ГоловнаФорумКазиноAwbit Casino - загальне обговорення

Awbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від franztheuerw
|
1 644 переглядів 52 відповідей |
|
1 2 3
1 місяць тому

я здійснив виведення коштів більше 2 днів тому, і він не пройшов, я зробив це знову, і вони скасували це

Автоматичний переклад.
filipebiel201
1 місяць тому

І чи пояснили вам причину відмови?

Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино?

Спробуйте розповісти нам про це більше, щоб ми могли допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Це вже вирішено, надійшов електронний лист із повідомленням про те, що зняття схвалено, і знадобиться від 3 до 5 днів, щоб він з’явився на рахунку

Автоматичний переклад.
filipebiel201
1 місяць тому

Це справді гарна новина.

Будь ласка, повідомте нам, чи отримаєте ви гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не можу пройти перевірку на цьому сайті більше цього тижня. Підтримка дійсно мертва

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Багато фейкових відгуків з акаунтів, які є новинами.

Насправді це мертве казино, яке не виводить гроші.

Автоматичний переклад.
nocheinbier548
1 місяць тому

І вони взагалі пояснили, в чому справа?

Ви надіслали всі необхідні документи в належному форматі та якісні?

Багато разів це є причиною затримки перевірки, знаєте. Звичайно, найкращий спосіб — це повідомити гравцю про проблему, а не дозволити йому чекати й чекати. Правда?🤷‍♀️

Як з ними зв’язатися, якщо можна? Підтримка в реальному часі чи електронною поштою?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я розумію, що має на увазі користувач переді мною, я успішно виводив гроші тут, кілька разів [без проблем], потім мене попросили верифікувати себе, з чим я також успішно впорався. 2 дні тому я зняв 900 євро, нічого не сталося, тепер сталася дивна річ... Через 2 дні я зняв 50 євро як тест, а потім це було оброблено та надіслано на мій крипто-гаманець... Тож Я, чесно кажучи, дуже розгублений.


file

Автоматичний переклад.
AleKing44
1 місяць тому

Привіт,

Дуже дякую за вашу допомогу. Чи маю я на це право – вас теж не повідомили і не дали пояснень?

Цікаво, чи випадково те, що ви обоє з Німеччини? У будь-якому випадку, я вважаю, що зараз надзвичайно важливо спробувати зв’язатися зі службою підтримки. Ви пробували, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт, Радка, я думаю, що це випадково, я намагався зв'язатися зі службою підтримки, але безрезультатно, але вчора мені вдалося зв'язатися з кимось на короткий час, але він раптом перестав відповідати... він сказав мені, що ще потрібно щось перевірити, а саме «джерело багатства». Я міг би перевірити це без проблем, але якщо я не отримаю допомоги та/або відповіді, я не зможу нічого зробити...


Я думаю, що це прикро, тому що я бачу великий потенціал у цьому казино



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, Радка, я думаю, що це випадково, я намагався зв'язатися зі службою підтримки, але безрезультатно, але вчора мені вдалося зв'язатися з кимось на короткий час, але він раптом перестав відповідати... він сказав мені, що ще потрібно щось перевірити, а саме «джерело багатства». Я міг би перевірити це без проблем, але якщо я не отримаю допомоги та/або відповіді, я не зможу нічого зробити...


Я думаю, що це прикро, тому що я бачу великий потенціал у цьому казино



Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Отже, я можу запитати, чи вони вже просили вас надіслати необхідний документ?

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Я запитав у чаті, чому мій платіж скасовано, потім мені сказали, що документ відсутній, але я не можу завантажити цей документ у свій профіль, потім я надіслав його електронною поштою, але відповіді досі немає, я вважаю, що це дуже прикро.

Автоматичний переклад.
AleKing44
3 тиж. тому

Так, я розумію вашу думку.

Чому ви не можете завантажити його у свій профіль? Але чи є така можливість, і чи запитували ви про це службу підтримки?

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Є місце для завантаження, і воно називається «Документи AML», але коли ви намагаєтеся щось завантажити, це не працює

file

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт! У мене така ж проблема з Awbit Casino.

Я зняв 5000 євро. Казино попросило мене підтвердити мій рахунок, і я надіслав усі необхідні документи: підтвердження адреси (мій рахунок за електроенергію), підтвердження доходу, підтвердження мого депозиту в казино, фотографію в паспорті та мої біометричні дані. Однак на веб-сайті видно, що деякі документи я не надіслав. Здається, я не можу повторно надіслати їх через веб-сайт.

Я знову надіслав усі свої документи до Казино електронною поштою. Вони не відповіли.

Я також тричі звертався до служби підтримки клієнтів електронною поштою, але не отримав жодної відповіді. Чат служби підтримки клієнтів ніколи не активний, коли я намагаюся зв’язатися з ними таким чином. що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Hannanen
3 тиж. тому

Привіт, друже, у мене точно така ж проблема... немає допомоги... і немає відповідей

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Є місце для завантаження, і воно називається «Документи AML», але коли ви намагаєтеся щось завантажити, це не працює

file

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я бачу. Так у чому ж проблема? Можливо, служба підтримки пояснила це та виправила?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт! У мене така ж проблема з Awbit Casino.

Я зняв 5000 євро. Казино попросило мене підтвердити мій рахунок, і я надіслав усі необхідні документи: підтвердження адреси (мій рахунок за електроенергію), підтвердження доходу, підтвердження мого депозиту в казино, фотографію в паспорті та мої біометричні дані. Однак на веб-сайті видно, що деякі документи я не надіслав. Здається, я не можу повторно надіслати їх через веб-сайт.

Я знову надіслав усі свої документи до Казино електронною поштою. Вони не відповіли.

Я також тричі звертався до служби підтримки клієнтів електронною поштою, але не отримав жодної відповіді. Чат служби підтримки клієнтів ніколи не активний, коли я намагаюся зв’язатися з ними таким чином. що я можу зробити

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені шкода, що вам також доводиться пережити цей досвід.

Чи можу я запитати, коли ви подали запит на зняття коштів?

Я раджу вам подати скаргу тут, і наша команда якнайшвидше з’ясує, що відбувається з вашим підтвердженням.

Для цього перейдіть за цим посиланням .

Поясніть нашій команді, що саме сталося, і, сподіваюся, ми зможемо розібратися в суті речей і вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

привіт! Дякую за відповідь. Я подав скаргу. Це не дозволить мені додати скріншоти. Я спробую додати їх у це повідомлення

filefile

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Привіт, мені вдалося зв’язатися з кимось один раз, проблема в тому, що служба підтримки мені більше не відповідає, я не можу завантажити жодних документів... це не працює... також не відповідають електронні листи

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого