ФорумКазиноBullsbet.io Casino - загальне обговорення

Bullsbet.io Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Pimpim
|
3596 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bullsbet.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Бонусні ставки - це 40x бонус + депозит, а не 40x бонус, як каже casinoguru

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Привіт, дякую за інформацію. Я передав його нашій групі обробки даних, яка перегляне його та оновить бонус, якщо він правильний.

У будь-якому випадку, ви грали з цим бонусом, коли дізналися?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я все-таки зіграв це!

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

А вам теж вдалося щось виграти і зняти? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Так, перевірка пройшла добре, і зняття також було дуже швидким

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Це те, що я люблю чути. Який метод ви використовували, коли це було швидко? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

skrill

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Отже, великий палець вгору для Skrill! 👌🐱‍🏍

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

сьогодні вони заблокували мій рахунок без пояснення причини, вони не відповідають на електронні листи, вони не відповідають на телефони, і я не можу зняти гроші з рахунку, які я регулярно вигравав без бонусу та правильної реєстрації документів. Будь обережний

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Здається дивним, цікаво подивитися, що тут відбувається, перш ніж я знову внесу депозит

Автоматичний переклад.
lucio31
10 міс. тому

Привіт Лусіо

Ви отримали електронний лист із сповіщенням про призупинення облікового запису через три порушення Умов використання. Поки ваш обліковий запис ще розглядається, він залишатиметься тимчасово закритим.

За потреби ми можемо надати адміністраторам додаткові відомості для цього перегляду. Згідно з порадою, якщо у вас є конкретне запитання щодо електронного листа про призупинення облікового запису, ви можете відповісти на нього безпосередньо.

Ми цінуємо ваше розуміння.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

сьогодні вони заблокували мій рахунок без пояснення причини, вони не відповідають на електронні листи, вони не відповідають на телефони, і я не можу зняти гроші з рахунку, які я регулярно вигравав без бонусу та правильної реєстрації документів. Будь обережний

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Звучить огидно, тож я радий, що вам вдалося знайти наш веб-сайт, і, що важливіше, чудово, що скаргу також було подано!

Судячи з самої скарги та того факту, що розслідування щойно почалося, я вважаю, що ще занадто рано для якихось диких спекуляцій.

Простіше кажучи, якщо є підозра, казино має відповісти, щоб усунути всі сумніви, перш ніж ваш обліковий запис знову буде вільним для використання. Я припускаю, що зараз для вас це просто удар нізвідки, але будьте терплячими, будь ласка.

Щойно ця перевірка завершиться, настане час для відповіді. Сподіваюся, що це лише формальність, але ця процедура, розпочата, має тривати до кінця.

До речі, мушу визнати, я вражений, що вас поінформували про стільки подробиць; це малоймовірно, і я б точно сприйняв це як яскраву сторону, яка демонструє готовність казино діяти прозоро.

Це хороший знак.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую Bullsbet.io за відповідь, але чому вчора ніхто не відповідав на мої електронні листи чи телефонні дзвінки протягом 12 годин?

Крім того, ви хочете сказати, що я 3 рази порушив умови? Чому? Я додав 2 нові кредитні картки? що в цьому поганого! Або тому, що я використав бонус неналежним чином? Помилково, тому що виграші, отримані на рахунку, були зроблені після того, як вичерпалися бонусні гроші та знову внесли депозит без бонусу. Або тому, що є зв’язок із виключеним обліковим записом автомобіля? що це означає ? У будь-якому випадку, виграні гроші були виграні регулярно, разом із внесенням депозитів та оформленням усіх документів. Тепер мені потрібно повернути витрачені гроші, а ви затримуєте їх без причини. Ви також можете зв’язатися зі мною, не закриваючи мій обліковий запис, я б негайно відповів усе, що ви хотіли знати, і це було б добріше з вашого боку.

Автоматичний переклад.
lucio31
10 міс. тому

Хм, що стосується карток, вони ваші, і ви також надали казино деякі документи про них у рамках перевірки?

Щодо виключеного облікового запису, ви пробували цей процес у цьому казино чи це інший обліковий запис?

У будь-якому випадку наша команда спробує розслідувати всю справу, а також казино, і ви, ймовірно, отримаєте остаточне рішення пізніше. І тому я б не хотів поспішати і чекати фактів. Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Певний ! всі вони мої і я надав документи на картки. Що стосується виключеного облікового запису, я не розумію, про що йдеться, єдиний обліковий запис, який я маю в bullsbet, це той, яке значення має це для інших казино??

Автоматичний переклад.
lucio31
10 міс. тому

Чесно кажучи, нам потрібно отримати глибше пояснення щодо «другого», або краще сказати, виключеного облікового запису.

Має бути щось, що викликало перевірку, хоча неможливо ідентифікувати стартер.

Тепер, коли ви згадали про це самостійно, схоже, що це якось пов’язано з обліковим записом в іншому казино, я правий? Що ж, це ще одна річ, яку варто дослідити через скаргу, якщо ви запитаєте мене.

🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я вже подав звіт кілька днів тому і все ще чекаю, поки ви його переглянете та затвердите повідомлення. Але я хотів би запитати вас: чому я не можу мати інші акаунти в інших казино? Хто з нас не грав у кількох казино? Ви граєте лише в одному казино? Це змушує мене сміятися...

Автоматичний переклад.
lucio31
10 міс. тому

Шановний гравець,

Б’юся об заклад, ви плутаєте дві речі. Жодне казино (за винятком анонімних казино) не дозволяє гравцеві створювати кілька облікових записів; це відомий бізнес-стандарт.

Звичайно, ви можете створити один обліковий запис у кожному казино в одній групі. Золоте правило говорить: один рахунок на казино, а не група.

Сподіваюся, тепер зрозуміло.

А для скарги пропоную звернути увагу на інструкцію 🙏:

«Скільки це все триватиме?

Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше обробляються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.

Ми робимо все можливе, щоб вирішити скарги якомога швидше, але це не завжди простий процес. Будь ласка, наберіться терпіння та надайте всю необхідну інформацію, щоб пришвидшити справу з вашого боку».




Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів би попередити всіх гравців триматися подалі від цього казино. Щоб уникнути виплати виграшу, вони роблять вигляд, що ви граєте з 2 обліковими записами або що ви грали в слоти, які заборонені у вашій країні (але слоти не заблоковані, вони дозволяють вам грати!!). Крім того, під час платежу вони вигадують той факт, що ви є гравцями, залежними від азартних ігор, і тому вони не виплачують виграші, щоб захистити вас!! Якщо ви не хочете втратити свої гроші, забудьте про це!

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого