3 р. тому
Тут ви можете обговорити Boomerang Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Він часто перебиває себе, навіть рахунки неправильні. Сайт нестабільний. Насправді, сьогодні це не працює. В іншому це як і всі інші. Гра ведеться за алгоритмом, навіть живою рулеткою.
He often interrupts himself, even the accounts are wrong. The site is unstable. In fact, it doesn't work today. For the rest it is like all the others. The game is handled by an algorithm, even live roulette.
Si interrompe spesso, sbagliano anche i conti. Il sito è instabile. Infatti oggi non funziona. Per il resto è come tutti gli altri. Il gioco viene gestito da un algoritmo, anche le roulette live.
Тож чи правильно я розумію, що веб-сайт казино для вас не працює гладко?
So do I understand it correctly that the casino website doesn't run smoothly for you?
після того, як я вніс і втратив близько 3500 євро, я заблокував зняття 900 євро з абсурдним запитом. Я не розумію, чому вони хочуть документ про закриття мого облікового запису Revolut. Яке відношення це має до документального підтвердження особи? Крім усього іншого, мені довелося пояснювати йому, що Revolut відкривається онлайн, і банк має до цього відношення.
after having deposited and lost around 3,500 euros I had a withdrawal of 900 euros blocked with an absurd request. I don't understand why they want a document on closing my Revolut account. What does it have to do with the documentation of the person's identity? Among other things, I had to explain to him that Revolut opens online and the bank has something to do with it.
dopo aver depositato e perso circa 3.500 euro mi sono visto bloccare un prelievo di 900 euro con un richiesta assurda. Non capisco perché vogliono un documento sulla chiusura del mio conto Revolut. Che c'entra con la documentazione dell'identità della persona? Tra l'altro gli ho dovuto spiegare che Revolut si apre online e la banca con c'entra.
За останні кілька днів сервіс покращився
In the last few days the service has been improving
Negli ultimi giorni il servizio sta migliorando
Проблему вирішили завдяки вмінню персоналу підтримувати гравців.
The problem was solved thanks to the ability of the staff supporting the players.
Il problema è stato risolto grazie alla capacità dello staff addetto all'assistenza dei giocatori.
Чудово! Дякую, що поділились. У чому все-таки була проблема?
Great! Thank you for sharing. What was the problem anyway?
Це була проблема з верифікацією рахунку, яка ускладнювалася, оскільки я вніс на депозит одноразові віртуальні кредитні картки, де я більше не мав інформації. Співробітники показали мені, як отримати деталі карток, які запитав у мене фінансовий клієнт, і ми вирішили. Без їхньої поради я б не впорався.
It was an account verification problem that was getting complicated because I had deposited the single-use virtual credit cards of which I no longer had the details. The staff showed me how to retrieve the details of the cards that the financial customer asked me and we solved. Without their advice I would not have made it.
Era un problema relativo alla verifica dell'account che si stava complicando perché avevo depositato con delle carte i credito virtuali monouso di cui non avevo più gli estremi. Lo staff mi ha indicato come recuperare gli estremi delle carte che mi chiedeva il customer finanziario e abbiamo risolto. Senza i loro consigli non ce l'avrei fatta.
Принаймні ви знаєте для майбутніх випадків. Зазвичай казино потрібно перевірити спосіб оплати, який ви використовуєте для внесення депозитів, тому ви завжди повинні зберігати інформацію навіть про віртуальні картки 👍
At least you know for the future cases. Casino usually need to verify the payment method you use to make deposits so you should always save info even about the virtual cards 👍
Це має бути казино? Це жарт. Вже 10 днів чекаю схвалення виплати 13800 злотих. Персонал весь час пишуть, що у них технічні проблеми... Всюди пишуть, що бумеранг це шахрайство і ви рекомендуєте це казино...
This is supposed to be a casino? It's a joke. For 10 days I have been waiting for the approval of the payment of PLN 13800. The staff all the time write that they have technical problems ... They write everywhere that the boomerang is a scam and you recommend this casino ...
Привіт,
Я розумію, що це неприємна ситуація, але ми вважаємо відкликання протягом 2 повних тижнів прийнятним періодом, навіть якщо розглядаємо скаргу гравця.
Ми перевірили інші важливі моменти та оцінили це казино наступним чином:
Загалом, це казино має хорошу репутацію, але гравцеві слід бути обережним, коли мова йде про доходи (це означає, що у нього можуть виникнути проблеми з виплатою великої суми або взагалі з виплатами) та несправедливими умовами.
Я не хочу здатися неввічливим, але ви перевірили цю інформацію перед тим, як грати там, будь ласка?
Чи правильно я розумію, що ваше вилучення тепер «прийнято»?
Hello,
I can understand it's an unpleasant situation, but we consider withdrawal within 2 full weeks as an acceptable period even when dealing with a player's complaint.
We have chacked other vital points and evaluated this casino as follows:
In general, this casino possesses a good reputation but the player should be cautious when it comes to revenues (meaning they may have a problem paying a large sum or with payments in general) and unfair terms and conditions.
I do not want to sound impolite, but have you checked this information before playing there, please?
Do I get it correctly that your withdrawal is now "accepted"?
Статус 10 днів очікує на розгляд.... Як можна сказати, що він має хорошу репутацію, коли у нього проблеми з виплатами? Як вони отримали ліцензію?
The 10 days status is pending .... How can you say he has a good reputation when he is having problems with payouts? How did they get a license?
Привіт,
це не обов'язково означає, що це казино має проблеми з оплатою.
Не соромтеся подавати скаргу, і якщо наша команда з розгляду скарг виявить щось тьмяне та несправедливе, навіть загальний рейтинг може знизитися.
Ви бачите, що немає жодної невирішеної скарги, тобто казино завжди вирішує кожну проблему:
Що стосується ліцензії, кожне казино просто обирає орган ліцензування, подає заявку на його отримання, і якщо казино відповідає всім вимогам законодавства, угода укладається. Казино може бути позбавлено ліцензії, якщо воно веде себе вкрай непрофесійно та несправедливо, але таке звинувачення має бути подано до органу ліцензування та доведено.
Hello,
it does not necessarily mean that this casino has any problem with payment.
Feel free to submit a complaint and if our complaint team finds something shad and unfair even the overall rating score may drop.
You can see that there is not a single unresolved complaint, meaning that the casino always solves every problem:
Regarding the license, each casino simply chooses the licensing authority, applies for it, and if the casino meets all the legal requirements the deal is struck. The casino can be stripped of its license in case it acts highly unprofessional and unfair, but such an accusation must be brought to the licensing authority and prooved true.
Привіт, скільки днів це кілька днів? Ми даємо казино 14 днів для виведення коштів. Я припускаю, що служба підтримки написала вам, що це через технічні проблеми. Щодо ліміту на зняття коштів, який він, скільки можна зняти, адже згідно з вашим веб-сайтом це 500 євро на день.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, how many days is several days ? We give casinos 14 days to make a withdrawal. I assume that support wrote you that it is due to technical problems. As for the withdrawal limit, what is it, how much can you withdraw, because according to your website it is 500 euros per day.
I will wait for your answer.
Ви просили, чи не так? Ну чому б і ні?
Навіть казино вимагають банківських виписок, їх діапазон зазвичай залежить від зазначеного періоду часу, протягом якого були зроблені депозити.
Можливо вам потрібна допомога?
You have requested, haven't you? Well, why not?
Even casinos ask for banking statements, their range usually depends on the specified time frame through which deposits were made.
Do you perhaps need any help?
Добре, я зроблю все можливе, щоб допомогти тобі.
Чи можете ви пояснити, у чому вам здається потрібна допомога?
Якщо ви все ще стурбовані законністю, проконсультуйтеся з юристом. Згідно з вашим попереднім дописом, здається, вам потрібно надати виписку з банківського рахунку, яка б відображала операції з картками за останній місяць, здається, я вже відповів на це. Я також переконаний, що ви можете приховати всі транзакції, не пов’язані з казино, щоб зберегти вашу історію більш конфіденційною.
Можливо, є ще щось, будь ласка?
Fine, I'll do my best to help you.
Can you explain what you seem to need help with, please?
If you are still concerned about the legality, though, consult with a lawyer. According to your previous post, it seems you need to provide a banking statement showing card operations for the last month, I believe I already answered that. I'm also convinced you may hide all transactions not associated with the casino in order to keep your history more private.
Is there perhaps anything else, please?
добрий день. куди можна подати скаргу. надав виписку казино з картки та рахунок за телефон. вони цього не роблять. Я пояснив, що не можу надати рахунки за комунальні послуги. відповідь убита: дайте рахунок за газ.
good afternoon. where you can apply for a complaint. provided the casino extract from the card and the phone bill. they don't. I explained that I can't provide the utility bills. answer killed: give the gas bill.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.