У своїй попередній відповіді я вже казав, що обов’язково подаду скаргу. Я не хочу обіцяти тобі нічого наперед, але також не думаю, що погоджуся з тим, що ти надіслав, і нічого не робитиму. Якщо у вас є докази на вашу користь, наша команда розгляне їх, оцінить і спробує допомогти. Але я нічого точно не скажу.
У будь-якому випадку я б точно спробував і пішов би на це. Адже на скаргу нічого не даси, якщо все одно виявиться.
I already told you in my previous reply that I would definitely open a complaint. I don't want to promise you anything up front, but I also don't think I would be okay with what you sent and would do nothing. When you have evidence in your favour, our team will look at it, evaluate it and try to help. But I'm not going to say anything for sure.
Anyway, I would definitely try and go for it. After all, you don't give anything for a complaint if it turns out anyway.