Давайте подивимося, що ми дізнаємося за допомогою скарги , яка, безумовно, була хорошим кроком.
Одна річ — це звинуватити гравця, але ми прагнемо знайти реальні докази, щоб переконатися, що з вами поводилися або ні.
Я вважаю, що для цього нам знадобиться співпраця з казино.
Так чи інакше, коли мова заходить про обмежені ігри, відверто кажучи, це не загальноприйнятий стандарт, що заборонені ігри застосовуються на рівні програмного забезпечення, дуже шкода. Це позбавить місця для дуже поширеної помилки. 🙁
Let's see what we discover through the complaint, which was certainly a good step to take.
One thing is accusing a player, but we aim to seek real proof to ensure you were or were not treated fairly.
For that, we will need the casino's cooperation, I reckon.
One way or another, when it comes to restricted games, frankly, it is not a common standard that forbidden games are enforced on the software level, quite a pity. That would eliminate space for a very common error. 🙁