ФорумКазиноBetSofa Casino - загальне обговорення

BetSofa Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від kszysio
|
5421 переглядів 73 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
aleks86
3 міс. тому

Ну, я б не назвав це спеціально хорошим досвідом гравця. Незважаючи на те, що казино, як правило, закривають облікові записи, щоб перевірити їх без особливих перешкод з будь-якої сторони, я все одно вважаю, що комфорт гравця має бути на першому місці.

З іншого боку, це справді виглядає як ретельна перевірка облікового запису, якщо припустити, що з вашої скарги деякі з них описують закриття облікового запису без попереднього повідомлення.

«Після того, як обліковий запис було заблоковано, казино повідомило, що їм потрібно провести додаткову перевірку моєї ігрової діяльності, тоді я запитав деякі оновлення, але жодної відповіді».

Я б сказав, що ваш обліковий запис позначено різними казино. Але не питайте мене чому, я не хочу спекулювати.

Ви, до речі, займаєтесь ставками на спорт?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Не рекомендую тут грати. Мій обліковий запис усе ще заблоковано після того, як я надіслав усі необхідні фотографії, включаючи 3 документи, що підтверджують мою особу, і фотографії мого житлового будинку. Це казино та дочірні казино люблять красти гроші гравців. Гуру казино не хоче допомагати мені з цією проблемою ^)

Автоматичний переклад.
aleks86
1 місяць тому

Я б не сказав, що ми не хочемо допомагати вам із цією проблемою, переглянувши вашу скаргу , де наша команда пояснила вам причину, а саме:

«Після збору всієї необхідної інформації ми закриваємо цю скаргу як необґрунтовану через невідповідність умовам казино.

Часу було більш ніж достатньо, щоб надати казино запитані документи, але ви не змогли цього зробити, і після отримання додаткової інформації від казино стало зрозуміло, що ви не змогли завершити перевірку. Крім того, у ваших публікаціях вище є кілька невідповідностей, які не мають сенсу, а також була надана оманлива інформація.

На жаль, успішна верифікація є обов’язковою умовою для зняття будь-яких коштів зі свого рахунку в казино. Оскільки ви не пройшли KYC, за даних обставин ми вирішили погодитися з рішенням казино».

Що ти можеш про це сказати?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

на даний момент всі необхідні фото надіслані. коли казино запитало додаткові фотографії, вони не сказали жодного терміну, а також проігнорували всі мої електронні листи. що ти скажеш про це?

Автоматичний переклад.
aleks86
1 місяць тому

Ну, я б хотів, щоб ваш старт був не з найкращих і ви зробили кілька помилок. Якщо казино бажає дати вам ще один шанс пройти перевірку, незважаючи на вашу попередню непослідовність та інші аномалії, це, принаймні для мене, є ознакою їх доброї волі.

І, чесно кажучи, я не здивований, що їх зараз не цікавлять ваші електронні листи.

Простіше кажучи, через процедуру розгляду скарг команда розгляду скарг не була повністю переконана, що казино допустило помилку, тому що ви, по-перше, не могли виконати стандартні вимоги перевірки.

Я розумію, що у вас є своя думка, тож ви все одно можете звернутися до офіційних органів і залишити їм рішення. Просто іноді казино мають рацію.

Особисто я б на вашому місці зосередився на тому, щоб нарешті пройти KYC.

Успіхів у цьому. 🤞


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що ви працюєте представником цього казино. А тут ви намагаєтеся всіх заплутати.

Але я вже неодноразово писав. Що всі необхідні фото (якими б дивними не були вимоги) ВЖЕ ЗАВАНТАЖЕНО. але казино відмовляється відповідати або відкривати рахунок. І ви продовжуєте писати, що казино готове прийняти KYC. Я не знаю, скільки разів ВАМ потрібно писати те саме. УСІ ФОТОГРАФІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ КАЗИНО, ЗАВАНТАЖЕНО.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я бачу, що ви працюєте представником цього казино. А тут ви намагаєтеся всіх заплутати. Ви спробуйте повідомити, що я не надсилаю потрібні фотографії, але фотографії надіслано близько двох тижнів тому. Також я надіслав ваш скріншот. Казино написало, що обліковий запис перевірено 😀DD І відповіло, що їм потрібно завершити «перевірку постачальника» (повний фейк). file

Але я вже неодноразово писав. Що всі необхідні фото (якими б дивними не були вимоги) ВЖЕ ЗАВАНТАЖЕНО. але казино відмовляється відповідати або відкривати рахунок. І ви продовжуєте писати, що казино готове прийняти KYC. Я не знаю, скільки разів ВАМ потрібно писати те саме. УСІ ФОТОГРАФІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ КАЗИНО, ЗАВАНТАЖЕНО.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тут ми бачимо, що казино повідомило, що обліковий запис перевірено... ха-ха 😀

вам потрібно краще синхронізувати вашу спільну брехню

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що ви працюєте представником цього казино. А тут ви намагаєтеся всіх заплутати.

Але я вже неодноразово писав. Що всі необхідні фото (якими б дивними не були вимоги) ВЖЕ ЗАВАНТАЖЕНО. але казино відмовляється відповідати або відкривати рахунок. І ви продовжуєте писати, що казино готове прийняти KYC. Я не знаю, скільки разів ВАМ потрібно писати те саме. УСІ ФОТОГРАФІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬ КАЗИНО, ЗАВАНТАЖЕНО.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чесно кажучи, ви дуже помиляєтеся.

Я розумію, що ви завантажили ці фотографії, але оскільки я не працюю в казино, я навряд чи можу знати, чи цього разу всі документи та фотографії будуть прийняті.

Що ж, я б сказав, що це досить розумно. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

тут ми бачимо, що казино повідомило, що обліковий запис перевірено... ха-ха 😀

вам потрібно краще синхронізувати вашу спільну брехню

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Цей каже, що ваші ставки розслідуються. Немає нічого про успішну перевірку, згадуються лише прийняті документи. Це також може бути просто частиною процесу перевірки.

Я, наприклад, навіть не знаю, коли відбулася ця розмова.

Скажу ще раз: нічого не можна синхронізувати, оскільки ми не є співробітниками казино, тому ми не маємо доступу до вашого облікового запису. Таким чином, ми покладаємося лише на ваші слова тут, на форумі.

Не беріть нас за ворогів, будь ласка. Ми тут не для того, щоб протистояти вам, ми хочемо пояснити те, що ви, можливо, не зрозуміли.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви тут намагаєтеся захистити казино, яке просто забрало гроші.

Ви намагаєтеся написати, що мені потрібно пройти KYC. Хоча я надіслав усі фотографії, які просило казино. Ви теж закрили скаргу, хоча я написала, що днями надішлю всі фото.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому


На даний момент немає необхідності придумувати якісь нюанси. Казино закрило обліковий запис і запросило інші фотографії. Фотографії надіслано. Казино вже відповіло, що не відкриватиме рахунок. Це факт.

Перевірка провайдера - суцільна афера. Його ніколи не існувало.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви тут намагаєтеся захистити казино, яке просто забрало гроші.

Ви намагаєтеся написати, що мені потрібно пройти KYC. Хоча я надіслав усі фотографії, які просило казино. Ви теж закрили скаргу, хоча я написала, що днями надішлю всі фото.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Відверто кажучи, ви абсолютно неправі.

Оскільки ми не працюємо з казино, я не можу дізнатися, що пішло не так у вашому конкретному випадку. З тієї ж причини я не знайомий із вашим KYC.

Я намагався пояснити, що якщо в казино є якісь сумніви щодо ваших ставок або стилю гри, це нормально провести розслідування шляхом додаткових перевірок. Якщо ви пройдете його, ви готові до виплати.

Тому його іноді називають додатковим процесом перевірки.


Відверто кажучи, я не належу до групи розгляду скарг, тому я не знайомий із передісторією скарги.



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому


На даний момент немає необхідності придумувати якісь нюанси. Казино закрило обліковий запис і запросило інші фотографії. Фотографії надіслано. Казино вже відповіло, що не відкриватиме рахунок. Це факт.

Перевірка провайдера - суцільна афера. Його ніколи не існувало.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На мою думку, ви не пройшли додаткову перевірку.

Звернення до постачальника ігор є звичайною практикою, ігнорування цього не принесе вам користі, але я поважаю вашу думку, і сподіваюся, ви більше ніколи не опинитеся в такій самій ситуації.

Відверто кажучи, без подальших пояснень від казино ми можемо лише дивуватися, що сталося.

Можливо, ви хочете, щоб ваша скарга була повторно відкрита? Можливо, це варто дослідити.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

ха-ха-ха, знову відкрити? ви не хочете повторно відкривати скаргу, тому що ваша компанія хоче закрити скаргу workibg разом із scam casino. запитувані документи надсилаються в казино, але вони, звичайно, обдурили мене, додаткова перевірка мала лише одну мету: заблокувати мене назавжди та вкрасти гроші.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино раніше не говорило про якісь смертоносні слова з перевіркою. Ви кажете, що я не можу надіслати паспорт 37 днів… лол, ще одне шахрайство. вони запитували не тільки pssport, вони запитували багато фотографій. і раніше я писав, що на даний момент не можу надіслати потрібні фото, тому що маю справу в іншому місті. ти проігнорував це, казино проігнорувало це, а тепер ти намагаєшся написати тут, що я намагався ігнорувати kyc

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

вся ваша історія лише для того, щоб показати, що це казино зрозуміле, але це казино з’їли абсолютне шахрайство

Автоматичний переклад.
aleks86
3 тиж. тому

Мені дуже шкода, що ти так почуваєшся. Ми рекомендуємо повторно відкрити скаргу кожному гравцеві, якщо для цього є вагома причина. У вашій скарзі Браніслав написав: «Враховуючи всі зібрані деталі та додаткову інформацію від казино, команда розгляду скарг погодилася з рішенням казино через те, що гравець не зміг завершити процес KYC протягом стандартного терміну. Однак ми рекомендуємо казино надати користувач має можливість пройти перевірку, якщо він зможе надіслати запитані документи пізніше. Це означає, що ми віримо в те, що казино має дати вам другий шанс надати всі документи, необхідні для перевірки. процес, який потрібно виконати, якщо ви, звичайно, бажаєте це зробити.

Ми завжди намагаємося допомогти всім гравцям, коли вважаємо, що казино не зовсім правильно підходить до KYC. Тож, будь ласка, якщо ви вважаєте, що цього разу зможете пройти перевірку, спробуйте повторно відкрити свою справу, і наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

ха-ха-ха, ти намагаєшся знайти всі можливі способи захистити казино. ваш сайт відхилив скаргу повторне відкриття. я пробував багато разів. Я надсилаю підтвердження, що всі документи вже надіслано, і казино не хоче повертати мої виграші. виграші в betsofa без використання бонусів, близько 5200 вкрадено тільки у betsofa. lionspin те саме, депозит зроблено без використання бонусів і отримано виграш, абсолютне шахрайство, а ви намагаєтесь сказати, що я роблю помилки, абсурд

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого