Ну, я б не назвав це спеціально хорошим досвідом гравця. Незважаючи на те, що казино, як правило, закривають облікові записи, щоб перевірити їх без особливих перешкод з будь-якої сторони, я все одно вважаю, що комфорт гравця має бути на першому місці.
З іншого боку, це справді виглядає як ретельна перевірка облікового запису, якщо припустити, що з вашої скарги деякі з них описують закриття облікового запису без попереднього повідомлення.
«Після того, як обліковий запис було заблоковано, казино повідомило, що їм потрібно провести додаткову перевірку моєї ігрової діяльності, тоді я запитав деякі оновлення, але жодної відповіді».
Я б сказав, що ваш обліковий запис позначено різними казино. Але не питайте мене чому, я не хочу спекулювати.
Ви, до речі, займаєтесь ставками на спорт?
Well, I would not call that specifically a good player's experience. Even though casinos tend to close accounts in order to verify them without much disruption from any side, I still think the player's comfort should come first.
On the other hand, this truly looks like a thorough account check, assuming from your complaint that a few of them describe account closure without prior notice.
"After account was blocked casino said that they need to make some additional verification about my gaming activities, then i asked some updates, no any answer."
I'd say your account is flagged across casinos. But do not ask me why, I'd hate to speculate.
Are you involved in sports betting, by the way?