Привіт,
Я спробую пояснити, що означає наше резюме в контексті вашої останньої відповіді. Можливо, це краще прояснить, чому скарга завершилася саме так.
Єдина процедура, яка дозволяє казино точно ідентифікувати гравця, це KYC; у випадку, якщо KYC не було завершено, казино не змогло ідентифікувати ваші спроби відкрити додаткові облікові записи. Підприємства зазвичай підтверджують особу гравця, коли вони надсилають запит на зняття коштів. На жаль, вклади не потребують ідентифікації.
Я розумію, що ви говорите, але якщо ви не намагалися зняти гроші, ми не маємо юрисдикції штрафувати казино за те, що воно не ідентифікує інші рахунки раніше. Це також гарний час нагадати вам, що це казино вимагає лише дуже невелику кількість особистої інформації під час процесу реєстрації. Як наслідок, якщо ви продовжуєте змінювати кілька полів, необхідних для створення кількох облікових записів, їхня система не виявить відповідності. Відверто кажучи, така система не в змозі ідентифікувати кілька облікових записів, оскільки легко обійти необхідні дані. З цієї причини я вважаю, що «легка реєстрація» таким чином є надзвичайно небезпечною для нав’язливих гравців. Само собою зрозуміло, що практично всі знають, що користувачеві дозволено мати лише один обліковий запис. Гравець майже завжди страждає від наслідків порушення цього правила.
Щодо проблеми VPN. Ні, я не вважаю, що це розумний метод реклами казино. Однак ви, а не стример, зареєструєте обліковий запис казино та згодом приймете умови. Мені неприємно це повторювати, але ви завжди повинні читати правила та бути надзвичайно обережними під час використання VPN, особливо в таких ситуаціях. Звернення до служби підтримки щодо будь-яких незрозумілих правил має допомогти тримати ситуацію під контролем.
Простіше кажучи, стримери далекі від нашої досяжності, і я згоден з вами, що не кожен стример є чесним. Це ще одна причина заздалегідь перевірити їхні претензії та рекомендації в казино.
Посилання – це те, що я хотів би надіслати нашій групі обробки даних, оскільки ми дуже стурбовані тим, що сучасна трансляція виходить з-під контролю, або, принаймні, я б сказав, що цій частині галузі бракує глобальних гарантій.
Будь ласка, не тлумачіть мою відповідь як спробу спростувати вас; Я просто намагаюся представити факти в іншому світлі. Мені щиро шкода, що вам довелося пережити таку неприємну ситуацію.
Ми можемо лише сподіватися, що, з’ясувавши відмінності між повсякденною реальністю та точками зору гравців, гравці скористаються цим досвідом для прийняття більш безпечних рішень у майбутньому, незважаючи на те, наскільки складними можуть бути такі переговори.
Hello,
I'll try to explain what our summary means in the context of your last reply. Perhaps that would better clarify why the complaint ended up as it did.
The only procedure that enables the casino to accurately identify the player is the KYC; in the event that no KYC has been completed, the casino was unable to identify your attempts to open additional accounts. It is customary for businesses to confirm a player's identity when they submit a withdrawal request. Unfortunately, deposits do not need identification.
I know what you are saying, but if you have not tried to withdraw money, we have no jurisdiction to penalize the casino for failing to identify other accounts sooner. This is also a good time to remind you that this casino only requests a very small amount of personal information during the registration process. As a result, if you keep changing the few fields that are needed in order to create multiple accounts, their system will not detect a match. To be honest, such a system is unable to identify multiple accounts since it is simple to get around the necessary data. For this reason, I believe that "easy registration" in this way is extremely dangerous for compulsive players. It goes without saying that virtually everyone is aware that a user is only permitted to have one account. The player almost always suffers the consequences of breaking this rule.
Regarding the VPN issue. No, I do not believe that this is a smart method to advertise casinos. However, you, not the streamer, is the one who will register the casino account and accept the terms and conditions eventually. I hate to say it again, but you should always read the rules and use extreme caution when using a VPN, especially in these situations. Seeking clarification on any unclear rules by contacting the support should help to keep things under control.
Simply put, streamers are far from our reach, and I agree with you that not every streamer is an honest one. Which is another reason to check their claims and recommendations at the casino beforehand.
The links are something I would like to send to our data team because we are very concerned about modern streaming going quite out of control, or at least I'd say this part of the industry is missing global safeguards.
Please do not interpret my response as an attempt to refute you; I am just trying to present the facts in a different light. I'm truly sorry you had to experience such a frustrating situation.
We can only hope that by elucidating the distinctions between the everyday reality and the points of view of the players, the players will utilize these experiences to make safer decisions going forward, despite of how challenging such talks may be.
Автоматичний переклад.