ФорумКазиноBetSofa Casino - загальне обговорення

BetSofa Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від kszysio
|
5047 переглядів 69 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

У мене було кілька проблем із виведенням коштів, пов’язаних із міні-фітами.

Я чекав кілька днів на оплату, і вони скасували та сказали, що ця опція недоступна. Є проблема . На жаль, у Польщі вже деякий час триває боротьба з азартними іграми, і не було іншого виходу, крім mifinity. Я сказав, що напишу про це на кожному форумі і заплачу. і раптом я отримав інформацію, що я можу виплатити один раз. Через кілька хвилин гроші на моєму рахунку Mifinity

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А поки що є лише відмовки та протиріччя.


Спочатку було сказано, що мій запит на зняття коштів скасовано через технічні проблеми. Я отримав електронний лист про те, що я перевищив свій ліміт.

Тоді прихильник каже мені, що я можу подати нову заявку завтра, оскільки технічна робота завершена. Смішне казино!


Завжди лише виправдання злочинців.

Повідомляється, що обидва мої зняття сьогодні вранці оброблено. Але ніхто не може сказати мені, що означає редагований! Щойно суму буде переведено з казино, ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від авторитетних казино.


Сюди нічого не прийшло!


Натомість підтримка говорить навколо цього.

Імовірно, тепер від мого банку залежить, чи може знадобитися більше часу, поки гроші надійдуть!




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

ти точно отримаєш гроші. вам просто потрібно бути терплячим. Дивно, що їхні технічні проблеми зі мною мали проблеми з талією 2 місяці тому.

і вони не змогли це виправити досі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, проблема в виправданнях BetSofa.

Як тільки я виграю більшу суму, я самовиключаюся на короткий час, щоб заспокоїтися і не розіграти гроші знову в манії величі!

У кожному казино, де у мене досі не було проблем, це було дуже просто. Ви змогли отримати гроші, незважаючи на заблокований рахунок!

Тут, у цьому казино, ви знаєте, що це можливо, лише якщо ви більше не заблоковані. Потім ви повинні надіслати запит на виплату через опцію виплати.

Але це фігня, тому що саме казино пише, що ви можете запитувати виведення через службу підтримки.

Мого вчорашнього платежу досі немає! Вони виправдовуються, що це залежить від мого банку. Але вона мене запевнила, що це нісенітниця!

Коли я запитую ще раз, служба підтримки каже мені, що я повинен написати в технічну підтримку....



Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Привіт,

Хоча я розумію, що вам не подобається вся ситуація, ми не створюємо рейтинги оглядів виключно на основі думок гравців.

Для цього створювалися відгуки користувачів. Я бачу, що ви подали скаргу , тож тепер ви це знаєте

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Проте, якщо під час розгляду скарги ми виявимо будь-яку несправедливу поведінку з боку казино, ми змінимо рейтинг. Не соромтеся прочитати більше про наслідки скарги прямо тут .

Наразі я пропоную співпрацю та терпіння.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, проблема в виправданнях BetSofa.

Як тільки я виграю більшу суму, я самовиключаюся на короткий час, щоб заспокоїтися і не розіграти гроші знову в манії величі!

У кожному казино, де у мене досі не було проблем, це було дуже просто. Ви змогли отримати гроші, незважаючи на заблокований рахунок!

Тут, у цьому казино, ви знаєте, що це можливо, лише якщо ви більше не заблоковані. Потім ви повинні надіслати запит на виплату через опцію виплати.

Але це фігня, тому що саме казино пише, що ви можете запитувати виведення через службу підтримки.

Мого вчорашнього платежу досі немає! Вони виправдовуються, що це залежить від мого банку. Але вона мене запевнила, що це нісенітниця!

Коли я запитую ще раз, служба підтримки каже мені, що я повинен написати в технічну підтримку....



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також хотів би додати, що у казино можуть виникнути деякі проблеми з платіжним постачальником, як і в багатьох інших казино сьогодні. Зазвичай причиною є обмеження місцевого законодавства, тому, на жаль, якщо це так, це означає, що казино просто має чекати результату від стороннього постачальника. Цей процес може зайняти деякий час, я сподіваюся, що незабаром ви отримаєте виграш. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, ви це приймаєте. чекати 14 днів. Гравець може внести тисячі євро, це нормально, чи не так?


Справа в тому, що 24 години не вписуються в заявлений час обробки.

Якщо мені не вистачає працівників, я повинен наймати більше.

Якщо ви не дотримуєтеся власних умов, що тоді?

Це не думки, які я висловлюю, це фактичний досвід.

Є навіть оновлення. Раптом ви хочете отримати копію нового документа, як-от посвідчення водія.

Підтвердження за допомогою ідентифікаційної картки та виписки з банківського рахунку недостатньо.

Це виправдання і тактика зволікання, не більше.

Є причина, чому багато країн забороняють казино. Саме такі процедурні цінності, як у цьому казино.

Я вітаю це. Добре те, що в майбутньому вам більше не знадобляться форуми казино.

Ви думаєте, що це чудово, що BetSofa так вдається.

Інакше я не можу пояснити, що таке лом з 14 днями.


В положеннях та умовах сказано:

1. Обробка протягом 24 годин. Це не підходить.

2. Переказ залежить від постачальника фінансових послуг. У цьому випадку оплата здійснюється через того ж провайдера, що і депозит, тобто прямий переказ і наявність кредиту.

Іноді мені здається, що форумчани працюють на такі казино.

Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

У багатьох казино зазвичай не можна обробити зняття з заблокованих рахунків. Їхні платформи просто не дозволяють цього. Я працював у казино, де ви могли робити саме те, що описали. Подайте запит на зняття, а потім самовиключіть на короткий період часу. Але це не так працює у всіх казино.

Деякі казино мають настільки дивні внутрішні системи, що, наприклад, неможливо назавжди закрити ваш рахунок. Я б сказав, що це набагато гірше, ніж ситуація, коли ви не можете зняти кошти із заблокованого рахунку. Зрештою, це називається «заблокований обліковий запис», тому я не дуже здивований, що ви не можете зняти кошти із заблокованого облікового запису.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Акаунт більше не заблокований. Тепер я встановив обмеження, щоб я міг отримати свої гроші, не програючи їх. Тим не менш, ви не поспішаєте. Тепер вам потрібна друга перевірка. Вам потрібна ID-картка і раптом знову водійські права.


Саме те, що сталося в інших оглядах! Раптом документи невірні, які були прийняті незліченною кількістю інших казино. Це брудне казино перемішує гроші туди-сюди, от і все! Пунктуальних платежів просто не існує!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Отже, я б сказав, що справи рухаються правильним шляхом.

Встановлення таких обмежень — найкраще, що ви можете зробити. Але чи була якась причина для другої перевірки?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер мені потрібно чекати ще 3 дні на третю перевірку. Принаймні вдалося щось заплатити.

Але з понеділка нічого не сталося.

Це погане казино уникають після отримання всіх виграшів.

Я не знаю, чому перевірка вже відбулася.

Я все ще не розумію хорошого рейтингу та підозрюю, що Casino Guru, як і багато інших казино, замішано.

На інших форумах у цього SHIT казино не все добре.

Просто дурна заява про те, що ви робите щось лише через 14 днів, це дурниця.

Зрештою, я також повинен дотримуватися умов цих брудних казино.

Чому вони не дотримуються своїх власних умов.

Термін обробки вказано протягом 24 годин і навіть віддалено не дотримується!

Це стосується не лише мого випадку, як ви можете прочитати на різних платформах.

Я сподіваюся, що цей смітник збанкрутує або піде на пенсію після того, як я нарешті отримаю свій виграш.


Ви встановлюєте щоденні ліміти, але платите кожні кілька днів.

Серйозності в цьому клубі немає.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, toll wie man so ein Casino deckt

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Очікували на оплату 1 місяць. Тут під скаргою також просто стандартна відповідь від казино. Виграші регулярно перевіряються, тому немає нічого з 24-годинною виплатою.


Я також написав ліцензіату.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У Casino Guru зараз є багато казино, я прийму будь-яку ставку на це. Уже пройшли через деякі казино, які тут оцінені як хороші. Вони всі були погані

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер мені потрібно чекати ще 3 дні на третю перевірку. Принаймні вдалося щось заплатити.

Але з понеділка нічого не сталося.

Це погане казино уникають після отримання всіх виграшів.

Я не знаю, чому перевірка вже відбулася.

Я все ще не розумію хорошого рейтингу та підозрюю, що Casino Guru, як і багато інших казино, замішано.

На інших форумах у цього SHIT казино не все добре.

Просто дурна заява про те, що ви робите щось лише через 14 днів, це дурниця.

Зрештою, я також повинен дотримуватися умов цих брудних казино.

Чому вони не дотримуються своїх власних умов.

Термін обробки вказано протягом 24 годин і навіть віддалено не дотримується!

Це стосується не лише мого випадку, як ви можете прочитати на різних платформах.

Я сподіваюся, що цей смітник збанкрутує або піде на пенсію після того, як я нарешті отримаю свій виграш.


Ви встановлюєте щоденні ліміти, але платите кожні кілька днів.

Серйозності в цьому клубі немає.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дозвольте відзначити деталь:

Умови вказують, скільки часу займає передача , але чи знайшли певні часові рамки для перевірки чи інших перевірок ? Гадаю, ні, оскільки вони дуже різні.

Тільки уявіть, що в умовах казино зазначено: Верифікація + переказ коштів займає приблизно 3-14 днів. Що б ви подумали? Багато гравців пішли б кудись в інше місце, де за умовами вказано 24 години, але лише для трансферу.

Ніхто не може заздалегідь сказати вам, скільки часу триватиме перевірка, особливо у випадках, коли потрібна додаткова перевірка.

Я можу уявити, що вам це не сподобається, але це нормально. Я просто хотів висловити свою точку зору.

Ми намагаємося перевірити казино, щоб визначити, наскільки казино справедливо ставитимуться до гравців. Я відчуваю, що деякі гравці просто не хочуть бачити всю картину, з цим немає проблем.



Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Як саме погано?

Наразі ви подали лише одну скаргу, тому я хотів би знати вашу думку про решту казино.

Мені просто цікаво, чи ви помітили, що показ казино не означає, що ми його рекламуємо. 🙂 Ми прагнемо переглянути якомога більше казино. Я чудово розумію, що досвід гравців може бути дуже різним, тому відгуки користувачів створені для цього.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Очікували на оплату 1 місяць. Тут під скаргою також просто стандартна відповідь від казино. Виграші регулярно перевіряються, тому немає нічого з 24-годинною виплатою.


Я також написав ліцензіату.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я прочитав скаргу та дізнався, що до неї залучений постачальник ігор. На жаль, це ще один чек, який потрібно зробити, щоб виплатити виграш. Така перевірка не має нічого спільного з орієнтовним часом трансферу, зазначеним у правилах.

І так, казино має терпляче чекати, поки постачальник гри представить висновок і результати. Лише після цього можна здійснити зняття - у цьому випадку. Навіть місяць уже пройшов. 🙁

Вибачте, і я сподіваюся, що це не займе занадто багато часу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав виплати, а потім дозволив підтримці справді пройти.

Такий оператор казино нікому не потрібен.

На знак подяки вони заблокували мій акаунт.

Це казино не витримує критики.


Автоматичний переклад.
MatzeHe
1 рік тому

Привіт! Радий чути, що ти нарешті отримав виграш.

Гадаю, скаргу можна закрити, чи не так?

Я б сказав, що конструктивну критику слід розглядати як оцінений зворотний зв’язок, хоча спосіб її передачі дійсно має значення. Зі свого особистого досвіду можу сказати, що грань, що відокремлює відгук від, скажімо, потоку негативної емоційно забарвленої інформації, може бути тонкою 🙂.

Деякі казино вважають за краще найпростіший спосіб - закрити рахунок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

я зробив депозит 1100 євро, виграв 5200 без використання бонусу.

Казино закрило рахунок без будь-якої причини, минуло більше тижня, жодної інформації.

не рекомендую

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого