ФорумКазиноBoomerang Casino - загальне обговорення

Boomerang Casino - загальне обговорення

2 р. тому від giombattistalombardo
|
12327 переглядів 73 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Boomerang Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Він часто перебиває себе, навіть рахунки неправильні. Сайт нестабільний. Насправді, сьогодні це не працює. В іншому це як і всі інші. Гра ведеться за алгоритмом, навіть живою рулеткою.

Автоматичний переклад.
giombattistalombardo
2 р. тому

Тож чи правильно я розумію, що веб-сайт казино для вас не працює гладко?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

після того, як я вніс і втратив близько 3500 євро, я заблокував зняття 900 євро з абсурдним запитом. Я не розумію, чому вони хочуть документ про закриття мого облікового запису Revolut. Яке відношення це має до документального підтвердження особи? Крім усього іншого, мені довелося пояснювати йому, що Revolut відкривається онлайн, і банк має до цього відношення.

Автоматичний переклад.
giombattistalombardo
2 р. тому

За останні кілька днів сервіс покращився

Автоматичний переклад.
giombattistalombardo
2 р. тому

Проблему вирішили завдяки вмінню персоналу підтримувати гравців.

Автоматичний переклад.
giombattistalombardo
2 р. тому

Чудово! Дякую, що поділились. У чому все-таки була проблема?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це була проблема з верифікацією рахунку, яка ускладнювалася, оскільки я вніс на депозит одноразові віртуальні кредитні картки, де я більше не мав інформації. Співробітники показали мені, як отримати деталі карток, які запитав у мене фінансовий клієнт, і ми вирішили. Без їхньої поради я б не впорався.

Автоматичний переклад.
giombattistalombardo
2 р. тому

Принаймні ви знаєте для майбутніх випадків. Зазвичай казино потрібно перевірити спосіб оплати, який ви використовуєте для внесення депозитів, тому ви завжди повинні зберігати інформацію навіть про віртуальні картки 👍

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це має бути казино? Це жарт. Вже 10 днів чекаю схвалення виплати 13800 злотих. Персонал весь час пишуть, що у них технічні проблеми... Всюди пишуть, що бумеранг це шахрайство і ви рекомендуєте це казино...

Автоматичний переклад.
Aleksandra2001
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, що це неприємна ситуація, але ми вважаємо відкликання протягом 2 повних тижнів прийнятним періодом, навіть якщо розглядаємо скаргу гравця.

Ми перевірили інші важливі моменти та оцінили це казино наступним чином:

file

Загалом, це казино має хорошу репутацію, але гравцеві слід бути обережним, коли мова йде про доходи (це означає, що у нього можуть виникнути проблеми з виплатою великої суми або взагалі з виплатами) та несправедливими умовами.

Я не хочу здатися неввічливим, але ви перевірили цю інформацію перед тим, як грати там, будь ласка?

Чи правильно я розумію, що ваше вилучення тепер «прийнято»?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Статус 10 днів очікує на розгляд.... Як можна сказати, що він має хорошу репутацію, коли у нього проблеми з виплатами? Як вони отримали ліцензію?

Автоматичний переклад.
Aleksandra2001
2 р. тому

Привіт,

це не обов'язково означає, що це казино має проблеми з оплатою.

Не соромтеся подавати скаргу, і якщо наша команда з розгляду скарг виявить щось тьмяне та несправедливе, навіть загальний рейтинг може знизитися.

Ви бачите, що немає жодної невирішеної скарги, тобто казино завжди вирішує кожну проблему:

file


Що стосується ліцензії, кожне казино просто обирає орган ліцензування, подає заявку на його отримання, і якщо казино відповідає всім вимогам законодавства, угода укладається. Казино може бути позбавлено ліцензії, якщо воно веде себе вкрай непрофесійно та несправедливо, але таке звинувачення має бути подано до органу ліцензування та доведено.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу зняти кошти протягом кількох днів. пишуть технічні проблеми, а також ввели ліміт на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Привіт, скільки днів це кілька днів? Ми даємо казино 14 днів для виведення коштів. Я припускаю, що служба підтримки написала вам, що це через технічні проблеми. Щодо ліміту на зняття коштів, який він, скільки можна зняти, адже згідно з вашим веб-сайтом це 500 євро на день.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я запросив підтвердження реєстрації та виписку з карткового рахунку за 30 днів???? це законно??

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Ви просили, чи не так? Ну чому б і ні?

Навіть казино вимагають банківських виписок, їх діапазон зазвичай залежить від зазначеного періоду часу, протягом якого були зроблені депозити.

Можливо вам потрібна допомога?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
Gonor
1 рік тому

Добре, я зроблю все можливе, щоб допомогти тобі.

Чи можете ви пояснити, у чому вам здається потрібна допомога?

Якщо ви все ще стурбовані законністю, проконсультуйтеся з юристом. Згідно з вашим попереднім дописом, здається, вам потрібно надати виписку з банківського рахунку, яка б відображала операції з картками за останній місяць, здається, я вже відповів на це. Я також переконаний, що ви можете приховати всі транзакції, не пов’язані з казино, щоб зберегти вашу історію більш конфіденційною.

Можливо, є ще щось, будь ласка?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

добрий день. куди можна подати скаргу. надав виписку казино з картки та рахунок за телефон. вони цього не роблять. Я пояснив, що не можу надати рахунки за комунальні послуги. відповідь убита: дайте рахунок за газ.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого