ГоловнаФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

3 р. тому від Blazin9s
|
56 680 переглядів 380 відповідей |
|
1...18 19 20
2 міс. тому

Для інформації - BC.Game досі не відповіли на юридичні документи. Вони відповідають на Trustpilot, а також щодня намагаються видалити мої відгуки. На щастя, Trustpilot досі підтримував мене на кожному кроці. Це брехня, яку я терпіти не можу – у відповідях Trustpilot говориться, що вони «опустили м’яч» і що вони зазвичай мають «бездоганне обслуговування клієнтів». Не відповідати комусь протягом 4 МІСЯЦІВ і продовжувати не відповідати після того, як сказали, що все це НЕ хороша послуга, насправді це гірше, ніж навіть у місцях шахрайства! filefilefilefilefile

Я маю на увазі, хтось коли-небудь відчував щось подібне? Все, що вони роблять, це раз на місяць надсилають загальний електронний лист із запитом на ту саму інформацію – реальна людина ніколи не відповідає.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
2 міс. тому

Я навіть не знаю, що сказати, щоб сказати вам правду. Сумно, коли казино витрачає час, щоб коментувати речі на Trustpilot, але не коментувати важливі речі. З цієї точки зору, я думаю, що їм, мабуть, нема чого сказати, тому вони нічого не списують.

У будь-якому випадку, який електронний лист вони надсилають тобі з якою відповіддю раз на місяць, що вони від тебе вимагають?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я навіть не знаю, що сказати, щоб сказати вам правду. Сумно, коли казино витрачає час, щоб коментувати речі на Trustpilot, але не коментувати важливі речі. З цієї точки зору, я думаю, що їм, мабуть, нема чого сказати, тому вони нічого не списують.

У будь-якому випадку, який електронний лист вони надсилають тобі з якою відповіддю раз на місяць, що вони від тебе вимагають?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Той самий загальний електронний лист «Копіювати та вставити», як показано нижче.


"Шановний клієнте,


Дякуємо, що звернулися до нас.


Ми цінуємо ваш відгук і прагнемо вирішити будь-які проблеми, які можуть у вас виникнути. Щоб допомогти вам ефективно, ми просимо надати вичерпний опис проблеми, з якою ви зараз зіткнулися.


Чим більше деталей ви можете надати про природу проблеми, будь-які повідомлення про помилку, які ви отримали, або конкретні обставини, пов’язані з проблемою, тим краще ми матимемо можливість аналізувати та точно вирішувати ваші проблеми.


Ваша співпраця у наданні додаткової інформації має вирішальне значення для забезпечення швидкого та точного вирішення вашого запиту. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю в цьому питанні.


З повагою"


Я справді отримував цей електронний лист принаймні 6 разів у відповідь на електронний лист із детальним описом УСЕ, включаючи вкладення тощо. Вони мають офіційно відповісти до 31 числа – це все, що я можу сказати зараз. Спостерігайте за цим простором.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже сподобалося бути на bcgames, але вони вкрали мій обліковий запис і ніколи його мені не повернули, хоча я маю докази, що він мій, оскільки у мене є всі повідомлення з моменту початку гри, і хтось знає, чи можу я подати до суду на BC games за взяття мого рахунку, оскільки я маю всі квитанції про зроблені мною депозити, які перевищують $

100 000,00 мексиканських песо, все це інвестовано на мій рахунок, вони забирають у мене без жодної причини

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Той самий загальний електронний лист «Копіювати та вставити», як показано нижче.


"Шановний клієнте,


Дякуємо, що звернулися до нас.


Ми цінуємо ваш відгук і прагнемо вирішити будь-які проблеми, які можуть у вас виникнути. Щоб допомогти вам ефективно, ми просимо надати вичерпний опис проблеми, з якою ви зараз зіткнулися.


Чим більше деталей ви можете надати про природу проблеми, будь-які повідомлення про помилку, які ви отримали, або конкретні обставини, пов’язані з проблемою, тим краще ми матимемо можливість аналізувати та точно вирішувати ваші проблеми.


Ваша співпраця у наданні додаткової інформації має вирішальне значення для забезпечення швидкого та точного вирішення вашого запиту. Ми цінуємо ваше розуміння та співпрацю в цьому питанні.


З повагою"


Я справді отримував цей електронний лист принаймні 6 разів у відповідь на електронний лист із детальним описом УСЕ, включаючи вкладення тощо. Вони мають офіційно відповісти до 31 числа – це все, що я можу сказати зараз. Спостерігайте за цим простором.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мене тільки більше розсердить, якщо ти скажеш, що ти все їм описав, і це завжди закінчуватиметься тим самим електронним листом.

Однак, за вашими словами, вони повинні відповісти до 31 числа, тому я буду стежити за цим і обов'язково напишу, якщо щось зміниться, хоча я сумніваюся, що це станеться після тих самих листів, які вони вам надіслали.

Я буду тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже сподобалося бути на bcgames, але вони вкрали мій обліковий запис і ніколи його мені не повернули, хоча я маю докази, що він мій, оскільки у мене є всі повідомлення з моменту початку гри, і хтось знає, чи можу я подати до суду на BC games за взяття мого рахунку, оскільки я маю всі квитанції про зроблені мною депозити, які перевищують $

100 000,00 мексиканських песо, все це інвестовано на мій рахунок, вони забирають у мене без жодної причини

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Чи пов’язана ваша скарга кілька місяців тому з проблемою, яку ви описуєте? Я бачив, що його нарешті закрили, і, на жаль, казино мають право закривати рахунки гравців, коли в них немає грошей. Це дуже сумно, але це правда, і вони також можуть вирішити, кого вони бажають своїм гравцем.

Хоча мені здається дивним, що вони зробили це, якщо ви регулярно вносили туди депозит, але я думаю, у них на це була причина. Шкода, що вони не сказали тобі.

У будь-якому випадку, я також думав, чому ви хочете подати на них до суду, якщо у вас немає грошей, це, мабуть, коштуватиме вам більше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мене тільки більше розсердить, якщо ти скажеш, що ти все їм описав, і це завжди закінчуватиметься тим самим електронним листом.

Однак, за вашими словами, вони повинні відповісти до 31 числа, тому я буду стежити за цим і обов'язково напишу, якщо щось зміниться, хоча я сумніваюся, що це станеться після тих самих листів, які вони вам надіслали.

Я буду тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони надсилали наведену вище відповідь C&P 3 рази раніше, але ніколи не надсилали її. Якщо вони не дадуть відповіді до 31 числа, я з радістю опублікую ВСЮ судову справу проти них 1 числа, оскільки вона вже буде подана до суду.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

Я теж думав, що щось таке відбувається, і ви збираєтеся це нести кудись вище, до інших інстанцій. У них є ще кілька днів, але оскільки вони ще не змогли відповісти, я сумніваюся, що вони зроблять це через 3 дні. Мені цікаво, і я подивлюся, чи зможу я дізнатися від вас щось нове.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну що ж, жодної відповіді від BC, незважаючи на те, що вони востаннє спробували в своєму чаті 29 числа. Отже, наразі документи подані, і ми чекаємо дати слухання. Оскільки у мене ще немає дати слухання, я не можу оприлюднити інформацію. Однак, як тільки зможу, я опублікую всі документи, відео тощо тут і пресі, з якою я вже маю справу у Великобританії. Ніч багаття наближається до нашої ери. Гра, тож підготуйтеся до феєрверку – це все, що я збираюся сказати – спостерігайте за цим простором!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому





filefile

Автоматичний переклад.
alenmatisic666
1 місяць тому

Привіт, ви чекаєте на зняття грошей з казино? Що повинні показати скріншоти? Я бачу, що на одному з них виведення пройшло успішно, а на іншому є кілька гаманців.

Чи не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я повинен застерегти всіх від використання BCgame. Bcgame використовує брудну тактику, щоб обдурити гравців.

Вони опублікували Формули для бонусів/кешбеку, щоб все було прозоро.

Тепер вони видалили всі формули та надають гравцям значно меншу суму кешбеку та кажуть: «Це все автоматично, це правильно».

Це брудна тактика, яку вони використовують, щоб збільшити свою перевагу в Палаті.


Це божевілля, що я не можу знайти хороше та чесне казино зі спортивними ставками тут, на casinoguru, кожне казино робить щось тіньове.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

привіт

Я думаю, що настав час шукати спортивні букмекерські книги десь ще. Не впевнений, чи я вже говорив вам про це, але ми не перевіряємо букмекерські ставки, і якість казино може значно відрізнятися від букмекерських букмекерів.

Але не сердься на мене; Я лише хочу врятувати вас від нового розчарування.

Я пригадую розмову з представником про якусь спеціальну формулу бонусів; чесно кажучи, якщо я не помиляюся, деякі гравці не могли зрозуміти його значення і вважали це проблематичним... Можливо, зараз це не так важливо.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

привіт

Я не злюсь на вас, але ви чомусь завжди знаходите виправдання для казино...

Я просто вважаю, що сумно обманювати гравців, як це робить Bcgame. Вони опублікували формули для розрахунку місячного та щотижневого кешбеку/бонусів. За 3 дні до надання бонусів вони видаляють опубліковані формули, але стверджують, що вони залишаються незмінними. Коли вони видають бонуси, виплата значно менша, ніж мала б бути. Вам це здається справедливим? Очевидно, що це несправедливо збільшує перевагу, змушуючи гравців вірити, що вони отримають % назад, хоча насправді це набагато менший відсоток.

file

якщо ви подивитеся на зображення, там чітко написано, що місячний бонус становить Вейджер × 1% × 3-5% залежно від рівня Vip. Мій поточний VIP-рівень дає мені 3,5% бонусу.

Їхні розрахунки дали мені 1,75%, що нижче мінімального рівня Vip.

Те ж саме з тижневим бонусом, я маю максимальну винагороду 8%, але чомусь мені дали лише 5%.

У їхніх Умовах використання буквально написано, як працює система винагород, але їм вдалося знайти спосіб обдурити гравців, але дати їм набагато менші винагороди.

Нехай це має сенс.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

привіт

Сподіваюся, ви чудово провели вихідні!

Насправді немає сенсу пропонувати менші рівні переваг гравцям на певній VIP-позиції, особливо порівняно зі загальними умовами. Я думаю, вам слід попросити службу підтримки казино пояснити це та поділитися своєю відповіддю тут. З мого досвіду, розглядати речі на основі одного знімка екрана трохи ризиковано. А як щодо поширених запитань? Ви знайшли підказку там або в загальних термінах, будь ласка?

У мене немає заперечень вірити вам, що ви дійсно вважаєте, що це абсолютно несправедлива практика; Мені, наприклад, потрібні деякі докази, щоб погодитися з тим, що казино навмисно обманює гравців. Ви помітили, що формула пропадає частіше?



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

привіт

Формула зникла назавжди. Ви можете знайти це лише в їхніх Умовах використання в Telegraph, але більше не на веб-сайті.

file

Сподіваюся, це достатній доказ. Вони буквально змінили суму/відсоток винагороди за 2 дні до роздачі. Щомісяця Від 3-5% до 1-2,5%, це величезна різниця. А щотижня від 5-8% до 2-5%...

Найменше, що вони могли зробити, це попередити гравців заздалегідь, а потім змінити нагороди лише після того, як вони їх роздадуть. Уявіть собі ставки протягом 1 цілого місяця, лише для того, щоб вони змінили суму до менше половини, коли вони зараховують винагороду... це майже прозоро, якщо ви запитаєте мене

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Дякую за деталі. Це безперечно доказ того, що казино це усвідомлює.

Проте, як я вже сказав, для мене це не доводить, що казино якимось чином спрямоване на обман гравців. Просто подумайте про мою точку зору, якщо ви не проти:

Чи вірите ви, що кілька відсотків кешбеку варті того, щоб ризикувати відкритим гнівом гравців? На мою думку, з якоїсь причини казино виявило, що формула не працює належним чином; можливо гравці не готові до такої специфічної моделі - хто знає? Я погоджуюся, що час і весь тихий процес видалення формули були зроблені погано.

Я цілковито поважаю ваш досвід використання ліжка; ваша пропозиція, безумовно, зробить подію менш болючою. Для мене це абсолютно безсумнівно.




Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Ну, можливо, вони не буквально обманюють гравців, а точно їх обманюють.

Чи вірите ви, що кілька відсотків кешбеку варті того, щоб ризикувати відкритим гнівом гравців?

Це може здатися небагато, але коли хтось зробив ставку понад 1,5 млн протягом цього місяця, ми говоримо про кілька сотень або навіть тисяч.

Я мав отримувати близько 1 тисячі винагород, щотижня + щомісяця + підвищення рівня, і оскільки вони зменшили винагороду перед роздачею, я отримав менше 500 доларів. Так, я відчуваю себе серйозно обманутим. Але це те, що є, я більше не збираюся дотримуватися Bcgame, оскільки вони це роблять не вперше.

Раніше я використовував Stake і rollbit, і бути там VIP-особою було корисно.

Я відчуваю, що я можу більше втратити, будучи VIP, ніж насправді отримати від того, щоб бути VIP.

Крім того, раніше вони відображали кожну формулу та інформацію про бонуси, винагороди та кешбек... тепер у них нічого не відображається, і в основному все на їхній «розсуд», тобто вони можуть робити все, що завгодно, втручатися в винагороди, і вони просто стверджуватимуть, що це залежить від них.

Це непрозоро і позбавляє тієї небагато довіри, яка в мене залишилася.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

На мій погляд, ви дуже добре склали відповідь, і чудово, що все, що ви вклали в неї, охоплює значну лазівку між тим, що якимось чином може бути доведено і, таким чином, потенційно позначене як шахрайство, і між якимсь дуже несприятливим користувацьким досвідом, який я чудово розуміти, не завоює вашої довіри.

Якщо моя пам’ять мені не зраджує, казино не робило серйозних спроб відповісти на ваш запит щодо того, чи варто залишатися VIP-особою після видалення формули та зниження відсотка.

Поміркувавши над цим, я б сказав, що, враховуючи те, що ви вже пережили та пояснили, немає потреби класифікувати події за допомогою таких термінів, як «шахрайство» чи «обман» з мого боку. Ваш опис здається дуже розумною ідеєю, і я сподіваюся, що керівництво казино перегляне своє ставлення до гравців, змінивши такі важливі фактори без будь-чиєї попередження.


Автоматичний переклад.
20 год. тому

У Bc games сказали мені, що я не зможу зняти кошти, оскільки я дуже ризикований користувач і що я більше не зможу підтвердити свій обліковий запис. І в мене є якісь кошти звідти. Я не задоволений тим, як вони звучать після того, як відхилили мій ідентифікатор і не повернули мої кошти, які утримуються.

Автоматичний переклад.
1...18 19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого