ГоловнаФорумКазиноBitKingz Casino - загальне обговорення

BitKingz Casino - загальне обговорення

 від Milaxavier
|
5 099 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BitKingz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я не можу отримати бонус

Автоматичний переклад.
Milaxavier

Привіт,

Я думаю, вам слід запитати в казино, що викликає цю проблему. Будь ласка, який бонус ви намагалися взяти? Зауважте, що якщо ви зацікавлені в отриманні будь-якого бонусу, зазначеного на нашій стороні, ви повинні взяти його належним чином, натиснувши/натиснувши «отримати бонус» на вкладці бонусів, наприклад.

Дозвольте мені, будь ласка, що ви дізналися з казино. 🤔


Автоматичний переклад.

filefilefilefile

Автоматичний переклад.

filefilefilefile

Це вже перебільшення (:

Пора назавжди покинути Даму НВ.

Автоматичний переклад.
Anonymized713

Я вважаю, що коли справи йдуть не дуже добре, мабуть, краще зробити перерву. Це азартні ігри, тому кожен гравець ризикує, граючи в казино. Але я розумію, що просто програш, мабуть, дуже засмучує.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що подібне нещастя не спіткає вас і удача вам усміхнеться. 😊

Автоматичний переклад.

file

Депозит був невеликим, після чого було кілька дуже високих виграшів, поки в якийсь момент прагматична гра не вимкнула алгоритми виграшу для мого облікового запису. Через 13 хвилин казино повернуло весь програш.

Ось як це працює в наш час... Ми дозволимо тобі виграти, але тільки на мить. (:


ВАРТІСТЬ БОНУСНОЇ ПОКУПКИ: 2700 злотих

ПОВЕРНЕННЯ: 954,87 зл

Автоматичний переклад.
Anonymized713

Я, напевно, перестав би грати і кинув би, якби виграв більше. Я думаю, що у вас досить часто бувають подібні випадки, але ви не можете вигравати в казино весь час, особливо коли казино завжди має довготривалу перевагу над гравцем. Думаю, ми обговорювали це кілька разів. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, я виграв 2000 євро на Bitkingz і хотів верифікувати свій рахунок. Але перевірка весь час провалюється, тому що в чаті запитують документ, який я не знаю. А саме виписку з банківського рахунку із зазначенням на ній назви казино. Це складно, оскільки я зробив депозит через paysafecard, а paysafecard купує криптовалюту через utorg, щоб внести там депозит. Я прошу допомоги

Автоматичний переклад.
w8dyskh9rk

Привіт. Чи пояснили ви службі підтримки казино, що ви дійсно використовували картку Paysafecard для внесення коштів, а не вносили депозит зі свого банківського рахунку? Спробуйте зв’язатися з ними електронною поштою, і вони дадуть вам альтернативу надати інший документ, щоб підтвердити ваш депозит. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь новини з цього приводу.

Автоматичний переклад.
Romi

Я вже кілька разів писав у службу підтримки, вони просять надати скріншот Paysafe, але завжди відмовляють. Мої пояснення про те, що неможливо надати виписку з банківського рахунку, ігноруються.

Автоматичний переклад.
w8dyskh9rk

Спробуйте запитати їх, у якому форматі має бути скріншот. Часто причиною відхилення документів є те, що вони мають неправильний формат. Вони випадково тобі це пояснили? Ви знаєте, який формат слід використовувати? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Я грав на Bitkingz і виграв 150 євро. Коли я хотів його зняти, моє зняття було відхилено через 2 години. Я написав у службу підтримки, і мені відразу пояснили, чому, тому що мені потрібно було перевірити свої банківські реквізити. Того вечора я грав трохи більше і виграв ще більше. Потім того вечора я попросив зняти 500 євро, і гроші були на моєму рахунку лише за кілька годин. Тому я вважаю, що казино хороше, і служба підтримки змогла вирішити мою проблему дуже швидко.

Автоматичний переклад.
Kyami

Це приємно чути. Отже, чи змогли ви так швидко надати документ, який вони просили? Дійсно чудово!

Дуже важливо, коли служба підтримки може швидко й якісно вирішувати проблеми чи запити. правильно?

Автоматичний переклад.

Я попросив довічне блокування свого облікового запису, даючи зрозуміти, що я залежний від азартних ігор, і вони дозволили мені грати знову, щоб втратити свої кошти. Чи можете ви сказати мені, чи будете ви щось робити щодо цього аспекту? Вони не дотримуються принципів політики безпечних ігор і повинні бути суворо покарані органом, який видав їм ліцензію. Я прошу гуру казино втрутитися в цю справу. Я попросив на підтвердження своїх слів розшифровку всіх чатів, до якої вони мають доступ – мені відмовилися надіслати.

Автоматичний переклад.
Anonymized713

Гей, коли ти подав запит на блокування свого облікового запису? Чи є причина, чому казино не закрили його? Ви сказали їм, що ви залежні від азартних ігор чи ні? Якщо ви зробили, а казино все одно нічого не зробило, я вважаю, що це неправильно з їхнього боку, і якщо ви подасте скаргу, наша команда розгляне це далі.

Тому, будь ласка, дайте мені відповіді на мої запитання.

Автоматичний переклад.
Jaro

filefilefilefile

Я знайшов ці повідомлення від bitkingz у своїй електронній пошті. Я думаю, що це достатньо доказів того, що це казино не дотримується принципів відповідальної гри. Чи можу я вимагати відшкодування коштів, які я втратив після того, як вони знову відкрили мій рахунок, який фактично було закрито назавжди? Вони дозволили мені знову відкрити його на моє прохання, щоб я міг продовжувати грати та втрачати свої важко зароблені гроші. На жаль, це пов'язано з постійним відсутністю контролю над грою. Це трохи сумно, але, на жаль, правда.

Змінено
Автоматичний переклад.

filefile

Безкоштовний подарунок після втрати депозитів, при повторному відкритті рахунку, який уже був закритий на все життя.

Змінено
Автоматичний переклад.
Anonymized713

Я не обіцяю, чи ви отримаєте відшкодування, але на вашому місці я б точно подав скаргу, тому що цього не повинно статися, якщо у вас закритий обліковий запис на все життя.

Наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, до чого це призведе.

Обов’язково тримайте мене в курсі, як це відбувається, і чи вдалося вам це вирішити.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro

filefile

Відповідь на мої вимоги. Але зачекайте.. вони, ймовірно, не розуміють, що вони знову відкрили рахунок, який був остаточно закритий. Мої скріншоти з датами електронної пошти лише підтверджують це. Чи варто мені подавати скаргу, і ви допоможете мені стерти глузливу посмішку з їх обличчя цього казино?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого