2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetSofa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
хто вирішує цю думку, дуже хороша репутація.. Це жарт, це казино. Вони не хочуть платити гроші за мініміті, бо у них, мовляв, проблеми. але іншого варіанту для мене немає. на рахунок IBAN № skrill ні, ecopay ні.
У мене є два платежі за мініфіти, тому що ви можете платити скільки завгодно разів. і після 2 днів очікування перевірки та оплати вони повідомляють вам, що я не можу заплатити за minifity, мені потрібно скасувати свої платежі та вибрати інший варіант.
І що тепер??
who decides this opinion very good reputation.. this is a joke this casino. They do not want to pay money for minifity because they supposedly have problems. but there is no other option available for me. to the IBAN account no. skrill no, ecopay no.
I have two payments for minifits, because you can pay as many times as you want. and after waiting 2 days for verification and payment, they inform you that I cannot pay for minifity, I have to cancel my payments and choose another option.
And what now ??
Якщо вам цікаво, чому казино заслужило дуже хорошу репутацію, подробиці можна знайти тут . Щодо проблеми з Mifinity: казино повинні завжди переказувати зняття за допомогою того самого методу, який використовував гравець для депозиту, коли це можливо. Якщо з об'єктивних причин це неможливо, вам необхідно запропонувати інший спосіб, яким ви можете скористатися. Звичайно, було б найкраще, якби вони придумали спосіб, який вас влаштовує, але якщо це не так, ви можете подати скаргу.
Я перевіряю скарги, подані через наш веб-сайт проти казино, і я бачу, що казино відреагувало на скарги, коли ми просили їх про це, тому є шанс, що ми зможемо допомогти вам і з виведенням коштів.
If you wonder why the casino earned a very good reputation, the details can be found here. Regarding the issue with Mifinity: Casinos should always transfer withdrawals using the same method as the player used for the deposit whenever it's possible. If it's not possible due to objective reasons, they need to offer you another method that you can use. Of course, it would be the best if they came up with a method that you're comfortable with, but if this isn't the case, you can consider submitting a complaint.
I'm checking the complaints that were submitted through our website against the casino and I can see the casino reacted to complaints when we asked them for it so there's a chance we might be able to help you with the withdrawal as well.
проблема полягає в тому, що казино не бачить проблеми в тому, що я не можу вивести гроші. без зобов'язань. і це проблема з вини казино.
написано:
скасуйте свої виплати та скористайтеся іншим доступним методом.
У мене є лише mifinity та crypto.
А що далі??
тому що вони нічого не пропонують.
потім інформація про те, що, можливо, один із платежів мініфітами буде успішним, але якщо я скасую, я знову повернуся до черги. напевно знову на 2 дні.
the problem is that the casino sees no problem with me being unable to cash out. no commitment. and that is the fault of the casino is the problem.
written:
please cancel your payouts and use another available method.
I only have mifinity and crypto available.
And what next??
because they don't offer anything.
then the information that maybe one of the payments in minifits will be successful, but if I canceled, I will go back to the queue again. probably for 2 days again.
Казино вивело одну з двох транзакцій.
чекаю наступного виведення коштів
casino made a cashout one of two transaction.
waiting for next cashout
добре, сьогодні виведення коштів завершено.
✓✓
okey today cashout complete.
✓✓
Привіт, велике спасибі, що повідомили нам 🙂!
Чи був переказ через mifinity успішним чи ви вибрали криптовалютний платіж?
Hello, thank you very much for letting us know 🙂!
So was the transfer via mifinity successful or did you choose the crypto payment?
mifinity.
хоча я думаю, що це стало можливим завдяки допису на вашому форумі
mifinity.
although I think it was possible thanks to the post on your forum
Тепер я позитивно здивований.
У будь-якому випадку, чому ви відчуваєте, що публікація допомогла вам? Чи згадувало казино щось подібне? 😀
Now I'm positively surprised.
Anyway, what makes you feel that posting helped you out? Has the casino mentioned something like this? 😀
Я просто хочу запитати вас, чи люди в Польщі люблять використовувати Mifinity, чи це те, що ви любите використовувати, але це не так популярно в Польщі?
I just want to ask you - do people in Poland like to use Mifinity or is it rather something you like to use, but it's not that popular in Poland?
Банкоматна картка — це пластикова картка з магнітною смугою, яка призначена лише для доступу до ваших коштів — нічого більше, чи не так?
Так, я зареєстрував, що деякі бонуси на депозит виключаються залежно від того, який варіант оплати вибрав гравець, найчастіше виключаються транзакції Netteller і Skrill. 🤔 Треба додати, що не стосується казино Betsofa.
The ATM card is a plastic type with a magnetic strip only meant for accessing your funds - nothing more, right?
Yeah, I registered that some deposit bonuses are excluded based on which payment option the player chose, most often the Netteller and Skrill transactions are excluded. 🤔 Not the Betsofa Casino case, I have to add.
Так, це тому, що ці методи оплати часто використовуються особами, які зловживають бонусами (як їх називають казино), тому багато казино вважають за краще уникати надання бонусів, коли ви використовуєте ці методи для депозитів. Вам потрібно використовувати спосіб оплати, зареєстрований на ваше ім’я в казино. Порушнику бонусів набагато простіше створити кілька облікових записів Skrill, використовуючи імена своїх друзів (особливо, якщо друзі погоджуються з цим), ніж створювати спеціальні банківські рахунки.
Yes, it's because those payment methods are often used by bonus abusers (as casinos call them), so many casinos prefer to avoid giving bonuses when you used those methods for deposits. You need to use a payment method registered to your name in a casino. It's much easier to for a bonus abuser to create multiple Skrill accounts using their friends names (especially when the friends agree with it) than creating special bank accounts.
На жаль, казино вже не так добре, як було раніше. Мені сподобалося там грати, але зараз виведення коштів затримується на тижні. Тепер, через місяці, вигоди від постачальника завжди потрібно перевіряти.
Спочатку я поставив йому дуже хорошу оцінку, але, на жаль, зараз ні.
Unfortunately, the casino isn't as good as it used to be. I enjoyed playing there, but currently withdrawals are delayed by weeks. Now, months later, gains from the provider must always be checked.
I had given it a very good rating at the beginning, but unfortunately not at the moment.
Leider ist das Casino nicht mehr so gut wie früher. Ich habe dort gerne gespielt, aber zur Zeit werden Auszahlungen um Wochen verzögert. Jetzt nach Monaten müssen gewinnen vom Provider immer geprüft werden.
Ich hatte am Anfang auch sehr gut bewertet, aber leider im moment nicht.
Чи надало вам казино будь-яку причину затримки зняття коштів? Ми щойно обговорювали сьогодні на зустрічі, що казино іноді мають проблеми з постачальниками ігор і банками. Їх блокують, а потім потрібно починати пояснювати джерела цих коштів тощо. Зрештою їх розблокують, але це займає багато часу.
Has the casino provided you with any reason for the delayed withdrawals? We've just discussed it today on a meeting that casinos sometimes have issues with game providers and banks. They get blocked and then need to start explaining sources for those funds etc. Eventually, they get unblocked, but it takes a lot of time.
усі бонуси в цьому казино обмежені . максимальна сума становить 100 євро, що робить отримання будь-яких бонусів на депозит невигідним. Тому що, коли ви вносите мінімум 20 євро зі 100% бонусом, вам потрібно зробити ставку 40*40=. 1600 євро. А щоб закрутити 1600 е, потрібно багато шість. і, незважаючи на вашу удачу, ви можете зняти лише 100 євро
all bonuses in this casino are limited to . maximum amount of 100e which makes taking any deposit bonuses unprofitable.Because when you deposit min 20euro with a 100% bonus you need to wager 40*40=. 1600 euros.And to spin 1600 e you need a lot of six. and despite your luck you can only withdraw 100e
Привіт ksyzsio,
Я знайшов цей бонус із необмеженим лімітом виведення :
Як ви думаєте, ці зміни стосуються і його? 🤔
Hello ksyzsio,
I found this bonus with an unlimited cashout limit:
Do you think that these changes are applied to it as well? 🤔
всі спеціальні акції. без вітального бонусу
all special promotions. without welcome bonus
Я бачу - дозволю моєму колезі перевірити це в казино, щоб переконатися, що бонус, указаний на нашому сайті, правильно описаний.
Дякую, що стежите за цим! 🙏
I see - will let my colleague check it out with the casino to ensure that the bonus listed on our site is correctly described.
Thank you for keeping an eye on that! 🙏
Сьогодні вперше дійшло до сумнівів щодо казино BetSofa.
Вчора було подано 2 запити на зняття. Про швидку виплату не може бути й мови.
Тому прошу Casino Guru змінити рейтинг! Чітко вказано, що виплата здійснюється протягом 24 годин!
Але не робіть цього! Принаймні не в моєму випадку! Я зняв готівку вчора в 1400, а його все ще немає!
Ніхто не повинен говорити мені, що це залежить від банку. У мого банку ніколи не було проблем. Ви подаєте заявку на 24 години, тому її теж потрібно передати вчасно.
Крім того, твердження про те, що це може тривати до 14 днів, є дурницею! Тоді не рекламуйте це!
Кілька гравців вже поскаржилися на BetSofa!
Зрештою, казино одразу отримують мої гроші!
наступна проблема! Сьогодні я виграв більшу суму і, звичайно, хочу перевести гроші! Денний ліміт у 1000 — це найвищий жарт, а також сумнівний!
Тоді казино повинні поступово отримати законні обмеження!
Моя наступна проблема: сьогоднішнє зняття 1000 євро, очевидно, було скасовано через технічну проблему.
Але я отримую електронний лист про те, що мій ліміт було б перевищено сьогодні, тому що моя вчорашня виплата була оброблена лише сьогодні!
Що може зробити гравець, якщо підтримка надто повільна? Зрештою я подав запит на зняття вчора і знову сьогодні!
Я дотримуюсь умов, казино – ні!
Отже, це сумнівне казино, і воно не заслуговує на таку високу оцінку!
Today it came for the first time to dubiousness in relation to the BetSofa casino.
2 withdrawals were requested yesterday. There can be no question of a quick payout.
Therefore I ask Casino Guru to change the rating! It is explicitly stated that payments are made within 24 hours!
But don't do it! At least not in my case! I cashed out yesterday at 1400 and it's still not there!
Nobody has to tell me that it depends on the bank. My bank has never had any trouble. You apply for 24 hours, so it must also be transferred in time.
Also the claims that it can take up to 14 days are bullshit! Then don't advertise with it!
Several players have already complained about BetSofa!
After all, the casinos get my money immediately!
next problem! I won a larger amount today and of course I want to cash out! The daily limit of 1000 is the ultimate joke and also dubious!
Then the casinos should slowly get legal limits!
My next problem: Today's 1000 euro withdrawal was apparently canceled due to a technical problem.
But I get an email saying that my limit would have been exceeded today because my payout from yesterday was only processed today!
What can the player do if the support is too slow? I ended up requesting a withdrawal yesterday and again today!
I stick to the terms and conditions, the casino doesn't!
So it is a dubious casino and it doesn't deserve to be rated that well!
Heute kam es das erste Mal zu Unseriösitäten im Bezug auf das BetSofa-Casino.
Gestern wurden 2 Auszahlungen beantragt. Von schneller Auszahlung kann nicht die Rede sein.
Daher bitte ich Casino Guru die Bewertung zu ändern! Es wird expliziet darauf verwiesen, dass Auszahlungen innerhalb von 24 Stunden erfolgen!
Tun sie aber nicht! Zumindest nicht in meinem Fall! Ich habe gestern um 1400 auszahlen lassen und es ist immer noch nicht da!
Mir muss keiner damit kommen, dass es auf die Bank ankommt. Meine Bank hat bisher nie Schwierigkeiten gehabt. Man bewirbt 24 Stunden, also muss es auch in der Zeit überwiesen sein.
Auch die behauptugen, dass es bis zu 14 Tagen dauern kan sind Bullshit! Dann werbt halt nicht damit!
Mehrere Spieler haben sich schon über BetSofa beschwert!
Die Casinos bekommen mein Geld schließlich auch sofort!
Nächstes Problem! Ich habe heute einen größeren Betrag gewonnen und möchte natürlich auszahlen lassen! Das tägliche Limit in Höhe von 1000 ist der Witz schlechthin und ebenfalls unseriös!
Dann sollten Die Casinos langsam auch mal gesetzliche Limits bekommen!
Mein nächstes Problem: Meine heutige 1000 Euro-Auszahlung wurde angeblich wegen einer technischen Störung storniert.
In einer Mail teilt man mir aber mit, dass es daran liegt, dass mein Limit heute überschritten worden wäre, da meine Auszahlung von gestern erst heute bearbeitet wurde!
Was kann der Spieler dafür, dass der Support zu langsam ist? Ich habe schließlich gestern eine Auszahlung beantragt und heute nochmal!
Ich halte mich an die AGB's, das Casino nicht!
Somit ist es ein unseriöses Casino und es gehört nicht so gut bewertet!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.