ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

3 р. тому від Blazin9s
|
47256 переглядів 367 відповідей |
|
1...18 19
Додати публікацію
1 тиждень тому

Для інформації - BC.Game досі не відповіли на юридичні документи. Вони відповідають на Trustpilot, а також щодня намагаються видалити мої відгуки. На щастя, Trustpilot досі підтримував мене на кожному кроці. Це брехня, яку я терпіти не можу – у відповідях Trustpilot говориться, що вони «опустили м’яч» і що вони зазвичай мають «бездоганне обслуговування клієнтів». Не відповідати комусь протягом 4 МІСЯЦІВ і продовжувати не відповідати після того, як сказали, що все це НЕ хороша послуга, насправді це гірше, ніж навіть у місцях шахрайства! filefilefilefilefile

Я маю на увазі, хтось коли-небудь відчував щось подібне? Все, що вони роблять, це раз на місяць надсилають загальний електронний лист із запитом на ту саму інформацію – реальна людина ніколи не відповідає.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 тиждень тому

Я навіть не знаю, що сказати, щоб сказати вам правду. Сумно, коли казино витрачає час, щоб коментувати речі на Trustpilot, але не коментувати важливі речі. З цієї точки зору, я думаю, що їм, мабуть, нема чого сказати, тому вони нічого не списують.

У будь-якому випадку, який електронний лист вони надсилають тобі з якою відповіддю раз на місяць, що вони від тебе вимагають?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я навіть не знаю, що сказати, щоб сказати вам правду. Сумно, коли казино витрачає час, щоб коментувати речі на Trustpilot, але не коментувати важливі речі. З цієї точки зору, я думаю, що їм, мабуть, нема чого сказати, тому вони нічого не списують.

У будь-якому випадку, який електронний лист вони надсилають тобі з якою відповіддю раз на місяць, що вони від тебе вимагають?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Той самий загальний електронний лист «Копіювати та вставити», як показано нижче.


"Шановний клієнте,


Дякуємо, що звернулися до нас.


Ми цінуємо ваш відгук і прагнемо вирішити будь-які проблеми, які можуть у вас виникнути. Щоб допомогти вам ефективно, ми просимо надати вичерпний опис проблеми, з якою ви зараз зіткнулися.


Чим більше деталей ви можете надати про природу проблеми, будь-які повідомлення про помилку, які ви отримали, або конкретні обставини, пов’язані з проблемою, тим краще ми матимемо можливість аналізувати та точно вирішувати ваші проблеми.


Ваша співпраця у наданні додаткової інформації має вирішальне значення для забезпечення швидкого та точного вирішення вашого запиту. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю в цьому питанні.


З повагою"


Я справді отримував цей електронний лист принаймні 6 разів у відповідь на електронний лист із детальним описом УСЕ, включаючи вкладення тощо. Вони мають офіційно відповісти до 31 числа – це все, що я можу сказати зараз. Спостерігайте за цим простором.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мені дуже сподобалося бути на bcgames, але вони вкрали мій обліковий запис і ніколи його мені не повернули, хоча я маю докази, що він мій, оскільки у мене є всі повідомлення з моменту початку гри, і хтось знає, чи можу я подати до суду на BC games за взяття мого рахунку, оскільки я маю всі квитанції про зроблені мною депозити, які перевищують $

100 000,00 мексиканських песо, все це інвестовано на мій рахунок, вони забирають у мене без жодної причини

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Той самий загальний електронний лист «Копіювати та вставити», як показано нижче.


"Шановний клієнте,


Дякуємо, що звернулися до нас.


Ми цінуємо ваш відгук і прагнемо вирішити будь-які проблеми, які можуть у вас виникнути. Щоб допомогти вам ефективно, ми просимо надати вичерпний опис проблеми, з якою ви зараз зіткнулися.


Чим більше деталей ви можете надати про природу проблеми, будь-які повідомлення про помилку, які ви отримали, або конкретні обставини, пов’язані з проблемою, тим краще ми матимемо можливість аналізувати та точно вирішувати ваші проблеми.


Ваша співпраця у наданні додаткової інформації має вирішальне значення для забезпечення швидкого та точного вирішення вашого запиту. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю в цьому питанні.


З повагою"


Я справді отримував цей електронний лист принаймні 6 разів у відповідь на електронний лист із детальним описом УСЕ, включаючи вкладення тощо. Вони мають офіційно відповісти до 31 числа – це все, що я можу сказати зараз. Спостерігайте за цим простором.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мене тільки більше розсердить, якщо ти скажеш, що ти все їм описав, і це завжди закінчуватиметься тим самим електронним листом.

Однак, за вашими словами, вони повинні відповісти до 31 числа, тому я буду стежити за цим і обов'язково напишу, якщо щось зміниться, хоча я сумніваюся, що це станеться після тих самих листів, які вони вам надіслали.

Я буду тут.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мені дуже сподобалося бути на bcgames, але вони вкрали мій обліковий запис і ніколи його мені не повернули, хоча я маю докази, що він мій, оскільки у мене є всі повідомлення з моменту початку гри, і хтось знає, чи можу я подати до суду на BC games за взяття мого рахунку, оскільки я маю всі квитанції про зроблені мною депозити, які перевищують $

100 000,00 мексиканських песо, все це інвестовано на мій рахунок, вони забирають у мене без жодної причини

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт! Чи пов’язана ваша скарга кілька місяців тому з проблемою, яку ви описуєте? Я бачив, що його нарешті закрили, і, на жаль, казино мають право закривати рахунки гравців, коли в них немає грошей. Це дуже сумно, але це правда, і вони також можуть вирішити, кого вони бажають своїм гравцем.

Хоча мені здається дивним, що вони зробили це, якщо ви регулярно вносили туди депозит, але я думаю, у них на це була причина. Шкода, що вони не сказали тобі.

У будь-якому випадку, я також думав, чому ви хочете подати на них до суду, якщо у вас немає грошей, це, мабуть, коштуватиме вам більше.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мене тільки більше розсердить, якщо ти скажеш, що ти все їм описав, і це завжди закінчуватиметься тим самим електронним листом.

Однак, за вашими словами, вони повинні відповісти до 31 числа, тому я буду стежити за цим і обов'язково напишу, якщо щось зміниться, хоча я сумніваюся, що це станеться після тих самих листів, які вони вам надіслали.

Я буду тут.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вони надсилали наведену вище відповідь C&P 3 рази раніше, але ніколи не надсилали її. Якщо вони не дадуть відповіді до 31 числа, я з радістю опублікую ВСЮ судову справу проти них 1 числа, оскільки вона вже буде подана до суду.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
4 дн. тому

Я теж думав, що щось таке відбувається, і ви збираєтеся це нести кудись вище, до інших інстанцій. У них є ще кілька днів, але оскільки вони ще не змогли відповісти, я сумніваюся, що вони зроблять це через 3 дні. Мені цікаво, і я подивлюся, чи зможу я дізнатися від вас щось нове.

Автоматичний переклад.
1...18 19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого