ГоловнаФорумКазиноBullsbet.io Casino - загальне обговорення

Bullsbet.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Pimpim
|
6 157 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
lucio31

Давайте подивимося, що ми дізнаємося за допомогою скарги , яка, безумовно, була хорошим кроком.

Одна річ — це звинуватити гравця, але ми прагнемо знайти реальні докази, щоб переконатися, що з вами поводилися або ні.

Я вважаю, що для цього нам знадобиться співпраця з казино.

Так чи інакше, коли мова заходить про обмежені ігри, відверто кажучи, це не загальноприйнятий стандарт, що заборонені ігри застосовуються на рівні програмного забезпечення, дуже шкода. Це позбавить місця для дуже поширеної помилки. 🙁


Автоматичний переклад.

Дуже хороший вибір ігор, крипто депозити мають кращі бонуси! Ігри RTP є справедливим.

Автоматичний переклад.

Нарешті, я хотів би додати до всього, що я писав у минулому, що завдяки гуру казино вони розблокували мій рахунок і виплатили всі мої виграші!!!

Завдяки bullsbet.io та гуру казино

Автоматичний переклад.
AfroditiNt2

привіт Це приємно чути. Можливо, у вас був досвід вилучення?

Автоматичний переклад.

Нарешті, я хотів би додати до всього, що я писав у минулому, що завдяки гуру казино вони розблокували мій рахунок і виплатили всі мої виграші!!!

Завдяки bullsbet.io та гуру казино

Автоматичний переклад.

Привіт і дякую за теплі слова. Я радий, що наша команда змогла вам допомогти. Ви продовжите грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, так один раз з другого бонусу на депозит, виведення виплачується за 20 хвилин.

Автоматичний переклад.
AfroditiNt2

Звучить чудово. Бажаю вам продовжувати так добре.👌

Автоматичний переклад.

Привабливий і надійний, з чуйною підтримкою клієнтів. Настійно рекомендується!

Автоматичний переклад.
ElenaPalade

Привіт, я бачу, що ви отримали хороший відгук про казино. Вам коли-небудь вдавалося зняти тут гроші?

Оскільки ви сказали, що у них оперативна служба підтримки клієнтів, що вам потрібно було вирішити? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Джаро, так, у мене були певні занепокоєння щодо процесу відіграшу мого бонусу та ігор, які враховуються. Мені вдалося виграти, використовуючи бонус, і виникла проблема з верифікацією в моєму профілі. Браян допоміг мені, оскільки мій рахунок за мобільний телефон не приймали. Я отримав свій виграш через 5 годин.

Автоматичний переклад.
ElenaPalade

На мою думку, так повинно бути в кожному казино. Підтримка, яка готова допомогти з усім, що потрібно, і гравці потім задоволені та раді повернутися.

У будь-якому випадку, який метод ви використовували для зняття коштів? 🤗

Автоматичний переклад.
Jaro

Я використовував свою картку Revolut 🙂

Автоматичний переклад.

хто має хороший досвід роботи з цим сайтом, будь ласка, скажіть мені, у яку гру ви грали і яка з них варта того, тому що після мого першого платежу він дав мені 200 євро і дозволив мені пограти в неї півгодини, і він забрав її в 5 хвилин, з тих пір я багато йому плачу, але це, на жаль, нічого не дає...я не розумію, як можна запускати це казино з такими недобросовісними налаштуваннями гри... більше немає нормальний сайт, бустери хочуть

Автоматичний переклад.
Novcsi87

Ну що тут сказати? Вибачте, у вас є такий досвід, просто не забувайте, що казино завжди виграє, чи не так? Будь ласка, спробуйте сприймати це просто як хобі, за яке потрібно платити, звичайно, розважатися, граючи, і якщо ви відчуваєте, що удача дійсно не на вашому боці, завжди є вибір переїхати кудись ще. Що ти скажеш про це, чи можна буде тобі це якось так побачити?🤷‍♀️🙂

Автоматичний переклад.

Доброго ранку всім.

Рахунок, відкритий у липні, робив депозити та виводив готівку. Вчора, 23.10, я роблю запит на виведення готівки в розмірі 500 євро, який відхилено. У вересні я надав казино копії карток, банківських виписок, копії декларацій про доходи тощо. Тепер кажуть, що платіж «відмовлено» через відсутність документів. Я звертався в службу підтримки протягом 24 годин, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Michele1672

Хм, здається, це дивно сказати, коли ви зняли гроші.

Хоча перше, що мені було цікаво, чи потрібно вам робити додаткову перевірку та чи запитувало казино у вас якісь документи чи ні? Я бачу, що вони не відповіли вам, але я б точно спробував і чат, і електронну пошту. Якщо ви не отримаєте відповіді з інструкціями щодо подальших дій, дайте мені знати, і ми спробуємо вам допомогти.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за швидку відповідь. Так, вони відповіли трохи пізно та обробили виведення. все гаразд дякую

Автоматичний переклад.
Michele1672

Я бачу, що все вирішилося і позитивно, тому я, звичайно, цьому радий. Чи збираєтеся ви продовжувати грати тут, навіть якщо щось подібне станеться? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я не зрозумів твого запитання?

Автоматичний переклад.
Michele1672

Я запитав, чи будете ви продовжувати грати тут, незважаючи на цю ситуацію, яка виникла. 😀

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого