ФорумКазиноBitKingz Casino - загальне обговорення

BitKingz Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Milaxavier
|
2547 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити BitKingz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я не можу отримати бонус

Автоматичний переклад.
Milaxavier
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, вам слід запитати в казино, що викликає цю проблему. Будь ласка, який бонус ви намагалися взяти? Зауважте, що якщо ви зацікавлені в отриманні будь-якого бонусу, зазначеного на нашій стороні, ви повинні взяти його належним чином, натиснувши/натиснувши «отримати бонус» на вкладці бонусів, наприклад.

Дозвольте мені, будь ласка, що ви дізналися з казино. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefile

Це вже перебільшення (:

Пора назавжди покинути Даму НВ.

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Я вважаю, що коли справи йдуть не дуже добре, мабуть, краще зробити перерву. Це азартні ігри, тому кожен гравець ризикує, граючи в казино. Але я розумію, що просто програш, мабуть, дуже засмучує.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що подібне нещастя не спіткає вас і удача вам усміхнеться. 😊

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Депозит був невеликим, після чого було кілька дуже високих виграшів, поки в якийсь момент прагматична гра не вимкнула алгоритми виграшу для мого облікового запису. Через 13 хвилин казино повернуло весь програш.

Ось як це працює в наш час... Ми дозволимо тобі виграти, але тільки на мить. (:


ВАРТІСТЬ БОНУСНОЇ ПОКУПКИ: 2700 злотих

ПОВЕРНЕННЯ: 954,87 зл

Автоматичний переклад.
koVVal92
11 міс. тому

Я, напевно, перестав би грати і кинув би, якби виграв більше. Я думаю, що у вас досить часто бувають подібні випадки, але ви не можете вигравати в казино весь час, особливо коли казино завжди має довготривалу перевагу над гравцем. Думаю, ми обговорювали це кілька разів. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я виграв 2000 євро на Bitkingz і хотів верифікувати свій рахунок. Але перевірка весь час провалюється, тому що в чаті запитують документ, який я не знаю. А саме виписку з банківського рахунку із зазначенням на ній назви казино. Це складно, оскільки я зробив депозит через paysafecard, а paysafecard купує криптовалюту через utorg, щоб внести там депозит. Я прошу допомоги

Автоматичний переклад.
w8dyskh9rk
6 міс. тому

Привіт. Чи пояснили ви службі підтримки казино, що ви дійсно використовували картку Paysafecard для внесення коштів, а не вносили депозит зі свого банківського рахунку? Спробуйте зв’язатися з ними електронною поштою, і вони дадуть вам альтернативу надати інший документ, щоб підтвердити ваш депозит. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини з цього приводу.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я вже кілька разів писав у службу підтримки, вони просять надати скріншот Paysafe, але завжди відмовляють. Мої пояснення про те, що неможливо надати виписку з банківського рахунку, ігноруються.

Автоматичний переклад.
w8dyskh9rk
6 міс. тому

Спробуйте запитати їх, у якому форматі має бути скріншот. Часто причиною відхилення документів є те, що вони мають неправильний формат. Вони випадково тобі це пояснили? Ви знаєте, який формат слід використовувати? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я грав на Bitkingz і виграв 150 євро. Коли я хотів його зняти, моє зняття було відхилено через 2 години. Я написав у службу підтримки, і мені відразу пояснили, чому, тому що мені потрібно було перевірити свої банківські реквізити. Того вечора я грав трохи більше і виграв ще більше. Потім того вечора я попросив зняти 500 євро, і гроші були на моєму рахунку лише за кілька годин. Тому я вважаю, що казино хороше, і служба підтримки змогла вирішити мою проблему дуже швидко.

Автоматичний переклад.
Kyami
3 міс. тому

Це приємно чути. Отже, чи змогли ви так швидко надати документ, який вони просили? Дійсно чудово!

Дуже важливо, коли служба підтримки може швидко й якісно вирішувати проблеми чи запити. правильно?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я попросив довічне блокування свого облікового запису, даючи зрозуміти, що я залежний від азартних ігор, і вони дозволили мені грати знову, щоб втратити свої кошти. Чи можете ви сказати мені, чи будете ви щось робити щодо цього аспекту? Вони не дотримуються принципів політики безпечних ігор і повинні бути суворо покарані органом, який видав їм ліцензію. Я прошу гуру казино втрутитися в цю справу. Я попросив на підтвердження своїх слів розшифровку всіх чатів, до якої вони мають доступ – мені відмовилися надіслати.

Автоматичний переклад.
koVVal92
2 тиж. тому

Гей, коли ти подав запит на блокування свого облікового запису? Чи є причина, чому казино не закрили його? Ви сказали їм, що ви залежні від азартних ігор чи ні? Якщо ви зробили, а казино все одно нічого не зробило, я вважаю, що це неправильно з їхнього боку, і якщо ви подасте скаргу, наша команда розгляне це далі.

Тому, будь ласка, дайте мені відповіді на мої запитання.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

filefilefilefile

Я знайшов ці повідомлення від bitkingz у своїй електронній пошті. Я думаю, що це достатньо доказів того, що це казино не дотримується принципів відповідальної гри. Чи можу я вимагати відшкодування коштів, які я втратив після того, як вони знову відкрили мій рахунок, який фактично було закрито назавжди? Вони дозволили мені знову відкрити його на моє прохання, щоб я міг продовжувати грати та втрачати свої важко зароблені гроші. На жаль, це пов'язано з постійним відсутністю контролю над грою. Це трохи сумно, але, на жаль, правда.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

filefile

Безкоштовний подарунок після втрати депозитів, при повторному відкритті рахунку, який уже був закритий на все життя.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
koVVal92
2 тиж. тому

Я не обіцяю, чи ви отримаєте відшкодування, але на вашому місці я б точно подав скаргу, тому що цього не повинно статися, якщо у вас закритий обліковий запис на все життя.

Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це призведе.

Обов’язково тримайте мене в курсі, як це відбувається, і чи вдалося вам це вирішити.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

filefile

Відповідь на мої вимоги. Але зачекайте.. вони, ймовірно, не розуміють, що вони знову відкрили рахунок, який був остаточно закритий. Мої скріншоти з датами електронної пошти лише підтверджують це. Чи варто мені подавати скаргу, і ви допоможете мені стерти глузливу посмішку з їх обличчя цього казино?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого