ФорумКазиноBonusBlitz Casino - загальне обговорення

BonusBlitz Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від pee30wee
|
4991 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Захист казино, яке обманює своїх клієнтів, є ознакою відсутності професіоналізму та нейтральності з вашого боку, і я зупинюся на цьому, оскільки реальність фактів була добре описана. КАЗИНО НЕ МАЛО КРЕДИТУВАТИ БУДЬ-ЯКУ СУМУ НА ІГРОВИЙ РАХУНОК, ЯКЩО ТРАНЗАКЦІЯ НЕ БУЛА ПІДТВЕРДЖЕНА БЛОКЧЕЙНОМ, ЯК ЦЕ СТАЛОСЯ, ІНАКШЕ КАЗИНО ВЧИНИЛО б СПРАВЖНЄ ШАХРАЙСТВО, ЯКЩО КЛІЄНТ МОЖЕ ГРАТИ ТА ВИГРАТИ НА ДЕПОЗИРОВАНІ ГРОШІ ЯКИЙ НАСПРАВДІ Є ЧИСТО ФІКТИВНИМ ТА ІЛЮЗОРНИМ! ТАКОЖ ПРАВО ВЛАСНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ КАЗИНО ПОВИННО БУТИ ПУБЛІЧНИМ, ЩЕ ОДИН ЕЛЕМЕНТ, ЯКИЙ ВИПРАВДУЄ ТЕ, ЩО СТАЛОСЯ З НИЖЧЕ ПІДПИСАНИМИ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Пояснення не є актом захисту. Насправді це розумна відповідь на ваші звинувачення. Як тільки ви зупинитеся, все закінчиться. Ви справді очікуєте, що я буду мовчати, вказуючи пальцем на Casino Guru?

Я впевнений, що я говорив вам багато разів раніше, і я скажу це ще раз: розберіться з цим - скарга закінчена.

Отже, зупинимося? Я не збираюся більше повторюватися.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ЗАПРОСИВ ПЕРЕВІДКРИТИ СКАРГУ, ОСКІЛЬКИ МАЮ КВИТАНЦІЮ, ВИДАНУ КАЗИНО, ЯКА ПІДТВЕРДЖУЄ, ЩО ДЕПОЗИТ ВІДБУВСЯ, ТОМУ НІЧОГО НЕ БУЛО ЗАВЕРШЕНО! ФАКТИ ГОВОРЯТЬ САМІ ЗА СЕБЕ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗАХИСТИТИ ШАХРАЙСТВО КАЗИНО, ПОГАНО ДЛЯ ВАС! ІНАКШЕ Я БУДУ ДІЙТИ ЗАКОННИМ ШЛЯХОМ. ВІД ЧОГО ВИ ЗАХИЩАЄТЕ ГУРУ КАЗИНО? Я ЗАХИЩАЮ ТИХ, ХТО ПОВОДИТЬСЯ В ЖИТТІ ЧЕСНО І ПРАВИЛЬНО.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Шановний Немокід.

Якщо ви вірите, що скаргу тепер розглядатимуть інакше, це круто. Я впевнений, що команда розгляду скарг уважно перегляне квитанцію та зробить правильний виклик.

Ну, удачі з цим, як чесно 🙂.

На решту відповідати не буду, я вже сказав, що закінчив.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повернувся, щоб повідомити вам, що мій перший хороший досвід роботи з цим сумнозвісним казино не був випадковим. Я знову виграв, 1004 долари, і виводжу готівку наступного дня, отримавши 970 доларів через коливання BTC. Зняття було б ближче до миттєвого, але я використав нову кредитну картку, і це потрібно було перевірити. Тим не менш, між виграшем і $ в банку пройшло менше 12 годин. Я використовував власні гроші. Я витратив 450 доларів, тож отримав 520 доларів, але виграш є виграш. Я грав кілька разів після попереднього виграшу на готівку, і я повинен сказати, що я виграв скромні суми, які з моєї власної вини повернулися. Я вважаю це казино приємним варіантом і продовжую бути здивованим його великою кількістю жахливих зворотній зв'язок. Здається, більшість із них надходить від тих, хто очікує халяви. У мене є правдиві жахливі історії, які я міг би розповісти про інші казино, які виплачуються місяцями, тож це дуже приємно. Фактично, це була, мабуть, найшвидша виплата, яку я коли-небудь отримував. Я все ще не люблю використовувати криптовалюту, але для цілей виведення коштів у Bonus Blitz немає іншого вибору. Крім того, їхній представник служби підтримки клієнтів, з яким я мав справу найбільше, був дуже тупим, але це невід’ємна частина досвіду онлайн-казино. Я справді сподіваюся, що ця таємниця власності буде розкрита, щоб я міг почувати себе набагато комфортніше, граючи тут, але тим часом я не маю нічого поганого сказати про Bonus Blitz.


Автоматичний переклад.
hilaryprosk
1 рік тому

Дякуємо, що знайшли час, щоб додати тут свій досвід.

Я б сказав, що різниця між хорошим казино, яке я, ймовірно, скоро забуду, та винятковим казино, яке я часто відвідую, насправді полягає в якості підтримки та операторів чату. На мій погляд, надання першокласного обслуговування клієнтів — це чудовий спосіб вийти за межі.

Що ти думаєш?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

О, мені подобається чудове обслуговування клієнтів, але я ЩЕ випробував це в БУДЬ-ЯКОМУ онлайн-казино. Можливо, у мене буде велика історія, щоб розповісти вам про іншу групу казино, але я тримаю язик за зубами, поки чекаю своєї остаточної виплати та ТРЬОХ ПЛАТЕЖІв, які вони взяли з мене, не надавши мені кредиту. З поваги до представника казино я не відкликав платіж, але припустив, що вона допоможе мені отримати відшкодування. Хлопець, я помилився. Мені схвалено відшкодування в розмірі 550 доларів США, але вона попередила мене, що «отримання може зайняти місяці». Крім того, виграшу тисячі доларів уже п’ять тижнів тому, і вони сказали, що його надіслали два тижні тому!!! Неймовірно. У будь-якому випадку, повертаючись до теми... БонусБліц. Сьогодні я знову грав і сьогодні виграв І сьогодні отримав гроші. Я маю КАЗОВИЙ досвід тут, і відчуваю, що я повинен віддати належне там, де це належить. Я вклав 200, я думаю, що вони дали мені 20 доларів бонусу за «лояльність», і в підсумку я витягнув 702 долари. Мені також довелося відмовитися від 20-доларової фішки. Тож мої 682 долари перетворилися на 660 доларів через коливання BTC і комісію в десять доларів від Coinbase. Але нічого собі. Гроші були в моїх руках протягом півтори години, і зараз вони в дорозі на мій банківський рахунок. Тим часом у мене є виграш у тисячу доларів, який не працював протягом п’яти тижнів у казино Ace Revenue. Як я вже сказав, мені є що розповісти про цих «персонажів».

Автоматичний переклад.
hilaryprosk
1 рік тому

привіт!

Цікаво, у вас є щось пов’язане з казино BonusBlitz . 🙂

Я сподіваюся, що так, тому що ця тема є найкращим місцем для початку. Для інших casio будь ласка, виберіть відповідні теми або створіть власні. 😉

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
hilaryprosk
1 рік тому

У мене є правдиві жахливі історії, які я міг би розповісти про інші казино, які виплачуються місяцями, тож це дуже приємно.

гм слоти sunrise, лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ГАРДАКАСО ЗАПИТ НА ПОВТОРНЕ ВІДКРИТТЯ СКАРГИ ЧЕРЕЗ МІСЯЦІ ЩЕ ЧІКУЄ НА РОЗГЛЯД, НЕЗАВИШАЮЧИ НА МЕНЕ З СОБОЮ КВИТАНЦІЯ ПРО ОПЛАТУ, ЯКУ РЕГУЛЯРНО ПІДТВЕРДЖУЄ КАЗИНО, КРІМ ТОГО, ВИ ПРОДОВЖУЄТЕ ВІДМОВИТИСЯ ВІД НЕГАТИВНОГО ОГЛЯДУ, ЗАЛИШЕНОГО ЩОДО ТАКОЇ ПОВЕДІНКИ СПОКУСА КАЗИНО КАЗИНО шахрайство. ЧОМУ ВИ ТРИМУЄТЕ ЦЕ МІСЯЦЯМИ? ЧИ НЕ ВАРТО БУТИ НЕЗАЛЕЖНИМ ТА НЕЙТРАЛЬНИМ У СВОЇХ РІШЕННЯХ?!! ВИ САМІ КОМЕНТУЙТЕ!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Я вважаю, що все вже сказано. Якщо ви натрапите на будь-яку новину, читаючи вашу скаргу , перейдіть туди, будь ласка.

Відповідно до скарги:

«Однак тут ми повинні зосередитися на фактах. Справа в тому, що, згідно з блокчейном, ваш перший депозит не пройшов , і тому всі виграші, отримані від цього депозиту, є недійсними».

Я не можу вам допомогти з цим на форумі – спробуйте натомість оновити скаргу . Це не місце для вирішення або повторного розгляду скарг – я впевнений, що ви це знаєте.

Оскільки ми вже досить довго кружляємо навколо однієї теми, я нічого не можу додати на даний момент. Тому я не буду більше відповідати на цю тему.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

20 липня мене попросили надіслати фотографії кредитної картки для перевірки, що я зробив, і через дві години її використали в двох різних місцях/магазинах. У мене є докази цього у виписці з кредитної картки, а також у сповіщеннях мого банку. Я думаю, що навряд чи я єдина жертва. Хтось ?

Автоматичний переклад.
cpaulking
1 тиждень тому

Привіт, я б сказав, що це досить дивно. Чи стикалися ви з цим у казино і, звичайно, у своєму банку? На жаль, ці випадки важко розкрити.

Як написала Вероніка у скарзі:

"Що стосується підозрілих транзакцій на вашій кредитній картці після подання ваших документів, я справді розумію вашу стурбованість. Однак, на жаль, ми не маємо можливості втручатися у випадки, пов'язані з потенційними кіберзлочинами. Якщо ваша особиста інформація була використана неналежним чином, я рішуче рекомендуємо зв’язатися зі своїм банком і місцевими органами влади, оскільки вони мають устаткування для вирішення таких питань. Важливо зазначити, що ми не маємо законних повноважень або ресурсів для розслідування або притягнення осіб до відповідальності за ці дії».

Мені цікаво, що вийде з цієї справи і як вона вирішиться.

Крім того, якщо ви дізнаєтеся нову інформацію, дайте мені знати, тому що я дуже зацікавлений у таких ситуаціях.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я точно надіслав повідомлення в казино, мій банк повідомив мені про транзакції, тому що я не знав, що вони відбуваються. Звичайно, я їх оскаржував. Я розумію, що подібні речі неймовірно складно вирішити, але я сподіваюся, що ми зможемо довірити казино нашу конфіденційну інформацію, але це неймовірно підозріло, що через кілька годин після надсилання інформації про картку з неї починають стягуватися кошти. У мене немає інших шахрайських стягнень з цієї картки, і я використовував її лише для азартних ігор на кількох сайтах, усі з яких мали мою інформацію тижнями раніше. На жаль, зазвичай вірогідний варіант є правильним. Якби це сталося з кимось іншим, це виглядало б гірше, і якби ніхто не поділився подібною обставиною, то, я припускаю, могли б бути інші можливі сценарії?


Я збираюся створити подібну публікацію на інших форумах сайтів оглядів казино та подивлюся, що я зможу знайти

Автоматичний переклад.
cpaulking
1 тиждень тому

Подальша інформація з цього приводу, безумовно, буде корисною. Але найчастіше, принаймні я, мені доводиться автентифікувати транзакції подібного характеру за допомогою коду. Звичайно, якби це був кіберзлочин, у цьому, ймовірно, не було б необхідності, і мені також цікаво, що ви можете вирішити.

Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого