Ви правильно зробили, що подали свою скаргу тут.
На жаль, наша команда не може втрутитися до закінчення 14-денного періоду з дня, коли ви подали запит на відкликання, тому поки що нам потрібно просто почекати.
Тим часом, звичайно, якщо у вас є якісь оновлення від казино, обов’язково повідомте нас.
Спробуйте також перевірити свою електронну пошту, навіть папку зі спамом, чи є повідомлення від казино щодо вашої перевірки. Насправді багато разів трапляється, що електронний лист від казино потрапляє в папку спаму, і гравці його там не бачать.
Будемо чекати будь-яких новин.
You have done the right thing to submit your complaint here.
Unfortunately, our team is not able to intervene before the 14-day time period passes from the day you have requested your withdrawal, so for now we just need to wait.
In the meantime, of course, if you have any updates from the casino, surely let us know.
Try also to check your email, even the spam folder, if there is any message from the casino regarding your verification. It actually happens many times that an email from the casino can finish in the spam folder and players don't see it there, you know.
We'll wait for any news.
Автоматичний переклад.