ФорумКазиноBetano Casino - загальне обговорення

Betano Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від danilolopes5959
|
5735 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
5 міс. тому

Я вже зв’язався з ними, і вони сказали мені в чаті, що моя інформація правильна і що мої документи правильні. Що втягне їх у це? І я знову надсилаю їм свої дані, а вони їх відхиляють. І в повідомленні, яке вони мені надсилають, вони кажуть, що якщо у мене немає жодного з документів, які вони вимагають, достатньо лише прописки та мого посвідчення особи.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Там чітко вказано, що з пропискою. Я хочу надіслати вам документ, але він мені не дозволяє

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я хочу надіслати вам документ, але він мені не дозволяє


Автоматичний переклад.
marioalealh59
5 міс. тому

Вибачте, я не розумію, який документ ви хочете мені надіслати. 🤷‍♀️

Чи не хотіли б ви випадково подати скаргу тут нашій команді, щоб ми могли краще розглянути цю проблему та, можливо, допомогти вам? Що ти сказав? Просто надішліть це сюди , будь ласка.

Повідомте нас, якщо знадобиться допомога, ми будемо готові допомогти.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони повернули гроші, які я просив зняти, але на рахунок казино, щоб я міг використати їх у казино, тому що вони не хотіли надавати мені ніякого підтвердження адреси, вони прийняли лише ідентифікаційний номер, але вони не хотіли приймати підтвердження адреси, і тому вони повернули мій виграш на рахунок казино, щоб я міг грати в нього.

Автоматичний переклад.
marioalealh59
5 міс. тому

Я б сказав, що наша група розгляду скарг могла б розглянути цю проблему та спробувати з’ясувати причину, якщо ви того хочете. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

І як я можу подати скаргу?

Автоматичний переклад.
marioalealh59
5 міс. тому

Я вже опублікував посилання вище. Тож про всяк випадок, ось ще раз . Будь ласка, повідомте нам, чи все в порядку з поданням.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я вже надіслав їм рахунок за воду з поточною датою та поточним місцем проживання, і вони знову сказали мені, що вони недійсні. Тут я залишаю те, що мені дали, і там чітко сказано, що для перевірки достатньо 1 листа на проживання, а мені кажуть, що він недійсний file

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Це не дозволяє мені подати скаргу, програма виганяє мене, коли я намагаюся завершити створення скарги

Автоматичний переклад.
marioalealh59
5 міс. тому

Спробуйте очистити файли cookie та перезавантажте комп’ютер. Якщо проблема не зникне, надішліть електронний лист на адресу complaints@casino.guru подати скаргу. Дайте нам знати, чи все у вас добре.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вже надіслав їм рахунок за воду з поточною датою та поточним місцем проживання, і вони знову сказали мені, що вони недійсні. Тут я залишаю те, що мені дали, і там чітко сказано, що для перевірки достатньо 1 листа на проживання, а мені кажуть, що він недійсний file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хотів би сказати, що правила — це лише одна частина, але інша справа полягає в тому, чи потрібні казино додаткові документи для підтвердження вашої адреси, для цього зазвичай потрібна інша офіційна заява, яка містить ваше повне ім’я та адресу. Якщо ви можете надати їх, зробіть це. Обов’язково дотримуйтесь інструкцій: «Усі документи мають бути чіткими та читабельними».

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так, я це прекрасно розумію, але давайте подивимось, чи немає у мене квитанції на моє ім’я, тому що будинок, де я живу, не мій, і щоб я міг надати їм підтвердження адреси на своє ім’я, я повинен мати контракт, якого в мене немає, чому б і ні? Будинок мій, але я також надіслав їм квитанції про оплату від державного уряду на моє ім’я та адресу, і єдине, що вони кажуть, це те, що ці квитанції марні або не рахуються.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Знаєш, скільки квитанцій я надіслав тобі за воду, за оплату уряду штату, за телефон, навіть лист про проживання, де моя адреса ідеально та прозоро підтверджує роки, які я там жив, моя фотографія, мій підпис, є всі необхідні дані, що вони піклуються про мене, і ви знаєте, що вони мені сказали, те саме недійсне. Так мені сказали.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Такий тип казино, щоб зберегти гроші, які ви заробляєте. На жаль, є казино, які відверто крадуть у вас, а також бета-казино. Сьогодні я знову ввійшов у свій обліковий запис, і він не пускає мене, доки я не прийму його оновлення та зміни, якими вони були, і я хочу спочатку прочитати їх, перш ніж прийняти їх, і це не дозволяє мені їх прочитати, я повинен спочатку прийняти їх

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я це прекрасно розумію, але давайте подивимось, чи немає у мене квитанції на моє ім’я, тому що будинок, де я живу, не мій, і щоб я міг надати їм підтвердження адреси на своє ім’я, я повинен мати контракт, якого в мене немає, чому б і ні? Будинок мій, але я також надіслав їм квитанції про оплату від державного уряду на моє ім’я та адресу, і єдине, що вони кажуть, це те, що ці квитанції марні або не рахуються.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добре, дякую. Принаймні ми можемо виключити звичайні помилки. Те, що залишилося, може дати підказки. Можливо, на крок ближче?

Отже, здається, що казино все ще шукає адекватну документацію, щоб підтвердити вашу адресу та повне ім’я зі 100% збігом. Хоча ви використали обидві версії у відповіді, незрозуміло, чи є будинок, у якому ви живете, ваш чи хтось інший.

Хоча підтвердження є стандартним процесом, швидше за все, щось не так. Важко сказати на якому сайті.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Знаєш, скільки квитанцій я надіслав тобі за воду, за оплату уряду штату, за телефон, навіть лист про проживання, де моя адреса ідеально та прозоро підтверджує роки, які я там жив, моя фотографія, мій підпис, є всі необхідні дані, що вони піклуються про мене, і ви знаєте, що вони мені сказали, те саме недійсне. Так мені сказали.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я знаю, що ви, ймовірно, пробували, але я хотів би запитати в казино, що конкретно є недійсним.

Весь час у мене було враження, що ви намагатиметеся надати щось корисне, тому я не зовсім розумію відсутність пояснень у казино. Коли останній документ було відхилено, як служба підтримки повідомила про це, будь ласка? Ви отримали автоматично згенерований електронний лист чи спеціальний? Може це видно в акаунті?

Було б приємно знати, що є справжня людина, у якої можна запитати, як позбутися цієї проблеми.

До речі, хтось пропонував дзвінок для перевірки? Я думаю, що це поступово стало гідним рішенням.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Такий тип казино, щоб зберегти гроші, які ви заробляєте. На жаль, є казино, які відверто крадуть у вас, а також бета-казино. Сьогодні я знову ввійшов у свій обліковий запис, і він не пускає мене, доки я не прийму його оновлення та зміни, якими вони були, і я хочу спочатку прочитати їх, перш ніж прийняти їх, і це не дозволяє мені їх прочитати, я повинен спочатку прийняти їх

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не впевнений, як довго ви намагалися пройти це випробування терпінням, але хотів би нагадати вам, що коли все не вдається, ви завжди можете подати скаргу. Просто подумайте про цю можливість, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я надсилав їм свою документацію 20 разів у форматі pdf, на фото, на скріншоті, і вони завжди її відхиляли, ось деякі відмови file

Автоматичний переклад.
marioalealh59
5 міс. тому

Тому, якщо ви не знаєте, що відбувається і що вам ще потрібно зробити, щоб ваші документи прийняли, ви маєте можливість подати скаргу, як Радка анонсувала. Наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, оскільки я бачу, що ви ходите по колу.

Вам не здається, що це було б найкраще, що ви могли б зробити?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого