1 рік тому
Тут ви можете обговорити BitKingz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я думаю, вам слід запитати в казино, що викликає цю проблему. Будь ласка, який бонус ви намагалися взяти? Зауважте, що якщо ви зацікавлені в отриманні будь-якого бонусу, зазначеного на нашій стороні, ви повинні взяти його належним чином, натиснувши/натиснувши «отримати бонус» на вкладці бонусів, наприклад.
Дозвольте мені, будь ласка, що ви дізналися з казино. 🤔
Hello,
I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.
Let me now what you learn from the casino, please. 🤔
Я вважаю, що коли справи йдуть не дуже добре, мабуть, краще зробити перерву. Це азартні ігри, тому кожен гравець ризикує, граючи в казино. Але я розумію, що просто програш, мабуть, дуже засмучує.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що подібне нещастя не спіткає вас і удача вам усміхнеться. 😊
I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating.
Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊
Депозит був невеликим, після чого було кілька дуже високих виграшів, поки в якийсь момент прагматична гра не вимкнула алгоритми виграшу для мого облікового запису. Через 13 хвилин казино повернуло весь програш.
Ось як це працює в наш час... Ми дозволимо тобі виграти, але тільки на мить. (:
ВАРТІСТЬ БОНУСНОЇ ПОКУПКИ: 2700 злотих
ПОВЕРНЕННЯ: 954,87 зл
The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.
This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:
BONUS BUYS COST: 2700 PLN
RETURN: 954,87 PLN
Я, напевно, перестав би грати і кинув би, якби виграв більше. Я думаю, що у вас досить часто бувають подібні випадки, але ви не можете вигравати в казино весь час, особливо коли казино завжди має довготривалу перевагу над гравцем. Думаю, ми обговорювали це кілька разів. 🙂
I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂
Привіт, я виграв 2000 євро на Bitkingz і хотів верифікувати свій рахунок. Але перевірка весь час провалюється, тому що в чаті запитують документ, який я не знаю. А саме виписку з банківського рахунку із зазначенням на ній назви казино. Це складно, оскільки я зробив депозит через paysafecard, а paysafecard купує криптовалюту через utorg, щоб внести там депозит. Я прошу допомоги
Hello, I won €2000 at Bitkingz and wanted to verify my account. But the verification fails the whole time because they ask for a document in the chat that I don't know. Namely a bank statement with the name of the casino on it. This is difficult because I deposited via paysafecard and paysafecard buys crypto via utorg in order to deposit there. I'm asking for help
Hallo, ich habe bei Bitkingz 2000€ gewonnen und wollte meinen Account verifizieren. Die Verifizierung schlägt aber die ganze Zeit fehl, da die im Chat ein Dokument verlangen was mir so nicht bekannt ist. Und zwar ein Kontoauszug wo der Name des Casinos drauf steht. Das gestaltet sich als schwierig, da ich über paysafecard eingezahlt habe und paysafecard über utorg krypto kauft um dort einzuzahlen. Ich bitte um Hilfe
Привіт. Чи пояснили ви службі підтримки казино, що ви дійсно використовували картку Paysafecard для внесення коштів, а не вносили депозит зі свого банківського рахунку? Спробуйте зв’язатися з ними електронною поштою, і вони дадуть вам альтернативу надати інший документ, щоб підтвердити ваш депозит. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини з цього приводу.
Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.
Я вже кілька разів писав у службу підтримки, вони просять надати скріншот Paysafe, але завжди відмовляють. Мої пояснення про те, що неможливо надати виписку з банківського рахунку, ігноруються.
I have already written to support several times, they ask me to provide a screenshot of Paysafe, but this is always rejected. My explanation that it is impossible to provide a bank statement is ignored.
Habe bereits mehrfach mit dem Support geschrieben, sie fordern abwechselnd an das ich einen Screenshot von Paysafe hinterlege der aber immer abgelehnt wird. Meine Erklärung das es unmöglich ist einen Auszug von der Bank zu hinterlegen wird ignoriert.
Спробуйте запитати їх, у якому форматі має бути скріншот. Часто причиною відхилення документів є те, що вони мають неправильний формат. Вони випадково тобі це пояснили? Ви знаєте, який формат слід використовувати? Дайте нам знати, будь ласка.
Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.