ФорумКазиноAwbit Casino - загальне обговорення

Awbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 міс. тому від franztheuerw
|
1104 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
AleKing44
2 дн. тому

Так, мені теж не відповідатимуть. Я надіслав кілька електронних листів, і єдине повідомлення, яке я отримав минулої п’ятниці, — це повідомлення «Біометричний аналіз і джерело багатства відсутні та вийшли з ладу». більше нічого. Жахливе обслуговування клієнтів...

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

привіт! Дякую за відповідь. Я подав скаргу. Це не дозволить мені додати скріншоти. Я спробую додати їх у це повідомлення

filefile

Автоматичний переклад.
учора

Ви правильно зробили, що подали свою скаргу тут.

На жаль, наша команда не може втрутитися до закінчення 14-денного періоду з дня, коли ви подали запит на відкликання, тому поки що нам потрібно просто почекати.

Тим часом, звичайно, якщо у вас є якісь оновлення від казино, обов’язково повідомте нас.

Спробуйте також перевірити свою електронну пошту, навіть папку зі спамом, чи є повідомлення від казино щодо вашої перевірки. Насправді багато разів трапляється, що електронний лист від казино потрапляє в папку спаму, і гравці його там не бачать.

Будемо чекати будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, мені вдалося зв’язатися з кимось один раз, проблема в тому, що служба підтримки мені більше не відповідає, я не можу завантажити жодних документів... це не працює... також не відповідають електронні листи

Автоматичний переклад.
учора

я розумію

З вашої та іншої публікації вище я почав думати, що, можливо, у них якась технічна проблема чи щось подібне. Що ви думаєте?🤔

Добре, що ви подали скаргу сюди, тому наша команда спробує розібратися в цьому. Тепер нам просто потрібно дочекатися, поки ми зможемо втрутитися у вашу справу.

Якщо є якісь оновлення, будь ласка, повідомте нас і спробуйте перевірити свою електронну пошту, якщо є повідомлення від казино. Про всяк випадок також загляньте в папку зі спамом. гаразд

Ми будемо чекати тут.🙂

Автоматичний переклад.
Romi
учора

привіт Проблема коли платіж скасовується. Знову чекати 14 днів? Якщо так, то це триватиме цілу вічність, досі платежі скасовано --

Автоматичний переклад.
AleKing44
7 год. тому

Це залежить від того, хто скасовує платіж.

Ви маєте на увазі відмову в казино?

У такому випадку 14-денний період буде рахуватися з дати, коли ви подали запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi
7 год. тому

А що, якщо його продовжать скасовувати? Тоді я ніколи не зможу отримати допомогу

Автоматичний переклад.
Romi
7 год. тому

Я також зробив свій перший запит на зняття коштів минулого вівторка, 9 днів тому. Кілька разів скасовували, посилаючись на те, що документів недостатньо. Однак я щоразу повторно надсилав запит, востаннє в понеділок. Ще не відмінили.


Я вчора знову надіслав їм електронний лист із усіма документами. Досі немає відповіді.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого