Привіт, шановний користувач.
Я провів деякий час з Браніславом, обговорюючи вашу співпрацю з нами.
З цього обговорення стало ясно, що ви сприйняли скаргу як своєрідну гру, і багато разів вам доводиться належним чином співпрацювати не лише з казино, але, зрештою, і з обробником скарг.
Крім того, навіть наша система виявила багато подібностей з іншими користувачами щодо особистих даних і документів. Навіть казино не змогли перевірити ваші документи, які ви не змогли правильно надати. Відповідно до того, як ви з нами спілкувалися, а також тому, що ми далекі від того, щоб вважати вас законним гравцем, ми вважаємо, що ви навмисно витрачаєте наш дорогоцінний час.
Виходячи з цього, ми більш ніж переконані, що наш час краще витрачати на гравців, які шукають підтримки.
Ось такий результат. Отже, якщо вам справді потрібна допомога, команда вирішує, чи передумають вони та дадуть вам ще один шанс.
Я також хотів би сказати, що ваші спроби зробити так, щоб обробники скарг виглядали так, ніби вони не піклуються достатньо, не вітаються. Щоб поважати вашу конфіденційність, я не буду ділитися з нами всіма подробицями вашої історії, які я дізнався.
Оскільки ваші дії не є об’єктивними чи справедливими, я прошу вас припинити такі дії.
Якщо ви цього не зробите, ваш доступ до форуму буде закрито.
Цей форум не потребує негативних настроїв.
Подання скарги означає, що ви дотримуєтеся його політики; це насправді так просто, і, з нашої точки зору, ви не діяли як звичайний гравець, який шукає підтримки. Отже, наші безкоштовні послуги на даний момент недоступні для вас.
Hello, dear user.
I spent some time with Branislav discussing your whole cooperation with us.
Based on this discussion, it came out very clearly that you took the complaint like a sort of game, and many times you have to properly cooperate, not just with casinos but eventually with the complaint handler.
Additionally, even our system has detected many similarities with other users involving personal data and documents. Even the casinos were unable to verify your documents, which you were not able to provide correctly. According to the way you have communicated with us and also because we are far from considering you a legitimate player, we feel you have been deliberately wasting our precious time.
Based on that, we are more than convinced our time should be better spent with players seeking support.
This is the result. So if you actually need help, it's up to the team whether they change their minds and give you another chance.
I would also like to say that your attempts to make the complaint handlers look like they do not care enough are not welcome. To respect your privacy, I won't share all the details I've learned so far about your history with us.
Because your actions are not objective or fair, I ask that you kindly stop acting like that.
If you don't, your access to the forum will be closed.
This forum does not need negative vibes.
Submitting the complaint means you adhere to its policies; it's really that simple, and from our point of view, you have not been acting like a regular player seeking support. So, our free services are not available for you at this moment.
Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.