1 рік тому
Тут ви можете обговорити BitKingz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я думаю, вам слід запитати в казино, що викликає цю проблему. Будь ласка, який бонус ви намагалися взяти? Зауважте, що якщо ви зацікавлені в отриманні будь-якого бонусу, зазначеного на нашій стороні, ви повинні взяти його належним чином, натиснувши/натиснувши «отримати бонус» на вкладці бонусів, наприклад.
Дозвольте мені, будь ласка, що ви дізналися з казино. 🤔
Hello,
I guess you should ask the casino what is causing this problem. Which bonus you tried to take, please? Kindly mind that if you are interested to take any bonus listed on our side, you have to take it properly, by clicking/taping "get bonus" in the bonus tab - for example.
Let me now what you learn from the casino, please. 🤔
Я вважаю, що коли справи йдуть не дуже добре, мабуть, краще зробити перерву. Це азартні ігри, тому кожен гравець ризикує, граючи в казино. Але я розумію, що просто програш, мабуть, дуже засмучує.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що подібне нещастя не спіткає вас і удача вам усміхнеться. 😊
I think when things don't go well, it's probably best to take a break. It's gambling, so that's the risk every player takes when playing in a casino. But I understand that just losing is probably quite frustrating.
Anyway, I hope that similar misfortune doesn't stick to you and fortune will smile on you. 😊
Депозит був невеликим, після чого було кілька дуже високих виграшів, поки в якийсь момент прагматична гра не вимкнула алгоритми виграшу для мого облікового запису. Через 13 хвилин казино повернуло весь програш.
Ось як це працює в наш час... Ми дозволимо тобі виграти, але тільки на мить. (:
ВАРТІСТЬ БОНУСНОЇ ПОКУПКИ: 2700 злотих
ПОВЕРНЕННЯ: 954,87 зл
The deposit was small, followed by several very high winnings, until at some point pragmatic play disabled the winning algorithms for my account. In 13 minutes the casino recovered the entire loss.
This is how it works nowadays... We will let you win, but only for a moment. (:
BONUS BUYS COST: 2700 PLN
RETURN: 954,87 PLN
Я, напевно, перестав би грати і кинув би, якби виграв більше. Я думаю, що у вас досить часто бувають подібні випадки, але ви не можете вигравати в казино весь час, особливо коли казино завжди має довготривалу перевагу над гравцем. Думаю, ми обговорювали це кілька разів. 🙂
I would probably stop playing and quit if I won more. I think you have similar cases quite often, but you can't win in a casino all the time, especially when the casino always has a long run advantage over the player. I think we have discussed this several times. 🙂
Привіт, я виграв 2000 євро на Bitkingz і хотів верифікувати свій рахунок. Але перевірка весь час провалюється, тому що в чаті запитують документ, який я не знаю. А саме виписку з банківського рахунку із зазначенням на ній назви казино. Це складно, оскільки я зробив депозит через paysafecard, а paysafecard купує криптовалюту через utorg, щоб внести там депозит. Я прошу допомоги
Hello, I won €2000 at Bitkingz and wanted to verify my account. But the verification fails the whole time because they ask for a document in the chat that I don't know. Namely a bank statement with the name of the casino on it. This is difficult because I deposited via paysafecard and paysafecard buys crypto via utorg in order to deposit there. I'm asking for help
Hallo, ich habe bei Bitkingz 2000€ gewonnen und wollte meinen Account verifizieren. Die Verifizierung schlägt aber die ganze Zeit fehl, da die im Chat ein Dokument verlangen was mir so nicht bekannt ist. Und zwar ein Kontoauszug wo der Name des Casinos drauf steht. Das gestaltet sich als schwierig, da ich über paysafecard eingezahlt habe und paysafecard über utorg krypto kauft um dort einzuzahlen. Ich bitte um Hilfe
Привіт. Чи пояснили ви службі підтримки казино, що ви дійсно використовували картку Paysafecard для внесення коштів, а не вносили депозит зі свого банківського рахунку? Спробуйте зв’язатися з ними електронною поштою, і вони дадуть вам альтернативу надати інший документ, щоб підтвердити ваш депозит. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини з цього приводу.
Hello. Have you explained to the support of the casino that you actually used the Paysafecard to deposit and did not deposit from your bank account? Try to contact them by email and they should give you an alternative to provide some different document to prove your deposit. Please let us know if you have any news about this.
Я вже кілька разів писав у службу підтримки, вони просять надати скріншот Paysafe, але завжди відмовляють. Мої пояснення про те, що неможливо надати виписку з банківського рахунку, ігноруються.
I have already written to support several times, they ask me to provide a screenshot of Paysafe, but this is always rejected. My explanation that it is impossible to provide a bank statement is ignored.
Habe bereits mehrfach mit dem Support geschrieben, sie fordern abwechselnd an das ich einen Screenshot von Paysafe hinterlege der aber immer abgelehnt wird. Meine Erklärung das es unmöglich ist einen Auszug von der Bank zu hinterlegen wird ignoriert.
Спробуйте запитати їх, у якому форматі має бути скріншот. Часто причиною відхилення документів є те, що вони мають неправильний формат. Вони випадково тобі це пояснили? Ви знаєте, який формат слід використовувати? Дайте нам знати, будь ласка.
Try to ask them in which format should the screenshot be. Many times the reason for rejecting documents is, that they are in wrong format. Have they explained that to you , by any chance? Do you know which format should be used? Let us know, please.
Я грав на Bitkingz і виграв 150 євро. Коли я хотів його зняти, моє зняття було відхилено через 2 години. Я написав у службу підтримки, і мені відразу пояснили, чому, тому що мені потрібно було перевірити свої банківські реквізити. Того вечора я грав трохи більше і виграв ще більше. Потім того вечора я попросив зняти 500 євро, і гроші були на моєму рахунку лише за кілька годин. Тому я вважаю, що казино хороше, і служба підтримки змогла вирішити мою проблему дуже швидко.
I played on Bitkingz and won 150 euros. When I wanted to withdraw it, my withdrawal was rejected 2 hours later. I wrote to support and they explained to me straight away why, it was because I had to verify my bank details. I played a little more that evening and won even more. I then requested a withdrawal of 500 euros that evening and the money was in my account in just a few hours. So I think the casino is good and the support was able to solve my problem very quickly.
Ich habe auf Bitkingz gespielt und habe dann 150 Euro gewonnen, als ich diese Auszahlen wollte wurde 2h später meine Auszahlung abgelehnt, ich schrieb mit dem Support und mir wurde direkt erklärt wieso, es lag daran dass ich meine Bankverbindung verifizieren musste. Ich spielte am Abend noch ein wenig und habe sogar noch mehr gewonnen, ich habe dann am Abend eine Auszahlung von 500 Euro beantragt und in wenigen Stunden war das Geld auf meinem Konto. Also ich finde das Casino gut und konnte mein Problem durch den Support sehr schnell lösen.
Це приємно чути. Отже, чи змогли ви так швидко надати документ, який вони просили? Дійсно чудово!
Дуже важливо, коли служба підтримки може швидко й якісно вирішувати проблеми чи запити. правильно?
This is nice to hear. So, were you able to provide the document they asked for that quickly? Really great!
It is really important when support can solve issues or requests quickly and well. Right?
Я попросив довічне блокування свого облікового запису, даючи зрозуміти, що я залежний від азартних ігор, і вони дозволили мені грати знову, щоб втратити свої кошти. Чи можете ви сказати мені, чи будете ви щось робити щодо цього аспекту? Вони не дотримуються принципів політики безпечних ігор і повинні бути суворо покарані органом, який видав їм ліцензію. Я прошу гуру казино втрутитися в цю справу. Я попросив на підтвердження своїх слів розшифровку всіх чатів, до якої вони мають доступ – мені відмовилися надіслати.
I asked for a lifetime ban on my account, making it clear that I am addicted to gambling, and they allowed me to play again to lose my funds. Can you tell me if you will do anything about this aspect? They do not adhere to the principles of safe gaming policy and should be severely punished by the body that issued their license. I ask for casino guru to intervene in this matter. I asked for a transcript of all chat conversations to confirm my words, which they have access to - they refused to send it to me.
Гей, коли ти подав запит на блокування свого облікового запису? Чи є причина, чому казино не закрили його? Ви сказали їм, що ви залежні від азартних ігор чи ні? Якщо ви зробили, а казино все одно нічого не зробило, я вважаю, що це неправильно з їхнього боку, і якщо ви подасте скаргу, наша команда розгляне це далі.
Тому, будь ласка, дайте мені відповіді на мої запитання.
Hey, when did you request a ban on your account? Is there a reason why the casino didn't close it? Did you mention to them that you are a gambling addict or not? If you did and the casino still did nothing, then I think it's not right on their part and if you file a complaint, our team will deal with it further.
So please let me know the answers to my questions.
Я знайшов ці повідомлення від bitkingz у своїй електронній пошті. Я думаю, що це достатньо доказів того, що це казино не дотримується принципів відповідальної гри. Чи можу я вимагати відшкодування коштів, які я втратив після того, як вони знову відкрили мій рахунок, який фактично було закрито назавжди? Вони дозволили мені знову відкрити його на моє прохання, щоб я міг продовжувати грати та втрачати свої важко зароблені гроші. На жаль, це пов'язано з постійним відсутністю контролю над грою. Це трохи сумно, але, на жаль, правда.
I found these messages from bitkingz in my email. I think this is enough evidence of how this casino don't adheres to the principles of responsible gaming. Can I claim a refund of the funds I lost since they reopened my account, which was effectively closed for life? They allowed me to reopen it at my request so I could continue playing and losing my hard-earned money. Unfortunately, this is due to the continued lack of control over the game. It's a bit sad, but unfortunately true.
Я не обіцяю, чи ви отримаєте відшкодування, але на вашому місці я б точно подав скаргу, тому що цього не повинно статися, якщо у вас закритий обліковий запис на все життя.
Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це призведе.
Обов’язково тримайте мене в курсі, як це відбувається, і чи вдалося вам це вирішити.
Я буду чекати.
I won't promise if you will get a refund, but I would definitely file a complaint if I were you because this shouldn't happen if you have a closed lifetime account.
Our team will try to help you and we'll see where this goes.
Definitely keep me posted on how it goes and if you've managed to resolve it.
I'll be waiting.
Відповідь на мої вимоги. Але зачекайте.. вони, ймовірно, не розуміють, що вони знову відкрили рахунок, який був остаточно закритий. Мої скріншоти з датами електронної пошти лише підтверджують це. Чи варто мені подавати скаргу, і ви допоможете мені стерти глузливу посмішку з їх обличчя цього казино?
Answer to my demands. But wait.. they probably don't understand that they opened an account that was permanently closed again. My screenshots with email dates only confirm this. Should I file a complaint and will you help me wipe the mocking smile off their face of this casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.