ФорумКазиноBlockbets Casino - загальне обговорення

Blockbets Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від emmanuelodoro906
|
667 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Blockbets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Blockbet - це найкращий проект

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Blocksbet - одне з найкращих казино, чудовий проект!

Автоматичний переклад.
Leojuiceey_123
1 місяць тому

Привіт, здається, наші висновки щодо цього казино не збігаються. 🙂

https://casino.guru/blockbets-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Чи не могли б ви розповісти більше про цей чудовий проект? Наприклад, скільки ви внесли? А підтримка: чи добре це? Чи доступний чат взагалі? Просто додайте щось, щоб ми знали, що ви насправді там граєте, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі. Згідно з нашими висновками, Штати обмежені в його послугах. Що ви скажете про це, наприклад?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Blockbet - це найкращий проект

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт А як щодо вас і Blockbet? Якісь подробиці, окрім таких вихвалянь? Не соромтеся сказати. Хороші деталі від чесних гравців завжди вітаються. Можливо, хочете додати знімок екрана? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це найкраще казино, яке я коли-небудь бачив і відвідував усе своє життя. Більше благодаті до вашої боротьби

Автоматичний переклад.
chimm510
1 місяць тому

Привіт, я міг би використати більше деталей, ніж просто те, що є загальним. Це виглядало б більш достовірно, ніж одне речення від гравців, які мають одну країну. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я не хочу здаватися нахабним, але це дуже схоже на мою власну рекламу 🤷🏻

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

доброго дня


Я гравець з Португалії і маю скаргу на це казино:


Я відкрив рахунок приблизно 1 місяць тому. Прочитавши положення та умови Казино та врахувавши, що існує протиріччя між:

"5.1.2. Використання Сервісу, якщо онлайн-ігри заборонені для жителів вашої країни або будь-кого у вашій країні;

5.1.3. Використання Сервісу, якщо ви є резидентом або отримуєте доступ до Сайту з будь-якої з таких країн: Сполучені Штати Америки та їх території, Франція та їх території, Нідерланди та їх території та країни, що утворюють Королівство Нідерландів, у тому числі Бонайре, Сінт-Естатіус, Саба, Аруба, Кюрасао та Сінт-Мартен».

і

"6.4. Громадяни певних країн, включаючи США, Україну, Францію, Італію, Афганістан, Ліван, Сирію, Джерсі, Сан-Марино, Вірменію, Білорусь, Росію, Казахстан, Азербайджан, Ліхтенштейн, Чорногорію, Андорру, Китай, Тайвань, Пуерто-Ріко, Португалії, Мексиці, Белізу, Болівії, Іраку, Ірану та Каймановим островам не дозволяється створювати облікові записи та вносити гроші на веб-сайті.


Я запитав службу підтримки клієнтів Blockbets, чи справді Португалія є країною з обмеженнями чи ні, і отримав таку відповідь (у мене є електронний лист із підтримкою – заявка №245):

«Привіт, вибачте, що пропустив ваш чат. Оскільки ми крипто-казино, ми приймаємо гравців із Португалії. Я думаю, ці умови створені лише для безпеки перед регуляторами. Єдині країни, у яких ми забороняємо грати на нашому сайті, це США, Нідерланди та Кіпр.

Не соромтеся приєднатися до нас і дайте мені знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання :)

З повагою

Джейсон

Казино BlockBets"


Після цієї відповіді я був просвітлений і зробив кілька депозитів, а в одному конкретному випадку близько 950 доларів, зароблених через бонус, було відібрано в мене за те, що я не відповідав вимогам максимальної ставки в 2 долари. Незважаючи на те, що я не був задоволений, я зрозумів причини, і початкову суму депозиту мені повернули, і вони навіть знайшли час, щоб повернути мені символічну суму.

Тим часом я отримав кілька електронних листів із пропозиціями та навіть про те, що я буду мати VPI Host, оскільки я досяг рівня 50 у системі Vip.


Коли ви зареєструєтесь, я можу підтвердити ваш португальський номер телефону, а також вибрати Португалію як країну походження (навіть я вважаю, що ви не можете грати прагматично, наприклад). Але на веб-сайті вказано, що VPN дружній, тому немає проблем...


Я подав своє посвідчення (для цілей KYC), і моє португальське посвідчення було прийнято (також підтвердження електронною поштою).


Вчора, також під час бонусу, я виграв $ 24000,00, і мені залишилося

$26000,00 після завершення ставки в $21500,00.

Депозити завжди робили в криптовалюті.


Я спробував зняти 1000,00$, і сьогодні мій обліковий запис закрили Blockbets і електронний лист про те, що обліковий запис було закрито через недотримання вищезгаданого пункту 6.4, пов’язаного з моєю країною походження, і, очевидно, я втратив доступ до приблизно 26000,00$.


Тому я хотів би отримати вашу допомогу у вирішенні цієї ситуації. Умови насправді є образливими та суперечливими, як я продемонстрував, і моє громадянство було проблемою лише після того, як я виграв велику суму грошей у слотах. Навіть під час перегляду вилучення, зробленого раніше, національність не була проблемою.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

PS. Я відвідав кілька сайтів із відгуками, зокрема TrustPilot, і 95% позитивних відгуків є фальшивими.


Їхня ліцензія Кюрасао, представлена на веб-сайті, закінчилася в серпні минулого року.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не хочу здаватися нахабним, але це дуже схоже на мою власну рекламу 🤷🏻

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, мені це також здається, і тому я поставив більше запитань. Але якщо гравці більше не відповідають, кожен має шанс скласти власну картину того, як воно є. Ми намагаємося максимально виключити такі речі. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

доброго дня


Я гравець з Португалії і маю скаргу на це казино:


Я відкрив рахунок приблизно 1 місяць тому. Прочитавши положення та умови Казино та врахувавши, що існує протиріччя між:

"5.1.2. Використання Сервісу, якщо онлайн-ігри заборонені для жителів вашої країни або будь-кого у вашій країні;

5.1.3. Використання Сервісу, якщо ви є резидентом або отримуєте доступ до Сайту з будь-якої з таких країн: Сполучені Штати Америки та їх території, Франція та їх території, Нідерланди та їх території та країни, що утворюють Королівство Нідерландів, у тому числі Бонайре, Сінт-Естатіус, Саба, Аруба, Кюрасао та Сінт-Мартен».

і

"6.4. Громадяни певних країн, включаючи США, Україну, Францію, Італію, Афганістан, Ліван, Сирію, Джерсі, Сан-Марино, Вірменію, Білорусь, Росію, Казахстан, Азербайджан, Ліхтенштейн, Чорногорію, Андорру, Китай, Тайвань, Пуерто-Ріко, Португалії, Мексиці, Белізу, Болівії, Іраку, Ірану та Каймановим островам не дозволяється створювати облікові записи та вносити гроші на веб-сайті.


Я запитав службу підтримки клієнтів Blockbets, чи справді Португалія є країною з обмеженнями чи ні, і отримав таку відповідь (у мене є електронний лист із підтримкою – заявка №245):

«Привіт, вибачте, що пропустив ваш чат. Оскільки ми крипто-казино, ми приймаємо гравців із Португалії. Я думаю, ці умови створені лише для безпеки перед регуляторами. Єдині країни, у яких ми забороняємо грати на нашому сайті, це США, Нідерланди та Кіпр.

Не соромтеся приєднатися до нас і дайте мені знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання :)

З повагою

Джейсон

Казино BlockBets"


Після цієї відповіді я був просвітлений і зробив кілька депозитів, а в одному конкретному випадку близько 950 доларів, зароблених через бонус, було відібрано в мене за те, що я не відповідав вимогам максимальної ставки в 2 долари. Незважаючи на те, що я не був задоволений, я зрозумів причини, і початкову суму депозиту мені повернули, і вони навіть знайшли час, щоб повернути мені символічну суму.

Тим часом я отримав кілька електронних листів із пропозиціями та навіть про те, що я буду мати VPI Host, оскільки я досяг рівня 50 у системі Vip.


Коли ви зареєструєтесь, я можу підтвердити ваш португальський номер телефону, а також вибрати Португалію як країну походження (навіть я вважаю, що ви не можете грати прагматично, наприклад). Але на веб-сайті вказано, що VPN дружній, тому немає проблем...


Я подав своє посвідчення (для цілей KYC), і моє португальське посвідчення було прийнято (також підтвердження електронною поштою).


Вчора, також під час бонусу, я виграв $ 24000,00, і мені залишилося

$26000,00 після завершення ставки в $21500,00.

Депозити завжди робили в криптовалюті.


Я спробував зняти 1000,00$, і сьогодні мій обліковий запис закрили Blockbets і електронний лист про те, що обліковий запис було закрито через недотримання вищезгаданого пункту 6.4, пов’язаного з моєю країною походження, і, очевидно, я втратив доступ до приблизно 26000,00$.


Тому я хотів би отримати вашу допомогу у вирішенні цієї ситуації. Умови насправді є образливими та суперечливими, як я продемонстрував, і моє громадянство було проблемою лише після того, як я виграв велику суму грошей у слотах. Навіть під час перегляду вилучення, зробленого раніше, національність не була проблемою.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, після всього, що я прочитав, досить дивно, що казино дозволило вам грати тут. Чи використовували ви VPN із самого початку чи ні? Крім того, якщо ви запитали, чи можуть грати гравці з Португалії, і вони відповіли, що так, то, мабуть, у цьому винне казино. Крім того, якщо ви пройшли перевірку без будь-яких проблем, то я не бачу, де казино не повинно було платити вам, якщо вони приймали депозити. Це казино не найкращий вибір, а ліцензія, яку ви згадуєте, належить Коста-Ріці.

Я збирався відразу порекомендувати скаргу, але побачив, що ви її вже відкрили і чекаєте на розгляд, тому сподіваюся, що вам вдасться допомогти і добре, що ви зберегли докази.

Мені цікаво подивитися, як це вийде врешті-решт і як це вирішиться. Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
gilfranc
2 тиж. тому

Привіт,


Ви отримали всі свої виграші?


З повагою

Автоматичний переклад.
Mixer
2 тиж. тому

Привіт Міксер

На межі нічого не отримати, я прийняв пропозицію казино отримати 25 тисяч у криптовалюті від казино (у процесі перезапуску).


Це може піти добре чи дуже погано... побачимо.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт,


Ви отримали всі свої виграші?


З повагою

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, чому ти запитуєш, чи є у тебе гроші тут, чи ти вирішив, чи хочеш грати в казино, і тобі потрібно знати, чи казино виплачує? 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт Міксер

На межі нічого не отримати, я прийняв пропозицію казино отримати 25 тисяч у криптовалюті від казино (у процесі перезапуску).


Це може піти добре чи дуже погано... побачимо.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи могли б ви повідомити нам, чи вдалося вам отримати їх усіх і чи все пройшло гладко? Я впевнений, що більше гравців зацікавляться, і, можливо, ця інформація їм допоможе.

Буду вдячна. 🙂

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

які там дивні типи, навіщо ти взагалі до мене звертаєшся, якщо не хочеш допомогти чи правильно висловити свою думку, я таких людей не розумію. чому питаєш, що за заява? що буде, якщо ти даси правильну відповідь на запитання? зрештою, від нас залежить, вірити ми вам чи ні. Перший раз я зняв 300 доларів у криптовалюті, і це не було проблемою, але сьогодні я зробив другий депозит у розмірі 26 доларів і хотів отримати 300% бонус, який надійшов електронною поштою. але коли я помітив, що я не отримаю бонус, ввівши код, оскільки система його не розпізнає, я повідомив службу підтримки клієнтів, щоб вони, будь ласка, забронювали бонус вручну для мене, оскільки він не був прийнятий.

Стелла з живого чату ігнорувала мене протягом години, після чого я надіслав електронного листа до служби підтримки, у якому повідомлялося, що служба підтримки ігнорує мене та не нарахувала бонус. Я думаю, що мій лист змусив її нервувати, і тепер мені потрібно чекати менеджера, але в цьому сенсі я міг би попросити повернути гроші, можливо, ні, я не знаю. Я хочу сказати, що вони займаються своїми справами, і оскільки в моєму випадку це була лише середня сума, мені пощастило. Ви можете побачити, як поводиться служба підтримки, іноді так, іноді інакше, ймовірно, завжди залежно від дня. Але у вашому випадку, з такою великою сумою, мені дуже шкода, що вам так не пощастило. Нічого не відбувається місяцями, і якщо пощастить один раз, ти зустрінеш таких людей. Я також бачу, що ви гравець високого рівня, який може розширювати межі, тому я б лише порадив вам не грати в онлайн-казино, а краще грати в залі. Неважливо, яке це казино, з такими сумами у вас завжди будуть проблеми. Кажу тобі від щирого серця. І удачі

Автоматичний переклад.
lagermeister
2 дн. тому

Незважаючи на те, що я не впевнений, чи ви намагаєтеся відповісти на чийсь пост, чи просто пишете це взагалі, мені потрібно запитати, про що саме ваш пост.🤷‍♀️

Я зрозумів лише те, що ти не отримав бонусу. правильно?

Але в чому причина цього і чи ви вже вирішили проблему з підтримкою?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

В основному це стосувалося бонусу, наступного ранку я дізнався, що вона не має права вносити зміни в гравців. Найбільшою моєю проблемою того ранку було те, що я не отримав відповіді на запитання про те, чому і за що я не отримав бонус. Коли підтримка була зайнята і прийшла інша група, не пройшло і 10 секунд, щоб з'явився бонус, вона мені не відповіла, могла сказати, що не авторизована, так? І Mixxer змусив мене нервувати, я не зовсім впевнений, але ви з Джаро запитували, чи може він додати скріншоти чи щось подібне, але нічого не прийшло, і я не міг зрозуміти, чому ні


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Ви також праві, що я іноді кудись втручаюся, з чим теж борюся і категорично не можу миритися з несправедливістю. Тому я намагаюся ділитися своїм досвідом роботи в казино, будь то негативним чи позитивним

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого