електронною поштою надіслано complaints@gaming-curacao.com , через 24 години вони відповіли, бажаючи дізнатися більше деталей, я надіслав, що міг, побачимо, що вони мені відповідатимуть..
email sent to complaints@gaming-curacao.com , 24 hours later they replied wanting to know more details, I sent what I could, we will see what they will answer me..
Привіт друже, є якісь новини?
Hi friend, is there any news?
Ciao amico, ci sono novità?
Привіт, я щойно отримав цей лист сьогодні від sbgok@protonmail.com
«Дякуємо за ваш запит.
Через обмежені можливості в поєднанні з хворобою ми не змогли зв’язатися з вами швидше, як ми звикли.
Приносимо щирі вибачення за це.
Ваша справа тим часом розкрита?
Якщо ні, зважаючи на надану вами інформацію, ми розглядаємо багато подібних випадків, і Фонд може вам допомогти. Можливо, найкраще почати з обговорення вашої справи по телефону через Whatsapp.
Який день і час вам найбільше підходять?
Мій номер з якого я буду дзвонити +34 643 593 483
Чекаю на вашу відповідь",
Я сподіваюся, що вони говорять французькою, я спочатку надішлю їм повідомлення через WhatsApp..
Hello ,i've just received this mail today from sbgok@protonmail.com
"Thank you for your inquiry.
Due to limited capacity combined with illness, we could not get back to you more soon as we are used to.
We sincerely apologise for that.
Is your case solved in the meantime?
If not, regarding the information you provided, we handle many similar cases and the Foundation might be able to help you.Maybe it is best to start with discussing your case by phone via Whatsapp.
What day and time would suit you best?
My number from which I will call is +34 643 593 483
Awaiting your reply,"
I hope they speak french, i will send them a message by whatsapp first..
навіть мені після того, як я виграв кілька ставок поспіль і досяг 1000 євро (я зроблю приблизно 300 євро депозитів з моменту відкриття рахунку) і після того, як надіслав усі дивні документи та селфі, які вони просили мене зняти , вони закрили мій рахунок, залишивши всі гроші, сказавши, що я порушив умови, що, очевидно, неправда. Якщо у вас є оновлення або ви знайшли спосіб подати апеляцію чи зробити щось, повідомте мені, дякую
even to me after winning a few bets in a row and reaching €1000 (I will have made €300 in deposits more or less since I opened the account) and after sending all the strange documents and selfies that they asked me to make a withdrawal, they closed my account keeping all the money, saying that I had broken the terms and conditions, which is obviously not true. If you have updates or have found a way to appeal or do something let me know thanks
anche a me dopo aver vinto qualche scommessa di fila ed essere arrivato a 1000€ (avrò fatto 300 euro di depositi piu o meno da quando avevo aperto il conto) e dopo aver inviato tutti i documenti e selfie strani che mi chiedevano per poter fare un prelievo,mi hanno chiuso il conto tenendosi tutti i soldi, dicendo che avevo infranto i termini e condizioni, cosa ovviamente non vera. Se avete aggiornamenti o avete trovato un modo per appellarvi o fare qualcosa fatemelo sapere grazie
Привіт, вибачте, вони не сказали вам, які Умови ви порушили? Це точно було б добре знати. Крім того, ви робили ставки лише на спорт чи грали в автомати?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello, I'm so sorry, did they not tell you what Terms you violated ? That would definitely be good to know. Also, did you bet only on sports or did you play some slots ?
Please let me know.
Лише спорт, вони сказали мені, що умови порушено, але наведені пункти, у свою чергу, містили багато інших підпунктів, і тому вони не сказали мені справжню причину закриття облікового запису. Я запитав, який саме термін я порушив, але мені не захотіли сказати
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Лише спорт, вони сказали мені, що умови порушено, але наведені пункти, у свою чергу, містили багато інших підпунктів, і тому вони не сказали мені справжню причину закриття облікового запису. Я запитав, який саме термін я порушив, але мені не захотіли сказати
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Привіт, мене також обманув betplays.com, я звернувся до юридичної фірми та кількох асоціацій, які надають допомогу гравцям, які стали жертвами казино Кюрасао. На жаль, компенсації на сьогоднішній день немає, але я продовжую свою боротьбу
Hi, I was also scammed by betplays.com, I turned to a law firm and several associations that provide help to players who are victims of Curacao casinos. Unfortunately, no compensation to date, but I continue my battle
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com, mi sono rivolto ad uno studio legale e a diverse associazioni che forniscono aiuto ai giocatori vittime dei casinò di Curacao. Fino ad oggi nessun risarcimento purtroppo, ma io continuo la mia battaglia
Вони сказали мені те саме, що в цю аферу були втягнуті регулятори. Більше того, вони більше не мають ліцензії Gaming Curacao, вони змінили свою ліцензію на anjoun gaming, ця компанія залишається тіньовою компанією, яка може працювати та все ще має право приймати депозити, як тільки вони бачать переможця, вони зберігають ваші кошти навіть гроші, які ви внесли, і виграш, звичайно, і для них немає жодних наслідків. 0 Справедливість, ніколи більше не беріть ставки з офшорними компаніями з такими ліцензіями. Я попросив їх повернути мій депозит, оскільки я не програв, вони навіть не повернули мій депозит вже рік.
Редагувати: і вони все ще мають рейтинг безпеки 8,0/10, це жалюгідний жарт
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Привіт, яке розчарування, я насправді помітив, що вони змінили свою ліцензію, вони прокляті
Hi, what a disappointment, I actually noticed that they changed their license, they are damned
Ciao, che delusione, in effetti ho notato che hanno cambiato licenza, sono dei maledetti
Лише спорт, вони сказали мені, що умови порушено, але наведені пункти, у свою чергу, містили багато інших підпунктів, і тому вони не сказали мені справжню причину закриття облікового запису. Я запитав, який саме термін я порушив, але мені не захотіли сказати
Only sports, they told me the terms violated but the points cited contained in turn many other sub-points and therefore they did not tell me the real reason why the account was closed. I asked which term exactly I had violated but they did not want to tell me
Solo sport,mi hanno detto i termini violati ma i punti citati contenevano a loro volta moltissimi altri sotto punti e quindi non mi hanno detto il vero motivo per cui è stato chiuso il conto.Ho chiesto quale termine di preciso avevo violato ma non me lo hanno voluto dire
Привіт, це прикро, і мені шкода за те, з чим вам довелося зіткнутися. На скріншоті я бачив, що казино оскаржило якийсь пункт 3 і 9. Там написано щось конкретніше чи ні?
На жаль, ми в Casino.Guru не займаємося ставками на спорт, тому що у нас немає експертів у цій справі, тому ми, ймовірно, не зможемо вам допомогти в цьому випадку. Але якщо ви зацікавлені, ось посилання, за якими ви можете спробувати отримати допомогу.
Посилання можна знайти тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Думаєш , що кусаєшся і подаси туди скаргу ?
Hello, that's a shame and I'm sorry for what you had to face. I saw from the screenshot that the casino appealed some point 3 and 9. Is there something more specific written there or not ?
Unfortunately, we at Casino.Guru do not deal with sports betting because we do not have experts in it, so we probably cannot help you in this case. But if you are interested, here are the links where you can try to get help.
Links can be found here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Do you think you'll bite the bullet and file a complaint there ?
Вони сказали мені те саме, що в цю аферу були втягнуті регулятори. Більше того, вони більше не мають ліцензії Gaming Curacao, вони змінили свою ліцензію на anjoun gaming, ця компанія залишається тіньовою компанією, яка може працювати та все ще має право приймати депозити, як тільки вони бачать переможця, вони зберігають ваші кошти навіть гроші, які ви внесли, і виграш, звичайно, і для них немає жодних наслідків. 0 Справедливість, ніколи більше не беріть ставки з офшорними компаніями з такими ліцензіями. Я попросив їх повернути мій депозит, оскільки я не програв, вони навіть не повернули мій депозит вже рік.
Редагувати: і вони все ще мають рейтинг безпеки 8,0/10, це жалюгідний жарт
They told me the same thing, there regulators were in on this scam. Moreover, they are not licensed by gaming curacao anymore they changed their license to anjoun gaming, this company remains a shady company who gets to operate and is still allowed to take deposits, as soon as they see a winner, they keep your funds even the money you deposited and the winnings ofcourse, and there is no consequences for them. 0 Justice, never betting with offshore companies with these licenses ever again. I asked them to return my deposit , as I did not lose, they have not even given my deposit back it has been a year now.
Edit: and they still have 8.0/10 safety rating, it's a pathetic joke
Ви теж пробували кудись скаржитися ? Перегляньте посилання, які я надіслав у попередній відповіді.
На жаль, індекс безпеки не відображає спортивні ставки та їхні проблеми. Оскільки у нас немає експертів чи філії, ми не розглядаємо такі скарги, оскільки не маємо достатнього розуміння, тому було б несправедливо змінювати індекс безпеки на основі таких речей.
Думаю це зрозуміло. 🙁
Did you also try to file a complaint somewhere ? Look at the links I sent in my previous reply.
Unfortunately the Safety Index does not reflect sports betting and its problems. Since we don't have experts or a branch, we don't deal with such complaints because we don't have enough insight, so it would be unfair to change the safety index based on such things.
I think that's understandable. 🙁
Здається, я тут найбільший невдаха. У мене вкрали 24 тисячі. Перегляньте листа, який я їм щойно надіслав.
Юридичний відділ Betplays
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Ларнака, Кіпр
Офіційна скарга: незаконне призупинення дії облікового запису та несплата коштів
Шановний юридичний відділ Betplays!
Я пишу, щоб офіційно вимагати негайного відновлення мого облікового запису та вивільнення мого повного балансу в розмірі 24 115,03 доларів США, який я законно заробив згідно з умовами вашої платформи.
Спочатку я зареєструвався на Betplays 24 травня 2024 року та робив ставки виключно на спорт через вашу платформу. Після зняття невеликої суми 11 червня 2024 року, яка була прийнята вашим фінансовим відділом, я перерахував 5000 доларів США 29 серпня 2024 року. Потім ще 3000 доларів США, як підтверджено електронними листами, які я зберіг. Я успішно збільшив баланс свого рахунку до $24 115,03 завдяки законним ставкам. Після цього мій обліковий запис було несправедливо обмежено до 1 долара за ставку, незважаючи на те, що я грав повністю за правилами.
Потім я спробував зняти свої кошти, і після тижневого очікування 16 вересня 2024 року мене повідомили, що мій обліковий запис призупинено через ймовірні порушення ваших Загальних положень та умов, зокрема відповідно до Правил 3 (Мультиакаунти) і 9 (Злочинна діяльність, змова та шахрайство).
Зверніть увагу на наступне:
Немає кількох облікових записів: я ніколи не створював і не керував більш ніж одним обліковим записом у Betplays. Я використовував лише один обліковий запис, доступ до якого мав виключно з комп’ютера, ноутбука та мобільного телефону. Я ніколи нікому не ділився та не розкривав дані свого облікового запису.
Відсутність злочинної діяльності чи змови: я ніколи не брав участі в будь-якій злочинній діяльності, змові чи шахрайстві, як зазначено у вашому Правилі 9. Уся моя діяльність щодо ставок здійснювалася незалежно та чесно. Я не причетний до змови чи обміну інформацією з іншими гравцями, а також не намагався будь-яким чином маніпулювати платформою.
Повна відповідність: я дотримувався всіх відповідних правил, у тому числі надав документи для підтвердження своєї особи, які схвалила ваша команда, і маю підтвердження всіх транзакцій, електронних листів і зв’язків між мною та Betplays. Моя історія ставок чітко демонструє моє дотримання ваших умов, і я маю докази кожної зробленої ставки та моїх балансів.
Ваше рішення призупинити мій рахунок і втратити мій баланс без достатньої причини порушує ваші договірні зобов’язання та принципи чесної гри. Цим я вимагаю негайно відновити мій обліковий запис і повністю вивільнити мій баланс у розмірі 24 115,03 доларів США.
Невиконання цього запиту протягом 48 годин призведе до подальших судових позовів, включаючи, але не обмежуючись, повідомлення про вашу платформу відповідним регуляторним органам (Органи ліцензування Коморських островів, TrustPilot, Casino-Guru) , ініціювання офіційного судового позову щодо відновлення мого кошти та вимагати відшкодування збитків за порушення договору та необґрунтоване збагачення.
Я сподіваюся, що це питання можна буде вирішити мирно та швидко.
Looks like I'm the biggest loser here. They stole 24k from me . Check out the letter I just sent them.
Betplays Legal Department
3 griva Digeni Avenue, Patsalos House
6030, Larnaca, Cyprus
Formal Complaint : Unlawful Account Suspension and Non-Payment of Funds
Dear Betplays Legal Department,
I am writing to formally demand the immediate reinstatement of my account and the release of my full balance of $24,115.03, which I have legally earned under your platform's terms and conditions.
I initially signed up with Betplays on May 24, 2024, and have wagered exclusively on sports through your platform. After withdrawing a small amount on June 11, 2024 which was accepted by your financial department, I redeposited $5,000 on August 29 2024. Followed by another $3,000, as confirmed by emails I have saved. I successfully increased my account balance to $24,115.03 through legitimate betting activities. After doing so, my account was unfairly restricted to $1 per bet, despite playing fully within the rules.
I then attempted to withdraw my funds, and after waiting for one week, I was informed on September 16th 2024 that my account had been suspended due to alleged violations of your General Terms and Conditions, specifically under Rules 3 (Multi-Accounts) and 9 (Criminal Activity, Collusion & Cheating).
Please be advised of the following:
No Multi-Accounts: I have never created or operated more than one account with Betplays. I have used only one account, which I have accessed solely from my computer, laptop, and cell phone. I have never shared or disclosed my account details with anyone.
No Criminal Activity or Collusion: I have never engaged in any criminal activity, collusion, or fraudulent behavior as outlined in your Rule 9. All my wagering activity has been conducted independently and fairly. I have no involvement in collusion or sharing of information with other players, nor have I attempted to manipulate the platform in any way.
Full Compliance: I have complied with all the applicable rules, including submitting my identity verification documents, which your team has approved, and have proof of all transactions, emails, and communications between myself and Betplays. My wagering history clearly demonstrates my compliance with your terms, and I have evidence of every wager placed and my balances.
Your decision to suspend my account and forfeit my balance without sufficient cause violates your contractual obligations and the principles of fair play. I hereby demand the immediate reinstatement of my account and the full release of my balance in the amount of $24,115.03.
Failure to comply with this request within 48 hours will result in further legal action, including but not limited to reporting your platform to relevant regulatory authorities (Comoros Licensing Authorities, TrustPilot, Casino-Guru) , initiating a formal legal claim for the recovery of my funds, and seeking damages for breach of contract and unjust enrichment.
I hope this matter can be resolved amicably and promptly.
Назвіть мене фахівцем, але я б не вважав нас або TrustPilot «відповідними регуляторними органами».
У будь-якому випадку, ви повинні знати, що ми не займаємося ставками на спорт чи чимось подібним одразу. У результаті відповідні відгуки та скарги користувачів, ймовірно, будуть відхилені. Чи правильно сказати, що ви робите ставки лише на спорт? Просто намагаюся уникати помилкових припущень.
Call me a detailist, but I would not consider us or TrustPilot to be "relevant regulatory authorities".
In any event, you should be aware that we do not deal with sports betting or anything similar right away. As a result, relevant user reviews and complaints are likely to be rejected. Is it accurate to say that you have only bet on sports? Just trying to steer clear of erroneous assumptions.
Так, це точно. Я використовував сайт лише для ставок на спорт. Крім того, я розумію, що ви не є посадовою особою регулюючого органу. Я просто написав це, щоб повідомити їм, що я буду інформувати користувачів про їхні зловживання. Крім того, після того, як у пілотному проекті Trust ми побачили, що купу людей нещодавно обманули, нам потрібно переконатися, що цей сайт втратить ліцензію.
24k - це не жарт...
Yes it is accurate. I only used the site for sportsbetting. Also, I understand you are not a regulatory official. I simply put that there to let them know that I will be informing users of their mal practice. Plus after seeing on Trust pilot that a bunch of people all got scammed recently, we need to make sure this site loses their license.
24k is no joke...
Так, я бачу. Це дійсно серйозно!
Я ціную пояснення. Моя єдина мета — уникати будь-яких потенційних непорозумінь.
Я також повинен прояснити, що ми нічого не можемо зробити, щоб «покарати» онлайн-букмекерів. Я думаю, що «ми» можемо лише сподіватися, що ви досягнете справедливого рішення, можливо, з постачальником ліцензії.
Yes, I see. It really is serious!
I appreciate the explanation. My only goal is to steer clear of any potential misunderstandings.
I should also make it clear that there is nothing we can do to "punish" online bookmakers. I think "we" can only hope that you come to a just resolution, probably with the license provider.
Шановний казиногуру, будь ласка, допоможіть. Я створив обліковий запис на betplays приблизно місяць тому. Я зробив депозит і виграв кілька ставок. Я пройшов повну перевірку. Я замовив виведення коштів, але через тиждень його відхилили через порушення правил ставок, пункт 3. Цей пункт стосується ставок, коли ви отримали бонус. Мені довелося взяти бездепозитний бонус. На моєму рахунку в казино було 700 євро, і вони забрали їх без причини. Я нічого поганого не зробив. Мене звинуватили в тому, чого я не робив, а гроші, які я чесно виграв, забрали казино.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Мені дуже шкода за ваші враження від цього казино.
Я бачу, що ви вже подали скаргу і тут, але, на жаль, оскільки я бачу, що проблема стосується лише спортивних ставок, я не впевнений, що ми зможемо допомогти.
Вам потрібно дочекатися, поки спеціаліст із розгляду скарг у вашій справі розгляне її, а потім повідомить вам, як діяти далі.
I am really sorry about your experience from this casino.
I can see that you have already submitted a complaint here as well, but unfortunately, as I can see that the issue is related to sports betting only, I am not sure that we could be able to help.
You need to wait for the complaint resolver of your case to investigate it and then will let you know how to proceed further.
Шановний казиногуру, будь ласка, допоможіть. Я створив обліковий запис на betplays приблизно місяць тому. Я зробив депозит і виграв кілька ставок. Я пройшов повну перевірку. Я замовив виведення коштів, але через тиждень його відхилили через порушення правил ставок, пункт 3. Цей пункт стосується ставок, коли ви отримали бонус. Мені довелося взяти бездепозитний бонус. На моєму рахунку в казино було 700 євро, і вони забрали їх без причини. Я нічого поганого не зробив. Мене звинуватили в тому, чого я не робив, а гроші, які я чесно виграв, забрали казино.
Dear casinoguru please help I created an account on betplays about a month ago. I made a deposit and won some betting. I have passed full verification. I ordered a withdrawal, but after a week it was rejected due to violating the betting regulations, point number 3. This point concerns betting when you received a bonus. I had to take no deposit bonus. I had 700 euros in my casino account and they took them away for no reason. I didn't do anything wrong. I was accused of things I didn't do and the money I won honestly was taken by the casino.
Привіт, мене теж обманув betplays.com. Мені прикро повідомляти вам, що, на жаль, ви більше не побачите своїх грошей. Я марно багато скарг подав, ті злодії змінили ліцензію
Hi, I was scammed by betplays.com too, I'm sorry to inform you that unfortunately you will no longer see your money. I have filed many complaints in vain, those thieves have changed their license
Ciao, sono stato truffato anch'io da betplays.com mi dispiace informarti che purtroppo non vedrai più i tuoi soldi. Ho inoltrato tanti reclami inutilmente, quei ladri hanno cambiato licenza
Я японський гравець
Я знайшов цю тему і опублікую там свою скаргу та попередження.
Як уже було написано тут, піонери, можливо, вже розуміють, але цей сайт казино вчиняє шахрайство.
І, на жаль, якщо ви подивіться на кількість послідовних відмов на форумі претензій у перспективі, не здається, що CasinoGuru діє як арбітражний сайт, коли мова йде про цей сайт казино.
Я не хочу писати таку скаргу, тому що мені допоміг інший сайт, але Опубліковано: 5 грудня 2023 року
З 31 позову з тих пір 28 були винесені проти гравця поспіль.
Предмети щойно конфісковано, і я все ще спілкуюся з іншою стороною та публікую свою скаргу, але я хотів би, щоб ви всі поглянули на серію взаємодій, які я мав на даний момент.
Цей сайт звинувачує мене в шахрайстві.
Однак я не займався такою поведінкою, і я не створив кілька облікових записів або вступив у змову з іншими.
Цілком імовірно, що після певних переговорів BetPlays надасть деякі сфабриковані докази, а CasinoGuru визнає жертвою.
Однак, як зазначалося вище, 28 послідовних відхилень із 31 справи є незвичайним числом для цього арбітражного сайту. (3 із цих справ ще не вирішено.)
CasinoGuru має взяти на себе відповідальність і внутрішньо перевірити ці 28 послідовних рішень.
Я впевнений, що крім мене є багато інших гравців, у яких конфіскували виграші з необґрунтованих причин.
Я вирішив зареєструватися, побачивши цей рейтинг.
Я не впевнений, чи вони зареєструвалися за цим посиланням, але я багато разів реєструвався через цю групу казино.
Тому що я щоразу довіряв цьому сайту оглядів.
Цей випадок змушує мене повірити, що продовжувати так високо поважати їх є помилкою у вашій філософії.
І я хотів би запитати всіх вас, арбітрів Casino Guru.
Люди, які скаржаться під час обговорень, є піонерами казино, і багато ветеранів також стали жертвами цієї проблеми.
Чому ви ставите йому індекс безпеки 8,0, коли є так багато проблем?
У випадку такого новачка, як я, відповідь сама по собі може не бути надійним фактором, але у вашій системі є багато претензій, молодших адептів і молодших учнів.
Незважаючи на те, що багато авторитетних піонерів стали жертвами та попередження в обговореннях, схоже, що сайту дають можливість заробляти гроші.
Будь ласка, поясніть, чому ви ігноруєте скарги надійних учасників на вашій платформі та надаєте свободу дій шахрайським казино.
I'm a Japanese player
I found this thread and will post my complaint and warning there as well.
As already written here, pioneers may already understand, but this casino site is committing fraud.
And unfortunately, when you look at the number of consecutive denials on the claims forum in perspective, it does not seem like CasinoGuru is acting as an arbitration site when it comes to this casino site.
I don't want to write such a complaint because I have been helped by another site, but Submitted on: December 5, 2023
Of the 31 claims since then, 28 have been ruled against the player in succession.
The items have just been confiscated, and I am still in the process of communicating with the other party and posting my complaint, but I would like you all to take a look at the series of interactions I have had so far.
This site is accusing me of cheating.
However, I have not engaged in such behavior, and there is no way I created multiple accounts or colluded with others.
It is likely that after some back and forth, BetPlays will provide some fabricated evidence and CasinoGuru will rule as the victim.
However, as mentioned above, 28 consecutive dismissals out of 31 cases is an unusual number for this arbitration site. (3 of those cases have not yet been decided.)
CasinoGuru should take responsibility and internally re-examine these 28 consecutive rulings.
I'm sure there are many other players besides me who have had their winnings confiscated for unfounded reasons.
I decided to register after seeing this rating.
I'm not sure if they registered via this link, but I have registered through this casino group many times.
Because I trusted this review site each time.
This incident makes me believe that continuing to hold them in such high regard is a mistake in your philosophy.
And I would like to ask all of you Casino Guru arbitrators.
The people making complaints in the discussions are casino pioneers, and many veterans have also fallen victim to the problem.
Why are you giving it a safety index of 8.0 when there are so many issues?
In the case of a newbie like me, the answer may not be a reliable factor in itself, but there are many claims and Junior Adepts and Junior Apprentices in your system.
Despite many reputable pioneers falling victim and warnings in the discussions, it appears the site is being given a free pass to make money.
Please explain why you are ignoring the complaints of trustworthy members on your platform and giving leeway to fraudulent casinos.
私は日本のプレイヤーです
こちらのスレッドを発見してこちらにも苦情、警告を記載します。
既にこちらに書かれている、先駆者の皆さんは理解されているかもしれないが、こちらのカジノサイトは詐欺行為を働いております。
そして、残念ながらクレームフォーラムの連続的な却下された数を俯瞰的に見た場合、このカジノサイトに関しては、カジノグルは仲裁サイトとして活動されてないように思えます。
私自身、別サイトで助けていただいたこともあり、このようなクレームを書きたくはありませんが、提出日: 2023年12月5日
これ以降のクレームで31件中28件が、連続してプレイヤーに不利な裁定を下されています。
没収されたばかりで、まだ相手方とやり取りをし、クレームも投稿したばかりですが、皆さんにはこの後の私の一連のやり取りを確認していただきたい。
こちらのサイトは私が不正行為を働いたと難癖をつけてきています。
しかし、私はそのような行為をした事実はなく、複数アカウントの作成や共謀などはあり得ません。
恐らくBetPlaysはある程度のやり取りののち、適当に捏造した証拠を提供し、カジノグルは被害者の立ち位置として裁定を下すことでしょう。
しかし、上記でも書きましたように、31件中28件の連続却下は、こちらの仲裁サイトとして異常な個数です。(うち3件は、まだ裁定が下ってない)
カジノグルは責任をもってこの28件の連続した裁定にたいして、社内で再度検討してください。
私以外にも根拠のない理由で賞金を没収されたプレイヤーが多数いるはずです。
私はこちらの評価値を見たうえで、登録を決定しています。
こちらのリンク経由で登録をしたかは定かではないですが、何件もこちらのカジノグルを経緯して登録もしています。
その都度この評価サイトを信頼していたからです。
今回の1件で彼らに高評価を維持し続けるのはあなた方の理念にとって誤りであると確信をします。
そしてカジノグルの裁定者の皆さんに聞きたいです。
ディスカッションでクレームを入れてる方々はカジノの先駆者であり、多くのベテランたちも被害に会われています。
何故、これだけの件数の問題があるにも関わらず、8.0の安全指標を与えているのですか?
私のような新参者の回答などの場合は、それ自体が信頼係数として頼りないかもしれませんが、多くのクレームと、あなた方のシステムで、ジュニアアデプト、ジュニアアプレンティ
多くの信頼性のある先駆者が被害にあい、ディスカッションでも警告をしているにも関わらず、このサイトに稼がせる猶予を与えているように見えます。
自社のプラットフォームで信頼のおける会員のクレームを無視され、詐欺カジノに猶予を与える理由を回答していただきたい。
У цій системі KYC також є кілька підозрілих моментів.
Я надав свої водійські права як KYC.
Незважаючи на те, що існує форма введення вручну, вони використовують програмне забезпечення для розпізнавання зображень, щоб прочитати «лицьову сторону» наданого вами зображення ліцензії та перезаписати його без вашого дозволу.
З японськими водійськими правами, якщо ви переїдете, органи влади оновлять зворотну сторону ваших водійських прав із правильною адресою.
Я також оновив документацію на звороті.
Незважаючи на це, вони неправильно прочитали мою стару адресу та дату народження на передній частині та перезаписали введену мною особисту інформацію.
Хіба це саме по собі не є незаконним вчинком з їхнього боку?
Чи не буде проблемою, якщо введену мною інформацію буде змінено без мого дозволу?
There are some suspicious points in this KYC system too.
I provided my driver's license as KYC.
Even though there is a manual input form, they use image recognition software to read the "front" of the license image you provide and overwrite it without your permission.
With a Japanese driver's license, if you move, the authorities will update the back of your driver's license with the correct address.
I also updated the documentation on the back.
Despite this, they misread my old address and date of birth on the front and overwrote the personal information I had entered.
Isn't this in itself an illegal act on their part?
Wouldn't it be a problem if the information I entered was modified without my permission?
こちらのKYCシステムにも不審点があります
私は運転免許証をKYCとして提供しました。
手動の入力フォームが存在したにもかかわらず、彼らは提供した免許証画像の"表面"を画像認識ソフトで読み込み、勝手に上書きをしています。
日本の免許証では、住居を転居した場合には裏面に正しい住所が当局より更新されます。
私は裏面の書類もアップデートしました。
それにも関わらず、表面の旧住所と、生年月日を誤った読み取りをして、私自身が打ち込んだ個人情報を上書きをしています。
これ自体が彼らの違法行為ではありませんか?
私自身が入力した情報を勝手に修正されるというのは問題にはなりえないのでしょうか?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.