Як я вже сказав, ситуація не така проста. Те, що ви бачите як очевидне шахрайство, є досить складним питанням.
Зазвичай реєстраційна форма запитує офіційну адресу проживання, яку ви зареєстрували в країні. Оскільки у вас його немає, звідки ви знаєте, що можете грати в цьому казино, як і будь-який інший постійний житель? Я просто кажу, що потрібно дочекатися остаточного рішення через скаргу. Просто щоб переконатися, що всі факти насправді на вашому боці. Це все.
Уявіть, що реєстрація – це автоматизований процес. Вас просять надати деталі; якщо ви не впевнені, як заповнити інформацію або що правильно, запитайте. Оскільки працівники казино не беруть участь у цьому процесі, якщо вони не беруть участь у процедурі KYC.
Якщо я маю добру пораду, наступного разу запитайте в казино, чи дозвіл на роботу замінює постійне місце проживання, а потім збережіть відповідь.
Звичайно, я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, але я зроблю все, щоб уникнути подібної проблеми в майбутньому. 🙏
As I said, the situation is not that simple. What you see as obvious fraud is quite a complex question.
Usually, the registration form asks for the official resident address you have registered within the country. Since you have none, how do you know you can play in this casino like any other permanent resident? I'm just saying you should wait for the final decision through the complaint. Just to be sure that all the facts are actually on your side. That's all.
Imagine that registration is an automated process. You are asked for details; if you are not sure how to fill in the information or what is correct, you should ask. Because casino's employees are not part of this process unless they engage in the KYC procedure.
If I may have good advice, next time ask the casino whether working permission substitutes for permanent residency, then save the response.
I hope we will be able to help you, of course, but I would do anything to avoid a similar issue in the future. 🙏
Автоматичний переклад.