яку гру ви грали і яка з них варта того, тому що після мого першого платежу він дав мені 200 євро і дозволив мені пограти в неї півгодини, і він забрав її в 5 хвилин, з тих пір я багато йому плачу, але це, на жаль, нічого не дає...я не розумію, як можна запускати це казино з такими недобросовісними налаштуваннями гри... більше немає нормальний сайт, бустери хочуть

Автоматичний переклад.
Novcsi87
8 міс. тому

Ну що тут сказати? Вибачте, у вас є такий досвід, просто не забувайте, що казино завжди виграє, чи не так? Будь ласка, спробуйте сприймати це просто як хобі, за яке потрібно платити, звичайно, розважатися, граючи, і якщо ви відчуваєте, що удача дійсно не на вашому боці, завжди є вибір переїхати кудись ще. Що ти скажеш про це, чи можна буде тобі це якось так побачити?🤷‍♀️🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку всім.

Рахунок, відкритий у липні, робив депозити та виводив готівку. Вчора, 23.10, я роблю запит на виведення готівки в розмірі 500 євро, який відхилено. У вересні я надав казино копії карток, банківських виписок, копії декларацій про доходи тощо. Тепер кажуть, що платіж «відмовлено» через відсутність документів. Я звертався в службу підтримки протягом 24 годин, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Michele1672
1 місяць тому

Хм, здається, це дивно сказати, коли ви зняли гроші.

Хоча перше, що мені було цікаво, чи потрібно вам робити додаткову перевірку та чи запитувало казино у вас якісь документи чи ні? Я бачу, що вони не відповіли вам, але я б точно спробував і чат, і електронну пошту. Якщо ви не отримаєте відповіді з інструкціями щодо подальших дій, дайте мені знати, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Дякую за швидку відповідь. Так, вони відповіли трохи пізно та обробили виведення. все гаразд дякую

Автоматичний переклад.
Michele1672
1 місяць тому

Я бачу, що все вирішилося і позитивно, тому я, звичайно, цьому радий. Чи збираєтеся ви продовжувати грати тут, навіть якщо щось подібне станеться? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт, я не зрозумів твого запитання?

Автоматичний переклад.
Michele1672
1 місяць тому

Я запитав, чи будете ви продовжувати грати тут, незважаючи на цю ситуацію, яка виникла. 😀

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого