Так, це цілком логічно. Але за швидке оформлення паспорта ви заплатите більше, як ви кажете, і за одну перевірку це, мабуть, не буде оптимальним. Тому спробуйте спілкуватися з ними далі і подивіться, що вони вам скажуть. Якщо нічого не можна вирішити, ми спробуємо допомогти.
Схрещуємо пальці.🤞
Yes, that's quite logical. But you will pay more for a fast passport processing as you say, and for one verification it would probably not be optimal. So try to communicate with them further and see what they tell you. If nothing can be resolved, we will try to help.
Fingers crossed.🤞
Сьогодні підтримка дала мені іншу позицію. Вони сказали, що передадуть це до відповідального відділу та зв’яжуться зі мною електронною поштою. Буду чекати і сподіватися, що вийде. 🤞🤞
Support gave me a different position today. They said they would pass it on to the department in charge and get back to me via e-mail. I'll wait and hope it works out. 🤞🤞
O Suporte hoje me passou uma posição diferente. Disse que passaria para o Departamento responsável e me posicionaria via E-mail. Vou aguardar e torcer para que dê certo. 🤞🤞
Це трохи позитивніша відповідь, тому давайте почекаємо і подивимося, що вони придумають. Сподіваюся, вони зможуть знайти альтернативу, а ви зможете перевірити.
удачі ☘️😊
That's a slightly more positive answer, so let's wait and see what they come up with. Hopefully they'll be able to find an alternative and you'll be able to verify.
Good luck. ☘️😊
Привіт, я додаю скаргу в casino guru, але скарга зараз розглядається, я чекаю 12 днів на перевірку, перш за все я чекаю 5 днів на перевірку всіх документів на сайті, всі документи будуть прийматися кожні 24 години, але не швидше 🙂, після цієї підтримки надішліть мені поштою, щоб надіслати іншу фотографію з номерами, я зроблю ЦЕ після цього, надішліть мені ще один лист, щоб записати відео, і після цього сьогодні я чекаю 6 днів. Це один великий жарт.
Hello , i add complaint in casino guru but complaint is examing now, i wait 12 days for verification, first of all i wait 5 days for verify all documents in site all document will accepted every 24 hours not faster 🙂, after this support send me mail to send another photo with numbers, i will do IT after this send me another mail to record video, and after this today i wait 6 days. Its one big joke.
Привіт! Ви наближаєтеся до терміну, який ми надаємо казино для завершення перевірки. Це досить багато часу, і якщо вони продовжуватимуть запитувати щось інше, я особисто буду за те, щоб запитати все одразу, щоб я міг надіслати все. Але, можливо, казино вважає, що щось не так, і вони повинні перевірити це на 100% і хочуть бути впевненими. Тож добре, що ви співпрацюєте, і я вірю, що якщо ви успішно зробите перевірку, у вас більше не буде проблем.
Якщо ви це зробите, наша команда буде тут, щоб допомогти вам. Якщо ти дізнаєшся щось нове, я буду тут.
Схрещуємо пальці.🤞🤞
Hello, you are getting close to the time frame we give casinos to complete the verification. It's quite a long time and if they keep asking something different I personally would be in favor of asking it all at once so I can send everything. But maybe the casino doesn't think something is right and they need to verify it 100% and want to be sure. So it's good that you cooperate and I believe that if you do the verification successfully, you won't have problems anymore.
If you do, our team will be here to help you. If you find out anything new, I'll be here.
Fingers crossed.🤞🤞
неправильно??
Мені 39 років, все відправляю, що може бути не так?? Тільки казино, я граю без бонусу, тільки слоти. Я вношу 496 і хочу зняти 1000.
Wrong ??
Im 39 years old, i send everything , what can be wrong ?? Only casino , i Play without bonus only slots. I deposit 496 and want withdraw 1000.
Але іноді казино може не сподобатися в документах, селфі чи тому, що ви надсилаєте, і тому вони просять більше. Я не знаю, що це може бути, але казино дуже обережно ставляться до цього процесу, і ви точно не перша чи остання людина, яка пройшла через щось подібне. Однак якщо з вашого боку все йде добре, то хвилюватися нема про що, і я сподіваюся, що все вийде добре.
But sometimes the casino may not like something about the documents, selfie or what you send and that's why they ask for more. I don't know what it could be but it's a process that casinos are extra careful with and you're certainly not the first or last person to go through something like this. However, as long as everything is going well on your side then there is nothing to worry about and it will turn out fine I hope.
Джаро, я маю понад 100 облікових записів у казино та букмекерських конторах, у мене є всі гаманці, такі як binance, coinbase тощо, мій документ завжди приймається без проблем, це вперше, коли моя перевірка така довга 🙂
Jaro i have over 100 casino and bookmakers account , i have all of wallet like binance , coinbase etc, always my document will accept without problem , this is first time where my verification is so long 🙂
Я розумію, що інколи казино з певних причин можуть трохи продовжити перевірку, але, як я вже сказав, вони, ймовірно, просто хочуть у чомусь бути впевненими. Якщо це займе більше 14 днів, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Як думаєш, чи впораєшся? 🙂
I understand that, sometimes casinos may extend the verification a bit for some reason but as I said, they probably just want to be sure of something. If it takes more than 14 days, you can file a complaint with us and our team will try to assist you. What do you think, can you manage? 🙂
У мене є скарга на розгляд справи гуру казино, Вікторія, але досі немає новин
I have complaint in casino guru case is examing , by Victoria but still no news
Я знаю, що це таке, у мене теж проблеми з KYC. У мене також є кілька акаунтів в інших казино. Я вже пройшов через деякі, які були дуже інвазивними та бюрократичними, навіть запитуючи виписку про мої рахунки за останні 3 місяці, я надіслав усе, навіть не погоджуючись, і через 12 днів усе було добре (цей інвазивний KYC, який я описаний не був від Betsofa). Я вважаю, що KYC Betsofa потрібно вдосконалити, стати більш гнучким і розширити параметри автоматично прийнятих документів, щоб зменшити ручний аналіз, який займає найдовше.
I know what it's like, I'm having trouble with KYC too. I also have several accounts at other casinos. I've already been through some that were very invasive and bureaucratic, even asking for a statement of my accounts for the last 3 months, I sent everything even without agreeing and after a period of 12 days everything was fine (This invasive KYC that I described was not from Betsofa). I believe that Betsofa's KYC needs to be improved, to be more agile and to increase the options of automatically accepted documents in order to reduce the manual analyses that take the longest.
Eu sei como é isso, tbm estou com dificuldade nesse KYC. Tbm tenho várias contas em outros Cassinos. Ja passei por uns que foram bem invasivos e burocraticos pedindo ate extrato das minhas contas do ultimos 3 meses, envei tudo mesmo sem concordar e apos um periodo de 12 dias deu tudo certo (Esse KYC invasivo que descrevi não era da Betsofa). Acredito que esse KYC da Betsofa precisa de um aprimoramento, para ter maior agilidade e aumentar aa opções de documentos aceitos de modo automático pra reduzir as análises manuais que são as que mais demoram.
Гаразд, вчора мій обліковий запис підтверджено, я знімаю гроші ЧЕРЕЗ криптовалюту з точки зору часу виплати 0-24 години, але betsofa розширює все до максимуму, тепер я буду чекати 18 годин 🙁
Ok yesterday my account is verified, i withdrawal money VIA crypto in terms time payout is 0-24 hours, but betsofa extends everything to the max now i will wait 18 hours 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.