ГоловнаФорумКазиноAwbit Casino - загальне обговорення

Awbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від franztheuerw
|
3 402 переглядів 52 відповідей |
|
12 3
AleKing44

Так, мені теж не відповідатимуть. Я надіслав кілька електронних листів, і єдине повідомлення, яке я отримав минулої п’ятниці, — це повідомлення «Біометричний аналіз і джерело багатства відсутні та вийшли з ладу». більше нічого. Жахливе обслуговування клієнтів...

Автоматичний переклад.

привіт! Дякую за відповідь. Я подав скаргу. Це не дозволить мені додати скріншоти. Я спробую додати їх у це повідомлення

filefile

Автоматичний переклад.

Ви правильно зробили, що подали свою скаргу тут.

На жаль, наша команда не може втрутитися до закінчення 14-денного періоду з дня, коли ви подали запит на відкликання, тому поки що нам потрібно просто почекати.

Тим часом, звичайно, якщо у вас є якісь оновлення від казино, обов’язково повідомте нас.

Спробуйте також перевірити свою електронну пошту, навіть папку зі спамом, чи є повідомлення від казино щодо вашої перевірки. Насправді багато разів трапляється, що електронний лист від казино потрапляє в папку спаму, і гравці його там не бачать.

Будемо чекати будь-яких новин.

Автоматичний переклад.

Привіт, мені вдалося зв’язатися з кимось один раз, проблема в тому, що служба підтримки мені більше не відповідає, я не можу завантажити жодних документів... це не працює... також не відповідають електронні листи

Автоматичний переклад.

я розумію

З вашої та іншої публікації вище я почав думати, що, можливо, у них якась технічна проблема чи щось подібне. Що ви думаєте?🤔

Добре, що ви подали скаргу сюди, тому наша команда спробує розібратися в цьому. Тепер нам просто потрібно дочекатися, поки ми зможемо втрутитися у вашу справу.

Якщо є якісь оновлення, будь ласка, повідомте нас і спробуйте перевірити свою електронну пошту, якщо є повідомлення від казино. Про всяк випадок також загляньте в папку зі спамом. гаразд

Ми будемо чекати тут.🙂

Автоматичний переклад.
Romi

привіт Проблема коли платіж скасовується. Знову чекати 14 днів? Якщо так, то це триватиме цілу вічність, досі платежі скасовано --

Автоматичний переклад.
AleKing44

Це залежить від того, хто скасовує платіж.

Ви маєте на увазі відмову в казино?

У такому випадку 14-денний період буде рахуватися з дати, коли ви подали запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi

А що, якщо його продовжать скасовувати? Тоді я ніколи не зможу отримати допомогу

Автоматичний переклад.
Romi

Я також зробив свій перший запит на зняття коштів минулого вівторка, 9 днів тому. Кілька разів скасовували, посилаючись на те, що документів недостатньо. Однак я щоразу повторно надсилав запит, востаннє в понеділок. Ще не відмінили.


Я вчора знову надіслав їм електронний лист із усіма документами. Досі немає відповіді.

Автоматичний переклад.

А що, якщо його продовжать скасовувати? Тоді я ніколи не зможу отримати допомогу

Автоматичний переклад.

Однак вони завжди повинні пояснити причину відмови.

Що вони про це сказали? Як вони це пояснили?

Наша команда з розгляду скарг спробує зв’язатися з казино, коли настане потрібний час згідно з таймером у вашій скарзі , і, сподіваюся, ми зможемо допомогти вам із цим.

Автоматичний переклад.

Я також зробив свій перший запит на зняття коштів минулого вівторка, 9 днів тому. Кілька разів скасовували, посилаючись на те, що документів недостатньо. Однак я щоразу повторно надсилав запит, востаннє в понеділок. Ще не відмінили.


Я вчора знову надіслав їм електронний лист із усіма документами. Досі немає відповіді.

Автоматичний переклад.

Так, для флеш-казино така поведінка виглядає не дуже добре. правильно?

Тому я сподіваюся, що вони зв’яжуться з нашою групою розгляду скарг щодо вашої скарги, коли ми попросимо їх пояснити ситуацію. Нам просто потрібно почекати ще кілька днів. 🤞🙏

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, Ромі, наразі мені не дали жодної причини, за винятком одного разу в чаті, коли я маю перевірити документи AML. Але мене ігнорують електронною поштою...

Автоматичний переклад.
AleKing44

Привіт!

Чи могли б ви сказати мені, які документи AML вам потрібно перевірити?

Б'юся об заклад, що решта вирішиться через скаргу.


Автоматичний переклад.
AleKing44

Чи отримували ви раніше виграші від Awbit Casino? Просто цікаво, чи це повне шахрайство...

Автоматичний переклад.
Hannanen

Так, я отримував гроші раніше, я думаю, що це було приблизно 1800 євро

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого