ГоловнаФорумКазиноBetSofa Casino - загальне обговорення

BetSofa Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від kszysio
|
12 415 переглядів 76 відповідей |
|
1...3 4
8 міс. тому

всі фотографії, які запитує казино, вже надіслані. казино просто ігнорує мене, як і раніше. "регулятор" - абсолютний фейк. жодної відповіді. на даний момент більше 10 000 євро вкрадено казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

і ви тільки пишете, що я можу повторно відкрити скаргу, але насправді ваш сайт відхиляє всі мої спроби це зробити

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вас розумію, ваш сайт юрист казино, ви намагаєтеся скрізь показати, що гравець, який ризикує своїми грошима, зробив якийсь неправильний крок, і чому казино може вкрасти 10 000 євро виграшу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

більше 10000

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

і ви тільки пишете, що я можу повторно відкрити скаргу, але насправді ваш сайт відхиляє всі мої спроби це зробити

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт ще раз!

Як я вже пояснював, це форум, а не розділ скарг. Ми не знайомі з вашими запитами на повторне відкриття, але кожного разу, коли гравці діють так, як ви, ми прагнемо запропонувати повторне відкриття, оскільки адміністратори форуму не мають вирішувати раніше закриті скарги.

Чи можете ви поділитися тим, що ви отримали від групи розгляду скарг? Можливо, якась причина для відмови?

Незважаючи на добрість і відкритість до вас тут на форумі, ми не можемо втручатися у скарги. мені шкода

Ви вважаєте це нами, адміністраторами, підтримкою казино, а я просто прошу вашої співпраці. Однак якщо ваша скарга не буде повторно відкрита, має бути причина.



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Загальна причина полягає в тому, що ви не хочете повторно відкривати скаргу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Причина з мого боку, що я більше місяця тому надіслав усі запрошені фотографії. рахунок закрито, і, звичайно, це шахрайське казино не хоче відкривати рахунок. схема шахрайства з додатковою перевіркою та «перевіркою провайдерів». ще одне шахрайське казино, закритий рахунок і вкрадені гроші, а ви хочете показати, що все гаразд🙂)

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Минуло 2,5 місяці з початку перевірки провайдера, де відповідь? його ніколи не буде, тому що не буде перевірки. казино просто шукало якусь причину, щоб закрити рахунок. і тепер ви захищаєте це казино. які вже на верифікованому акаунті просили додаткову верифікацію і в підсумку заблокували і вкрали всі гроші.

Автоматичний переклад.
Опубліковано aleks86 Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
8 міс. тому

Загальна причина полягає в тому, що ви не хочете повторно відкривати скаргу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, шановний користувач.

Я провів деякий час з Браніславом, обговорюючи вашу співпрацю з нами.

З цього обговорення стало ясно, що ви сприйняли скаргу як своєрідну гру, і багато разів вам доводиться належним чином співпрацювати не лише з казино, але, зрештою, і з обробником скарг.

Крім того, навіть наша система виявила багато подібностей з іншими користувачами щодо особистих даних і документів. Навіть казино не змогли перевірити ваші документи, які ви не змогли правильно надати. Відповідно до того, як ви з нами спілкувалися, а також тому, що ми далекі від того, щоб вважати вас законним гравцем, ми вважаємо, що ви навмисно витрачаєте наш дорогоцінний час.

Виходячи з цього, ми більш ніж переконані, що наш час краще витрачати на гравців, які шукають підтримки.

Ось такий результат. Отже, якщо вам справді потрібна допомога, команда вирішує, чи передумають вони та дадуть вам ще один шанс.

Я також хотів би сказати, що ваші спроби зробити так, щоб обробники скарг виглядали так, ніби вони не піклуються достатньо, не вітаються. Щоб поважати вашу конфіденційність, я не буду ділитися з нами всіма подробицями вашої історії, які я дізнався.

Оскільки ваші дії не є об’єктивними чи справедливими, я прошу вас припинити такі дії.

Якщо ви цього не зробите, ваш доступ до форуму буде закрито.

Цей форум не потребує негативних настроїв.

Подання скарги означає, що ви дотримуєтеся його політики; це насправді так просто, і, з нашої точки зору, ви не діяли як звичайний гравець, який шукає підтримки. Отже, наші безкоштовні послуги на даний момент недоступні для вас.



Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Казино запросило додаткові фотографії. Їх відправляли до них, а гроші, виграні без бонусів, КРАДІ. це факти. Те, що ви говорите про негатив, смішно. Казино вкрало близько 15 000 євро. нехай у тебе вкрадуть 15 000 і будеш на позитиві.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

про деякі послуги для мене. особливо безкоштовні. ви тут, щоб захистити казино, а не допомогти гравцеві. Якби ви хотіли допомогти, ситуація була б іншою. ФОТО запитується. Я надіслала ФОТО. Гроші вкрали.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Про якісь терміни казино не писало. Ви ігноруєте це і пишете багато текстів. Той, хто це прочитає, зрозуміє, про що йдеться.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

про деякі послуги для мене. особливо безкоштовні. ви тут, щоб захистити казино, а не допомогти гравцеві. Якби ви хотіли допомогти, ситуація була б іншою. ФОТО запитується. Я надіслала ФОТО. Гроші вкрали.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, тому наша команда допомагає гравцям без будь-якої винагороди, і нам вдалося заощадити за час роботи цієї команди. Я думаю, що Радька все чітко виклала і оскільки вона зацікавилася вами і цією справою, вона об’єктивно написала, як це бачить наша команда.

Якщо ви продовжите говорити, що ми захищаємо казино, а не допомагаємо гравцям, то ваш доступ до форуму буде заборонено, оскільки це ваша суб'єктивна думка, яка не була підтверджена.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

я кажу тільки факти.

казино заблокувало мій обліковий запис для додаткової перевірки.

всі фото, які запитуються, надсилаються.

казино вкрало всі баланси в усіх казино.

Ви кажете, що це нормально 😀

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

перевірку на всіх сайтах завершено.

коли у мене були баланси на всіх сайтах, казино заблокувало всі акаунти для «додаткової перевірки»

Жодних термінів перевірки не прописано.

За день до дати, коли я сказав, що можу все відправити, ви закрили скаргу.

казино забрало всі гроші, хоча всі фото були надіслані.

Ваша команда, звичайно, має свою думку. Але будь-який сторонній, хто читає це, зрозуміє, чи варто робити депозит чи ні :)

Автоматичний переклад.
aleks86
7 міс. тому

Тим не менш, ви уникаєте розповідати про те, як саботували процес розгляду скарг і співпрацювали з казино. Я повністю знайомий з історією, але оскільки ми дотримуємося GDPR, я не можу оприлюднити це на форумі, не даючи нам можливості адекватно реагувати на вашу напівправду.

Дуже дякую за об'єктивність.

У зв'язку з цим я виключаю вас з форуму. Вас попередили, і мені шкода, що все так закінчилося.


Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого