ФорумКазиноBetPlays Casino - загальне обговорення

BetPlays Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від Darian
|
15697 переглядів 146 відповідей |
|
1...7 8
Додати публікацію
kassan7
1 тиждень тому

Привіт, мабуть, я повинен почати з того, що мені шкода, що у вас проблеми в казино, і з того, що я бачив, це головним чином тому, що казино звинуватило вас у кількох облікових записах, і ви також сказали, що перевірка є важкою.

Гадаю, я б почав із того, що я не дуже розумію інші випадки, про які ви говорите, і звідки ви взяли це число. Якщо ви говорите про якісь свої справи, то, мабуть, не на цей рахунок.

Крім того, я б не забігав наперед, і немає потреби говорити про те, як казино чи ми збираємося якимось чином прийняти рішення на основі «сфабрикованих доказів», оскільки я не вважаю, що це потрібно, коли скарга є тільки почав. Я також не вважаю, що казино повинні надсилати будь-які сфабриковані докази щодо гравця, тому що я вважаю, що наші експерти визнають це, і казино точно не зможе впоратися з усією ситуацією. Тож давайте нехай справа розвивається, і коли скаргу якимось чином закривають, чітко пояснюють причину.

Однак безпосередньо до проблеми: коли казино говорить про кілька акаунтів, вони конфіскували гроші, які ви мали в цьому казино? Ви ніколи не грали тут, чи хтось у вашому домі чи з тією самою IP-адресою грає тут? Це перше, про що я можу подумати, що може бути проблемою, якщо вони дадуть вам таку причину. Звичайно, якщо ви нічого подібного не знаєте, як я вже сказав, наша команда спробує вам допомогти та подивитись, куди ми можемо дістатися.

Що стосується KYC, ви успішно пройшли процес чи ні? Якщо ви скажете, що вони перезаписали вашу особисту інформацію, чи запитали ви їх, як це можливо, коли вони фактично помилилися? Це, звичайно, не повинно бути так, і я можу уявити, що це спричинить більше проблем, ніж користі, але якщо ви звернули на це їхню увагу та сказали їм, що щось не так, і їхня система працює неправильно, і ви не можете виправте це, тоді я не бачу проблем з вашого боку.

Але давайте спробуємо скласти скаргу, тому що я лише адміністратор форуму, і Нік поки що цим займатиметься. Бажаю, щоб все було чесно.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

> Вони також кажуть, що основною причиною є те, що казино претендують на кілька облікових записів, що ускладнює перевірку.

Це претензія від казино?


> Я не впевнений щодо інших випадків, про які ви говорите, або звідки ви взяли свої номери. Якщо ви говорите про свій випадок, то, мабуть, не про цей акаунт.

Кількість послідовних відхилених рішень на форумі скарг щодо Betplays.


> Але щоб перейти безпосередньо до суті, коли казино говорить про кілька облікових записів, вони конфіскували гроші, які ви мали в цьому казино?

Так, я граю в казино, а не в ставки на спорт, і вони конфіскували мої кошти.


> Або хтось грає тут у вашому домі чи на тій же IP-адресі?

Вони не є. Будь ласка, ознайомтеся з Правилом ставок 3. і Правилом 9. в Положеннях та Умовах, використовуючи таке посилання

Я вимагаю цих

Однак вони уникали давати будь-які конкретні пояснення з цього приводу, і вони змінили мою стару адресу без мого дозволу в автоматичному розпізнаванні для KYC.


Мене хвилює те, що Betplays надсилає сфабриковані докази арбітру.

Вони не надали мені жодних прямих речових доказів (яких взагалі не існує) і зробили лише односторонні заяви.

Як ви бачите в цьому обговоренні, речі багатьох користувачів конфіскували.

Я розумію, що арбітри добре знають, що ставки на спорт не входять до сфери їх компетенції, але незалежно від того, чи це спорт чи казино,

Проблема в тому, що на цьому сайті забагато конфіскацій.

Форум позовів отримав 28 послідовних відмов.

Дивлячись на цю серію рішень з висоти пташиного польоту, стає зрозуміло, що казино стурбовані зловмисними користувачами.

Це постійне явище? (Це міжнародне казино, і, здається, воно не зосереджено в одній країні.)

Мені це дуже підозріло, і мені цікаво, чи Яро про це не підозрює?

Я хотів би, щоб ви думали не тільки про припущення, що казино не буде обманювати.


Я підозрюю, що Betplays надсилав і надсилатиме зловмисно сфабриковані докази арбітрам.


Автоматичний переклад.
kassan7
1 тиждень тому

Оскільки інформація про мою скаргу була розкрита, я думаю, що це буде основний акцент.

Проте я хотів би закликати їх відкрито обговорювати сфабриковані докази, які вони надають.

Якщо Betplays не робить це зі зловмисними намірами, це грубе виявлення IP-адрес.

Думаю, це межа.

На даний момент цей сайт казино не дуже відомий в Японії, і я не можу уявити, щоб хтось навіть грав на ньому в районі, де я живу.


З дати, обведеної червоним кольором, претензії Betplays були прийняті у 28 послідовних випадках, і мені цікаво, чи таким зловмисним користувачам дозволяли проникати так багато разів.


Ми також рекомендуємо вам ознайомитися з нашими 27 форумами оглядів.

Перелічені тут позитивні відгуки надійшли від двох користувачів-початківців минулого року. Я сам користувач-початківець, а система CasinoGuru — це система, яка дає певну оцінку активності гравця.

Оцінки цих гравців є негативними.

Я не можу не думати, що рейтинги на цьому сайті занадто упереджені.


file

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

> Вони також кажуть, що основною причиною є те, що казино претендують на кілька облікових записів, що ускладнює перевірку.

Це претензія від казино?


> Я не впевнений щодо інших випадків, про які ви говорите, або звідки ви взяли свої номери. Якщо ви говорите про свій випадок, то, мабуть, не про цей акаунт.

Кількість послідовних відхилених рішень на форумі скарг щодо Betplays.


> Але щоб перейти безпосередньо до суті, коли казино говорить про кілька облікових записів, вони конфіскували гроші, які ви мали в цьому казино?

Так, я граю в казино, а не в ставки на спорт, і вони конфіскували мої кошти.


> Або хтось грає тут у вашому домі чи на тій же IP-адресі?

Вони не є. Будь ласка, ознайомтеся з Правилом ставок 3. і Правилом 9. в Положеннях та Умовах, використовуючи таке посилання

Я вимагаю цих

Однак вони уникали давати будь-які конкретні пояснення з цього приводу, і вони змінили мою стару адресу без мого дозволу в автоматичному розпізнаванні для KYC.


Мене хвилює те, що Betplays надсилає сфабриковані докази арбітру.

Вони не надали мені жодних прямих речових доказів (яких взагалі не існує) і зробили лише односторонні заяви.

Як ви бачите в цьому обговоренні, речі багатьох користувачів конфіскували.

Я розумію, що арбітри добре знають, що ставки на спорт не входять до сфери їх компетенції, але незалежно від того, чи це спорт чи казино,

Проблема в тому, що на цьому сайті забагато конфіскацій.

Форум позовів отримав 28 послідовних відмов.

Дивлячись на цю серію рішень з висоти пташиного польоту, стає зрозуміло, що казино стурбовані зловмисними користувачами.

Це постійне явище? (Це міжнародне казино, і, здається, воно не зосереджено в одній країні.)

Мені це дуже підозріло, і мені цікаво, чи Яро про це не підозрює?

Я хотів би, щоб ви думали не тільки про припущення, що казино не буде обманювати.


Я підозрюю, що Betplays надсилав і надсилатиме зловмисно сфабриковані докази арбітрам.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Щодо першого запитання, я просто резюмував, що є основною проблемою згідно з вашим дописом, тому я зробив висновок, чи сказало це казино, виходячи з того, що ви написали раніше.

Щодо відхилених скарг, я розумію, у мене було відчуття, що ви говорите лише про своє, тож тепер мені зрозуміло.

Оскільки ваші гроші були конфісковані, мені дуже цікаво, як піде справа. Те, що буде важливим у цьому, буде в основному на основі того, що це було насправді, і чи зможуть вони пояснити та довести, що це кілька облікових записів, як ви згадали.

Що стосується доказів, казино зазвичай не надають їх гравцям, і коли вони дають їм причину порушення, вони часто є загальними, щоб вони могли захистити себе, а гравці не обійти їх.

На жаль, коли ви говорите про ставки на спорт, ми не можемо допомогти з цим, і тому ці скарги відхиляються, але принаймні я завжди намагаюся допомогти та даю гравцям посилання, за якими вони також можуть подати скаргу, і, можливо, вони зможуть їм допомогти.

Крім того, важко сказати, чи це явище продовжується, деякі казино можуть робити це навмисно і нічого не повідомляти гравцеві, просто заблокувати обліковий запис і навіть не спілкуватися з нами. Я бачив, як це казино також намагається розглядати скарги, тому ми побачимо, що станеться у вашому випадку.

Однак я не хочу прогнозувати, що BetPlays надішле, і нам краще дочекатися цього. Завжди має бути зрозуміло, чому у гравця забрали гроші і чи порушив він їхні правила. Якщо вони надішлють щось «сфабриковане», то у них може бути більше проблем, ніж користі, оскільки, на мій погляд, їхня репутація серед гравців значно знизиться.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Оскільки інформація про мою скаргу була розкрита, я думаю, що це буде основний акцент.

Проте я хотів би закликати їх відкрито обговорювати сфабриковані докази, які вони надають.

Якщо Betplays не робить це зі зловмисними намірами, це грубе виявлення IP-адрес.

Думаю, це межа.

На даний момент цей сайт казино не дуже відомий в Японії, і я не можу уявити, щоб хтось навіть грав на ньому в районі, де я живу.


З дати, обведеної червоним кольором, претензії Betplays були прийняті у 28 послідовних випадках, і мені цікаво, чи таким зловмисним користувачам дозволяли проникати так багато разів.


Ми також рекомендуємо вам ознайомитися з нашими 27 форумами оглядів.

Перелічені тут позитивні відгуки надійшли від двох користувачів-початківців минулого року. Я сам користувач-початківець, а система CasinoGuru — це система, яка дає певну оцінку активності гравця.

Оцінки цих гравців є негативними.

Я не можу не думати, що рейтинги на цьому сайті занадто упереджені.


file

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Індекс безпеки не включає відгуки користувачів, про які ви говорите, це ігровий досвід, і, повірте мені, ми надто обережні щодо того, що ми схвалюємо, а що відхиляємо. За цим стоїть певний процес, і ми намагаємося робити це якнайкраще.

З того, що я бачив, казино більше зосереджено на Європі, навіть згідно з нашим оглядом, і, здається, у них не так багато гравців в Азії.

Щодо інших скарг, повірте, кожна з них детально розглядається нашою командою, і ми не відхиляємо нічого на основі почуттів чи чогось подібного, а на основі фактів.

Побачимо, як буде у вашому випадку.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Шановний гуру казино

Ви дали цьому шахрайському казино оцінку безпеки, яка жодним чином не пов’язана з реальністю! Я надіслав вам скаргу, яку ви відмовляєтеся прийняти. Скарга, заснована на тому факті, що Betplays відкрили мій рахунок без мого запиту. Зверніть увагу на рахунок, який я закрив через свою залежність від азартних ігор у Casinogames. Після того, як вони відкрили обліковий запис, вони були люб’язні надіслати мені електронний лист, щоб повідомити, що мій ЗАКРИТИЙ обліковий запис відкрито – і що це звичайна процедура.

Я надіслав тобі всі докази, але ти відмовляєшся їх прийняти. Ви виправдовуєте це тим, що я не можу довести, що вони знали, що мій обліковий запис закрито через залежність від азартних ігор. Це незважаючи на те, що я пересилав електронні листи від Betplays, у яких вони визнавали свою помилку, але не мали наміру повертати суму, яку я згодом програв.

Я просто не розумію, чому Ви не хочете допомогти в такому випадку - і ВЗАГАЛІ НЕ розумію, що Ви поставили цьому сайту високу оцінку безпеки!

Коли такі казино, як Betplays, раптово починають відкривати рахунки, що належать залежним від азартних ігор, без того, щоб залежний від азартних ігор про це попросив, таке казино НЕМАЄ жодного способу мати рейтинг, близький до ВИСОКОГО. Ви повинні це знати!

Вибачте за мої грубі висловлювання в цьому повідомленні, але я просто не розумію, як ви прославляєте це казино.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
flowplowlow
21 год. тому

Нам дуже прикро через всю цю ситуацію, але, на жаль, наша команда відхилила вашу скаргу через недостатність доказів.

Вероніка гарно і зрозуміло написала:

«Вибачте, але недостатньо просто заявити, що ви хочете назавжди закрити свій обліковий запис. Вам потрібно чітко пояснити причину, інакше ми не матимемо надійної основи для наших дискусій з казино.

На жаль, без додаткових доказів ми змушені закрити цю скаргу. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку. Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».

На жаль, у цьому випадку ми не можемо зробити більше.


Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого